no-img
نوین اطلس

دعا برای آمدن خواستگار خوب، باتقوا و مورد علاقه


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعا برای آمدن خواستگار خوب، باتقوا و مورد علاقه
zip
تیر ۱۹, ۱۳۹۷

دعا برای آمدن خواستگار خوب، باتقوا و مورد علاقه


در این مطلب از نوین اطلس دات کام دعا برای سریع آمدن خواستگار خوب، باتقوا و مورد علاقه را به شما معرفی می کنیم. همچنین دعا برای آمدن خواستگار مورد علاقه یکی از دعاهای مربوط به آمدن خواستگار خوب می باشد. اگر می خواهید خیلی زود ازدواج کنید دعا برای آمدن خواستگار برای دختر به شما کمک زیادی می کند. دعا برای جذب خواستگار خوب باعث می شود خواستگاری مناسب برای شما پیدا شود. دعا برای جلب خواستگار زیاد تعدا خواستگارهای شما را افزایش می دهد. دعا برای دختری که خواستگار ندارد در کنار طلسم جذب خواستگار باعث می شود افراد بیشتری بخواهند با شما ازدواج کنند.

روایت برای سریع آمدن خواستگار باتقوا و مومن

حضرت امیرالمومنین علیه السلام روایت کرده است برای سریع آمدن خواستگار باید ابتدا دو رکعت نماز بخوانید و در هر رکعت سوره ی فاتحهالکتاب و سوره ی یس را بخوانید، وقتی که از نماز فارغ شدید بعد از حمد و ثنای پروردگار، این گونه بگویید:

اللَّهُمَّ ارْزُقْنِی زَوْجَهً صَالِحَهً وَدُوداً وَلُوداً شَکُوراً قَنُوعاً غَیُوراً إِنْ أَحْسَنْتُ شَکَرَتْ وَ إِنْأَسَأْتُ غَفَرَتْ وَ إِنْ ذَکَرْتُ اللَّهَ تَعَالَى أَعَانَتْ وَ إِنْ نَسِیتُ  ذَکَّرَتْ وَ إِنْ خَرَجْتُ مِنْ عِنْدِهَا حَفِظَتْ وَ إِنْ دَخَلْتُ عَلَیْهَا سُرَّتْ وَ إِنْ أَمَرْتُهَا أَطَاعَتْنِی وَ إِنْ أَقْسَمْتُ عَلَیْهَا أَبَرَّتْ قَسَمِی وَ إِنْ غَضِبْتُ عَلَیْهَا أَرْضَتْنِی یَا ذَا الْجَلَالِ وَ الْإِکْرَامِ هَبْ لِی ذَلِکَ فَإِنَّمَا أَسْأَلُکَ وَ لَا أَجِدُ إِلَّا مَا قَسَمْتَ لِی فَمَنْ فَعَلَ ذَلِکَ أَعْطَاهُ اللَّهُ مَا سَأَلَ ثُمَّ إِذَا زُفَّتْ إِلَیْهِ وَ دَخَلَتْ عَلَیْهِ فَلْیُصَلِّ رَکْعَتَیْنِ ثُمَّ لْیَمْسَحْ یَدَهُ عَلَى نَاصِیَتِهَا وَ لْیَقُلِ اللَّهُمَّ بَارِکْ لِی فِی أَهْلِی وَ بَارِکْ لَهَا فِیَّ وَ مَا جَمَعْتَ بَیْنَنَا فَاجْمَعْ بَیْنَنَا فِی خَیْرٍ وَ یُمْنٍ وَ بَرَکَهٍ وَ إِنْ جَعَلْتَهَا فُرْقَهً فَاجْعَلْهَا فُرْقَهً إِلَى خَیْر

آیه ی قرآنی برای آمدن خواستگار مورد علاقه

نوین اطلس دات کام آیه ی قرآنی زیر را برای آمدن خواستگار مورد علاقه پیشنهاد می کند. اسم فرد مورد علاقه ی خود را روی پوست چرم مصنوعی بنویسید و آیه ی زیر را روزی سه بار به آن بخوانید و در جایی که بالاتر از همه جا باشد قرار دهید.

أَنکِحُواْ الْأَیَامَى‏ مِنکمُ‏ وَ الصَّالِحِینَ مِنْ عِبَادِکمُ‏ وَ إِمَائکُمْ إِن یَکُونُواْ فُقَرَاءَ یُغْنِهِمُ اللَّهُ مِن فَضْلِهِ وَ اللَّهُ وَاسِعٌ عَلِیمٌ

ختم مجرب برای آمدن خواستگار خوب برای دختر

برای آمدن خواستگار برای دختر ختم دعای زیر بسیار مجرب و موثر است. این آیه را هر روز به تکه ای پارچه بخوانید و آن پارچه را به درختی در محله خود وصل کنید. این عمل را ۱۲ روز تکرار کنید.

«وَاضْرِبْ لَهُمْ مَثَلا اَصْحابَ الْقَرْیَهِ اِذْ جائَهَا الْمُرْسَلوُنْ»

دعا برای جذب خواستگار خوب و مناسب

اگر به دنبال خواستگار خوب و مناسب هستید و می خواهید فردی ایده آل را جذب و با او ازدواج کنید novinatlas.com توصیه می کند سوره ی مبارکه ی انفال را به پارچه ای سفید و تمیز بخوانید و هر روز که از خانه بیرون می روید آن را به بازو یا ران پای خود ببندید. سعی کنید مراقب عفاف خود باشید تا دعا بیشتر موثر واقع شود.

سفره ی حضرت زهرا برای خواستگار زیاد

برای جذب خواستگار زیاد سفره ی حضرت زهرا تاثیر فراوان دارد. پارچه ای سفید به عنوان سفره پهن کنید. در دو طرف سفره شمع بگذارید و کتاب قران و مفاتیح وسط آن بگذارید. به عنوان نذری می توانید نون و پنیر و سبزی یا خرما بدهید. در کنار سفره دعای نادعلی و تسبیحات حضرت زهرا بخوانید.

نذر مشکل گشا برای دختری که خواستگار ندارد

نذر ختم انعام در کنار مشکل گشا برای دختری که خواستگار ندارد توصیه می شود. هفته ای یک بار روز جمعه ختم انعام بردارید و با غذایی مناسب شکم گرسنه یا یتیمی را سیر کنید. این عمل را تا زمانی که خواستگار بیاید و دختر به خانه ی بخت برود تکرار کنید.

طلسم جذب کسی که می خواهد با شما ازدواج کند

برای جذب کسی که می خواهد با شما ازدواج کند دعای زیر را به نوشیدنی بخوانید و هم خود از آن بنوشید و هم به خورد طرف مقابل بدهید.

اللهم انى اسا لک یا الله یا واحد یا احد یا فرد یا وتر یا صمد (یا) من ملات ارکانه السموات ئ الارض اسالک ان تسخر قلب فلان ابن فلانه کما سخرت الحیه لموسى علیه السلام و اسالک ان تسخر قلب ابن فلان کما سخرت لسلیمان جنوده من الجن و الانس و الطیر و الوحش و هم یوزعون (و) اءسئلک ان تلین قلب فلان کما لینات الحدید لداود علیه السلام ، اءسئلک اءن تذلل قلبه کما ذللت نور القمر لنور الشمس یا الله هو عبدک ابن اءمتک . اءنا عبدک ابن اءمتک خذلى بقدمیه و من ناصیته فسخره لى حتى تقضى حاجتى بهذا و ما ارید انک على کل شى ء قدیر ان الذین امنوا و عملوا الصالحات سیجعل لهم الرحمن ودا

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداوند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

روش جذب خواستگار مناسب

حدیث در مورد خواستگاری

دعا برای جلب خواستگار زیاد

چگونه پسری را راضی به ازدواج کنیم

چگونه رابطه ی دوستی را به ازدواج برسانیم

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.