no-img
نوین اطلس

دعا برای جلب خواستگار زیاد


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعا برای جلب خواستگار زیاد
امتیاز 1.00 ( 1 رای )
zip
تیر ۱۹, ۱۳۹۷

دعا برای جلب خواستگار زیاد


اگر خواستگارهای کمی دارید و می خواهید خواستگار زیاد جلب کنید این مطلب از نوین اطلس دات کام به شما اختصاص دارد. دعای جلب محبت خواستگار باعث می شود خواستگارتان به شما علاقه پیدا کند. ذکر جذب خواستگار و دعای مجرب برای جذب خواستگار کمک می کند تعداد خواستگارهای شما بیشتر شود. اگر خواستگار خوبی ندارید دعا برای آمدن خواستگار خوب و دعا برای آمدن خواستگار مورد نظر مناسب شما می باشد.

برای دخترانی که در امر ازدواج عجله دارند دعا برای جلب خواستگار زیاد  را معرفی می کنی مو دعا برای آمدن خواستگار مناسب برای جذب خواستگاری که برای ازدواج مناسب باشد به شما کمک می کنند. دعا برای دختری که خواستگار ندارد نیز برای دختران بی خواستگار پیشنهاد می شود.

دعا جهت افزایش محبت و جذب خواستگار زیاد برای دختر 

برای افزایش محبت و آمدن زیاد خواستگار بعضی از علماء گفته اند از مادر خود بخواهید قرآن ختم کرده و به محضر حضرت نرجس خاتون هدیه کند.

همچنین می توانید برای جذب خواستگار دختر خانم هر روز آیه ی زیر را ۱۰۰۰ مرتبه تکرار کند.

رَبِّ لا تَـذَرنی فَـرداً وَ اَنتَ خَیرُا لوارثـیـن (سوره انبیا آیه هشتاد نُه)

انشاءالله به زودی به خانه بخت می رود.

تذکر: در زمان خاصی که نماز نمی خوانید از خواندن آیه مبارکه خودداری فرمائید، بعدازغسل باقیمانده ی چهل روز را به جا بیاورید.

دعا برای آمدن فراوانی خواستگار

این دعا برای فراوانی خواستگار بسیار استفاده می شود. کفعمى در کتاب «بلد الامین» دعایى به روایت از موسى بن جعفر علیهما السلام نقل کرده و گفته است:این دعا عظیم الشأن‏ و سریع الاجابه است .و برای آمدن خواستگار زیاد بسیار مجرب و نیکو می باشد:

اللَّهُمَّ إِنِّی أَطَعْتُکَ فِی أَحَبِّ الْأَشْیَاءِ إِلَیْکَ وَ هُوَ التَّوْحِیدُ وَ لَمْ أَعْصِکَ فِی أَبْغَضِ الْأَشْیَاءِ إِلَیْکَ وَ هُوَ الْکُفْرُ فَاغْفِرْ لِی مَا بَیْنَهُمَا یَا مَنْ إِلَیْهِ مَفَرِّی آمِنِّی مِمَّا فَزِعْتُ مِنْهُ إِلَیْکَ اللَّهُمَّ اغْفِرْ لِیَ الْکَثِیرَ مِنْ مَعَاصِیکَ وَ اقْبَلْ مِنِّی الْیَسِیرَ مِنْ طَاعَتِکَ یَا عُدَّتِی دُونَ الْعُدَدِ وَ یَا رَجَائِی وَ الْمُعْتَمَدَ وَ یَا کَهْفِی وَ السَّنَدَ وَ یَا وَاحِدُ یَا أَحَدُ یَا قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ اللَّهُ الصَّمَدُ لَمْ یَلِدْ وَ لَمْ یُوْلَدْ وَ لَمْ یَکُنْ لَهُ کُفُوا أَحَدٌ

دعا برای به دست آوردن خواستگار خوب

برای به دست آوردن خواستگارهای زیاد و خوب و ازدواج با او دعای زیر را به همراه معنای آن به غذا یا آب بخوانید و با آن غذا و آب شکم یتیمی را سیراب کنید.

«بسم الله الرحمن الرحیم ان لا تعلوا علی و اتونی مسلمین لو لا ان ربطنا علی قلبها لتکون من المومنین»

«اگر دل او را به وسیله ایمان و امید محکم نکرده بودیم، تا در زمره اهل ایمان در آید.»

آیه برای جلب خواستگار زیاد که مورد علاقه تان باشد

اگر می خواهید کسی را عاشق خود کنید برای جلب خواستگار مورد علاقه novinatlas.com پیشنهاد می کند این آیه که به آیه مودت مشهور است را چهارده مرتبه در شب بخوانید و بر شیرینی و میوه یا  چیزی که مطلوب او باشد بدمید و کاری کنید از آن بخورد:

و آیه این است : ((یحبونهم کحب الله و الذین امنوا اشد حبا لله))

ذکر برای آمدن خواستگار فوری 

اگر ازدواج نکرده اید و برای ازدواج عجله دارید برای آمدن خواستگار فوری آیه ی شریفه ی زیر را هر روز ۳۰۰ مرتبه تلاوت کنید. توجه فرمایید که باید قبل و بعد از تلاوت آیه با نیت ۱۰۰ صلوات بگویید. حتما با وضو انجام دهید.

أَسْأَلُکَ بِحَقِّ مَنِ اصْطَفَیْتَهُمْ مِنْ خَلْقِکَ وَ لَمْ تَجْعَلْ فِی خَلْقِکَ مِثْلَهُمْ أَحَدا أَنْ تُصَلِّیَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ تَفْعَلَ بِی مَا أَنْتَ أَهْلُهُ اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بِالْوَحْدَانِیَّهِ الْکُبْرَى وَ الْمُحَمَّدِیَّهِ الْبَیْضَاءِ وَ الْعَلَوِیَّهِ الْعُلْیَا وَ بِجَمِیعِ مَا احْتَجَجْتَ بِهِ عَلَى عِبَادِکَ وَ بِالاسْمِ الَّذِی حَجَبْتَهُ عَنْ خَلْقِکَ فَلَمْ یَخْرُجْ مِنْکَ إِلا إِلَیْکَ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ اجْعَلْ لِی مِنْ أَمْرِی فَرَجا وَ مَخْرَجا وَ ارْزُقْنِی مِنْ حَیْثُ أَحْتَسِبُ وَ مِنْ حَیْثُ لا أَحْتَسِبُ إِنَّکَ تَرْزُقُ مَنْ تَشَاءُ بِغَیْرِ حِسَابٍ

دعا سخر لی فلانه برای جذب خواستگار مناسب

برای جذب خواستگار مناسب دعای زیر را هر روز ۳ مرتبه به غذای خود بخوانید و از آن بخورید. این دعا بسیار مجرب و سریع الاجابه است:

بسم الله الرحمن الرحیم سَخِّر لی فلانه بنت فلانه یا فلان بن فلان الحمد لله رب العالمین یا رقیب سخرلی قلبه یا قلبها الرحمن الرحیم یا ودود سخرلی فلان بن فلان یا ملک یوم الدین یا رقیب سخرلی قلبه یا قلبها ایاک نعبد و ایاک نستعین یا وَدود سخرلی فلان بن فلان اهدنا الصراط المستقیم یا رقیب سخرلی فلان بن فلان غیر مغضوب علیهم یا رقیب سخرلی فلان بن فلان و لا الضّالین امین یا ودود سخر لی فلان بن فلان

دعای مجرب برای دختری که خواستگار ندارد

نوین اطلس دات کام دعای مجرب زیر را برای دختری که خواستگار ندارد توصیه می کند. این دعا را به مدت ۳۰ روز در هنگامی که آفتاب در حال غروب است مکرر بخوانید :

یا کاشف الکرب عن وجه الحسین
اکشف کربی بحق اخیک الحسین

ان شاء الله حاجت روا خواهید شد.

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

گشایش بخت دختر

جذب مرد مناسب برای ازدواج

روش جذب خواستگار مناسب

دعا برای درست شدن خواستگاری

دعای آمدن خواستگار

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1735 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.