no-img
نوین اطلس

دعای بخت گشایی مجرب


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای بخت گشایی مجرب
zip
تیر ۲۵, ۱۳۹۷

دعای بخت گشایی مجرب


در این مطلب از نوین اطلس دات کام دعاهایی مجرب برای بخت گشایی معرفی می شود. دعای بخت گشایی قوی یک دعای اختصاصی برای بار کردن بخت می باشد. دعای بخت گشایی پسران راه را برای ازدواج پسرها باز می کند. یک دعای بخت گشایی تضمینی را معرفی می کنیم و شیوه ی بخت گشایی با قرآن را آموزش می دهیم. طلسم بخت گشایی در کنار دعای گشایش بخت فوری به شما کمک می کند خیلی زود طلسم بخت را بشکنید و ازدواج کنید. بخت گشایی در خزائن الاسرار نیز از موضوعات دیگر این مطلب می باشد.

باز کردن بخت پسر ها و دخترها با یک دعای قوی 

برای باز کردن بخت یک دعای بسیار قوی این است که ذکر یالطیف را هر روز ۱۲۹مرتبه بخوانید. همچنین برای باز کردن بخت پسرها و دخترها novinatlas.com توصیه می کند آیه ی شریفه ی زیر را که آیه ای از سوره ی نور است هر روز به وقت اذان ۳ بار بخوانید و از خدا حاجت بخواهید.

وَ أَنکِحُواْ الْأَیَامَى‏ مِنکمُ‏ وَ الصَّالِحِینَ مِنْ عِبَادِکمُ‏ وَ إِمَائکُمْ إِن یَکُونُواْ فُقَرَاءَ یُغْنِهِمُ اللَّهُ مِن فَضْلِهِ وَ اللَّهُ وَاسِعٌ عَلِیمٌ

بخت گشایی تضمینی با دعا

این آیه شریفه زیر را به جهت بخت گشایی تضمینی بر کاغذ بنویسید و با گلاب بشویید و گلاب را بخورید:

«وَاضْرِبْ لَهُمْ مَثَلا اَصْحابَ الْقَرْیَهِ اِذْ جائَهَا الْمُرْسَلوُنْ»

بخت گشایی با قرآن و سوره های قرآنی

بخت گشایی با قرآن و سوره ی های قرآنی یکی از قویترین راه های بخت گشایی می باشد که ضمانت آن در برابر راهکارهای دیگر بیشتر است. زیرا همانطور که می دانید قرآن کلام خداست و هیچ اشتباهی در آن نیست. به همین دلیل نوین اطلس  دات کام آیات مربوط به بخت گشایی را از سوره های قرآن استخراج کرده است. این آیات به شرح زیر می باشد.

  1. سوره فتح آیات ۱ و ۲
  2. تمام سوره نصر
  3. سوره روم آیه ۲۱ ( و من آیاته ان … لقومٍ یتفکرون )
  4. سوره مائده آیه ۲۳ ( ادخلوا علیهم الباب … ان کنتم مومنین)
  5. سوره قمر آیات ۱۱ و ۱۲ ( ففتحنا ابواب السمائ … علی امر قدر قدر )
  6. سوره طه آیات ۲۵ تا ۲۸ ( قال رب اشرح لی … یفقهوا قولی )
  7. سوره کهف آیه ۹۹ ( و ترکنا بعضهم … فجمعنا هم جمعاْ )
  8. سوره توبه آیات ۱۲۸ و ۱۲۹ ( لقد جاء کم رسولٌ … و هو رب العرش العظیم )

نذر برای گشایش بخت سریع و فوری 

برای دخترانی که ازدواج آن ها دیر شده است و به بخت گشایی سریع و فوری نیازمند هستند عمل به دستور زیر برای گشایش بخت توصیه می شود:

در ۱۵ ام ماه قمری قبل از اذان صبح تسبیحات حضرت زهرا بگویید. سپس نماز را به جای آورید و بعد از نماز نذر کنید اگر بخت شما باز شود یک گوسفند سر بریده و از گوشت آن غذایی بپزید و این غذا را به نیازمندان بدهید. دقت داشته باشید که بعد از رسیدن به حاجت حتما باید نذر خود را ادا کنید.

طلسم بخت گشایی در خزائن الاسرار

در خزائن الاسرار آمده کسی که بخت او گره خورده است باید برای بخت گشایی روزی ۳ بار سوره ی مزمل را بخواند و این عمل را تا ۴۰ روز انجام دهد و در روز آخر سوره را در کاغذی سفید بدون خط بنوسید و کاغذ را به دیوار اتاق خود بکشد. خیلی زود خواستگار آید و ازدواج می کند.

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

دعای بخت گشایی مجرب

نذر مجرب برای ازدواج

باز کردن بخت بسته شده

چگونه با دعا پسری را به خود جذب کنید

جذب مرد مناسب برای ازدواج

چگونه پسری را راضی به ازدواج کنیم

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.