no-img
نوین اطلس

روش جذب خواستگار مناسب


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

روش جذب خواستگار مناسب
امتیاز 5.00 ( 2 رای )
zip
دی ۲۰, ۱۳۹۶

روش جذب خواستگار مناسب


این مقاله در مورد راه های جذب پسر برای ازدواج، جذب پسر در دانشگاه، دعا برای جذب خواستگار، راههای جذب پسران مغرور، جذب پسران به خود، روش های عاشق کردن پسران، راه های جذب پسران در چت،

راه های جذب پسر برای ازدواج

راههای همسریابی عبارتند از:
۱. وساطت افراد خانواده، بستگان و بخصوص والدین: متدوال ترین روش در فرهنگ ملی و دینی همین روش شناسایی به واسطه افراد خانواده و یا فامیل و بستگان است. افراد خانوداه اغلب به دلیل شناختی که از فرد و روحیات و عقاید و خواسته های وی دارند و همین طور شناختی که از افراد مورد نظر دارند و یا می توانند با تحقیق های مهم همه جانیه شناخت کافی پیدا کنند بهتر می توانند به تطابق داشتن و میزان هم گرایی و اشتراکات آنها آگاهی پیدا کنند. این روش ساده ترین روش عملی و سهل الحصولترین طریق کسب اطلاعات اولیه و ارتباطات بعدی و مورد نیاز است و از نظر حاصل کار نیز ثمر بخش ترین شیوه به شمار می رود.
به عبارت دیگر این روش از این امتیازات برخوردار است: سهولت، سرعت کسب اطلاعات و ارتباطات، اطمینان نسبی بیشتر به صداقت و دلسوزی واسطه(که خانواده و والدین هستند) و شناخت بیشتر به روحیات، سوابق و خواسته های طرفین. علاوه بر این خالی از هر گونه تعصب و سوگیری است و بدون هیچ گونه حب و بغض شخصی انجام می گیرد. همچنین تحت تأثیر احساسات و عواطف غریزی که در ارتباطهای مستقیم به وجود می آید، نیست.
۲. وساطت مراکز مشاوره
مراجعه به برخی مراکز مشاوره ازدواج که به منظور شناساندن دو فرد برای ازدواج تأسیس شده است، فرد مطلوب و مطابق با خواسته ها و توقعات خود را یافت. چنین مراکز مشاوره محدود هستند و کمتر با فرهنگ ملی و بومی ما تناسب دارد و افراد کمتری برای شناسایی فرد مورد نظرشان به این مراکز مراجعه می کنند. اگر این مرکز مشاوره ازدواج مورد اعتماد باشند در محیط های دانشگاه یا غیر آن می توانند موثر باشند و از طرف دیگر چون امکان همسریابی از راه اول یعنی وساطت خانواده به هر دلیلی امکان پذیر نیست این راه می تواند اطلاعاتی که موردنیاز را در اختیار بگذارند. تأکید می شود این مراکز مشاوره باید دارای کارشناسان دلسوز، با تجربه و مورد اعتماد و سابقه روشن و مطمئن باشند.
۳. راه دیگری که متأسفانه در حال حاضر و بخصوص در محیط های اجتماعی مختلط مثل دانشگاه ها از آن استفاده می شود روش ارتباط مستقیم و بدون واسطه است. در این روش جوانان آماده ازدواج شخصا و مستقیما اقدام به خواستگاری یا جلب خواستگار می کنند. به نظر ما این روش معقولی نیست و تناسبی با فرهنگ دینی و اخلاقی ما ندارد و معمولا موجب بروز و ظهور روابط نامشروع و فسادآور می شود زیرا این روش به دلباختگی در یک نگاه منتهی می شود و تصمیم گیرنده بدون توجه به معیارها و ارزشهای تعیین شده در شرائط همسر ایده ال و متناسب، و بدون توجه به هدف مورد نظر خود و صرفا به خاطر جلب توجه به ظواهری همچون زیبایی، ثروت، تحصیلات، پست و مقام و … شیفته طرف مقابل شده و تصمیم گیری اش در یک فضای فکری و روانی احساسی و عاطفی انجام می گیرد.

جذب پسر در دانشگاه

دخترا با پسرا این طوری رفتار کنید!

ببینین معیارهای پسرا متفاوته باید شما اونارو خوب بشناسین تا بتونین بدست آورده و نگهش دارین، پس مطالب پایین و خوب بخونین. اکثر پسرا این شکلین!

پسرا اول از همه دنبال دخترای تک پرن

شما سعی کنین یکم به خودتون سنکینی بدین، وقتی یه پسری نخرو بهتون داد زودکی شماهم وا ندین، با وقار نه با خشونت، مطلب واسه پسره بیفته که دختره از اون دخترا نیست(که مونده باشه)، پسرا دخترایی که زود پا میدن رو مطمین باشین واسه دوستی نمیخوان.

پسرا از دخترایه پر حرف فرارین

ببینین شما با یه دختر دوس نشودین شما با یه موجودی بنام پسر دوس شدین، که متاسفانه اعصابشم زود خط خطی میشه، دسته خودشم نیس احتیاج به آرامش داره، پسرا دخترایی که زیاد حرف میزننو به چشم یه مگس میبینن. خوب شما بگین با مگس چه شکلی رفتار میکنن؟! به جای پرحرفی میتونین یکم حسه مردونکیشو تحریک کنین، مثلا بگین: بدنتو دوس دارم، مطمین باش پسر با این حرف همه کار واست میکنه، یکم سیاست به خرج بدین.

پسرا با چشماشون عاشق میشن!

ببینین اگه پسر باشین میفهمین من چی میگم، تیپ ولباس واسه پسرا خیلی خیلی مهمه، یعنی از قیافه زیبا زیاد مهم نباشه کمم نیست، مطمین باشین که یه لباس زیبا میتونه تو چشم و مغز پسر ول وله به پا کنه، حس مردونکیشو بیدار میکنه،در نهایت ارضایه فکری میشه، یه مطلب خیلی مهم عطر عطر عطر غوغا میکنه پسرو از آسمون میکوبونه به زمین، داغونش میکنه، هیچوقت یه دختر بدون عطر زیبا نیست.

پسرا باباتون نیستن!

بعضی از دخترا حالا یا بابایی هستن یا میخوان کمبود پدر رو جبران کنن، رو میارن به پسر! و این مسله واسه پسرا قابل هضم نیست که هیچ! تهوع آورم هست!!! یه مرد دوس داره به مردونکیش بیشتر توجه بشه تا حسه پدر بودن داشته باشه!

حسه پدر بودنو بهشون ندین، حسه نر بودنو بهشون بدین!

پسرا هیجانرو دوست دارن

گاهی وختا یه چیزی بهشون بگین که تعجب کنن! این حس واسشون بیاد که شما با بقیه دخترا فرق دارین.

اون هیجان آدرنالین رو توش فعال کنین یه پسر وقتی که پرهیجان میشه مطمین باشین جذابترم میشه چونکه تموم خصلتاش میاد بیرون، پسرا از یه نواختی بیزارن، سعی کنین همیشه یه برنامه واسش داشته باشین.

دعا برای جذب خواستگار

آیه ۲۹ سوره فاطر را دختر بی خواستگار پیوسته و بطور منظم روزانه تلاوت کند. این عمل مجرب است و بسیار موثر در بخت گشائی. نتایج و عجایب بسیار دارد. انشاء الله تعالی.

آیه ۲۹ سوره فاطر را دختر بی خواستگار پیوسته و بطور منظم روزانه تلاوت کند. این عمل مجرب است و بسیار موثر در بخت گشائی. نتایج و عجایب بسیار دارد. انشاء الله تعالی.

آیه ۲۹ سوره فاطر :
إِنَّ الَّذِینَ یَتْلُونَ کِتَابَ اللَّهِ وَأَقَامُوا الصَّلَاهَ وَأَنفَقُوا مِمَّا رَزَقْنَاهُمْ سِرًّا وَعَلَانِیَهً یَرْجُونَ تِجَارَهً لَّن تَبُورَ.

توجه نمائید:
تلاوت آیه را به مدت چهل روز به طور مرتب انجام داده و در اوقات مختلف ادامه دهید. بهترین زمان پس از انجام فریضه نماز است. روزانه چهل مرتبه خوانده شود مطلوب است.

پس از نماز حتما حتما حتما از خداوند جل جلاله طلب بخت نیکو کنید. توجه کنید که قبل و بعد از طلب حاجت صلوات بفرستید.

اذکار دفع سحر را دائم به کار بندید، چونکه جهت از بین بردن هر گونه بستگی و مانع در کارها بسیار موثر است.

عمل بدانها در روزهای سعد ( یکشنبه و پنج شنبه و جمعه در ساعات اولیه یعنی زمان طلوع آفتاب است) بسیار نیکوست. البته هر زمان دیگری نیز میتوان انجام داد.

راههای جذب پسران مغرور

اول از همه مردها به دنبال کسی هستند که تشنه عشق و محبت باشد. شاید این حرف بسیاری از خانم ها را غافلگیر کند اما مردها دوست دارند مورد دوست داشتن قرار بگیرند و خودشان نیز کسی را دوست بدارند. مشکل اینجاست که خانم ها برخورد بی احساس و سردی با آنها دارند. پیدا کردن خانمی که قابل دوست داشتن باشد کمی مشکل است و مردها از اینکه بفهمند دختر رویاهایشان را پیدا کرده اند خوشحال می‌شوند.

مردها دنبال خانمی می‌گردند که در نظرشان جذاب باشد. خانم ها اغلب تصور می‌کنند که مردها خیلی سطحی نگر بوده و تنها چیزی که برایشان اهمیت دارد وضعیت ظاهری خانم می‌باشد. مردها لزوما به دنبال خانم های زیبا نمی‌گردند ، بلکه آنها می‌خواهند کسی را داشته باشد که به وضعیت ظاهری خود افتخار کند (البته این کار را نباید بیش از اندازه انجام دهد). مردها از داشتن نامزدی که قیافه خوبی داشته باشد لذت می‌برند و من فکر نمی کنم که مردی چیزی جز این به شما بگوید.

مردها به دنبال خانم هایی هستند که بتوانند به آنها اعتماد کنند. کسی که آنها را به خاطر خودشان بخواهد، کسی که بتوانند به او ایمان داشته باشند. شاید برایتان عجیب باشد اما برخی از خانم ها قابل اعتماد نبوده و بسیار بی وفا هستند. همین امر باعث می‌شود که مردها محتاط تر عمل کنند. آقایون به شدت از بی وفایی و بد قولی بیزار هستند و به دنبال کسی می‌گردند که بتوانند از صمیم قلب به او اعتماد کنند.

مردها می‌خواهند برای خود تشکیل زندگی خانوادگی دهند و به دنبال شریکی هستند که بتواند با او در خانه زندگی کند. خانم هایی که در محیط های اجتماعی فعالیت می‌کنند نیز گرینه مناسبی برای انتخاب هستند چرا که آقایون تصور می‌کنند خیلی بهتر می‌توانند با این گونه افراد ارتباط برقرار کنند و ارتباطشان پایدار تر خواهد بود.

مردها به دنبال خانم هایی با روحیه زنانه و مهربان می‌گردند زیرا چنین خصوصیاتی باعث می‌شود که یک زن بتواند مادر بهتری برای بچه هایش باشد. البته این امر بدان خاطر نیست که مردها انتظار دارند خانم ها آنها را نیز تر و خشک کنند بلکه بدان خاطر است که دوست دارند فرزندانشان در آغوش مادر مهربان و دلسوزی پرورش پیدا کنند.

مردها به دنبال خانم های خوش مشرب هستند. بعضی از خانم ها خیلی سخت گیر بوده و برای جزئیات اهمیت بیش از اندازه ای قائل می‌شوند. آیا تا به حال دختر هایی را دیده اید که دارای خلق و خوی پسرانه هستند؟ مردها می‌خواهند از در کنار هم بودن با همسر خود لذت ببرند و احتیاج به محبت دارند به همین دلیل همیشه به دنبال فرد خوش طبعی هستند که بتوانند در کنار او به آرامشی که آرزوی آن را دارند دست پیدا کنند.

جذب پسران به خود

قدم اول :
اول به شما توصیه می کنم با خودتان روراست باشید و تصمیم جدی بگیرید که:

واقعا از ته دل دوست دارید آن پسر را همیشه در کنار خودتان داشته باشید ؟
می خواهید پسر مورد علاقه تان با شما همچون ملکه برخورد کند و از چشمانش عشقش به شما نمایان باشد ؟
می خواهید طعم واقعی عشق را با پسر مورد علاقه تان بچشید ؟
شما هم زندگی کردن بدون پسر مورد علاقه تان را بی معنا می دانید ؟
خوب فکر کنید و خودتان را تصور کنید که با عشقتان در حال قدم زدن هستید، اگر این احساسات را دوست دارید باید وارد مرحله دوم بشوید :

قدم دوم :
در این مرحله شما باید رازهای جذب یک پسر را بیاموزید اگر عشقتان واقعی ست و برای احساسات خودتان ارزش قائل هستید باید خودتان را مجبور کنید تا بهای این عشق را بپردازید تا بتوانید پسر مورد علاقه تان را عاشق و شیفته خودتان کنید. اما بهای عشق پرداختن یعنی چه : یعنی اینکه بفهمید:

پسرها به چه چیز در یک دختر اهمیت می دهند ؟
پسرها چگونه رفتاری از دختر ها را می پسندند ؟
چگونه باید با یک پسر رابطه برقرار کرد تا آن پسر عاشق و شیفته شما بشود ؟
چه چیزی باعث می شود که پسر مورد علاقه شما تمام فکر و ذهنش پیش شما باشد ؟
و هزاران نکته ریز دیگر
اما اگر خواسته باشید تمام این موارد را خودتان با آرمون و خطا کردن بیاموزید، چندین سال از شما زمان می گیرد و ضربه های زیادی به احساسات شما می زند و به احتمال خیلی زیاد پسر مورد علاقه تان تا آن زمان با دختر دیگری که این مطالب را می داند وارد رابطه خواهد شد !!!!

روش های عاشق کردن پسران

۱- روش اول اینه که قبل از اینکه آقا مرحمت کنند و بهتون بگه دوستتون داره تو پیش دستی کنی و زودتر بهش بگی دوستت دارم و از وقتی دیدمت عاشقت شدم و بدون تو هیچم و دیوونتم این در حالیه که تو اصلاً از اون آقا پسر خوشت نمی یاد( یا شایدم خوشت بیادااا البته بیشتر به خاطر پولش و…) همینطور ممکنه چندتا دوست دختر دیگه هم داشته باشد ولی اصلاً به روی خودتون نیارید تازه شما باید روزی به شونصد تا پسر این حرفارو بزنی مهم اینه که می خوای خرشون کنی و موفق هم می شی.

۲- روش دوم که خیلی خیلی می تونه موثر باشه اینه که بذاری اون بگه دوستت دارم وقتی که حرفشو گفت اصلاً بهش توجه نکنی و خودتو بزنی به اون راه اینجوری بیشتر میاد طرفت آخه می دونین پسرا یه کم مشکل دارن هر چیزی رو که بیشتر براش زحمت بکشند بیشتر دوستش دارند.

۳- روش سوم که مهم ترین روشه بذاری بهت بگه دوستت داره و تو هم بعد از اون بگی آره منم تورو خیلی دوستت دارم و از وقتی دیدمت عاشقت شدم و با یه نگاه دلمو لرزوندی و کلاً حرفای خودشو به خودش تحویل بدی روزی صد دفعه این حرفو براش تکرار کنی یا اصلاً می تونی اینو براش اس ام اس کنی و هر روز براش بفرستی نیازی نیست هر روز یه چیز جدید بنویسی همون چیزایی رو که قبلاً گفتی کفایت می کنه چون پسرا یه خورده آی کیوشون پایینه (تقریباً منفی صفر) یادشون نمی مونه دیروز چی گفتی امروز چی گفتی قصد شما فقططططططططط خر کردن (ببخشید مخ زنی)

۴- روش چهارم اینه که طرف انقدر بهت بگه دوستت دارمو و تو حرفاشو باور نکنی هی باور نکنی و باور نکنی وقتی که می بینه به نتیجه نمی رسه و کم کم داره سرد می شه تو شروع کن هی بهش بگو وای منم انگار یه جورایی ازت خوشم اومده و دوستت دارم و یه دفعه از این رو به این رو بشید صد و هشتاد درجه فرق کنید و بهش اس بدید و زنگ بزنید. اون وقته که طرف خر شما شده و…. (بازم یادم رفت مخشو زدید )

۵- روش پنجم هم روش جالبیه ولی واسه هر پسری عمل نمی کنه اونم اینه که اصلاً طرفتو تحویل نگیری انقدر تحویلش نگیری و تحویلش نگیری تا از دنیا سیر بشه و خودشه بکشه اما قبلش یه نفر میاد نجاتش می ده می دونین اصولاً آقایون وقتی می خوان خودکشی کنن اونم به خاطر عشقققققققشون همیشه یه نفر نجاتشون می دهد و وقتی طرف (معشوق، همون لیلی خودمون) جریان رو می فهمه پشیمون می شه و عشق اون طرفو(همون مجنون خودمون) قبول می کنه و کم کم رابطه ها برقرار می شه ولی چون این یکی رو واقعاً خر کردید (می بخشید مخشو زدید) ممکنه جریان به خواستگاری و نامزدی و … ختم بشه که قصد شما هم باید به جز مخ زنی یا همون خر کردن ازدواج هم توش باشه در ضمن ممکنه شانس با شما یار نباشه و آخر به ازدواج و این چیزا ختم نشه که بنده از حالا صمیمانه تسلیتم رو به شما عرض می کنم اماااااااااااااااا هیچ وقت خانوما شکست نمی خورن و برنده اند شما حتماً حتماً موفق خواهی شد و می شوی. تا کور شود چشم حسود………..

راه های جذب پسران در چت

هرگز به مردان بیش از آنچه آنها به شما توجه می کنند، توجه نکنید

برای اینکه بتوانید عشق و محبت یک مرد را برای همیشه برای خود داشته باشید مستلزم این است که شما هم از او عشق دریافت کنید. بسیاری از زنان تصور می کنند هر چه بیشتر به یک مرد توجه کنند و نیازهای کوچک و بزرگ او را برآورده کنند، بیشتر در دل او جای خواهند داشت. از آنجا که این کار را بیشتر جامعه زنان در دنیا انجام می دهند، زنان تصور می کنند این مسیر درست است و تخت‌گاز به سمت انتهایی که نمی دانند چیست می تازند. اما هر چه بیشتر در عمق این روش می روند، بیشتر آسیب‌پذیر می شوند و کمتر عشق دریافت می کنند.

مردها وقتی بیشتر از آنچه به شما می دهند از شما دریافت کنند، دلزده می شوند. خاموش می شوند و ممکن است روش رفتاری خود را تغییر دهند. هنگامی که یک مرد دایما با حجم زیادی توجه، نگرانی، کادو، علاقه، قربان‌صدقه، آماده بودن غذا و تمیز بودن خانه و …. مواجه می شود احساسش به شما عوض خواهد شد. او شما را همچون مادری می بیند که دایما مراقب فرزند خود است تا چیزی کم نداشته باشد. این همه توجه و زحمتی که شما می کشید هرگز به چشمش نخواهد آمد و نمی تواند برای آنها به شما عشق بیشتری بدهد.

برخلاف تصور زنان، توجهات بیش از اندازه نه تنها باعث افزایش علاقه مردان به زنان نمی شود که درست برعکس، احساسات عاشقانه آنها را از بین می برد. مردها به واسطه قوی تر دانستن خود بیشتر دوست دارند دهنده باشند تا گیرنده. آنها می خواهند آنها باشند که نیازهای زن را تامین می کنند. وقتی زن همه کار را انجام دهد، مردها نقش خود را بسیار کمرنگ می بینند و تصور می کنند آن جذبه مردانه را ندارند و این باعث می شود تا زنی که این حس را در آنها به وجود آورده است را دوست نداشته باشند.

اگر هنوز با هم ازدواج نکرده اید، به او خیلی اختیار ندهید

بیشتر زنان وقتی وارد رابطه با مرد دلخواه خود می شوند، همه فکر و احساس خود را برای او سرمایه گذاری می کنند. همین باعث می شود تا هیچ گاه متوجه نشوند رابطه کنونی آنها در چه شرایطی قرار دارد و قرار است به کجا برسد. هر چه بیشتر در مورد رابطه خود با مردتان حرف بزنید، او را بیشتر از خود دور خواهید کرد . اگر این طور به رابطه نگاه کنید، راحت تر می توانید برای انتخاب گزینه های مختلف ذهن خود را باز بگذارید.

به جای اینکه مرد خود را تهدید کنید یا با او اتمام‌حجت کنید که حتما این رابطه را به سرانجام برساند وگرنه شما به خواستگارتان جواب مثبت می دهید، چشمان خود را باز کنید تا مردان دیگر را نیز ببینید . ملاقات کردن با مردهای دیگر که طالب ازدواج با چشم هستند نه تنها بد نیست که برای آینده شما بهتر هم هست. می توانید از میان انسان های مختلف، فردی را انتخاب کنید که وافعا ارزشش را دارد. خود را به یک مرد و یک رابطه محدود نکنید تا او نیز اگر نخواست تعهدی را قبول کند، شما سرخورده شوید.

برای او غذا درست نکنید، برایش کادو نخرید و هزینه رستوران و تفریحات را پرداخت نکنید.

بله، این کار به نظر بسیار غیرمنصفانه است اما کسی که هزینه رستوران و … را پرداخت می کند باید میان دوستی و وقت گذرانی با یک دوست معمولی و قرار گذاشتن با یک زن را فرق بگذارد. اگر مرد از اینکه همیشه هزینه ها را او پرداخت می کند به شما شکایت کرد، به او بگویید برایتان مهم نیست او خرج های سنگین انجام دهد، شما فقط دوست دارید در کنار او باشید و می توان این با هم بودن را بدون هزینه پول هم انجام داد.

به طور مثال، با هم در خیابان یا فضای سبز قدم بزنید، به کتابخانه بروید، پیک نیک بروید و … کارهای زیادی وجود دارند که با صرف کمترین هزینه می توان لحظه های شادی را رقم زد . اما مراقب باشید برای مثلا پیک نیک رفتن شما غذایی درست نکنید. از بیرون یک خوراکی ساده و ارزان بگیرید و در کنار هم در پارک آن را میل کنید و از بودن در کنار هم لذت ببرید. اگر بی جهت به یک مرد هدیه بدهید در واقع همه توجه و انرژی خود را برای او صرف کرده اید. این معنای خوبی ندارد. در این حالت بیش از اندازه توجه نشان داده اید. این از حس های مردانه ای است که در وجود زنان است هست. این مساله برخلاف تصور شما اصلا برای یک مرد جالب نیست.

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بیشتر بدانید:

راه های جذب پسران برای ازدواج

راه های جذب پسران در دانشگاه

راه های جذب پسران مغرور

چگونه زودتر ازدواج کنیم

روش های عاشق کردن پسران

از کجا بفهمیم خواستگارمان خوب است

جذب پسر از راه غیر مستقیم

چگونه یک مرد را وادار به خواستگاری کنیم



موضوعات :
ازدواج

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.