no-img
نوین اطلس

نشانه بسته شدن بخت


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

نشانه بسته شدن بخت
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
آبان ۲۲, ۱۳۹۷

نشانه بسته شدن بخت


بعضی با مشاهده ی نخستین نشانه ی ناکامی در ازدواج دختر یا پسر خود به دنبال “باطل السحر” و “گشاینده ی بخت و اقبال”، روانه ی کوچه و بازار شده و طلب ذکر و دعا می کنند تا از این در بسته شده رها شوند. همیشه ازدواج نکردن به معنای بسته شدن بخت نیست اما احتمال بسته بودن بخت دختر و پسر نیز وجود دارد و برای آن نشانه هایی تعریف شده است.

ممکن است از خود بپرسید چگونه بخت دختر یا پسری بسته می شود؟ این بخت بسته شده چگونه باز میشود؟ آیا دعایی برای باز شدن بخت وجود دارد؟ آیا می تواند موفق بودن ازدواج را بعد از باز شدن بخت تضمین کرد؟

نوین اطلس در این مطلب به این سوالات پاسخ می دهد.

از نشانه بسته شدن بخت دختر

برخی از نشانه های بخت بسته شده ی دختر به شرح زیر است:

  1. بالا رفتن سن و کم شدن یا نیامدن خواستگار
  2. ایراد گرفتن بیش از حد از خواستگار
  3. نپسندیدن خواستگار
  4. جور نشدن خواستگاری
  5. عدم توافق مدا.م با خواستگارها
  6. عصبی شدن و افسرده شدن دختر
  7. عدم تمایل دختر به ازدواج

چگونه بخت دختری بسته میشود

لازم است این حقیقت را بدانید که: اکثر این گونه باورها ( بسته شدن بخت و شانس و اقبال یا سحر و جادو و طلسم شدن ها)که در مردم وجود دارد، نه پایه و اساس عقلی و علمی دارد و نه اساس دینی.
البته نمی خواهیم اصل واقعیت سحر و جادو و طلسم یا امکان بسته شدن چیزی را انکار کنیم. چه آن که بخشی از سحر و جادو و طلسم واقعیت دارد، ولی نکته مهم این است که اصل و حقیقت این امور در دسترس مردم عادی نیست و هر کسی به این راحتی نمی تواند بخت دختری را ببندد.

بخت بسته چگونه باز میشود

برای باز شدن بخت بسته شده اول شب ها صدقه بدهید و سوره «واقعه» بخوانید و هنگام خواب، پس از تسبیحات حضرت زهرا (سلام الله علیها) ۷۰ مرتبه استغفار کنید و بگوئید: «استغفرالله ربّی و أتوب إلیه». نمازها، «خصوصاً نماز صبح» را حتماً اول وقت بخوانید.

همچنین بزرگترها «خصوصا پدر و مادر» احترام کنید و بکوشید آنها را از خودتون خوشنود کنید. اول روزها صدقه بدهید و سوره «یس» بخوانید. اگر این اعمال را انجام انجام بخت بستخ خود به خود باز می شود.

دعا برای باز شدن بخت پسر

به پسرانی که قصد ازدواج دارند ولی موفق به انجام آن نمیشوند دعا و ختم مجرب زیر پیشنهاد می شود.
شب جمعه دو رکعت نماز حاجت به درگاه خداوند جل جلاله بجای آورد و سپس سوره انشراح را ۳۱۳ (سیصدو سیزده مرتبه به شماره مقاتلین جنگ بدر) قرائت کند. بعد از هر ده مرتبه که سوره انشراح را قرائت میکند این دعا را بخواند:

(اللهم اشرح صدور أولاد آدم وبنات حواء اللهم ارزقنی الرجل الصالح الذی تحبه وترضاه. یا در صورتی که مرد است بگوید: اللهم اشرح صدور أولاد آدم وبنات حواء اللهم ارزقنی الزوجه الصالحه التی تحبها وترضى عنها.)

ان شاء الله تعالی در جمعه سوم نتیجه حاصل خواهد شد. والله العالم.
اللهم صل على سیدنا محمد وعلى آله وسلم صلاه ترضیک وترضیه وترضى بها عنا یارب العالمین .

دعا برای ازدواج موفق

مشکل باز شدن بخت و ازدواج کردن جوانان به دلیل عدم استطاعت مردان برای ازدواج و یا ترس هایی که مسئولیت های سنگین زندگی مشترک در انسان بوجود می‌آورد در تمام جوامع وجود دارد. خصوصا این که بسته شدن بخت و عدم توانائی به ازدواج عوارض و نشانه های خاصی ندارد. در ادامه دعاها و دستورالعمل‌هایی معنوی که بسیار مجرب هستند برای باز شدن بخت دختران و پسرانی که با مشکل ازدواج مواجه هستند ارائه می شود. این دعاها در بین مردم به دعا برای ازدواج معروف است.

 ختم های توصیه شده برای ازدواج موفق به شرح زیر می باشد:

سوره های مبارکه ذیل را قرائت کند:
سوره الفلق (۷ مرتبه)
سوره الناس (۷ مرتبه)
سوره الإخلاص (۷۱ مرتبه)
سوره طه (۲ مرتبه)
سوره الکافرون (یک مرتبه)

مطالب مرتبط:

باز کردن بخت بسته شده

چگونه با دوست پسرم ازدواج کنم

همسریابی ازدواج

علایم طلسم سردی



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.