no-img
نوین اطلس

باطل کردن طلسم بخت


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

باطل کردن طلسم بخت
امتیاز 3.00 ( 2 رای )
zip
تیر ۲۸, ۱۳۹۷

باطل کردن طلسم بخت


در این مطلب از سایت نوین اطلس دات کام برای باطل کردن طلسم بخت دعاهایی را مهرفی می کنیم. طلسم بخت گشایی بسیار قوی برای باز کردن بخت بسته شده به کار برده می شود و به همراه آن قویترین طلسم بخت گشایی را معرفی می کنیم. به طلسم شکن و بخت گشای قوی برای باطل کردن طلسم و جادو نیز اشاره هایی خواهیم کرد.

طلسم بخت گشایی بسیار قوی

برای بخت گشایی بسیار قوی ۱۰ بار اعوذ بالله من الشیطان الرجیم بگو و سپس سوره ی فلق و ناس را هر کدام ۱۰ بار بخوان. پس از آن دعای زیر را به آبی بخوان و از آن آب بنوش. این کار را ۴۰ جمعه انجام بده. این طلسم بخت گشای قوی بوده و برای باطل کردن طلسم بخت بسیار مجرب است.

اللَّهُمَّ رَبَّ مُوسَی وَ خَاصَّهُ بِکَلَامِهِ وَ هَازِمَ مَنْ کَادَهُ بِسِحْرِهِ بِعَصَاهُ وَ مُعِیدَهَا بَعْدَ الْعَوْدِ ثُعْبَاناً وَ مُلَقِّفَهَا إِفْکَ أَهْلِ الْإِفْکِ وَ مُفْسِدَ عَمَلِ السَّاحِرِینَ وَ مُبْطِلَ کَیْدِ أَهْلِ الْفَسَادِ مَنْ کَادَنِی بِسِحْرٍ أَوْ بِضُرٍّ عَامِداً أَوْ غَیْرَ عَامِدٍ أَعْلَمُهُ أَوْ لَا أَعْلَمُهُ وَ أَخَافُهُ أَوْ لَا أَخَافُهُ فَاقْطَعْ مِنْ أَسْبَابِ السَّمَاوَاتِ عَمَلَهُ حَتَّی تُرْجِعَهُ عَنِّی غَیْرَ نَافِذٍ وَ لَا ضَارٍّ لِی وَ لَا شَامِتٍ بِی إِنِّی أَدْرَأُ بِعَظَمَتِکَ فِی نُحُورِ الْأَعْدَاءِ فَکُنْ لِی مِنْهُمْ مُدَافِعاً أَحْسَنَ مُدَافَعَهٍ وَ أَتَمَّهَا یَا کَرِیم‏

باز کردن بخت بسته شده

در صحیفه الرضا از امام رضا علیه السلام نقل شده است: برای باز کردن بخت بسته شده چه پسر باشد چه دختر باشد دعای زیر را هر روز به عسل بخواند و بخورد.

بِسمِ الله الْعَظیم رَبّ الْعرشِ الْعظیم إلاّ ذَهبت و انْقرضت

آیه ۵۱ و ۵۲ سوره قلم (یعنی از: «و إن یکادالّذین … تا آخر سوره») و هم چنین «آیه الکرسی» را ۳۰ دفعه بخواند. novinatlas.com توصیه می کند این دستور را به وضو و طهارت کامل انجام دهید.

قویترین طلسم بخت گشایی

حاج شیخ عباس قمی در کتاب مفاتیح الجنان از امیرالمۆمنین علی علیه السلام نقل نموده است که جهت باطل کردن سحر این جملات را بنویسید و همراه خود داشته باشید:

«بِسمِ الله وَ بِالله، بِسمِ الله وَ ما شاءَالله، بِسم الله لاحَولَ ولاقُوّه الا بالله، قالَ موسی ما جِئتُم بِه السِّحرُ اِنَّ اللهَ سَیُبطِلُهُ اِنَّ اللهَ لا یُصلِحُ عَملَ المُفسِدینَ، فَوَقَعَ الحَقُّ و بَطَلَ ما کانُوا یَعمَلونَ فَغُلِبوا هُنالِکَ وَانقَلَبُوا صاغِرینَ»

این دعا یکی از قویترین طلسم های بخت گشایی می باشد که تا کنون دیده اید.

طلسم شکن و بخت گشای قوی

اگر به دنبال دعایی قوی برای طلسم شکن و بخت گشای قوی هستید نوین اطلس دات کام این دعا را برای شما گردآوری کرده است. این دعای طلسم شکن و بخت گشا را در روز سه شنبه دقیقا در ساعت ۱۲ ظهر به شمعی در حال سوختن بخوانید و اجازه دهید کامل آب شود. این عمل را ۲۷ سه شنبه انجام دهید.

«قالَ موسی ما جِئتُم بِهِ السِّحر إنَّ الله سَیُبطِلُه إنّ الله لا یُصلِحُ عَملَ المُفسِدین و یَحِقّ الله الحَقّ بِکلِماتِه و لَو کَرِهَ المُجرِمون اَأنتم أشَدُّ خَلقاً أمِ السماءَ بناها رَفعَ سَمکَها فَسوّاها» تا آخر آیات سوره نازعات. در ادامه: «فَوَقَعَ الحَقُّ و بَطَلَ ما کانُوا یَعمَلونَ فَغُلِبوا هُنالِکَ وَانقَلَبُوا صاغِرینَ و أُلقی السَّحرهُ ساجدین، قالوا آمَنّا بِربِّ العالَمین رَبِّ موسی وَ هارون»

باطل کردن طلسم و جادو

برای باطل کردن طلسم و جادو نوین اطلس دات کام پیشنهاد می کند دعای زیر را هر روز، شب ها پس از نماز و روزها پیش از نماز ۷ مرتبه بخوانید. سپس قرآن به سر بگیرید و یک بار رو به قبله و یک بار پشت به قبله دعا را تلاوت کنید. بسیار مجرب است.

«إنَّ ربّکم اللهُ الَذی خَلقَ السَموات وَ الأرض فی سِتهِ أیّام ثُمَّ استوی عَلی العَرش یُغشِی اللیل النَهار یَطْلبه حثیثاً و الشَّمْس وَ القَمر و النُجوم مُسخّرات بِأمره ألاَ لَه الخَلق و الأمر تَبارکَ اللهُ رَبّ العالَمین». «ادْعُوا رَبَّکُمْ تَضَرُّعاً وَ خُفْیَهً إِنَّهُ لا یُحِبُّ الْمُعْتَدِینَ وَ لا تُفْسِدُوا فِی الْأَرْضِ بَعْدَ إِصْلاحِها وَ ادْعُوهُ خَوْفاً وَ طَمَعاً إِنَّ رَحْمَتَ اللَّهِ قَرِیبٌ مِنَ الْمُحْسِنِین».‏

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

قویترین طلسم بخت گشایی

بخت گشایی تضمینی

باطل کردن جادوی سیاه

بخت گشایی با قرآن

چگونه همسر دلخواهم را بیابم

چگونه یک مرد را وادار به خواستگاری کنیم

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.