no-img
نوین اطلس

گشایش بخت دختر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

گشایش بخت دختر
امتیاز 4.00 ( 1 رای )
zip
تیر ۲۸, ۱۳۹۷

گشایش بخت دختر


در این مطلب از نوین اطلس دات کام می خواهیم بر موضوع گشایش بخت دختر تمرکز کنیم. برای باز شدن بخت بسته از گشایش بخت در قرآن استفاده می کنیم. همچنین فقط به گشایش بخت دختر نمی پردازیم و برای باز شدن بخت پسر نیز دعا برای باز شدن بخت پسر را معرفی می کنیم. دعای بخت گشایی سریع دختر به شما کمک می کند روند گشایش بخت دختر را تسریع ببخشید.

باز شدن بخت با سوره یاسین را معرفی می کنیم زیرا سوره ی یاسین برای گشایش بخت بسیار مجرب است. طلسم بخت گشایی و دعای مقنعه برای گشایش بخت از جمله دعاهای معرفی شده برای گشایش بخت در این مطلب است. همچنین به نشانه های بسته شدن بخت دختر اشاره می کنیم که به کمک آن ها می توانید متوجه شوید چه وقت باید از این دعاها استفاده کرد.

باز شدن بخت بسته

برای باز شدن بخت بسته دعای زیر را به لباس لباس سفید بخوانید و لباس را با آبی معطر به گلاب و مشک بشویید. وقتی خواستگار می آید لباس را بپوشید و در جلوی او ظاهر شوید. همان لحظه است که مهر شما به دل او می نشیند و ازدواج اتفاق می افتد.

بسم الله الرحمن الرحیم خَتَمَ الله عَلی قُلوُبِهِم وَ عَلی سَمعِهِم وَ عَلی اَبصارِهِم غِشاوَهٌ وَ لَهُم عَذابٌ عَظیم وَ مِن النّاس مَن یَقول امَنّا بِالله وَ بِالاخِرَهِ وَ ما هُم بِموُمِنین یُخادَعون الله وَالّذینَ امَنو وَ ما یَخدَعون اِلاّ اَنفُسَهُم وَ ما یَشعَروُن فی قُلوبِهِم مَرَضٌ فَزادَهُمُ الله مَرَضاً وَ نُنَزِّلُ مِنَ القُران ما هُوَ شَفاءٌ وَ رَحمَهٌ لِلموُمِنین یا ارحَمَ الرّاحِمین قالَ موسی ما جِئتُم بِه السِّحر اِنَّ اللهَ لا یُصلِح عَمَلَ المُفسِدین فَسَیَکفیکََهُمُ الله وَ هُوَ السَّمیعُ العَلیم لا حَولَ وَ لا قُوَّهَ اِلاّ باللهِ العَلیِّ العَظیم اِنّا لُلّه وَ اِنّا اِلَیهِ راجِعوُن وَ اُفَوِّضُ اَمری اِلی الله اِنَّ اللهَ بَصیرٌ باِلعِباد یا اَرحَم الرّاحِمین.

گشایش بخت در قرآن

گشایش بخت در قرآن با آیه ی ۷۴ سوره ی بقره امکان پذیر است. novinatlas.com تحقیق کرده است که آیه ی ۷۴ سوره ی بقره بخت بسته شده را باز می کند. این آیه را به مقداری آرد گندم بخوانید و از این آرد دم خانه ی خود بریزید تا پای خواستگار به خانه ی شما باز شود و ازدواج صورت گیرد.

بسم الله الرحمن الرحیم ثُمَّ قَسَتْ قُلُوبُکُم مِّن بَعْدِ ذَلِکَ فَهِیَ کَالْحِجَارَهِ أَوْ أَشَدُّ قَسْوَهً وَإِنَّ مِنَ الْحِجَارَهِ لَمَا یَتَفَجَّرُ مِنْهُ الأَنْهَارُ وَإِنَّ مِنْهَا لَمَا یَشَّقَّقُ فَیَخْرُجُ مِنْهُ الْمَاء وَإِنَّ مِنْهَا لَمَا یَهْبِطُ مِنْ خَشْیَهِ اللّهِ وَمَا اللّهُ بِغَافِلٍ عَمَّا تَعْمَلُونَ

دعا برای باز شدن بخت پسر و بخت گشایی سریع دختر 

برای باز شدن بخت پسر نوین اطلس دات کام آیه ی ۱۵۶ سوره ی بقره را به شما پیشنهاد می دهد. این آیه را به مقداری پسته و بادام بخوانید و هر روز از این پسته و بادام بخورید.

الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَهٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعونَ بقره ۱۵۶

همچنین دعای مجربی در قرآن برای بخت گشایی سریع دختر نیز هست که به آیه ی ۸۲ سوره ی اسرا اشاره  می کند. این آیه را نیز دختر بر روسری و یا چادری که اغلب استفاده می کند بخواند.

وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَهٌ لِّلْمُؤْمِنِینَ وَلاَ یَزِیدُ الظَّالِمِینَ إَلاَّ خَسَارًا اسرا ۸۲

باز شدن بخت با سوره یاسین

ختم سوره ی یاسین برای باز شدن بخت یکی از ختم های سریع و مجرب است. برای باز شدن بخت با سوره ی یاسین هر روز قبل از نماز مغرب و عشا غسل کنید، نماز را به جای آورید و سپس سوره های زیر را به تعداد دفعاتی که گفته شده است بخوانید.

۱-سوره الفلق ( ۷ مرتبه ).

۲-سوره الناس ( ۷ مرتبه ).

۳-سوره الإخلاص ( ۷۱ مرتبه ).

۴-سوره طه ( ۲ مرتبه)

۵-سوره الکافرون ( یک مرتبه )

طلسم بخت گشایی

برای بخت گشایی  پسران و دخترانی که امر ازدواج بر آنها سخت شده است و با مشکل مواجه شده اند ختم شریفه زیر که مجرب است و مدت آن یک هفته است پیشنهاد میشود:
هفتاد مرتبه آیه الکرسی بخواند.
هفتاد مرتبه سوره اخلاص قرائت کند.
هفتاد مرتبه سوره شریفه ناس را قرائت کند.
هفتاد مرتبه سوره شریفه فلق را قرائت کند.
این ختم مجرب است و به اذن خداوند تبارک و تعالی نتایج سریع دارد و خیلی زود بختشان باز می شود..

دعای مقنعه برای گشایش بخت

دعای زیر بخشی از دعای مقنعه می باشد که برای گشایش بخت امتحان شده است و کاربرد فراوان دارد. این بخش از دعا را در محیطی باز قرار بگیرید(جایی که سقفی بالای سرتان نباشد) و دستان خود را بالا ببرید و نیت کنید. دعا را با صدای بلند بخوانید و سپس دو رکعت نماز شکر به جای آورید.

بسم الله الرحمن الرحیم خَتَمَ الله عَلی قُلوُبِهِم وَ عَلی سَمعِهِم وَ عَلی اَبصارِهِم غِشاوَهٌ وَ لَهُم عَذابٌ عَظیم وَ مِن النّاس مَن یَقول امَنّا بِالله وَ بِالاخِرَهِ وَ ما هُم بِموُمِنین یُخادَعون الله وَالّذینَ امَنو وَ ما یَخدَعون اِلاّ اَنفُسَهُم وَ ما یَشعَروُن فی قُلوبِهِم مَرَضٌ فَزادَهُمُ الله مَرَضاً وَ نُنَزِّلُ مِنَ القُران ما هُوَ شَفاءٌ وَ رَحمَهٌ لِلموُمِنین یا ارحَمَ الرّاحِمین قالَ موسی ما جِئتُم بِه السِّحر اِنَّ اللهَ لا یُصلِح عَمَلَ المُفسِدین فَسَیَکفیکََهُمُ الله وَ هُوَ السَّمیعُ العَلیم لا حَولَ وَ لا قُوَّهَ اِلاّ باللهِ العَلیِّ العَظیم اِنّا لُلّه وَ اِنّا اِلَیهِ راجِعوُن وَ اُفَوِّضُ اَمری اِلی الله اِنَّ اللهَ بَصیرٌ باِلعِباد یا اَرحَم الرّاحِمین

نشانه های بسته شدن بخت دختر

اگر می خواهید بدانید چه زمانی باید از این دعاها استفاده کرد برخی از نشانه های بسته شدن بخت دختر به شرح زیر است:

  1. نیامدن خواستگار
  2. آمدن خواستگار اما پسند نشدن توسط او
  3. پسندیدن خواستگار اما فراهم نشدن شرایط ازدواج
  4. برهم خوردن عقد و نامزدی به دلایل نامعلوم

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

گشایش بخت در قرآن

دعای بخت گشایی مجرب

دعای گشایش بخت فوری

ازدواج با مرد دلخواه

بخت دختر چگونه باز میشود

چطور مردی را مشتاق ازدواج کنیم

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.