no-img
نوین اطلس

چگونه جذاب تر شویم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه جذاب تر شویم
zip
فروردین ۴, ۱۳۹۵

چگونه جذاب تر شویم


چگونه جذاب تر شویم

برای جذاب بودن نیاز نیست جراحی پلاستیک انجام بدهید و همچنین مجبور نیستید به خاطر اینکه ظاهر خود را دوست ندارید افسرده شوید زیرا سطح جذابیت شما می توند توسط خودتان تغییر کند.

نکاتی که شما را جذاب تر می کند

  • طرفدار پیدا کنید!!: یک تحقیق نشان داده است که انسان ها می توانند به نظر جذاب تر باشند اگر افرادی از جنس مخالف به آنها لبخند بزنند. به عبارت دیگر وقتی افراد بیشتری به شما لبخند بزنند، به نظر جذاب تر خواهید بود به خصوص اگر این افراد از جنس مخالف باشند. خوب بودن برای اینکه شخصی را عاشق خود کنید هرگز جواب نخواهد داد اما خوب بودن با بقیه بدون شک نتیجه بخش خواهد بود. ( نگاه کنید به چگونه ارزش کلی خود را بیشتر کنیم)
  • بدانید چه چیزی انسان ها را جذاب می کند: جذابیت در سطح ناخودآگاه رویی می دهد و به این معنی است که منطق هیچ نقشی در این فرایند ندارد. مثلا خانم ها به آقایانی جذب می شوند که ویژگی های مردانه داشته باشند زیرا به آنها احساس امنیتی را می دهد که به دنبالش هستند. به عبارت دیگر، داشتن صدای بم تر، صاف ایستادن، ورزشکار بودن یا صاف بودن شانه هایتون می تواند ۱۰ برابر شما را جذاب تر کند.
  • رنگ ها می توانند جذابیت شناختی را تغییر دهند: در کتابم به نام چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم توضیح داده ام که چگونه پوشیدن لباس هایی با رنگ های خاص می تواند بر نوع نگرش دیگران نسبت به شما تاثیر بگذارد و باعث شود بسیار جذاب تر به نظر برسید. تحقیقات نشان داده است زنانی که لباس هایی با رنگ قرمز بر تن دارند بسیار جذاب تر به نظر می رسند و مردانی که رنگ لباس هایشان آبی است به نظر وفادار و قابل اطمینان بوده و در نتیجه جذابیت بیشتری دارند.
  • اعتماد به نفس می تواند هر شخصی را جذب کند، از دوستان گرفته تا شریک دلدادگی احتمالی: افرادی که به خود مطمئن هستند، کسانی که بی عرضه و آشفته نیستند و به نظر مسیر خود را در زندگی می دانند برای همه ی اطرافیان خود جذاب هستند. اعتماد به نفس فقط شریک دلدادگی احتمالی را به شما جذب نمی کند بلکه می تواند باعث شود دوستان و طرفداران بیشتری نیز پیدا کنید.
  • تحقیقات نشان داده است که لبخند زدن باعث جذاب تر شدن شما می شود: در یک تحقیق عکس های مختلفی از خانم ها به آقایان نشان داده شد. بر اساس این تحقیقات نتیجه ی بدست آمده این بود که لبخند باعث می شود جذابیت شناختی زنانی که به نظر معمولی هستند افزایش پیدا کند.
  • با جذبه بودن ( شخصیت کاریزماتیک): یکی دیگر از نتایج تحقیقات در زمینه ی جذابیت این است افرادی که با جذبه هستند نسبت به دیگر افراد جذاب تر به نظر می رسند. مطمئن شوید که با اعتماد به نفس قدم بر می دارید؛ ارتباط چشمی خود را حفظ می کنید و از حرکات و رفتار استفاده می کنید که در زبان بدن در وضعیت اعتماد به نفس وجود دارد ( دست ها را در پشتتان قرار دهید و صاف به ایستید).

جذابیت و روانشناسی

هر شخصی روشی خاص برای ارزیابی جذابیت دیگران دارد که برگرفته از تجربیاتی می باشد که در زندگی خود با آنها مواجه بوده است.

اگر به فردی به اندازه ی کافی توجه نشود به احتمال زیاد بیشتر به کسانی جذب می شود که مهربان و حمایت کننده باشند.

وقتی متوجه شوید شخصی چه نیازهایی دارد، می توانید به شیوه ای رفتار کنید که به نظر جذاب تر شوید. می توانید با نشان دادن ویژگی هایی که دیگران به دنبال آن هستند کاری کنید که به نظر بسیار جذاب تر شوید.

نوشته ی شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

منبع این مطلب را می توانید در سایت نوین بینش مشاهده کنید: چگونه جذاب تر شویم

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید.

source: novinbinesh.com

 

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

روانشناسی جذابیت ظاهر

این موارد را متوجه شدم اما چگونه می توان شخص خاصی را به خود جذب کرد

اگر فردی به ما علاقه ای نداشت چه کار انجام دهیم

آیا انتقاد  تاثیری بر افزایش یا کاهش سطح جذابیت دارد

مردان چه رنگ چشمی را دوست دارند

اعتیاد به روابط عاطفی و عشق

چگونه می توانم شخصی را در کوتاه ترین زمان ممکن عاشق کنم

معرفی کتاب

1555 - Copy



موضوعات :
روانشناسی جذب
برچسب‌ها :

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.