no-img
نوین اطلس

بخت گشایی با قرآن


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

بخت گشایی با قرآن
امتیاز 2.50 ( 2 رای )
zip
تیر ۲۵, ۱۳۹۷

بخت گشایی با قرآن


یکی از راه هایی مجرب برای برای بخت گشایی استفاده از کتاب مقدس قرآن می باشد. بخت گشایی با سوره احزاب را در این مطلب از نوین اطلس دات کام به شما معرفی می کنیم که یکی از سوره های مجرب قرانی است.هم چنین می توانید باز شدن بخت با سوره یاسین را برای بخت گشایی امتحان کنید.

بهتر است بدانید بخت گشایی با قرآن یکی از راه های بخت گشایی تضمینی می باشد. دعای بخت گشایی قوی دعایی است که روند ازدواج شما را سریع تر پیش می برد. سوره قرآن برای آمدن خواستگار و بخت گشایی با خرما از جمله موضوعات دیگری هستند که در این مطلب در مورد آن صحبت می کنیم.

آسان شدن ازدواج با سوره احزاب

برای افزایش خواستگارهای دختر و آسان شدن ازدواج او نوین اطلس دات کام توصیه می کند سوره (احزاب) را بر روی کاغذ نوشته در قوطی در بسته قرار داده و در منزل بگذارید. خواستگاران فراوان خواهند شد و ازدواج خیلی سریع و آسان صورت می گیرد.

لطفا برای نوشتن سوره احزاب به موارد زیر دقت داشته باشید :

  • قبل از نوشتن ذکر یا حفیظ یا حافظ یا وکیل یا متین را بگویید و بر هر سمت خودتان فوت کنید
  • بعد از آن ۳ بار ایه الکرسی را تلاوت کنید و بر تمام جهات فوت کرده و بعد شروع به نوشتن کنید
  • حتی الامکان از اذان صبح تا طلوع افتاب بنویسد و رو به قبله بنشینید.

باز شدن بخت با سوره یاسین

برای باز شدن بخت با سوره ی یاسین novinatlas.com دریافته است اگر سوره یس را بخوانید و چون به آیه ((سلام قولا من رب رحیم)) رسیدید آیه را هفتاد مرتبه تکرار نمایید و مطلب و حاجت را از حق تعالی بخواهید بسیار  مجرب است و خیلی زود به خانه ی بخت خود می روید.

دعای بخت گشایی تضمینی

سوره های فلق و ناس را هر روز صبح و شب ۵ مرتبه تلاوت نمایید و سپس آیه ی زیر را بگویید:

إِنَّ الَّذِینَ یَتْلُونَ کِتَابَ اللَّهِ وَأَقَامُوا الصَّلَاهَ وَأَنفَقُوا مِمَّا رَزَقْنَاهُمْ سِرًّا وَعَلَانِیَهً یَرْجُونَ تِجَارَهً لَّن تَبُورَ.

این دعای بخت گشایی تضمینی می باشد و می توانید هم برای دخترها و هم برای پسرها از آن بهره ببرید. هنگام تلاوت آیات وضو داشته باشید.

دعایی قوی برای گشایش بخت

برای گشایش بخت در روز جمعه ابتدا غسل کنید. سپس سوره ی نور را روی کاغذ بنویسید و کاغذ را لای کتاب مقدس بگذارید. پس از آن ۴۰ جمعه کاغذ را بردارید و دوباره سوره ی نور را بخوانید و کاغذ را لای کتاب بگذارید. این عمل برای گشایش بخت شما بسیار مجرب است و تاثیری سریع و قوی دارد.

جذب خواستگار با سوره ی قرآن

اگر می خواهید خواستگار بیشتری جذب کنید نوین اطلس دات کام ختم سوره ی کوثر را از سوره های قرآنی به شما پیشنهاد می کند. این ختم بسیار ساده است. از اول ماه قمری شروع کنید و روز اول یک بار، روز دوم دو بار و به همین ترتیب تا روز سی ام ۳۰ بار سوره ی کوثر را بخوانید.

بخت گشایی با خرما

برای ازدواج سریع دختر خانم ها، به اذن خداوند تبارک و تعالی دعای زیر را به دو عدد خرما هر روز بخوانید و از آن بخورید. این دعا برای بخت گشایی بوده و بسیار موثر است:

(لا اله الا الله والله اکبر أسالک اللهم بعد أربعین ورحمتک ان تتفضل على فلانه بنت فلانه ببعل مبارک فإنها بیدک ولا یملکها غیرک یا ذو الفضل العظیم والوجه الکریم والإحسان القدیم وصلى الله على محمد واله الطیبین الطاهرین ).

توجه:
به جای فلانه بنت فلانه نام خود و مادرش را بنویسد

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

بخت گشایی تضمینی

دعا برای درست شدن ازدواج

دعای زبان بند قوی برای ازدواج

چگونه بفهمیم پسری قصد ازدواج دارد

جملات تاکیدی مثبت برای ازدواج موفق

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.