no-img
نوین اطلس

گشایش بخت در قرآن


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

گشایش بخت در قرآن
zip
تیر ۲۸, ۱۳۹۷

گشایش بخت در قرآن


این مطلب از نوین اطلس دات کام برای دخترانی است که بختشان بسته شده و ما با موضوع گشایش بخت در قرآن به آن ها کمک می کنیم بتوانند ازدواج کنند. دعای گشایش بخت فوری در این مطلب یک دعای خیلی سریع است که به شما کمک می کند بخت بسته ی خود را باز کنید. سوره ی یاسین برای گشایش بخت بسیار مجرب است و به همین دلیل ما باز شدن بخت با سوره یاسین را به شما نشان داده ایم.

گشایش بخت از نظر قرآن یکی دیگر از موضوعات این مطلب می باشد. دعای مقنعه برای گشایش بخت یکی از دعاهای امتحان شده می باشد. بخت گشایی با قرآن، دعا برای باز شدن بخت پسر نیز برای پسران بخت بسته معرفی شده اند. سوره قرآن برای آمدن خواستگار و باز شدن بخت بسته دعاهای دیگری برای باز شدن بخت بسته هم برای پسرها و هم برای دخترها می باشد.

دعای گشایش بخت فوری

دعای زیر به صورت ختم اجرا می شود و برای گشایش بخت فوری مجرب است. novinatlas.com پیشنهاد می کند این ختم را به شکل زیر اجرا کنید:

روز اول قبل از نماز صبح روز دوم بعد از نماز صبح روز سوم قبل از نماز ظهر و عصر و روز چهارم بعد از نماز ظهر و عصر و به همین ترتیب روز پنجم قبل از نماز مغرب و عشا و روز ششم بعد از نماز مغرب و عشا بخوانید. این عمل را تا ۹۰ روز به همین شکل ادامه دهید.

“یَا رَبِّ یَا رَبِّ” به قدری که یک نفس وفا کند “یَا رَبَّاهْ یَا رَبَّاهْ” به قدر یک نفس “رَبِّ رَبِّ” باز به قدر یک نفس “یَا اللَّهُ یَا اللَّهُ” باز به قدر یک نفس “یَا حَیُّ یَا حَیُّ” به قدر یک نفس “یَا رَحِیمُ یَا رَحِیمُ” باز به قدر یک نفس “یَا رَحْمَانُ یَا رَحْمَانُ” هفت مرتبه “یَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِینَ” هفت مرتبه.

باز شدن بخت با سوره یاسین

سوره ی یاسین یکی از سوره های قرآنی بسیار مجرب برای باز شدن بخت بسته می باشد. برای باز شدن بخت با سوره ی یاسین هر روز ۳۰ مرتبه این سوره را از آخر به اول بخوانید. این عمل را تا ۳۰ روز ادامه دهید و در روز آخر ۳۰۰۰ مرتبه دعای زیر را تلاوت کنید. خواندن دعا را نیز تا ۳ روز ادامه دهید. خیلی زود به حاجت خود می رسید.

“اللَّهُمَّ إِنِّی أَفْتَتِحُ الْقَوْلَ بِحَمْدِکَ وَ أَنْطِقُ بِالثَّنَاءِ عَلَیْکَ وَ أُمَجِّدُکَ وَ لا غَایَهَ لِمَدْحِکَ وَ أُثْنِی عَلَیْکَ وَ مَنْ یَبْلُغُ غَایَهَ ثَنَائِکَ وَ أَمَدَ مَجْدِکَ وَ أَنَّی لِخَلِیقَتِکَ کُنْهُ مَعْرِفَهِ مَجْدِکَ وَ أَیَّ زَمَنٍ لَمْ تَکُنْ مَمْدُوحا بِفَضْلِکَ مَوْصُوفا بِمَجْدِکَ عَوَّادا عَلَی الْمُذْنِبِینَ بِحِلْمِکَ تَخَلَّفَ سُکَّانُ أَرْضِکَ عَنْ طَاعَتِکَ فَکُنْتَ عَلَیْهِمْ عَطُوفا بِجُودِکَ جَوَادا بِفَضْلِکَ عَوَّادا بِکَرَمِکَ یَا لا إِلَهَ إِلا أَنْتَ الْمَنَّانُ ذُو الْجَلالِ وَ الْإِکْرَامِ”.

گشایش بخت از نظر قرآن و بخت گشایی با قرآن

اگر این آیه ی قرآنی را ۱۱۴ مرتبه در ۱۴ جمعه در یک مکان مقدس مانند مسجد یا زیارتگاه بخوانید گشایش بخت امکان پذیر خواهد بود:

«اللهم اَغنِنی بِحلالِکَ عَن حَرامِک و بِطاعَتِکَ عَن مَعصیتِک»

همچنین می توانید برای بخت گشایی با قرآن طبق دستورالعمل زیر عمل کنید:

اگر عزب هستید و می خواهید ازدواج کنید سه روز متوالی روزهای سیزدهم و چهاردهم و پانزدهم ( ایام البیض ) را روزه بگیرید و هر شب وقت خواب این آیه (آیه ی بالا) را بیست و یک بار با نیت خالص و توجه به خدا بخوانید و از خداوند متعال حاجت خود را بخواهید و سپس به خواب روید . اگر در هر ماه یک بار به این دستور عمل کنید مطلوب به آسانی و خوشی حاصل شود.

دعای مقنعه برای گشایش بخت

یکی از دعاهایی که نوین اطلس دات کام برای گشایش بخت به شما توصیه می کند دعای مقنعه است. دعای مقنعه که در مفاتیح آمده است را هر ماه ۴ جمعه روزه بگیرید و ۴۰ بار دعا را تلاوت کنید و سپس نماز جعفر طیار به جای آورید ( چگونگی آن در مفاتیح آمده است). این عمل بسیار مجرب است و کاربرد فراوان دارد.

دعا برای باز شدن بخت پسر

برخی به اشتباه تصور می کنند که فقط بخت دختران بسته می شود و بخت پسران را نمی توان بست. اما نوین اطلس دات کام شما را در این زمینه آگاهی می دهد. بسیار دیده شده است که امر ازدواج برای پسرها فراهم نمی شود و گره ای در ازدواجشان است. دعای زیر برای باز شدن بخت پسر کاربرد فراوان دارد. این دعا را در یک تکه کاغذ بنویسید و کاری کنید پسر همیشه به خصوص در زمان خواستگاری آن را به همراه خود داشته باشد.

وَلَا تَمُدَّنَّ عَیْنَیْکَ إِلَى مَا مَتَّعْنَا بِهِ أَزْوَاجًا مِّنْهُمْ زَهْرَهَ الْحَیَاهِ الدُّنیَا لِنَفْتِنَهُمْ فِیهِ وَرِزْقُ رَبِّکَ خَیْرٌ وَأَبْقَى وَأْمُرْ أَهْلَکَ بِالصَّلَاهِ وَاصْطَبِرْ عَلَیْهَا لَا نَسْأَلُکَ رِزْقًا نَّحْنُ نَرْزُقُکَ وَالْعَاقِبَهُ لِلتَّقْوَى

سوره قرآن برای آمدن خواستگار و باز شدن بخت بسته

آیه ی ۷۴ سوره ی فرقان برای آمدن خواستگار و باز شدن بخت بسته بسیار مجرب است. این آیه را هر روز به غذای خود بخوانید و از آن بخورید. در این مدت حجب و حیای خود را حفظ کنید. به دیگران نیکی کنید. و اگر می توانید به فقیران و تهی دستان یا کودکان ستیم کمک کنید.

سوره فرقان آیه ۷۴
وَالَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَذُرِّیَّاتِنَا قُرَّهَ أَعْیُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِینَ إِمَامًا ﴿۷۴﴾

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

باطل کردن طلسم بخت

باز کردن بخت بسته شده

گشایش بخت دختر

چگونه پسری را راضی به ازدواج کنیم

چگونه با قانون جذب ازدواج کنیم

دعای جعفر طیار برای باز شدن بخت

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.