no-img
نوین اطلس

کسب و کار موفق در ایران


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

کسب و کار موفق در ایران
zip
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۷

کسب و کار موفق در ایران


این مطلب در مورد موضوعات کسب و کار جدید در ایران، معرفی کسب و کارهای موفق، معرفی کسب و کارهای کوچک، ایده های راه اندازی کسب و کار، بهترین کسب و کار در ایران، کسب و کار با سرمایه کم، کسب و کارهای جدید در دنیا نوشته شده است.

اگر مایل هستید راهکارهای ثروتمند شدن را به صورت علمی و بر اساس تجربیات افراد موفق بشناسید پیوندهای زیر را دنبال کنید:

چگونه بدون سرمایه کارآفرینی کنیم

سریع ترین راه برای پولدار شدن

دلایل شکست یک کسب و کار

 

کسب و کار جدید در ایران

حمل و نقل کامیونی
کسب و کار حمل و نقل با کامیون یک کسب و کار بسیار سودآور است که برای همه صاحبان چنین کسب و کارهایی بازده سرمایه ی قابل اتکایی به ارمغان می آورد. به دلیل اینکه این حوزه کاری سودآوری بالایی دارد، مدل کسب و کار مقداری رقابتی است و سرمایه بالایی می طلبد. با این وجود، رویکردی که به شما کمک می کند موفق باشید و از دیگران پیشی بگیرید این است که ابتدا به عنوان صاحب کسب و کار فعالیت خود را آغاز کنید و سپس به عنوان راننده کامیون به کار ادامه دهید.

شما به عنوان صاحب کسب و کار متوجه خواهید شد که موفقیت کار شما فقط حول کسب و کار باربری شما نمی چرخد؛ این تنها ابزاری برای دستیابی به هدف شما برای سودآوری است. نتیجه نهایی این است که تمامی جنبه های کسب و کار حمل و نقل کامیونی شما، من جمله موضوعات قانونی، رضایت مشتری و حسابداری به همان اندازه که فعال نگاه داشتن تجهیزات کاری اصلی شما مهم است، حائز اهمیت هستند.

برای موفقیت در کار حمل و نقل کامیونی، خود را برای هر رویدادی آماده کنید: به عنوان مثال ممکن است کامیون ها درگیر تصادفات جاده ای شوند که پرهزینه ترین حالتی است که ممکن است شما را گرفتار کند.

بر اساس گفته های جیمی دئون که وکیل تصادفات کامیونی در هوستون است، یک کامیوندار آماده می تواند حتی در برابر غیر قابل پیش بینی ترین رویدادها در کسب و کار خود دوام بیاورد. دئون می گوید: “هنگامی که برای هر چیزی در این کار آمادگی داشته باشید، فورا خود را در این حوزه کاری از بقیه متمایز می کنید.”

تحویل مستقیم (Drop shipping)
تحویل مستقیم یا دراپ شیپینگ، تجارت الکترونیکی جدید هزاره سوم است. برای این کار لازم است با استفاده از یک پلتفورم نرم افزار مبتنی بر سرویس (SaaS) مانند شاپیفای، یک وبسایت حرفه ای تجارت الکترونیکی راه اندازی کنید. سپس فروشگاه مجازی شما به مشتریان کمک می کند موارد مورد نظر خود را از وبسایت خریداری کنند. تمام کاری که شما در اینجا باید انجام بدهید این است که اطلاعات خریدار خود را به فروشنده کالا ارسال کنید، فروشنده کالا نیز ترتیبی فراهم می کند که کالا برای خریدار ارسال شود.

این کسب و کار، افراد زیادی را که با نقدینگی کم ۱۰۰۰ دلاری کار را آغاز کرده اند به درآمدهای بالا رسانده است. یک کارآفرین برجسته که در وبینارها به آموزش این کسب و کار می پردازد آدریان موریسون است. او در یک وبینار آنلاین بیان کرد که بزرگترین مزیت تحویل مستقیم یا دراپ شیپینگ این است که هیچ ریسکی برای شما ندارد. موریسون ادامه داد: “در واقع شما پیش از آنکه حتی به تولیدکننده هزینه ای پرداخت کنید تا کالا را ارسال کند، هزینه محصول را از مشتری دریافت کرده اید و هیچ گاه نیز مجبور نیستید کالا را ببینید، لمس و یا ارسال کنید.”

 

 

معرفی کسب و کارهای موفق

تجارت الکترونیک
با توجه به اینکه پیش بینی می شود تجارت الکترونیک در سال ۲۰۱۶ در کشورهای انگلیس، اسکاتلند و ایرلند شمالی از ۶۰ بیلیون پوند عبور کند، تردیدی باقی نمی ماند که یکی از بزرگترین کسب و کارهایی است که می توانید در آن سرمایه گذاری کنید. می توانید کار خود را با همکاری با شرکت هایی که مایلند محصولات خود را به فروش برسانند آغاز کنید. با دریافت تخفیف از این شرکت ها می توانید فروشگاه آنلاین خود را به سرعت توسعه دهید و مشتریان زیادی را جذب کنید.

با این وجود، شروع کسب و کار تجارت الکترونیک را نمی توان به عنوان یک کار جانبی انجام داد، چرا که به محض اینکه کار رشد کند تقاضا به اوج خواهد رسید و توجه و رسیدگی فراوانی مورد نیاز خواهد بود. علاوه بر این، نمی توان انتظار داشت که کار فورا به سوددهی برسد: حتی آمازون به عنوان غول تجارت الکترونیک نیز مدتی طول کشید تا به سوددهی برسد.

اولین نقطه آغازین راهبرد رشد تجارت الکترونیک شما باید یک راهبرد بازاریابی دیجیتال کم هزینه باشد.

کسب و کار خدمات سفارشی
کسب و کارهای خدمات سفارشی، نیاز مشتریانی که مایلند محصولاتی برای آنها ساخته شود را تامین می کنند. با وجود اینکه احتمالا اولین سایتی که به ذهن آن دسته از خریدارانی که به دنبال محصولات سفارشی سازی شده هستند می آید اتسی (Etsy) است، سرمایه گذاری زودهنگام در این بازار که به سرعت در حال رقابتی شدن است می تواند برای شما مزیتی به ارمغان بیاورد.

معرفی کسب و کارهای کوچک

سایت آموزش الکترونیکی
برای موفقیت در زندگی، مردم باید به مطالعه و یادگیری بپردازند. با اینکه ممکن است بیشتر دانش اضافی مورد نیاز آنها برای بهبود مهارت هایشان از راه آموزش رسمی کسب نشود، باز هم این فراگیران برای کسب دانش حاضرند مبالغ اضافی نیز بپردازند. شما می توانید وبسایتی را راه بیندازید که به آنها در کسب آن دانش کمک کند – می توانید خودتان مدرس باشید و یا برای ارائه آموزش با مدرسان مجرب و مدرسین دانشگاه همکاری کنید. حتی می توانید کار خود را از آموزش های تحصیلی به سمت تدریس خصوصی و آموزش آنلاین کسب درآمد متمرکز کنید.

ایده های راه اندازی کسب و کار

۱.ساخت جعبه‌ی کادویی با ساده ترین لوازم و فروش به مغازه های تزییناتی

۲. سفالگری و ساخت مجسمه ها و ظروف سفالی و سرامیکی

۳.ساخت زیور آلات سنتی و دستی و و آماده کردن انواع بدلیجات

۴.حکاکی روی چوب یا خوشنویسی اشعار و انواع ادعیه و جملات روی تکه های چوب

۵.فعالیت برای جذب تبلیغات آنلاین شرکتها و تولیدکننده ها برای وب سایتها

۶.خشک کردن و بسته بندی و فروش میوه جات و سبزیجات

۷.عروسک سازی و عرضه آنها به اسباب بازی فروشی ها

بهترین کسب و کار در ایران

۱. طلا و جواهر سازی:
این کسب و کار که یک صنعت توام با هنر است، هیچگاه از رونق نمی افتد و همواره در ایران درآمد خوبی را عاید صاحبانش کرده است. شما اگر به این کار علاقه دارید و آموزش دیده اید (یا اگر هم آموزش ندیده اید، دوره ها و آموزشگاه های آن وجود دارند) می توانید به تنهایی یا با همکاری طلاسازان دیگر یک کارگاه کوچک طلا و جواهر سازی حتی در زیر زمین خانه تان هم راه اندازی کنید. محصولات و تولیدات جدید را به طلا فروشی ها بفروشید، از آن ها سفارشات جدید بگیرید (آن ها مواد لازمه کار شما را به شما خواهند داد) یا طلا و جواهر دست دوم را تعمیر و بازسازی نمایید. همچنین می توانید وارد بازار جواهرات و زیورآلات بدلی (بدلیجات) شوید، و اگر در کارهایتان خلاقیت و پشتکار داشته باشید می توانید به یک طراح حرفه ایی در این زمینه تبدیل شوید.

۲. برنامه ریزی عروسی‌ها و جشن‌ها:
هر چه زمان بیشتر می گذرد برگزاری مراسم عروسی پر هزینه تر و پر دردسرتر می شود. بنابراین بسیاری از زوج های در شرف ازدواج هستند که حاضرند کسی یا شرکتی را استخدام کنند تا برنامه ریزی و مدیریت برگزاری این مراسم را به عهده بگیرد و آن ها را از یک عالمه فشار و استرس نجات دهد. مراسم عروسی در ایران بسیار جدی گرفته می شود و عروس و داماد می خواهند این روز را به یکی از به یاد ماندنی ترین و خاص ترین روزهای زندگی شان تبدیل کنند.

 

کسب و کار با سرمایه کم

راه اندازی فروشگاه اسباب‌بازی

بلاگ‌نویسی و تولید محتوای مجازی

مربی مراقبه و مدیتیشن

طراح گرافیک

خرده‌فروشی آنلاین

طراحی نقشه فرش با رایانه

کسب و کارهای جدید در دنیا

۱. ساخت و فروش خانه های کوچک و محرک به عنوان کسب و کار جدید در دنیا
ایده این کار توسط دانشجویان مجسمه سازی و معماری به وجود آمد. شما با داشتن این خانه ها می توانید به دور دنیا سفر کنید، بدون اینکه بخواهید هزینه های اضافی پرداخت کنید. این خانه های کوچک امکانات جالبی هم دارند. از ان جایی که این خانه ها از انرژی خورشیدی استفاده می کنند، می توانند برای روشنایی و تولید برق خود را بی نیاز ببینند. حتی جالب است که بدانید، این خانه ها حتی منبع آب دارند و می توان نیاز های آشامیدنی و بهداشتی را نیز برطرف کرد. فکر کنید خانه ی محرک چه هیجانی خاصی را به شما می دهد…

۲. غذاهای سالم و گیاهی با قیمت مناسب به عنوان کسب و کار جدید در دنیا
فست فود به دلیل اینکه غذاهایی هستند که خیلی زود آماده می شوند، کم کم مورد توجه علاقه مندان قرار گرفتند. زیرا در وقت آن ها صرفه جویی می شد. حالا یکی از بهترین غذاها در اروپا انواع مختلف سالادها و غذاهایی است که حتی از فست فود ها هم زودتر آماده شده و خوشمزه تر هستند. برای این غذاها که عمدتا با سبزیجات، کلم بروکلی، خیار سبز، گوجه و غیره است، نام های عجیب و غریب هم گذاشته شده است تا توجه مشتری را به خود جلب کند. این غذاها در دکه های کوچکی ارائه می شوند و سود خیلی خوبی هم دارند، چراکه یک غذای سالم و خوشمزه ارائه می کنند.

۳. خدمات تحویل رسانی (همه چیز آنلاین)
امروزه در شهرهای بزرگ به دلیل مشکلات درآمدی، زن و مرد مجبور به کار کردن هستند و حتی گاها دیده شده که افرادی فرصت بنزین زدن هم ندارند. زن و مرد با یکدیگر کار می کنند و به دلیل نداشتن وقت از خرید های کوچک خود هم باز می مانند. خدمات تحویل رسانی که یک کسب و کار جدید است به خوبی توانسته در آمریکا جای خود را پیدا کند و خرید روزانه یا سایر خدمات را به صورت آنلاین دریافت و به صورت فیزیکی تحویل دهد.

سایت روانشناسی نوین بینش



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.