no-img
نوین اطلس

چگونه مرد را به رابطه برگردانیم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه مرد را به رابطه برگردانیم
zip
بهمن ۲۹, ۱۳۹۶

چگونه مرد را به رابطه برگردانیم


این مطلب در مورد موضوعات راه های برگرداندن معشوق، تکالیف برای برگرداندن عشقمان، برگرداندن عشق سابق، روشهای برگرداندن دوست دختر، بازگشت به رابطه دوستی، تکنیک های nlp عشق، برگشت به رابطه تمام شده نوشته شده است.

برگرداندن مرد به رابطه

احتمال اینکه بعد از به هم زدن، یا جدایی یکی از این اشباهات را مرتکب شده باشید بسیار زیاد است. نگران نباشید، حتی خردمند ترین راهب ها و اساتید روانشناس دانشگاه هاروارد نیز معمولا چنین اشتباهاتی را پس از جدایی مرتکب می شوند. تلاش برای حفظ هر چیزی که ارزشمند باشد در ذات انسان ها است. پس خیلی در این مورد به خودتان سخت نگیرید. مهمترین موضوع در حال حاظر این است که متوجه شوید این اشتباهات هرگز باعث نمی شوند وی بازگردد و باید از ادامه ی این کار دست بکشید. به سراغ مرحله ی دوم بروید که کمک می کند همه ی آسیب هایی که تا کنون به رابطه ی خود زده اید جبران شود.

برگرداندن عشق سابق

۱- بگوئید:” متاسفم”

در قدم اول بهترین راه و موثرترین آن، گفتن کلمه ” متاسفم” است. اما اول از همه مطمئن باشید که این کلمه در قلب شما نیز واقعیت دارد یعنی شما از بعضی رفتارها و حرفهایتان متاسفید. بعد از جدایی افراد خود را سرزنش می کنند. به یاد داشته باشید ، قبول کردن اشتباهات بسیاری از مشکلات بین زوج ها را حل می کند. پس غرور را کنار بگذارید و به او بگوئید که بابت رفتارتان از او معذرت خواهی می کنید.

۲- بنشینید و با هم درمورد مشکلات و اختلافات تان صحبت کنید

این کاری است که باید قبل از جدایی انجام می دادید. خیلی خونسرد و راحت بنشینید و در مورد مشکلاتی که باعث جدایی تان شده صحبت کنید و سعی در برطرف کردن آنها کنید. گریه ، زاری و سرزنش فایده ای ندارد. اگر طرف تان موافق این کار نبود در مورد احساستان به او صحبت کنید. نباید دوباره دعوا کنید. خود و نامزدتان را برای هیچ کاری در گذشته سرزنش نکنید. به همدیگر احترام بگذارید و سعی کنید تا آنجا که مقدور است اختلافات تان را حل کنید و مسئولیت اشتباهات تان را به گردن بگیرید.

۳- به او فرصت فکر کردن بدهید

به یاد داشته باشید شما ترتیب این ملاقات را داده اید ، نه او ؛ پس بعد از صحبت کردن زمانی به او بدهید تا فکرهایش را بکند. مدت زمانی از هم دور باشید ، سعی نکنید در همان جلسه او را وادار به بازگشت کنید. خونسرد باشید ، زمان همه چیز را درست می کند. ممکن است زمانیکه احساس فعلی شما را در مورد خودش فهمید پس از مدتی جدایی دلش برای شما تنگ شود و با بازگشت موافقت کند.(همچنین نگاه کنید به کارهایی که بعد از کات کردن نباید انجام داد)

۴- به او نشان دهید که واقعا برایش اهمیت قائلید

به او احترام بگذارید ، نشان دهید هنوز دوستش دارید و ذره ای از علاقه تان به او کم نشده است . او را مطمئن کنید که پس از بازگشتش وضعیت گذشته ادامه نخواهد داشت. و سعی کنید واقعا این کارها را انجام دهید.دفعه بعدی وجود ندارد. پس از این موقعیت استفاده کنید.

اشتباه برای برگرداندن مرد به رابطه: تماس گرفتن و پیام دادن به صورت مداوم 

مدتی است جدا شده ام. از آن زمان تا کنون هر روز برایش پیام فرستاده ام و به ندرت پاسخی داده است. باید صد بار پیام ارسال کنم تا فقط یک بار پاسخم را بدهد. واقعا عاشقش هستم و میخواهم بازگردد، اما نمی فهمم چرا هنوز رفتارش به این شکل است. به من گفت عاشقم است ولی ترکم کرد.

این داستان تقریبا ۸۰ درصد از کسانی است که از برگرداندن عشق از دست رفته ی خود ناامید شده اند. این یک اشتباه بزرگ است که همیشه به عشق قبلی خود پیام بدهید یا تلفن کنید. در حقیقت، تماس گرفتن با وی حتی برای یک بار هم یک اشتباه بزرگ و از راهکار بازگشت به رابطه شکست خوردهنمی باشد. غریزه تان به شما می گوید اگر با عشق قبلی خود در ارتباط باشید، شما را فراموش نمی کند و در نهایت بازمی گردد.

به یاد داشته باشید تماس گرفتن در این شرایط هیچ تاثیری مثبتی ندارد. هر زمان یک تماسی برقرار می کنید یا پیامی می فرستید این احساس را انتقال می دهید که شخصی ناامید، ضعیف، نیازمند و بی ارزش هستید. نیازمند بودن و وابستگی جذابیت ندارد باعث می شود که شریک سابقتان بیشتر از شما فاصله بگیرد. پس عدم برقراری ارتباط جزء اصلی ترین و مهمترین تکالیف برای برگرداندن عشقمان است.

اگر قرار است نه تماسی برقرار کنم و نه پیامی بدهم پس چطور قرار است عشق خود را بازگردانم

در واقع شما با عشق سابق خود تماس برقرار خواهید کرد اما به روشی خاص که باعث می شود وی مجدد به شما جذب شود. در مرحله ی ۴ دقیقا به شما نشان می دهم چگونه اینکار را انجام دهید و حتی نمونه کلماتی که باید استفاده کنید را ذکر خواهم کرد.

اشتباه برای برگرداندن مرد به رابطه:: التماس کردن و تلاش برای ایجاد احساس ترحم و دلسوزی

اگر التماس کردن بعد از جدا شدن نتیجه می داد، هرگز هیچ کس هیچ وقت از هیچ شخصی جدا نمی شد. عشق سابق شما از شما جدا شده است و می داند چطور با التماس ها و درخواست های شما کنار بیاید. جدایی شما هر دلیلی که داشته است، هرگز با التماس یا گریه و زاری برطرف نخواهد شد. تنها کاری که التماس کردن انجام می دهد این است که احساس ضعیف بودن را انتقال می دهد. پس تکلیف بعدی شما التماس نکردن و متوقف کردن ایجاد احساس ترحم است.

 غریزه ی شما باعث می شود باور کنید اگر به همسر یا عشق سابق خود نشان دهید که بدون وی نمی توانید زندگی کنید، وی حتما باز خواهد گشت. الگوی تفکر شما اینگونه است:

اگر بداند بدون او چقدر تنها و بی کس هستم حتما باز خواهد گشت.

اگر فقط بداند بدون او نمی توانم زنگی کنم، حتما من را پیش خودش بر می گرداند.

باز هم، غریزه تان دارد شما را منحرف می کند. باور کنید، هیچ کس با ایجاد احساس دلسوزی شریک سابق خود را بر نگردانده است. اگر هدف شما برگرداندن مرد یا یک زن مورد علاقه خود به رابطه است باید بدانید هیچکس به یک فرد بدبخت و ضعیف جذب نمی شود. حتی اگر مرد یا زن مورد علاقه ی شما شما باز گردد، آیا واقعا می خواهید وی فقط به خاطر احساس تاسف و ضعف پیش تان برگردد؟ ( که آنهم به احتمال زیاد برای مدتی کوتاه است و مجدد تصمیم می گیرد شما را ترک کند) یا می خوانید به شما احترام بگذارد و عاشقتان باشد.(همچنین نگاه کنید به کارهایی که بعد از اتمام رابطه باید انجام داد)

اشتباه برای برگرداندن مرد به رابطه:: غلام حلقه به گوشش شوید

غریزه به ما می گوید که اگر با هر چیزی که عشق از دست رفته ی تان به شما گفت موافق باشید، وی باز می گردد. غریزه ی شما به شما می گوید که نیاز ها، ارزش ها، آرزو ها و اهداف شما اهمیتی ندارد. غریزه ی تان به شما می گوید تنها چیزی که نیاز دارید برگرداندن عشق سابق تان است و برای رسیدن به این هدف همه چیز را قربانی کنید. شما را وادار می کند که شخصیت خود را لگد مال کنید. با هر درخواست مضحکی موافقت می کنید در حالی که غریزه ی تان به شما می گوید هیچ اشکالی ندارد زیرا داشتن عشق سابقتان در زندگی تنها چیزی است که اهمیت دارد. پس جلوگیری از تبدیل شدن خود به غلام حلقه به گوش از دیگر تکالیفی است که برای برگردان عشقمان باید به آن دقت کنیم.

اشتباه برای برگرداندن مرد به رابطه: نشان دادن احساسات و علاقه

واقعیت این است که وی از قبل نیز می دانسته شما چقدر عاشقش هستید، چقدر او را تحسین می کنید و جقدر برایش اهمیت قائل هستید. اما همچنان تمایلی به ترمیم رابطه عاطفی خود ندارد. مهربان بودن و نشان دادن عواطف به شما کمکی نمی کند به شما کمک نمی کند شکست خود را در رابطه جبران کنید. در حقیقت، هرچه بیشتر این کار را انجام دهید بیشتر فکر می کند که اسیر شما شده است؛ در نتیجه تنها چیزی که می خواهد این است که هر چه زودتر از دست شما خلاص شود. تکلیف ۴ شما عدم نشان دادن احساسات و علاقه است. به عبارت دیگر هر چه بیشتر احساسات و علاقه نشان دهید فردی که سابق به اون علاقه داشتید بیشتر در مقابل ترمیم رابطه گارد می گیرد.

اشتباه برای برگرداندن مرد به رابطه:: نگرانی و ترس در مورد اینکه عشق سابق شما با فرد دیگری قرار بگذارد

“اگر اکنون کاری انجام ندهم کسی که عاشقش هستم، عاشق فرد دیگری می شود و من را برای همیشه فراموش می کند و تبدیل به یک فرد بازنده و شکست خورده می شوم. بهتر است به آنجا بروم و هر کاری را که در این مقاله گفته شده انجام ندهم، انجام بدهم تا رابطه ام نجات پیدا کند. می خواهم التماسش کنم، کاری کنم برایم احساس دلسوزی کند، به او بگویم چقدر عاشقش هستم، هر شرایطی که گفت قبول کنم. و اگر در را برایم باز نکرد، همانجا پشت در می مانم و همه ی روز به او زنگ می زنم و تماس برقرار می کنم. حتی بهتر است که بگویم چقدر این شخص جدید انتخاب غلطی است و چه اشتباه بزرگی دارد مرتکب می شود که اجازه می دهد این رابطه شکل بگیرد – ( بیان تذکر های مضر و بی فایده)

فراموش نکنید وقتی فردی از یک رابطه جدا می شود، به مدت طولانی تحت تاثیر رابطه ی قبلی بوده و به این سرعت نمی تواند وارد یک رابطه ی جدید شود مگر اینکه یک رابطه ی واکنشی ایجاد کند. رابطه ی واکنشی نشانه ی خوبی هست زیرا به این معنی می باشد که وی تحت تاثیر جدایی با شما بوده و جایی در اعماق ذهنش هنوز به شما فکر می کند. به عبارت دیگر عشق سابق تان نیز شکست را در رابطه احساس می کند ولی برای ترمیم آن راهکار دیگری پیدا کرده است و آن رابطه واکنشی است. اجازه دهید بیشتر در مورد رابطه واکنشی صحبت کنیم.

یک رابطه ی واکنشی، فقط تلاشی برای پر کردن خلع عاطفی می باشد که به دلیل جدا شدن و به وجود آمدن احساس شکست ایجاد شده است و نوعی روش برای ترمیم آن احساس شکست است. به عبارت دیگر تلاشی است که سعی می کند درد جدایی از شما را التیام ببخشد یا تلاشی است که به دنبال پیدا کردن احساس مشابهی می باشد که در گذشته با شما تجربه کرده است. به این نوع از رابطه اعتیاد به عشق نیز می گویند.

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بیشتر بدانید:

بازگشت به رابطه دوستی

برگرداندن عشق سابق

تکالیف برای برگرداندن عشقمان

راه های برگرداندن معشوق

تکنیک های nlp عشق

شروع دوباره رابطه تمام شده بر اساس روانشناسی عشق

اگر شما از طریق موتورهای جست و جو گر با ما اشنا شده باشید احتمالا یکی از جملات یا عبارات زیر را جست و جو کرده اید.

راه های برگرداندن معشوق، تکالیف برای برگرداندن عشقمان، برگرداندن عشق سابق، روشهای برگرداندن دوست دختر، بازگشت به رابطه دوستی، تکنیک های nlp عشق، برگشت به رابطه تمام شده



درباره نویسنده

novinatlas 1735 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.