no-img
نوین اطلس

بخت گشایی تضمینی


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

بخت گشایی تضمینی
zip
تیر ۲۵, ۱۳۹۷

بخت گشایی تضمینی


این مطلب از نوین اطلس دات کام شامل دعاهای بخت گشایی تضمینی می باشد. دعای بخت گشایی قوی از دعاهای تضمینی برای بخت گشایی می باشد. دعای بخت گشایی پسران برای گشایش بخت پسران کاربرد دارد. طلسم بخت گشایی در کنار دعای گشایش بخت فوری به شما کمک می کند خیلی زود از طلسم بخت رها شوید و ازدواج کنید. بخت گشایی با قرآن یکی از روش های تضمینی بخت گشایی می باشد.

بخت گشایی در خزائن الاسرار دعایی برای بخت گشایی می باشد که در این کتاب معرفی شده است و ختم دعای مقنعه نیز برای بخت گشایی بسیار مجرب است.

دعای قوی برای بخت گشایی

دعای قوی برای بخت گشایی ختم دو آیه ی قرآنی زیر می باشد. نوین اطلس دات کام دریافته است اگر به مدت ۶۶ روز این دو آیه را به تعدادی که نوشته شده قبل و بعد از نماز عشا بخوانید طلسم بخت شما شکسته می شود و خیلی زود ازدواج خواهید کرد.

إِنَّا فَتَحْنَا لَکَ فَتْحًا مُّبِینًا ۲بار

سَلَامٌ عَلَیْکُمْ طِبْتُمْ فَادْخُلُوهَا خَالِدِینَ ۳ بار

دعا برای گشایش بخت پسران

برای پسری که ازدواجش با مشکل مواجه می شود و از سن ازدواج او گذشته است دعای گشایش بخت زیر را پیشنهاد می کنیم. این دعا را روزی ۳ بار به آب بخوانید و پسر از آن آب به صورت خود بریزد تا حاجت روا شود و به خانه ی بخت برود.

لَقَدْ جَاءآُمْ رَسُولٌ مِّنْ أَنفُسِکُمْ عَزِیزٌ عَلَیْهِ مَا عَنِتُّمْ حَرِیصٌ عَلَیْکُم بِالْمُؤْمِنِینَ رَؤُوفٌ رَّحِیمٌ  رَبَّنَا مَا خَلَقْتَ هَذا بَاطِلاً سُبْحَانَکَ  وَتِلْکَ حُجَّتُنَا آتَیْنَاهَا إِبْرَاهِیمَ عَلَى قَوْمِهِ نَرْفَعُ دَرَجَاتٍ مَّن نَّشَاء  إِنَّ رَبَّکَ حَکِیمٌ عَلِیمٌ  وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ آَانَ زَهُوقًا  وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَهٌ لِّلْمُؤْمِنِینَ وَلاَ یَزِیدُا لظَّالِمِینَ إَلاَّ خَسَارًا

طلسم بخت گشایی و دعا برای گشایش بخت فوری

برای بخت گشایی دعای زیر را روی کاغذی بنویسید و این کاغذ را در خاک پاکی دفن کنید. سپس با آن خاک تیمم کرده و نماز حاجت بخوانید.

یَا نَارُ آُونِی بَرْدًا وَسَلَامًا عَلَى إِبْرَاهِیمَ وَأَرَادُوا بِهِ آَیْدًا فَجَعَلْنَاهُمُ الْأَخْسَرِینَ فَنَادَى فِی الظُّلُمَاتِ أَن لَّا إِلَهَ إِلَّا أَنتَ سُبْحَانَکَ

همچنین برای گشایش بخت فوری می توانید قبل از نماز و بعد از نماز حاجت خود دعای زیر را ۷۰ مرتبه تکرار کنید. این عمل را به مدت ۳۳ روز تکرار کنید.

وَلَا تُمْسِکُوا بِعِصَمِ الْکَوَافِرِ  وَأُلْقِیَ السَّحَرَهُ سَاجِدِینَ

آیه ای در قرآن برای بخت گشایی

وَمِنَ النَّاسِ مَن یَتَّخِذُ مِن دُونِ اللّهِ أَندَاداً یُحِبُّونَهُمْ آَحُبِّ اللّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعاً وَأَنَّ اللّهَ شَدِیدُ الْعَذَابِ

دعای بخت گشایی در خزائن الاسرار

novinatlas.com با تحقیق در خزائن الاسرار دریافته است دعاهای زیر برای بخت گشایی کاربرد فراوام دارد.

  • «اللهم اغننی بحلالک عن حرامک و بطاعتک عن معصیتک؛ خدایا مرا بی نیاز کن با حلالت از حرامت و با فرمانبرداریت از نافرمانیت». برخی از بزرگان توصیه کرده اند این دعا ۱۱۴ مرتبه در یک مکان مقدس مانند مسجد یا زیارتگاه خوانده شود.
  • دو رکعت نماز بخواند مانند نماز صبح بعد از نماز تسبیحات حضرت زهراء علیهاالسلام را بخواند و بهتر است سر به سجده بگذارد و ۱۴ مرتبه صلوات بفرستد و بعد از آن ۱۰۰مرتبه بگوید «اللهم خِرلِی و اختَرلِی» و بعد از آن دوباره ۱۴مرتبه صلوات بفرستد انشاءالله تعالی این نماز را و دعای بعد آن را در روزهای مختلف تکرار نماید تا خداوند در امر ازدواج گشایش نماید.
  •  «ربِّ انّی لِما أنزلتَ الیّ مِن خیرٍ فقیرٌ؛ خدایا! بی تردید من به خیری که تو بر من فرو می فرستی نیازمند و محتاجم».(قصص، آیه ۲۴) قرآن مجید می فرماید که وقتی موسی گرسنه و تنها و بی سرپناه این دعا را خواند به لطف خدای عالی حضرت شعیب دختر خود را به سوی او فرستاد و او را به دامادی برگزید.

شکستن طلسم ازدواج با دعای مقنعه

برای شکستن طلسم ازدواج و باز شدن بخت نقش زیر را روی کاغذی بنویسید. سپس دعای مقنعه را ۳ بار به کاغذ بخوانید و آن را در جایی که دست بی وضو به آن نخورد و زیاد در آن جا هستید قرار دهید.

( بسم الله الرحمن الرحیم ، بسم الله و بالله و من عندالله و الیه ترجعون هو الذی خلقکم من نفس واحده و خلق منها زوجها باسم (در اینجا اسم دختر را بنویسد ) ۸۸  د ۸۱۱۱ اول ۲۲ م ۹ ممم لااله الا الله و الله اکبر اسئللک من فضللک و رحمتک فانها بیدک لا یملکها من احد غیرک و صلی الله علی محمد و آله اجمعین  ).

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

دعای گشایش بخت فوری

گشایش بخت در قرآن

گشایش بخت دختر

طرح الهی ازدواج

راضی کردن خانواده پسر برای ازدواج

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.