no-img
نوین اطلس

چگونه اعتماد شوهرمو جلب کنم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه اعتماد شوهرمو جلب کنم
zip
دی ۳۰, ۱۳۹۶

چگونه اعتماد شوهرمو جلب کنم


این مطلب در مورد موضوعات جلب اعتماد همسر بعد از خیانت، راههای جلب توجه شوهر، چگونه اعتماد از دست رفته را برگردانیم؟، راههای جلب اعتماد مردان، راه های جلب اعتماد، راه های جلب اعتماد دوست پسرهم جنس، جلب اعتماد دختر، چگونه مورد اعتماد دیگران قرار بگیریم می باشد.

جلب اعتماد همسر بعد از خیانت

به خودتان زمان بدهید :
این‌ که شما از پس این درد بربیایید به زمان احتیاج دارید. فکر نکنید‌‌ همان صمیمیت اولیه باید به سرعت به رابطه‌تان برگردد و گمان نکنید سلامت فکرتان را باید ظرف چند روز به دست بیاورید. هم شما و هم ارتباط‌تان به زمانی برای ترمیم شدن احتیاج دارید.

همدیگر را ببخشید :
آیا می توان خیانت را بخشید و آن را فراموش کرد؟ بخشیدن شاید اما این موضوع فراموش کردنی نیست. اگر پذیرفتید با عقل و قلب تان به زندگی مشترک ادامه دهید، سعی کنید طرف مقابل را ببخشید و فرصتی دوباره به او بدهید.

پیش از هر کاری فکر کنید :
اگر مدتی به ‌خود زمان داده‌اید و مشاوره و دیگر راهکار‌ها را هم امتحان کرده‌اید اما فکر می‌کنید دیگر نمی‌توانید در این رابطه بمانید باید به برخی موضوعات توجه کنید. منابع مالی، شرایط خانوادگی و اجتماعی خود را بررسی کنید. آیا زمان مناسبی برای جدایی است یا نیاز دارید مدتی دیگر به‌خود برای فراهم کردن شرایط لازم زمان دهید؟

راههای جلب توجه شوهر

برای همسرتان شخص قابل اعتمادی باشید
مردها به دنبال خانم‌هایی هستند که بتوانند به آن‌ها اعتماد کنند. کسی که آن‌ها را به خاطر خودشان بخواهد، کسی که بتوانند به او ایمان داشته باشند. شاید برایتان عجیب باشد اما برخی از خانم‌ها قابل اعتماد نبوده و بسیار بی وفا هست‌ند. همین امر باعث می شود که مردها محتاط تر عمل کنند.

یک زن مهربان باشید
مردها به دنبال خانم‌هایی با روحیه زنانه و مهربان می گردند زیرا چنین خصوصیاتی باعث می شود که یک زن بتواند مادر بهتری برای بچه هایش باشد. البته این امر بدان خاطر نیست که مردها انتظار دارند خانم‌ها آن‌ها را نیز تر و خشک کنند بلکه بدان خاطر است که دوست دارند فرزندانشان در آغوش مادر مهربان و دلسوزی پرورش پیدا کنند.

مردها به دنبال زن‌هایی هستند که حس و ظرافت زنانه خود را حفظ کرده باشند. البته منظور ما آن دسته از خانم‌هایی نیست که دائما به دنبال مد می روند و چهره خود را به انواع و اقسام اشکال مختلف در می آورند.

علاقه‌مندی همسرتان را زیر سۆال نبرید
سرگرمی‌ها و علاقه‌مندی‌های همسرتان ممکن است با سلیقه شما جور درنیایند و شما همان احساس را نسبت به آن فعالیت‌ها نداشته باشید. اما اگر قرار به اشد به هم نزدیک شوید و رابطه صمیمی‌تری داشته باشید، باید فعالیت‌هایی را با یکدیگر انجام دهید. این مسئله کمک می‌کند یکدیگر را بهتر درک کنید و ابعاد دیگر فردی که دوست دارید را نیز به بینید. خودتان هم می‌توانید از قرار گرفتن در محیطی متفاوت لذت ببرید و دوستان جدیدی هم پیدا کنید.

سبک بیان احساسی همسرتان را بشناسید
شیوه بیان احساسات در زنان و مردان کاملاً متفاوت است. خانم‌ها معمولاً احساسات خود را در قالب واژگان بروز می‌دهند، در حالی که مردها ترجیح می‌دهند سکوت کنند و البته گریه هم نکنند. در بیان عشق هم همین تفاوت وجود دارد. عدم درک این تفاوت‌ها می‌تواند منجر به ناامیدی گردد و مانع برآورده شدن انتظارات همسران از یکدیگر شود. زمان خود را با همسرتان به گذرانید و به بینید چه چیزهایی او را خوشحال می‌کند و چه مسائلی پریشانی او را به دنبال دارد. بدین ترتیب درک متقابل میان شما افزایش می‌یابد و میزان سۆتفاهم‌ها به حداقل می‌رسد.

چگونه اعتماد از دست رفته را برگردانیم؟

اعتماد بین زن و شوهر در زندگی زناشویی از اهمیت بالایی برخوردار است. اعتماد منجر به عشق و علاقه بیشتر بین زوجین می‌شود و بنیان زندگی زناشویی را استحکام می‌بخشد. حال اگر این اعتماد خواسته یا ناخواسته از بین برود منجر به شک و بدبینی در بین زوجین می‌شود و این قضیه منجر به سردی روابط خانوادگی و زندگی زناشویی می‌شود و نهاد خانواده دچار تزلزل می‌شود. شک و بی‌اعتمادی بین زوجین چه برای کسی که کنترل می‌کند و چه برای کسی که کنترل می‌شود خوشایند نیست و در این زمینه هر دو طرف آسیب می‌بینند و رنج می‌برند.
خواه‌ناخواه عدم اعتماد بین زن و شوهر باعث این موضوع می‌شود که سردی روابط حکم‌فرما شده و این قضیه را از یکدیگر پنهان می‌کنند و حتی شک به همسر خود را عنوان نمی‌کنند و در مورد این مسئله با یکدیگر صحبت نمی‌کنند. این قضیه باعث می‌شود روابط به‌مرور زمان بدتر شده و اختلافات بیشتر و شدیدتر خواهد شد که این قضیه منجر به بروز طلاق عاطفی یا طلاق قانونی در بین زوجین می‌شود که تبعات ناخوشایندی برای هریک از زوجین به‌تنهایی و فرزندان آن‌ها خواهد داشت.

راههای جلب اعتماد مردان

چگونه اعتماد مردان را جلب کنیم

وفادار باشید: وفادار باشید و این وفاداری را به همسرتان ثابت کنبد. مهم ترین و حیاتی ترین مسئله در اعتماد سازی بین زوجین وفاداری است پس آن را سرلوحه ی زندگی مشترکتان قرار دهید.

از فضای شخصی خود سوء استفاده نکنید: اگر همسرتان به شما اجازه می دهد مدتی را بیرون از خانه و در کنار دوستان خود سپری کنید از این فضا سوء استفاده نکنید. رفت و آمد هایتان را در حد معقول و فقط با دوستان هم جنس خودتان حفظ کنید. به همسرتان این اطمینان را بدهید که در جمع های سالم رفت و آمد دارید.

به همسرتان نشان دهید او را به خاطر خودش دوست دارید: هرگز اجازه ندهید همسرتان تصور کند او را به خاطر پول، موقعیت اجتماعی و یا هر چیز دیگری به جز خودش انتخاب کرده اید.

رابطه تان را در اولویت قرار دهید: همسر و زندگی مشترکتان باید بالاترین اولویت را در زندگی شما داشته باشد. به مرد زندگی خود اطمینان دهید که او در زندگی شما مهم ترین نقش را ایفا کرده و بیشتر زمان و انرژی خود را به او اختصاص می دهید.

همسرتان را محدود نکنید: بی اعتمادی نسبت به همسرتان پس از مدتی او را هم نسبت به شما بی اعتماد می سازد. ازدواج به این معنا نیست که زندگی شخصی خود را کنار بگذارید و از حریم شخصی خود فاصله بگیرید. پس سعی کنید به فضای شخصی همسرتان احترام گذاشته و به او اعتماد کنید.

احساسات خود را نسبت به همسرتان با او در میان بگذارید: بی احساس نباشید! اگر بی احساس بودن از حد معمول بگذرد ممکن است این تصور در ذهن همسرتان ایجاد شود که فرد دیگری در زندگیتان بوده و احساسات خود را نسبت به او ابراز می کنید.

همیشه صادق باشید: صداقت مهم ترین رکن اعتماد است. فراموش نکنید حقیقت هر چیز دیر یا زود مشخص خواهد شد و اگر در مورد آن صادقانه برخورد نکرده باشید اعتماد همسرتان نسبت به شما از بین خواهد رفت.

راه های جلب اعتماد

۱. نگاهتان به سمت بالا و هشیار باشد. چشمان شما واقعیت ها را افشا می کنند. درگیری با لباس یا جستجو برای کشف راه فرار، علاقه شما به موضوعی بیرون از فضای موجود و بی اعتنایی به جمع حاضر را به اثبات می رساند. برای جذب حداکثر، به تقلید از این حرکت فیزیکی تا زمان ایجاد این حس در میان مخاطبان بپردازید. کار را با چشمانتان شروع کنید. پس از نگریستن در چشمان طرف مقابل خود، با سر به نشانه موافقت به جلو اشاره و حین گوش دادن به حرف های او ابرو هایتان را بالا بیندازید. به این ترتیب هشیاری و علاقمندی به سخنان فرد مقابل را به او نشان می دهید.

۲. خود را مجهز کنید. از تجهیزات خود یادداشت بردارید. قرار دادن آن ها در کنار تان می تواند یک نوع صف آرایی به نظر برسد اما دست به سینه ایستادن احتمالا حس تهدید را به مخاطب منتقل می کند. برای نشان دادن حس اعتماد به نفس در خود، بازوانتان را راحت و باز رها کنید. حتی فرو کردن کردن انگشتان دست در هم پیش روی مخاطبان، شما را فردی با اعتماد به نفس بالا، آرام، راحت و علاقمند نشان می دهد.

۳. راست قامت و سرافراز. عدم رعایت اصل راست قامتی، ضمن ناراحت نشان دادن شما، مردم را رویگردان می کند. برای اثبات اعتماد به نفس بالای خود، محکم و مقتدر بایستید. حین سخنرانی به مخاطبتان با انگشت اشاره کنید. به منظور بالا بردن اعتماد به نفس خود قبل از انجام هر نوع سخنرانی حالت های ابر قهرمانان مثل ایستادن در حالت “A” را تمرین کنید.

۴. آینه، آینه. شریک و طرف مقابل شما چه حرکتی را انجام می دهد؟ در راستای برقراری ارتباط موقعیت فیزیکی او را برای خود شبیه سازی کنید. اگر او می نشیند، در همان ارتفاع بنشینید. اگر می ایستد، همان رویکرد را اتخاذ کنید. هماهنگ سازی هدف خود با طرف مقابل می تواند به ایجاد تفاهم بینجامد.

۵. لبخند زدن را فراموش نکنید. لبخند زدن یک نوع حس آرامش را در وجود مخاطبان بر می انگیزد و به شما می فهماند که در حال نیل به اهداف خود هستید. این اتفاق شاید فقط به ایجاد حس اعتماد به نفس درون شما برای جدب مشتری یا جلب توجه آن موجود رویایی کمک کند.

راه های جلب اعتماد دوست پسر هم جنس

بهره گیری از زبان بدن: با استفاده از زبان بدنتان نشان دهید برای صحبت کردن با طرف مقابلتان آماده هستید و علاقه دارید این مکالمه را ادامه دهید. سرتان را بالا بگیرید. اخمو نباشید و لبخند بزنید. دست به سینه نباشید و سعی کنید با برداشتن قدم های کوچک به او نزدیک تر شوید.

او را به قرار گذاشتن با شما ترغیب کنید: برای این کار از علاقه مندی های مشترکتان استفاده کنید. مثلا اگر طرف مقابل به شما گفت یک رستوران جدید در مرکز شهر تاسیس شده که غذاهای فوق العاده ای دارد و دوست دارد غذاهایش را امتحان کند می توانید بگویید:” بله من هم تعریف این رستوران را زیاد شنیدم و خیلی علاقه دارم به این رستوران بروم اما متاسفانه تا امروز فرصت و بهانه ای برای این کار پیدا نکردم”. با این حرف او را ترغیب می کنید به شما بگوید پس خوب است آخر هفته باهم به این رستوران برویم.

زمینه هایی که در آن مشترک هستید را پیدا کنید: پیدا کردن زمینه های مشترک با طرف مقابل مانند ورزش یا سبک موسیقی مورد علاقه باعث می شود راه برای ادامه ی صحبت و معاشرت با او برای شما باز باشد.

جلب اعتماد دختر

برای اینکه شما بتونید پیش دختر ها شخصیت قابل قبولی داشته باشید، باید اولا کاملا دختر ها رو بشناسید من خیلی خیلی درباره شناخت، صحبت کردم ،واقا خیلی از پسر ها می تونند با دختری رابطه برقرار کنن اما نمی تونن این رابطه را افزایش بدن و معمولا یه کم دختره با هاش صحبت می کنه خیلی چیزها می فهمه و معمولا بیخیال می شه،
این مطلبی رو که می خوام بگم برای گفتگو با هر زن و دختری صدق می کنه !شاید دیده باشید پسر های که تو فامیلتون هستن که همشه مورد توجه دختر های فامیل قرار دارن ،فکر کردیم که چرا بعضی از پسر ها به این درجه می رسن که اینقدر مورد توجه جنس مخالف قرار می گیرن؟
خوب امیدوارم که ذهنتون رو اماده کرده باشم که بدونید چی می خوام بگم ، موضوعی که می خوام بگم مکالمه بینه دختر و پسر و چطور می شه تبدیل به پسری بشین که دختر ها از صحبت کردن با اون لذت ببرن!
ببنید دوستان گفتگوهای دختر ها معمولا بسیار دو جانه ،داری حس همیاری(دل سوز!) هست ؛همین موضوع باعث می شه که دختر ها ساعت ها با هم صحبت می کنن بدون اینکه از هم خسته بشن !دختر ها معمولا از کلمات و عباراتی استفاده می کنن که طولانی ، محبت امیز و به طور کلی کلمات خوش ایندی استفاده می کنن ،دختر معمولا حتی اگر با چیزی مخالف باشند ترجیح می دن نظر خودشون رو با مطرح کردن سوال یا کلمات ملایم و نرم و البته پر از محبت بیان می کنن
اما پسرها معمولا خیلی راحت بدون هیچ مشکلی عقیده مخالف خودشون رو بیان می کنن و نسبت به عقیده دیگری اهمیتی نشون نمی دن ، البته نه در درون بلکه با کلماتی این فکر رو می رسونه ! پسر ها خیلی راحت با کلمتی که خودشون هم نمی دونن که تعبیرش چیه به یه مکالمه پایان می دن!
و حتی باعث ناراحتی طرف مقابل می شن !ببنید دوستان فن بیان خیلی مهمه! یه دختر شاید بگه
” ممکنه حق با تو باشه اما کاش این موضوع رو اینجوری هم در نظر می گرفتی” خوب دختر با احترام به طرف مقابل و حتی نظر طرف مقابل رو هم درست در نظر می گیره!(بر عکس پسرها)
و نظر خودش رو به عنوان یک راهنمایی بیان می کنه ! این طرز بیان دختر هاست همیشه جا برای جواب دادن طرف مقابل هم میزان و یه جور فضارو باز می زارن برای طرف مقابل این طرز بیان برای طرف مقابل رو به رو شدن با عقیده مخالف رو راحت تر میکه !می دونید چرا؟ چون اونا احساس می کنن که عقیده شان مورد قبول قرار گرفته و راحت تر می تونن عقیده مخالفشون رو قبول کنن! این یکی ار نکته های بسیار مهم صحبت کردن با دختری هاست ، دونستن اینکه دخترا چطور صحبت می کنند چطور انتظار پاسخ دارن و چطور حرفهای شما رو پردازش می کنن برای محبوب بودن مثل نون شب می مونه!
“تو اشتباه می کنی””اینطوری نیست که میگی””نمی دونم””بله”!!! و… اینا کلماته مخرب هستن که پسر ها معمولان بیان می کنند! بدون در نظر گرفتن اینکه طرف مقابل شما یک دختره !شما با بیان این کلمات اولا پایان گفتگوتون رو اعلام می کنید!دوما یک نوع حسه ارزش قائل نشدن برای طرف مقابل القا می کنید! توی این جور مواقع دختر از صحبت کردن با شما خسته می شه ! یک دختر هیچ وقت از شما نمی خواد معلوم کنید که این کار اشتباه هست یا نه و شما هم مثل یک ادم همه چیز دان می گید که “نه تو اشتباه می کنی” در صحبت کردن دختر های از پسری خوششون می یاد که مثل خودشون صحبت کنه!

چگونه مورد اعتماد دیگران قرار بگیریم

گذشته یک فرد بهترین مدرک برای پاسخگویی به این پرسش است، همه ما در شرایط امتحان یا آزمون قرار می گیریم. همه ما به نوعی به یکدیگر امتحان پس می دهیم؛ آنانی قابل اعتمادند که از چنین آزمون هایی سربلند بیرون آمده باشند. شما مسلماً به کسانی اعتماد می کنید که قبلاً هم اعتماد کرده اید. به کسانی اسرار خود را می گویید و با کسانی درد دل می کنید که قبلاً به نوعی از آنها باز خورد مثبت دریافت کرده اید. از مغازه هایی خرید می کنید که به کیفیت جنس و بهای آن تا حدی اطمینان دارید. از مسیری رفت و آمد می کنید که تا حدودی امن تر از مسیرهای دیگر به نظر می رسد. برای مهمانانتان از رستورانی غذا تهیه می کنید که به سلامت آن اطمینان بیشتری داشته باشید. فرزندانتان را در مدرسه ای ثبت نام می کنید که لااقل از چند نفر تعریف آن را شنیده باشید. مسلماً همین فاکتورها در انتخاب افرادی که می خواهید به آنها اطمینان کنید، نقش دارند. به دیگران اعتماد کنید تا آنها نیز به شما اعتماد کنند.

اصولاً هر خصلتی را با کمی تلقین، انتظار از فرد و دادن بازخورد مناسب می توان در شخص ایجاد کرد. وقتی به کسی می گویید: «چون به تو اطمینان دارم…» فرد ناخودآگاه از خود انتظار یک فرد مطمئن را دارد مگر آنکه از لحاظ شخصیتی آدم بی وجدانی باشد. اعتماد متقابل یکی از رموز روابط صمیمی و صادقانه است. اگر در مقابل اعتماد دیگری نسبت به او بی اعتماد شوید قدر مسلم کم کم اعتماد او نیز نسبت به شما کمرنگ خواهد شد. مردم دوست دارند در مقابل کنش های مثبت شان نسبت به دیگران واکنش های مثبت دریافت کنند. مردم از اینکه مورد اعتماد کسی قرار بگیرند به خود می بالند. از اینکه شما او را به دیگری ترجیح داده اید و محرم اسرارتان نمودید احساس غرور می کنند. هر قدر انتقال احساس صادقانه تر باشد، همان قدر قوی تر و ارضاء کننده تر است. اصولاً همه مردم از شنیدن سخنانی که بوی تناقض یا ناراستی بدهد، می پرهیزند. چون اینگونه سخنان احساس ناخوشایندی را به وجود می آورد و مردم خود آنقدر درگیر و گرفتار با معضلات زندگی هستند که جایی برای اضافه بار اینگونه سخنان نداشته باشند.

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



درباره نویسنده

novinatlas 1735 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.