no-img
نوین اطلس

باز کردن بخت بسته شده


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

باز کردن بخت بسته شده
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
تیر ۲۸, ۱۳۹۷

باز کردن بخت بسته شده


قبل از اینکه بخواهید برای باز کردن بخت بسته شده کاری انجام دهید ابتدا باید متوجه شوید بخت بسته شده است یا نه. به همین ترتیب نوین اطلس دات کام  نشانه های بسته شدن بخت را در این مطلب برای شما گردآوری کرده است. دعا برای باز شدن بخت پسر و باطل شدن طلسم بخت و هم چنین گشایش بخت دختر دعاهای مجربی است که برای باز کردن بخت بسته شده در این مطلب به آن ها اشاره می کنیم. باز شدن بخت با سوره یاسین از دعاهای گشایش بخت در قرآن می باشد. طلسم بخت گشایی بسیار قوی نیز به شما برای باز کردن هر گره ای در ازدواج معرفی می کنیم.

نشانه های بسته شدن بخت

  • نشانه های بسته شدن بخت در پسرها
  1. هیچ دختری حتی با وجود تفاهم های زیاد به شما جواب مثبت نمی دهد.
  2. همیشه گره ای برای خواستگاری رفتنتان وجود دارد.
  3. همیشه در خواستگاری ها مشکلی برای شما پیش می آید.
  4. هنگامی که تصمیم می گیرید ازدواج کنید مشکلات کاری و مالی برای تان پیش می آید.
  5. همیشه یا خانواده ی شما یا خانواده ی دختر با ازدواجتان مخالف هستند.
  • نشانه های بسته شدن بخت در دخترها
  1. خواستگارهای مناسبی ندارید.
  2. خواستگارهایتان خیلی کم شده اند.
  3. ترتیب دادن مجلس خواستگاری برایتان با مشکلات زیادی رو به رو می شود.
  4. هیچ خواستگاری از شما خوشش نمی آید.

دعا برای باز شدن بخت پسر

بخت پسر ها نیز ممکن است مانند بخت دخترها بسته شود. اگر احساس کردید بخت پسری بسته شده است novinatlas.com دعای زیر را به شما پیشنهاد می دهد. این دعا را با نیت نام پسر به انگشتری عقیق بخوانید و انگشتر را در دست او کنید. بسیار مجرب است.

لا اله الا الله والله اکبر أسالک اللهم بعد أربعین ورحمتک ان تتفضل على فلانه بنت فلانه ببعل مبارک فإنها بیدک ولا یملکها غیرک یا ذو الفضل العظیم والوجه الکریم والإحسان القدیم وصلى الله على محمد واله الطیبین الطاهرین.

باطل شدن طلسم بخت

برای باطل شدن طلسم بخت دستور زیر را انجام دهید. نوین اطلس دات کام محسنات زیادی از این دستور دریافته است و برای باطل کردن طلسم بخت بسیار مجرب است:

سوره ی طه و سوره ی یاسین را به مقداری کاه بخوانید و کاه را آتش بزنید. اجازه دهید دود کم شود و از آخر دود کمی تنفس کنید. در طول این مدت نیت کنید و از خدا بخواهید طلسم بخت شما شکسته شده و شرایط برای ازدواجتان فراهم شود.

گشایش بخت دختر

برای گشایش بخت دختر و تسهیل امر ازدواج ، سوره مبارکه الفجر را یکبار بر مقداری آب پاک بخواند و سپس مقداری مناسب حنا در آن آب بریزد و حنا را بر موهایش بگذارد (ترجیحا روز جمعه صبح این کار را انجام دهد). سپس در روز جمعه بعد از نماز عصر اعمال ذیل را انجام دهد :

اول اینکه : سوره مبارکه الرحمن را هفت بار قرائت کند و سپس این دعا را بخواند:

(اللهم بحق عروس القرءان سوره الرحمن اجعلنی عروسا لبعل مبارک یعیننی على طاعتک.)

دوم اینکه: در یک ورقه بدون خط این حرز را بنویسد و بر گردن آویزد (در کیف دعا بر گردن بیاویزد) :

۱۰ مرتبه بسم الله بنویسد. سپس ۱۰ مرتبه حرف واو را بنویسد ( و ) . بعد از آن سه مرتبه حرف میم را بنویسد ( م ) . و بعد از آن سه مرتبه حرف لام را بنویسد ( ل ) . و سپس این آیه شریفه را بنویسد:

بسم الله الرحمن الرحیم ” وأذن فی الناس بالحج یأتوک رجالا وعلى کل ضامر یأتین من کل فج عمیق لیشهدوا منافع لهم.

گشایش بخت در قرآن

برای گشایش بخت و برای دخترانی که امر ازدواج آنها قدری به تاخیر افتاده و میخواهند که سریعتر ازدواج کنند دعا و حرز زیر برای تسهیل و انجام ازدواج فوری و گشایش بخت آسان و سریع بسیار موثر است. آن حرز و دعا این است :

بیست و پنج مرتبه حرف واو ( و ) را بر پارچه ای از حریر سبز بنویسد.

سپس این آیه شریفه را بنویسد :

کَهیعص ذِکْرُ رَحْمَتِ رَبِّکَ عَبْدَهُ زَکَرِیّا اِذْ نادی رَبَّهُ نِداءً خَفِیًّا قاَل رَبِّ اِنّی وَهَنَ الْعَظْمُ مِنّی وَ اشْتَعَلَ الرَّأسُ شَیْباً وَ لَمْ اَکُنْ بِدُعائِکَ رَبِّ شَقِیّاً وَ انّی خِفْتُ الْمَوالِیَ مِنْ وَرائی وَ کانَتِ امْرَاَتی عاقِراً فَهَبْ  لی

طلسم بخت گشایی بسیار قوی

دعای زیر را برای بخت گشایی به مقداری سدر بخوانید و کف دست خود بمالید. سپس دعا را بار دیگر به پارچه ای بخوانید و با آن پارچه روی سدر ببندید. اجازه دهید ۱۲ ساعت این سدر با پارچه روی دستتان بماند. این طلسم بخت گشایی بسیار قوی است خیلی زود نتیجه ی آن را خواهید دید:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم مِنْ لَدُنْکَ وَلِیّاً یَرِثُنی وَ یَرِثُ مِنْ الِ یَعْقُوبَ وَ اجْعَلْهُ رَبِّ رَضِیّاً هُوَ الَّذی یُصَوِّرُکُمْ فِیالاَرْحامِ کَیْفَ یَشاءُ لااِلهَ اِلاّ هُوَ الْعَزیزِ الْحَکیمِ اِنَّما اَمْرُهُ اِذا اَرادَ شَیْئاً اَنْ یَقُولَ لَهُ کُنْ فَیَکُونَ بِرَحْمَتِکَ

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

گشایش بخت در قرآن

دعا برای از بین بردن طلسم ازدواج

ختم سوره مزمل برای ازدواج

نشانه بسته شدن بخت

چگونه یک مرد را متمایل به ازدواج کنیم

چگونه مردی را برای ازدواج جذب کنیم

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.