no-img
نوین اطلس

دعای جلب معشوق از راه دور


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای جلب معشوق از راه دور
امتیاز 1.00 ( 1 رای )
zip
مرداد ۶, ۱۳۹۷

دعای جلب معشوق از راه دور


در این مطلب نوین اطلس دات کام قصد دارد با جلب معشوق از راه دور به شما کمک کند هر فردی را به سمت خود بکشانید.  طلسم از راه دور یکی از دعاهای این مطلب است که فرد را در تسخیر شما در می آورد.  دعا برای جلب محبت شدید از راه دور در کنار دعا برای جلب محبت پسر از راه دور هر پسری را به محبت و عشق شما گرفتار می سازد. طلسم احضار عشق از راه دور به همراه دعا جهت دلتنگ شدن فرد از راه دور باعث می شود معشوقتان که از شما دور است دلتنگ شما شود و به این دوری پایان دهد. دعای بیقراری شدید معشوق و دعای دلتنگ کردن معشوق نیز برای بازگشت سریع معشوق بسیار مفید و موثر است.

طلسم تسخیر معشوق از راه دور

برای تسخیر قلب معشوق و طلسم او به خود  دعای زیر را نوشته و بر روی آن یک سنگ سنگین قراردهید زبان آن شخص بسته می شود و با شما با محبت رفتار می کند:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ قُلْ أُوحِیَ إِلَیَّ أَنَّهُ اسْتَمَعَ نَفَرٌ مِّنَ الْجِنِّ فَقَالُوا إِنَّا سَمِعْنَا قُرْآنًا عَجَبًا ﴿۱﴾ یَهْدِی إِلَى الرُّشْدِ فَآمَنَّا بِهِ وَلَن نُّشْرِکَ بِرَبِّنَا أَحَدًا ﴿۲﴾ وَأَنَّهُ تَعَالَى جَدُّ رَبِّنَا مَا اتَّخَذَ صَاحِبَهً وَلَا وَلَدًا ﴿۳﴾ وَأَنَّهُ کَانَ یَقُولُ سَفِیهُنَا عَلَى اللَّهِ شَطَطًا ﴿۴﴾ وَأَنَّا ظَنَنَّا أَن لَّن تَقُولَ الْإِنسُ وَالْجِنُّ عَلَى اللَّهِ کَذِبًا ﴿۵﴾وَأَنَّهُ کَانَ رِجَالٌ مِّنَ الْإِنسِ یَعُوذُونَ بِرِجَالٍ مِّنَ الْجِنِّ فَزَادُوهُمْ رَهَقًا ﴿۶﴾ وَأَنَّهُمْ ظَنُّوا کَمَا ظَنَنتُمْ أَن لَّن یَبْعَثَ اللَّهُ أَحَدًا ﴿۷﴾وَأَنَّا لَمَسْنَا السَّمَاء فَوَجَدْنَاهَا مُلِئَتْ حَرَسًا شَدِیدًا وَشُهُبًا ﴿۸﴾

دعا برای افزایش مهر و محبت معشوق

نوین اطلس دات کام دریافته است برای افزایش مهر و محبت معشوق دعای مهر و محبت زلیخا برای تسخیر قلوب و افزایش محبت خلایق کاربرد دارد و اگر با اعتقاد و ایمان قلبی خوانده و نوشته و انجام گردد تاثیرات فوریه و مجربه دارد. دعای معروف به دعای زلیخا این است :

(اللّهُمَ اِنَّهُ لَیسَ فَی السَّماواتِ دَوَراتٌ وَ لا فِی الأَرضَ غَمَراتٌ وَ لا فِی الشَجَرِ وَرَقاتٌ وَلا فِی الاَجسامِ حَرَکاتٌ وَلا فِی العُیُونِ لَحَظاتٌ وَلا فِی النُّفُوسِ خَطَراتٌ إِلاّ وَ هِیَ بِکَ عارِفاتٌ وَ لَکَ شاهِداتٌ وَ عَلَیکَ دالاّ تٌ وَ فی مُلکِکَ مُتَحَیِّراتٌ فَبِالقُدرَهِ الَّتی سَخّرَتَ بِها اَهلَ السَّماواتِ وَالاَرضِ سَخِّر لی قُلُوبَ المَخلُوقاتِ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ وَ بِالاِجابَهِ جَدیرٌ وَ صَلَّی اللهُ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ اَجمَعینَ)

این دعا را هر روز ۷ بار به نیت جذب معشوق بخوانید.

دعا برای جلب محبت پسر مورد علاقه

برای جلب محبت پسر مورد علاقه آیه شریفه زیر را در چهار عدد ورقه بدون خط بنویسد و در چهار طرف خانه مخفی کنید، به اذن خداوند تبارک و تعالی میان شما و او مهر و محبت شدید برقرار خواهد شد.(همچنین نگاه کنید به دعا برای تبدیل عشق یکطرفه به دو طرفه)

بسم الله الرحمن الرحیم : ” ولئن سألتهم من خلق السماوات والأرض لیقولن خلقهن العزیز العلیم “.

طلسم جذب عشق از راه دور

برای جذب عشق از راه دور novinatlas.com دریافته مجرب است دعای شریف زیر را پس از نماز صبح قرائت کنید و این بر این عمل مداومت ورزید. در ایجاد محبت و تسخیر قلوب بسیار موثر است.

اللَّهُمَّ اِقْذِفْ فِی قُلُوبِ اَلْعِبَادِ مَحَبَّتِی وَ ضَمِّنِ اَلسَّمَاوَاتِ وَ اَلْأَرْضَ رِزْقِی وَ أَلْقِ اَلرُّعْبَ فِی قُلُوبِ أَعْدَائِکَ مِنِّی وَ اُنْشُرْ رَحْمَتَکَ لِی وَ أَتْمِمْ نِعْمَتَکَ عَلَیَّ وَ اِجْعَلْهَا مَوْصُولَهً بِکَرَامَتِکَ إِیَّایَ وَ أَوْزِعْنِی شُکْرَکَ وَ أَوْجِبْ لِیَ اَلْمَزِیدَ مِنْ لَدُنْکَ وَ لاَ تُنْسِنِی ذِکْرَکَ وَ لاَ تَجْعَلْنِی مِنَ اَلْغَافِلِینَ

دعا جهت دلتنگ شدن معشوق از راه دور 

جهت زیاد شدن عشق و محبت معشوق و دلتنگ شدن او از راه دور ، آیه شریفه زیر را هفت مرتبه بر یک خوردنی شیرین بخوانید و آن را به فرد مطلوب بخورانید . محبتش بسیار زیاد خواهد شد و به شدت دلتنگ شما می شود. اگر به مطلوب دسترسی ندارید می توانید خودتان به نیت او شیرینی را بخورید.

ولَقَدْ فَتَنَّا سُلَیْمَانَ وَأَلْقَیْنَا عَلَى کُرْسِیِّهِ جَسَدًا ثُمَّ أَنَابَ ﴿سوره مبارکه ص آیه شریفه ۳۴﴾

دعای سریع الاجابه برای بیقرار کردن معشوق و بازگشت او

برای افزایش مهر و محبت، بیقرار کردن معشوق و بازگشت او به رابطه ، سوره مبارکه یوسف را به نیت افزایش محبت و دوستی و افزایش بیقراری و دلتنگی ، در کاغذ بدون خط بنویسید و در میان لباس بپیچید و در منزل یا با خود نگه دارید. این عمل را در امر حلال و با نیتی پاک انجام دهید.

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداوند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

قانون جذب عشق از راه دور 

دعای بیقراری شدید معشوق

دعای محبت از راه دور قوی

طلسم احضار معشوق

عاشق کردن دیگران

دعا برای عاشق کردن پسر از راه دور

جذب پسر مورد علاقه از راه دور

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1735 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.