no-img
نوین اطلس

درآمد اینترنتی بدون سرمایه


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

درآمد اینترنتی بدون سرمایه
zip
فروردین ۲۷, ۱۳۹۷

درآمد اینترنتی بدون سرمایه


این مطلب در مورد موضوعات کسب درآمد بدون اینترنت، درآمد اینترنتی ایرانی، راههای کسب درامد بدون سرمایه اولیه، کار در منزل بدون سرمایه، کسب درآمد اینترنتی مطمئن، کسب درامد اینترنتی واقعی، کسب درآمد از طریق اینترنت در خانه، کسب درآمد روزانه ۱۰۰ هزار تومان نوشته شده است.

اگر مایل هستید راهکارهای ثروتمند شدن را به صورت علمی و بر اساس تجربیات افراد موفق بشناسید پیوندهای زیر را دنبال کنید:

چگونه به سرعت پولدار شویم

لیست کارآفرینان موفق

راز های پولدار شدن

 

کسب درآمد بدون اینترنت

راه انداختن یک فروشگاه صنایع‌دستی می‌تواند یک کسب‌وکار پرسود و باارزش باشد. این فعالیت فرصتی برای آموزش به دیگران و به کارگیری خلاقیت در فعالیت‌هایتان به شما می‌دهد.

فروشگاه صنایع دستی همچنین فرصتی برای ایجاد یک زندگی خوب را فراهم می‌کند؛ آن هم زمانی که صنعت صنایع‌دستی به یک صنعت چند میلیارد دلاری در جهان تبدیل شده است.

فروشگاه صنایع‌دستی می‌تواند به اشکال مختلف ایجاد شود؛‌ می‌توانید آن را به شکل آنلاین راه بیندازید یا محصولات خود را در خانه یا به شکل دست‌فروشی به فروش برسانید.

همچنین می‌‌توانید محصولات تمام شده،‌ تجهیزات ساخت صنایع‌دستی یا ترکیبی از آنها را بفروشید. آنچه در زیر می‌خوانید تنها گوشه‌ای از تصمیم‌هایی هستند که برای راه‌اندازی یک فروشگاه صنایع‌دستی باید بدانید و آنها را مشخص کنید.

۱- تصمیم بگیرید چه چیزی را و در چه مقداری بفروشید. شما باید کالاهای خود را به گونه‌ای و در حجمی انتخاب کنید که از فروش آن سود ببرید. در فروشگاه صنایع دستی شما می‌توانید محصولاتی را که خودتان می‌سازید در کنار محصولاتی که سایر هنرمندان تولید می‌کنند بفروشید.

می‌توانید در فروشگاه خود خرده‌فروشی داشته یا آنها را به شکل عمده عرضه کنید. به علاوه شما می‌‌توانید بخش آموزشی در فروشگاه‌تان داشته باشید و در آن کلاس‌هایی را نیز برگزار کنید. بررسی رقابت‌های منطقه‌ای برای دیدن آنچه در حال حاضر مورد استقبال قرار می‌گیرد یا پیدا کردن یک مورد تازه برای فروش در این بخش قرار می‌گیرند.

۲- برنامه کسب‌وکار و یک برنامه بازاریابی برای رسیدن به درک بهتر از کسب‌وکار،‌ بازاریابی و دانش درباره اینکه چطور فروشگاه صنایع‌دستی را راه بیندازید ضرورت دارد.

این بخش می‌تواند به سادگی چند برگ کاغذ یا یک مستند مفصل و طولانی نگاشته شده توسط کارشناسان حرفه‌ای بر اساس نیاز شما باشد. اگر برنامه‌ای برای گرفتن سرمایه‌گذار یا تامین مالی بانکی دارید،‌ به جزئیات و ارائه برنامه‌های کارتان نیاز دارید تا بتوانید آنها را قانع کنید.

۳- فضای مورد نیازی را که برای راه‌انداختن فروشگاه صنایع دستی خود نیاز دارید پیدا کنید. اگر قرار است از خانه به عنوان فروشگاه صنایع‌دستی استفاده کنید،‌ باید فضایی را برای کار کردن و فضایی را برای تجهیزات و محصولات تمام‌شده آماده عرضه به مشتریان در نظر بگیرید.

برای یک فضای خرده‌فروشی نیاز به خرید یا اجاره یک محل دارید که در محل مناسبی واقع شده باشد و افراد زیادی در آن محل رفت‌وآمد کنند.

همچنین باید فضای کافی را برای نمایش محصولات خود داشته باشید. اگر مایلید علاوه بر فروش صنایع‌دستی، آموزش را در فروشگاه‌ خود داشته باشید باید فضایی را برای کار کردن نیز مد نظر قرار دهید.

در حالت ایده‌آل در یک فروشگاه صنایع‌دستی باید فضایی برای بازی کودکان وجود داشته باشد تا زمانی که والدین خرید می‌کنند بدون هیچ‌گونه نگرانی از صدمه زدن فرزندان‌شان به کالاها بتوانند خرید خود را در کمال آرامش انجام دهند.

درآمد اینترنتی ایرانی

کسب درآمد از تلگرام
هنگامی که تلگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی وارد ایران شد، زود همه رقبای خود را کنار زد و به عنوان مهمترین شبکه اجتماعی در ایران شناخته شد، شبکه ای که در ایران میلیون ها کاربر دارد، و این پتاسیل تعداد زیاد کاربر باعث شده تا کسب درآمد از تلگرام به یک حرفه تبدیل شود.

کسب درآمد از طریق کانال تلگرام و کسب درآمد از طریق ربات تلگرام و استیکر های آن به عنوان سه گزینه کسب درآمد از این شبکه اجتماعی می باشد، کسب درآمد از تلگرام به عنوان آسانترین راه کسب درآمد از اینترنت می باشد.

البته بیشتر افراد در این حوزه ترجیح میدن تا کسب درآمد از کانال تلگرام رو انتخاب کنند، شما میتونید با ایجاد کانال تلگرام و تبلیغ کانال تلگرام خودتون روزانه چندین ممبر واقعی دریافت کنید و کسب درآمد از کانال تلگرام رو تجربه کنید.

همانطور گفتم، اگر این روش را انتخاب کردید اصلا نگران ممبر کانال نباشید و فقط کافی هست با مراجعه به سایت و ثبت کانال تلگرام خودتون نسبت به افزایش ممبر اقدام کنید.

کسب درآمد از اینستاگرام
اینستاگرام به عنوان شبکه اجتماعی اشتراک فیلم و عکس و … است، خیلی از ایرانی ها ترجیح دادن تا این شبکه جهت انتشار مطالب و فیلم ها و عکس های خود استفاده کنند، اما راه کسب درآمد از اینستاگرام چیست؟

کسب درآمد از اینستاگرام از طریق فروش مستقیم محصولات و تبلیغات و برند سازی و فروش صفحات و دنبال کننده ها می باشد، روش کسب درآمد از اینستاگرام به عنوان حرفه ای ترین راه کسب درآمد از اینترنت می باشد.

کسب درآمد از فیسبوک
ارک زاکربرگ، رئیس فیسبوک در اوایل سال ۲۰۰۴ در خوابگاه دانشگاه خود فیسبوک را طراحی کرد که فقط با هم کلاسی های خود ارتباط برقرار کن ولی اکنون به بزرگترین شبکه اجتماعی در دنیا مبدل شده است اما روش کسب درآمد از فیسبوک با اینستاگرام زیاد تفوتی نداره.

کسب درآمد از فیسبوک از طریق فروش مستقیم محصولات و تبلیغات و برند سازی و فروش صفحات و دنبال کننده ها می باشد، روش کسب درآمد از فیسبوک به عنوان جالب ترین راه کسب درآمد از اینترنت می باشد.

راههای کسب درامد بدون سرمایه اولیه

۱) فروش لوازمی که لازم ندارید
بسیاری از مردم در خانه خود اقلامی دارند که دیگر از آنها استفاده نمی کنند. این اقلام شامل مبلمان، لباس ، کتاب ها و… است. اقلام سنگین مانند صندلی ها، مبل ها و یا مبلمان های دیگر می تواند برای فروش در سایت های معتبری مثل دیوار گذاشته شود و کتاب ها و دیگر اقلام کوچکتر ممکن است در سایت های حراج آنلاین مانند eBay فروخته شود. درست است که این یک منبع درآمد بلند مدت نیست، اما یک راه حل عالی برای خلوت تر کردن خانه از وسایل غیر ضروری و کسب درآمد حتی کم می باشد.

۲) حسابداری
کسانی که هر نوع تجربه ای در زمینه حسابداری دارند و مایل به انجام وظایف مورد نیاز در خانه، بدون نیاز به فضای اداری می باشند، می توانند گزینه مناسبی برای صاحبان کسب و کار کوچک باشند. چرا که شرکت های کوچک، بیشتر تمایل دارند امور مربوط به حسابداری شرکت شان را به افرادی خارج از محیط شرکت واگذار نمایند.

۳) دریافت وجه از وب سایت
تعداد زیادی از وب سایت ها را می توانید به صورت آنلاین پیدا کنید، که راه های ساده و سرگرم کننده ای برای دریافت وجه آنلاین به شما ارائه می دهند. این وب سایت ها، جهت شرکت شما در نظر سنجی، پاسخ به نظرات، ارسال و خواندن ایمیل ، ارائه کامل و نصب برنامه ها و… به شما پول می دهند. این روش، یک راه محبوب برای دریافت پول از طریق کار در منزل می باشد.

۴) تعمیر لباس و تغییر خدمات
برای کسانی که علاقه مند به دوخت و دوز هستند؛ سرویس تعمیرات و تغییرات لباس می تواند یک کسب و کار خانگی موفق باشد. این سرمایه گذاری کسب و کار هیچ هزینه ای برای راه اندازی ندارد و می تواند بسیار سودآور باشد.

کار در منزل بدون سرمایه

مشاغل آنلاین
بسیاری از مشاغل از طریق اینترنت وجود دارند که می توانید در خانه کار کنید. بعضی از آنها شامل طراحی وب و مدیریت وب سایت می باشند. برای این نوع مشاغل، شما باید شرایط و تجربه مربوط به نوع شغل که درخواست می کنید را داشته باشید.

پشتیبانی تلفنی
برای افرادی که از صحبت کردن با تلفن لذت می برند چندین فرصت وجود دارد. بسیاری از مشاغل جهت پشتیبانی، نیاز به نیروهایی دارند که با دادن آموزش تخصصی به آن ها بتوانند سوالات مشتریان را پاسخ داده و به آن ها کمک کنند. امکاناتی شامل دسترسی به اینترنت و یا اسکایپ، از امتیازات افراد درخواست کننده می باشد.

شرکت در نظرسنجی ها
یک راه عالی برای کسب درآمد آنلاین از خانه، شرکت در نظر سنجی ها می باشد. همیشه در وب سایت های نظرسنجی ثبت نام کنید سپس به پنل آن ملحق میشوید، هر هفته یک دعوتنامه نظرسنجی منظم دریافت خواهید کرد و در هر بررسی هزینه ای به حساب شما واریز خواهد شد.

دستیار مجازی
با این که بسیاری از شرکت ها این روزها بدون محل دفتر فیزیکی کار می کنند، فرصت های متعددی، برای دستیاران مجازی برای رسیدگی به طیف وسیعی از وظایف ایجاد شده است. که شامل وظایفی مانند سرویس های مشتری، پاسخ دادن به تلفن، تعیین وقت ملاقات ها و ارسال ایمیل و پاسخ به آن ها می شود. می توانید با یک مشتری کوچک شروع کنید و سپس کارتان را توسعه دهید.

مربی کسب و کار
اگر در یک رشته خاص متخصص هستید، دانش خود را ارتقا دهید و به یک مربی تبدیل شوید و به دانشجویان در سراسر جهان آموزش دهید. اینترنت، این امکان را برای شما فراهم می کند که به هر کسی بدون توجه به موقعیت جغرافیایی تان دسترسی داشته باشید.

کسب درآمد اینترنتی مطمئن

همکاری در فروش

روش موردعلاقه من، کسب درآمد از معرفی و فروش محصولات دیگران (affiliate marketing) است. این روش نه تنها نیاز به هیچ سرمایه‌ی اولیه‌ای ندارد، بلکه پتانسیل درآمدزایی بسیار زیاد (بیش از ۱۰ میلیون تومان در ماه) را داراست. مزایای کسب درآمد از همکاری در فروش به شرح زیر است:

– پشتیبانی مشتری برعهده شما نیست.
– تقریبا هیچ سرمایه‌ای نیاز نیست، گرچه اگر برای ابزار کارتان (مانند راه‌اندازی سایت، پنل ایمیل و…) هزینه کنید سریعتر به نتایج بهتر می‌رسید
– نیازی نیست حتی قبل از خرید با مشتریان صحبت کرده باشید. بسیاری از صفحات فروش محصول آنقدر ترغیب کننده هستند که فقط کافیست افراد علاقه‌مند را به سایت ارسال کنید.
– پتانسیل درآمد نامحدود وجود دارد: هرچقدر بیشتر بفروشید، درآمد و پورسانت بیشتری دریافت می‌کنید.

بازاریابان حرفه‌ای در این روش عاشق محصولاتی هستند که مفید و کاربردی است، پورسانت خوبی دارد و شرکت ارائه‌دهنده آن معتبر و پایدار است. درباره نحوه کسب درآمد از همکاری در فروش، یک مطلب کامل تهیه شده که از اینجا می‌توانید بخوانید.

کسب درامد اینترنتی واقعی

نصب اسکریپت و CMS ها

بسیاری از کسانی که در فکر راه‌اندازی سایت هستند، از نکات فنی و ریزه‌کاری‌های نصب اسکریپت‌ها و CMS ‌هایی مانند وردپرس، جوملا، انجمن‌سازها و فروشگاه‌سازهایی مانند پرستاشاپ و اوپن‌کارت بی‌اطلاع‌اند. چون نصب این اسکریپت‌ها گاهی اوقات دردسر زیادی برای آنها دارند، به خوبی حاضر خواهند شد مبلغی به شما بپردازند تا صفر تا صد نصب اسکریپت را شما انجام دهید.

می‌توانید حتی یک پکیج تعریف کنید که شامل هاست، دامنه و نصب اسکریپت دلخواه مشتری باشد. بسیاری از مشتریانی که به وقت خود اهمیت می‌دهند از پکیج‌هایی که جامع هستند استقبال خواهند کرد. قیمت این پکیج‌ها بسته به نوع هاست و خدماتی که ارائه می‌شود می‌تواند متغیر باشد اما قیمت حداقلی ۲۰ هزارتومان برای هر نصب، منصفانه به نظر می‌رسد.

آموزش نصب کلیه اسکریپت‌ها در اینترنت به وفور موجود است، اگر نحوه نصب آنها را نمی‌دانید خودتان دست به کار شوید، با چندبار نصب و سعی و خطا می‌توانید هر اسکریپتی را روی هاست نصب کنید. CMS های پرطرفدار در حال حاضر وردپرس و جوملا هستند و می‌توانید از این دو مورد شروع کنید.

کسب درآمد از طریق اینترنت در خانه

کارمند خانگی (کار در منزل)

برخی از شرکت‌ها برای اینکه هزینه‌هایشان را کمتر کنند، کارهایی مانند انتشار محتوا، پشتیبانی مشتریان، پاسخگویی به ایمیل، تماس با افراد، پاسخگویی آنلاین با چت را به افرادی خارج از شرکت واگذار می‌کنند. این نحوه کار در دنیا به remote jobs مشهور است. شخص در این شیوه از راه دور و از طریق اینترنت کارهای خود را انجام و تحویل شرکت می‌دهد و شرکت نیز مطابق توافق خود، حقوق را به حساب کارمند واریز می‌کند.

طیف خدماتی که شرکت از کارمند می‌طلبد می‌تواند بسیار متفاوت باشد. در این رابطه عبارت “استخدام کارمند غیر حضوری” را در اینترنت جستجو کنید و با یافتن شغلی که توانایی آنرا دارید رزومه خود را برای شرکت بفرستید.

کسب درآمد روزانه ۱۰۰ هزار تومان

کسب درآمد از خرید و فروش سهام

در این نوع کسب درآمد، ریسک ضرر نهفته است و شاید نتوان آنرا در دسته‌بندی روش‌های کسب‌درآمد گذاشت، زیرا خرید و فروش سهام نوعی سرمایه‌گذاری است و سرمایه‌گذاری نیز هیچ وقت دارای تضمین بازگشت نبوده، بنابراین با این روش با احتیاط به پیش بروید.

شروع خرید و فروش سهام، شرایط چندان دشواری ندارد. شما به یک کارگزار مراجعه می‌کنید و با در دست داشتن کارت ملی، شناسنامه و آخرین مدرک تحصیلی، ثبت‌نام خودتان را انجام می‌دهید. به اینکار دریافت کد بورسی گفته می‌شود. (ثبت‌نام بصورت غیرحضوری نیز مقدور است. برای دریافت کد بورسی بصورت غیرحضوری اینجا کلیک کنید) پس از چند روز مشخصات ورود به سایت معاملات آنلاین به موبایل و ایمیل شما ارسال می‌گردد و می‌توانید پس از ورود به سایت در همان لحظه (اگر بازار باز باشد) سفارش خرید و فروش سهام را ارسال کنید.

سایت روانشناسی نوین بینش



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.