no-img
نوین اطلس

عاشق کردن دیگران


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

عاشق کردن دیگران
امتیاز 4.00 ( 1 رای )
zip
تیر ۵, ۱۳۹۷

عاشق کردن دیگران


موضوعات: چگونه دیگران را عاشق خود کنیم ( بر اساس روانشناسی عشق)، جذب دختر مغرور، چگونه دیگران را به خود وابسته کنیم، راه های جذب دیگران، روانشناسی جذب، چگونگی عاشق شدن، دعای عاشق کردن سریع، دعای عاشق کردن طرف مقابل

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم ( بر اساس روانشناسی عشق)

سازگاری با معیارها: در ذهن هر فرد با توجه به تجربیات گذشته و فرهنگی که در آن بزرگ شده است معیارهایی برای انتخاب شریک زندگی شکل می گیرد. کافی است به فرد مورد نظر خود نشان دهید که با معیارهای موجود در ضمیر ناخودآگاه اش مطابقت دارید در نتیجه شانس شما برای عاشق کردن او افزایش پیدا می کند. ممکن است این کار ۱۰۰ درصد تضمینی نباشد اما فراموش نکنید که بدون توجه به معیارها هیچ شانسی برای جذب او نخواهید داشت
برآورده کردن نیازها: هر فردی با توجه به گذشته اش نیازها و کمبودهای خاصی را در زندگی خود احساس می کند. مثلا اگر با ناامنی اقتصادی و رفاهی بزرگ شده باشد نیاز به امنیت اقتصادی و رفاهی در او شکل می گیرد و اگر بتوانید این نیازش را برطرف کنید عاشق شما می شود. از سوی دیگر هر فردی معمولا عاشق کسی می شود که امتیازات و ویژگی های مشابه و یا بالاتری نسبت خود داشته باشد. کافی است به او نشان دهید که ویژگی ها و علایق مشترکی بینتان وجود دارد و خواهید دید که خیلی زود به شما علاقه مند می شود

 

ادامه ی مطلب در:

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم – بر اساس روانشناسی عشق

برای دریافت تکنیک های جذب و عاشق کردن با روش nlp  به شماره ی ۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸ در تلگرام یا واتس اپ پیام بدهید.

جذب دختر مغرور

خب یکی ازصفات بسیارخوب یه زن غروروتکبراون درمقابل نامحرمه که بسیارروی اون تاکیدشده.
اون خانم هایی که سهل الوصول هستن دراصل گوهروجودخودشون را خیلی ارزان به فروش گذاشته اندبرای همینه که این خانم هایی که بهتون پیشنهادداده انددردلت جایگاهی ندارند.
حال اگرقصدشما ازدواج وانتخاب این خانم است راه داره واز این راه که قابش را بزنی موفق نخواهی شد.
تنها راه اینه که شما هم یه ادم سنگین وبا وقارودرست وحسابی باشی وبا اخلاقیات وسکناتت دل اون خانم را جذب خودت بکنی.
بعدکه زمینه اماده شداز راه خواستگاری چون این خانم ها اصلا با دوس شدن وارتباط مخفیانه هیچ روی خوشی نشان نمی دهند.

چگونه دیگران را به خود وابسته کنیم

روش صحیح این است که باید تا وقتی به شما کاملا علاقه مند نشده است، هر زمان که توانستید به وی نزدیک شوید زیرا در غیر این صورت شما را فراموش می کند. تا کنون توجه کرده اید که چگونه شرکت ها بزرگ همیشه در حال بمباران تبلیغاتی هستند؟ هدف آنان این است که ذهن شما را همیشه مشغول خود نگاه دارند.

اکنون به محض اینکه شخص مورد نظرتان به شما عادت کرد یا جذبتان شد، ناپدید شوید یا ارسال سینگنال های قدرمت مند را ( که نشان دهنده ی عشق شما است) متوقف کنید. این کار باعث می شود به این موضوع بیندیشد که چرا اینگونه رفتار می کنید.

به صورت خلاصه، از دسترس خارج شدن، قبل از جلب توجه شخص موردنظرتان، قطعا باعث می شود که فراموش شوید اما در دسترس نبودن بعد از اینکه ذهنش را به خود مشغول کردید می تواند باعث شود که بیشتر و بیشتر به شما فکر کند.

بر اساس علم برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه، هر چه شخصی بیشتر به چیزی فکر کند، بیشتر جذب آن چیز خواهد شد. پس هر چه شخصی بیشتر به شما فکر کند، بیشتر جذب شما نیز خواهد شد.

راه های جذب دیگران

۱- طرز ایستادن خود را تصحیح کنید. اگر شرایط بدنی شما در حد مطلوب قرار داشته باشد، گویای این مطلب است که یک فرد با اعتماد به نفس بالا هستید، حتی اگر از درونتان هم یک چنین احساسی نداشته باشید. در زمان راه رفتن باید محکم و ثابت قدم بردارید. کمرتان کاملاً صاف باشد، و شانه ها به سمت عقب گرایش داشته باشند. شاید در ابتدا زمانیکه یک چنین وضعیتی را تمرین می کنید برایتان قدری عجیب و دشوار باشد، اما پس از سپری شدن چند روز به آن عادت پیدا می کنید.

۲- ماهیچه های صورت را رها کنید. سعی کنید ماهیچه های صورتتان را رها کنید تا صورت، حالت طبیعی و دلپذیر خود را داشته باشد. با این چهره می توانید رو به دنیا کنید و به همگان بگویید که از هیچ چیز نمی هراسید.

۳- ارتباط برقرار کنید. هنگامیکه با فرد دیگری روبرو می شوید، با چشم های خود با او ارتباط برقر کنید، سرتان را به نشانه تائید تکان دهید، لبخند بزنید و شادی خود را به او انتقال دهید. اصلاً نگران عکــس العمل فرد مقابل نباشید و البته در عین حال باید به یاد داشته باشید که در این کار زیاده روی نکنید.

روانشناسی جذب

او شنونده خوبی است
وقتی مردی به حرف های زن مورد علاقه اش با صبر و حوصله گوش می کند به او ثابت می کند که دوستش دارد.

زن ها در خانه بسیار بیشتر از مردها حرف می زنند. در حقیقت با صحبت کردن قصد ایجاد روابطی محکم و صمیمی دارند و پیوندی عاطفی می خواهند و گاهی اوقات هم در خصوص موضوعی مضطرب و نگران هستند و با حرف زدن می خواهند از اضطراب شان بکاهند.

اما متاسفانه مردها در اینگونه مواقع فکر می کنند باید مشکلی را حل کنند و راه حل ارائه می دهند و بحث را به تصور خودشان تمام کرده و زن را با تمام نگرانی هایش به حال خود رها می کنند و این تصور را در زن به وجود می آورند که علاقه ای در میان نیست.

وقتی مردی شنونده خوبی است می تواند حامی زن خود باشد و صلح و آرامش آورد.

مهربانی های کوچک
درک این موضوع که هدیه های کوچک مانند یک شاخه گل برای زن بسیار مهم است برای مرد سخت است اما اگر بداند این هدیه ها در کنار انجام دادن کارهای هرچند کوچک چه معجزه ای می کند لحظه ای درنگ نکرده و بدین وسیله عشق خود را به او ثابت می کند.

حمایت عاطفی
گاهی اوقات زن ها نسبت به موضوعی بسیار حساس شده و ناراحت یا حتی عصبانی می شوند و ممکن است رفتار پرخاشگرانه ای داشته باشند.

در اینگونه مواقع مردها باید صبور باشند و از نظر احساسی آنها را حمایت کنند.

این کار تاثیر بسیار خوبی روی زن ها می گذارد زیرا آنها متوجه می شوند که در هر حالتی مورد مهر و محبت مردهایشان قرار دارند.

محرم راز
گاهی اوقات پیش می آید که زن ها نمی خواهند از احساس خود چیزی برزبان آورند و اگر مرد زندگی اش به او اجازه دهد هرطور دوست دارد احساسش را ابراز کند، در او این احساس را به وجود می آورد که محرم رازی بی نظیر کنار خود دارد و عشق را در وجود او به خوبی درک می کند

چگونگی عاشق شدن

مرحله اول عاشق شدن : شهوت
این اولین مرحله عشق بوده و در هر دو جنس زن و مرد بدلیل وجود هورمونهای جنسی استروژن و تستسترون پدید می آید.
مرحله ۲دوم عاشق شدن: مجذوبیت
زمانی شگفت انگیز، هنگامیکه به عشقی حقیقی مبتلا شده اید و بسختی میتوانید به دیگران فکر کنید. دانشمندان بر این باورند که سه انتقال دهنده عصبی اصلی در این مرحله دخیل میباشند: آدرنالین، دوپامین و سروتونین

نقش آدرنالین در عاشق شدن از نظر علمی
مراحل ابتدایی عاشق شدن علاقمندی به یک فرد می باشد.آدرنالین باعث فعال شدن واکنشهای استرس زا و افزایش سطح آدرنالین و کرتیزول در خون می گردد. این فرآیند تاثیر فریبنده ای در فرد ایجاد میکند: وقتی او را برای اولین بار می بینید بدنتان عرق می کند، قلبتان سریعتر میتپد و دهانتان خشک میگردد.

نقش دوپامین در عاشق شدن از نظر علمی
یک زوج تازه ازدواج کرده تحت معاینه مغزی قرار گرفتند و مشخص گردید که میزان سطح دوپامین که نوعی انتقال دهنده عصبی بشمار میرود در آنها بالا است. این هورمون از طریق رهاسازی حس شدیدی از لذت، باعث تحریک میل و رغبت در شخص میگردد. این دقیقاً همان تاثیری است که بعد از مصرف کوکائین در مغز بوجود می آید!
نتایج آزمایشات دال بر وجود مقدار قابل توجهی از دوپامین در اغلب زوجین میباشد: افزایش انرژی، کاهش نیاز به خواب و غذا، حواس متمرکز و لذتی مطبوع در کوچکترین جزئیات رابطه.

نقش سروتونین در عاشق شدن از نظر علمی
و در انتها سروتونین، یکی از مهمترین هورمونها، که باعث میگردد بسیار زیاد به معشوقتان فکر کنید.

 

در ادامه به چند دعا برای علاقه مندان به دعاهای دینی اشاره می کنم. به یاد داشته باشید استفاده از دعا باید در کنار در تلاش شما باشد.

دعای عاشق کردن سریع

ختم سوره ((قریش)):جهت ایجاد محبت بین دو شخص بعد از نماز صبح چند عدد غنچه گل را گرفته و بر آنها ۲۱ مرتبه سوره ((قریش)) را بخواند و بدمد همان غنچه ها را به محبوب خویش برساند به مجرب بو کشیدن در میان آن دو محبت بسیار پیدا خواهد شد ان شا الله این عمل بینهایت مجرب و آزموده است و به کار باطل و حرام انجام ندهید.(شفاء الاسقام/ ۲۷)

دعای عاشق کردن طرف مقابل

بِسْمِ‏ اللَّهِ‏ الرَّحْمنِ‏ الرَّحِیمِ‏ بِسْمِ اللهِ الذی یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ لَقُلُوبَهُمْ لَیْلٌ وَ نَّهارٌ وَ فِی ساعَهٍ وَ شَهْرٍ عَلی حُبِّهِمْ أَشَدُّ حُبًّا وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعًا .
را سه مرتبه همراه با اخلاص و نیت قلبی به هر چیز خوراکی بخواند و بدمد و به نیت افزایش مهر و محبت به محبوب خویش بخوراند

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

آموزش عاشقانه حرف زدن 



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.