no-img
نوین اطلس

به دست آوردن دل دختر مورد علاقه


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

به دست آوردن دل دختر مورد علاقه
امتیاز 4.13 ( 8 رای )
zip
بهمن ۳۰, ۱۳۹۶

به دست آوردن دل دختر مورد علاقه


این مطلب در مورد موضوعات چگونه دل یک دختر را ببریم، به دست آوردن دل دختر مغرور، مطالبی برای بدست اوردن دل دختر، نحوه جذب دختر مغرور، به دست آوردن دل دختر با اس ام اس، جملاتی برای بدست آوردن دل دختر، جمله ای برای بدست اوردن دل دختر، روش بدست آوردن دل پسر نوشته شده است.

چگونه دل یک دختر را ببریم

خانوما بیشتر از طریق شنیدن مجذوب یک مرد میشن.قشنگ و مودبانه و در عین حال مردونه صحبت کن.قبل از اینکه مستقیما بری جلو و شروع به صحبت کنی . باید به صورت برنامه ریزی شده با ذهنش کار کنی. باید غیر مستقیم توجهش را به خودت جلب کنی. طوری که اصلا متوجه نشه تو تو فکرشی. باید اول اون را به خودت علاقه مند کنی و بعد بری جلو و شروع به صحبت کنی.اما اگه دل کسیو میخوای به دست بیاری که باهاش رابطه داری باید:۱- زیبا غذا بخوری۲- زیاد نخوری۳- جملات عاشقانه و با مزه به زبونت بیاری۴- مستقیما و بی مقدمه بهش ابراز علاقه کنی۵- گاهی اوقات بوسه بدون نیت ارضای نیاز جنسی.۶- غیر از اون هیچ زنی را نبینی۷- از هیچ زنی حتی در حد یک کلمه تعریف نکنی.۸- مواقع ناراحتی زنها فقط باید گوش بدی و باهاش ابراز همدرددی کنی.۹- وقتی خانمها در مورد مشکلی با شما صحبت میکنند. اصلا دنبال راه حل نیستند. فقط دارن خودشونو لوس میکنن. کافیه بهشون بگی آخی نازی. چقدر مشکل بزرگی را داری تحمل میکنی.و ….

به دست آوردن دل دختر مغرور

* (۱) یک رابطه را یک دفعه آغاز نکنید. اجازه دهید که یک رابطه عاشقانه با روند خودش شکل بگیرد و سعی نکنید به آن سرعت ببخشید چرا که سرعت ببخشیدن به یک رابطه در بیشتر موارد باعث از بین رفتن آن می شود.

* (۲) شجاع باشید. بیشتر دختر ها مردهایی شجاع و یا اعتماد بنفس را دوست دارند، البته نه خود پسند. فقط جلو بروید و شروع به صحبت کردن با دختر مورد علاقه تان کنید. او خود به شما نشان خواهد داد که به چه چیزی علاقه مند است.

* (۳) هرگز با یک دختر مانند یک کالا رفتار نکنید. هیچ کس دوست ندارد که احساس کند که دارد از او سوء استفاده می شود و در یک رابطه ی بدون عشق و محبت قرار دارد.

* (۴) ثابت کنید که واقعا او را دوست دارید. به دوست دخترتان نشان دهید که احساس شما نسبت به او یک هوس و یا شوق آنی نیست. از او در مورد خودش بپرسید و با او صحبت کنید. فقط برای به فکر بوسیدن او نباشید بلکه به حرف های او گوش دهید و به چشم هایش نگاه کنید

* (۵) رنگ و فرم چشم هایش را حفظ کنید (بخاطر بسپارید). این کار را با نگاه کردن به چشم های دوست دخترتان وقتی که دارید با او صحبت می کنید انجام دهید.

* (۶) برای او ارزش قائل شوید. از او در مورد اتفاقاتی که در روز برایش اقتاده سوال کنید. این روش بسیار ساده و خوبی برای نشان دادن علاقه شما نسبت به فعالیت های اوست و نشان می دهد که شما برای او ارزش قائل هستید. وقتی او شروع به صحبت می کند تمام توجه تان رو به او بدهید. به چشم هایش نگاه کنید و مهمتر از همه صحبت هایش را قطع نکنید.

* (۷) مطمئن شوید که دوست خوبی برای دوستان او هستید. اگر دوستان او شما را دوست داشته باشند این شانس بیشتری به شما برای بدست آوردن او می دهد. درنهایت در بیشتر مواقع دختران برای گرفتن پیشنهاد و مشورت با دوستانشان در مورد شما صحبت می کنند. بنابراین این بهترین شانس برای شماست اگر دوستان او روی شما نظر مثبت داشته باشند.

* (۸) کاری کنید که او احساس زیباترین بودن در جهان را بکند. می توانید مستقیما این را به او بگویید. دختران دوست دارند یا بهتره بگم عاشق این هستند که مورد تعریف قرار بگیرند و بدونند که زیبا و خوشگل هستند. ولی زیاده روی هم نکنید.

* (۹) مطمئن شوید که او در کنار شما احساس امنیت می کند. اکثر دخترها دنبال کسی هستند که بتوانند به او اطمینان کنند و در هنگام مشکلات از او کمک بگیرند. نشان دهید که او و برنامه هایش برایتان مهم است حتی اگر او روزی بدون مشکل را سپری می کند. این خود باعث ایجاد اطمینان و در نهایت کمک خواستن از شما در هنگام مشکلات می شود.

* (۱۰) با او همدردی و خوشحالی کنید. اگر او یک نمره خیلی خوب در امتحان ریاضی گرفت با او خوشحال شوید و خوشحالی کنید. اگر هم روز بدی را سپری کرده بود، به او نشان دهید که شما نیز با او هم درد هستید وناراحتی خودتان را بروز دهید. و به در کنار هم دردی کمک کنید که احساس بهتری و خوشحالی کند.

مطالبی برای بدست اوردن دل دختر

۱. پرهیز از بدبینی
مرد باید از همسرش مراقبت کند ولی نه به حدی که به بدبینی منتهی گردد. امام علی (ع) می فرمایند: «مواظب باش در غیر موضع غیرت، غیرت به خرج ندهی! زیرا این عمل، افراد صحیح را به سوی فساد و افراد پاکدامن را به جانب گناه متمایل می سازد.»

۲. آراستگی
چنین نیست که نظافت و آراستگی فقط وظیفه زنان باشد بلکه مردان نیز به این امر سفارش شده اند. رسول خدا (ص) می فرمایند: «لباس های خود را تمیز کنید و موهای خود را کم کنید. مسواک بزنید و آراسته و پاکیزه باشید که بنی اسرائیل چنین نکردند تا زنانشان زناکار شدند.»

۳. احترام به زن
انسان به طور فطری به احترام و تکریم نیازمند است و این مسئله، اختصاصی به زن یا مرد ندارد. دین اسلام اهمیت این مسئله را فراوان متذکر شده است. مثلا امام سجاد (ع) می فرمایند: «حق همسرت آن است که بدانی خداوند او را وسیله آسایش، آرامش، مونس و نگهدارنده تو از انحرافات قرار داده است و باید او را گرامی داری!» و یا امام صادق (ع) می فرمایند: «هر کس زن گرفت، باید او را گرامی و محترم بشمارد.»

۴. چشم پوشی از نامحرم
قرآن کریم نگاه به نامحرم را تحریم کرده است تا از این طریق، زن و شوهر را به کانون مشترک خودشان معطوف سازد. از منظر روانشناسی نیز مشخص شده است مردانی که به زنان مختلف نگاه می کنند، در دراز مدت از زندگی مشترک خود ناراضی بوده و در زندگی شخصی و مسائل شغلی خود نیز با سختی و عدم موفقیت روبرو می گردند. زیرا ذهنشان پر از تصاویر مختلف است.

۵. توجه به حساسیت های همسر
هر زنی به مسائلی حساسیت دارد. مواردی از قبیل حساسیت به احترام مرد به خانواده زن، حساسیت به وسائل و جهیزیه خود، توجه و محبت شوهر به غیر او، دیر آمدن و بی نظمی مرد در قرارهای مشترک و یا منزل، عبوس بودن مرد، سکوت طولانی شوهر و … که برخی از این مسائل مشترک بین تمامی خانمهاست و برخی دیگر، مختص برخی از آن ها می باشد. مرد باید با گفتار و کردار خود نشان دهد که حساسیت های خانمش را درک می کند. در رأس این حساسیت ها، حساسیت به عشق همسر نسبت به خود در زنان است. درواقع، برای زن، چیزی مهمتر از توجه عاطفی مرد به او نیست و زن در این باره بسیار حساس است لذا لازم است که شوهر با سخن و نیز در عمل، این اطمینان قلبی را، مکرراً، در همسرش به وجود آورد که دل در گروی محبت او دارد و عشق و علاقه او در قلبش، قوی و دائمی است تا قلب زن آرام گیرد و با آرامش و سلامت و انرژی بیشتر، به زندگی مشترک ادامه دهد.

نحوه جذب دختر مغرور

مردانگی داشته باشید:

برخی از مردها فقط در لباس مردان راه می‌روند درحالی‌که بسیاری از خصلت‌های خانم‌ها را با خود به همراه دارند. زن‌ها بیشتر به دنبال مردانی هستند که خصلت‌های یک مرد را داشته باشد نه زن. به همین خاطر به شما مردان توصیه می‌کنیم که تا می‌توانید، جلوی خانم‌ها رفتار مردانه ای داشته باشید.مثلاً با صدای نازک حرف نزنید، خود را شجاع نشان دهید و در هنگام سرما، هرگز نلرزید.

ریلکس رفتار کنید:

در برابر مشکلات بی خیال نباشید اما لازم نیست که پر از استرس هم باشید زیرا در مقابل مشکلات این شما هستید که باید آرامش را به همسرتان انتقال بدهید.

معمولاً خانم‌ها همین‌طوری هم به اندازه ی کافی احساساتی و ترسو هستند و اگر شما هم این‌گونه باشید، خانم‌ها به طور کلی روحیه ی خودشان را می‌بازند.

شیک پوش باشید:

خانم‌ها به دنبال مردهایی خواهند بود که به ظاهر خود برسند البته ناگفته نماند که برخی از خانم‌ها از اینکه آقایان به ظاهر خود می‌رسند، احساس نارضایتی خواهند کرد زیرا می‌ترسند شلوار آقا دوتا شود. در اینجا منظورمان از شیک پوش بودن یعنی اینکه همیشه مرتب باشید و با ظاهری آراسته و تمیز جلوی خانم‌ها ظاهر شوید.

همان‌طور که او می‌خواهد رفتار کنید:

اگر می گوییم همان‌طور که او می‌خواهد شما هم باید همان‌گونه رفتار کنید به معنی آن نیست که تبدیل به یک بله چشم قربان گو شوید بلکه یعنی به دنبال علایق و سلیقه‌های او بروید و بفهمید که او چه چیزهایی را دوست دارد مثلاً علاقه به ورزش. سپس آن علاقه ی زن را در خودتان بیابید و سعی کنید آن بعد از علاقه ی خانم را که در خودتان یافته‌اید، بیشتر نشان دهید.

به دست آوردن دل دختر با اس ام اس

عجب دنیاییه ! دل ، دل منه ، مال منه ، تو سینه منه ، اما واسه تو میزنه !!!

 

جملاتی برای بدست آوردن دل دختر

● چقدر زیبایی
زن ها دوست دارند ظاهرشان را ستایش کنید و گاهی به آن ها بگویید که چه چهره زیبایی دارند. حتی اگر همسر شما واقعا به این زیبایی نباشد از این که گمان کند در نظر شما این طور به نظر می رسد، احساس غرور خواهد کرد. البته بی گدار به آب نزنید و بدون آنکه برای حرفتان دلیلی داشته باشید او را ستایش نکنید.

چون درست در زمانی که به همسرتان می گویید، چقدر زیبا هستی… او دلیل شما را خواهد پرسید و خواهد گفت از چه نظر؟ پس سعی کنید برای این ادعایتان جزئیاتی را هم مطرح کنید و به این فکر کنید، چه چیز در او زیباتر است و بعد سراغ تعریف کردن بروید.

● تو خیلی خاصی
این که همسر شما بشنود که او فردی بی همتاست و هیچ زن دیگری نمی توانسته شما را به این اندازه خوشبخت کند، یک حس فوق العاده به او می دهد.

زن ها دوست دارند، بدانند که با تمامی گزینه های دیگری که شاید همسرشان به آنها برای ازدواج در نظر داشته فرق می کنند و آنها ویژگی هایی دارند که از نظر شوهرشان در هیچ کدام از زن های دور بر هم وجود ندارد. شما باید این خاص بودن را به او گوشزد کنید و بگویید که کدام یک از ویژگی های همسرتان بیش از دیگر ویژگی ها،

شما را تحت تاثیر قرار داده. این موضوع نه تنها حس خوب مورد توجه قرار گرفتن و قدردانی شما را به او می دهد بلکه باعث می شود که او تمرکز بیشتری روی ویژگی های مثبتش داشته باشد و برای پررنگ کردن شان تلاش کند. زن ها دوست دارند از شوهرشان بشنوند که پر از صفات مثبت هستند و این که همسرشان به دلیل همین صفات به آن ها افتخار می کند.

● با تو بودن بی نظیر است
زن ها دوست دارند، همسرشان به رابطه ای که دارد افتخار کند و به دلیل آرامشی که در این رابطه دارد هم از آنها قدردانی کند. این قدردانی ممکن است به شکل های مختلفی صورت بگیرد.(همچنین نگاه کنید به با چه کلماتی ابراز علاقه کنیم)

مثلا وقتی مردی زودتر از سر کار می آید و به همسرش می گوید، دوست داشتم امروز بیشتر کنار تو باشم یا این که دوست دارم وقتم را بیشتر با تو بگذرانم و باقی مانده کارهایم را هم کنار تو انجام دهم می تواند یک حس فوق العاده را در زنان ایجاد کند.

با شنیدن این قدردانی ها زن برای بیشتر درک کردن همسرش تلاش خواهد کرد و برای اینکه همسرش در ساعات بیشتری که در خانه است آرامش داشته باشد و این اتفاق را تکرار کند، مصمم تر خواهد شد. آنها از این تصور که مردشان دوست دارد ساعتی از روز را تنها کنار او و تنها برای استفاده از وقت دونفره شان مشخص می کند بیش از هر چیزی خوشحال می شوند.

● دوستت دارم
اگر می خواهید همسرتان از اینکه دوستش دارید مطمئن شود چاره ای جز گفتن این حرف ندارید اما مهم تر از گفتن این حرف ها عملکرد شماست.

زن ها دوست دارند عشق تان را با کارهایتان نشان دهید. دادن یک شاخه گل، یک هدیه بی مناسبت، پیامک های احوالپرسی طول روز و خیلی کارهای ساده دیگر می تواند تاثیر خاصی روی رابطه شما بگذارد و این زندگی را در چشم همسرتان افتخار آمیزتر کند اما ماجرا به همین جا ختم نمی شود، شما باید مراقب تمام حرف هایی که میان تان رد و بدل می شود باشید و فکر نکنید کلمات تاثیر چندانی ندارند.

مهم تر از همه این که باید مراقب قول هایی که به همسرتان می دهید باشید. گرچه پاسخ مثبت شما به خواسته های همسرتان می تواند او را خوشحال کند اما عمل نکردن به وعده های کوچک و بزرگتان مشکل را چند برابر خواهد کرد و تاثیری منفی روی نگاه همسرتان به شما و رابطه خواهد گذاشت.

جمله ای برای بدست اوردن دل دختر

۱.«عزیزم امروز روز خوبی داشتی؟».

۲.«واقعا تو چقدر خوشگل و لوندی».

۳.«درباره این موضوع چه احساسی داری؟».

۴.«می دونستی تو از سایر دوستانت خیلی خوشگلتری؟».

۵.«تو واقعا خیلی باهوش و زرنگی».

۶.«می خواهم همه عمرم با تو باشم».

۷.«تو بهترین دوست منی».

۸.«تو در آینده یک مادر ایده آل می شوی».

۹.«تو زندگی منو کامل می کنی».

روش بدست آوردن دل پسر

اگر هدف از آشنایی و به دست آوردن دل پسر، ازدواج و تشکیل خانواده است، شما ویژگی‌ها، صفات، اخلاق و رفتار یک دختر متین و شخصیت‌مدار، با تقوا و مرتبط با خدا را داشته باش، خداوند زمینه ازدواج شما را با پسری همانند خودت فراهم می‌سازد، در این صورت هم متانت و وقار شما حفظ می‌شود وهم از فریب پسرهای هوسباز و چرب زبان در امان خواهی بود.

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بیشتر بدانید:

راز جذب دختر

روانشناسی زنها

راه جذب دختر مورد علاقه

راه های برگرداندن دختر

جلب اعتماد دختر

چگونه جذاب شویم برای دختر

اگر شما از طریق موتورهای جست و جو گر با ما اشنا شده باشید احتمالا یکی از جملات یا عبارات زیر را جست و جو کرده اید.

چگونه دل یک دختر را ببریم؟ به دست آوردن دل دختر مغرور چگونه ممکن است؟ مطالبی برای بدست اوردن دل دختر. نحوه جذب دختر مغرور چگونه است. راه های  به دست آوردن دل دختر با اس ام اس. جملاتی برای بدست آوردن دل دختر. جمله ای برای بدست اوردن دل دختر. روش بدست آوردن دل پسر چیست.



موضوعات :
روانشناسی جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1735 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.