no-img
نوین اطلس

چگونه شخصیت دوست داشتنی داشته باشیم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه شخصیت دوست داشتنی داشته باشیم
امتیاز 2.91 ( 11 رای )
zip
خرداد ۷, ۱۳۹۵

چگونه شخصیت دوست داشتنی داشته باشیم


برای اینکه بتوانید دیگران رو به خود جذب کنید قبل از هر چیزی نیاز دارید شخصیت دوست داشتنی پیدا کنید. در این مقاله در مورد روش هایی صحبت می کنم که به شما کمک می کند شخصتی خواستنی و دوست داشتنی پیدا کنید.

قدم اول خواستنی شدن است

قبل از اینکه نشان دهید به شخصی علاقه مند هستید؛ یعنی قبل از اینکه شروع به ارسال علائم علاقه کنیدف باید خواستنی و دوست داشتنی شوید. هر شخصی میزان مشخصی ارزش برای خود قائل است، اجازه دهید نامش را امتیاز کلی بگذاریم. مردم فقط وقتی کسی را خواستنی یا دست داشتنی می دانند که تصور کنند امتیاز کلی وی از امتیاز کلی خودشان بیشتر است یا حداقل در یک سطح قرار دارد.

در نتیجه اگر فردی با نمره ی کلی پایین تر به شما نزدیک شود، احتمالا خودتان را بسیار بالاتر از وی در نظر می گیرید.

بر اساس این واقعیت، می توانیم نتیجه بگیریم که قبل از هر چیزی برای خواستنی بودن باید به شریک احتمالی خود نشان دهید که نمره ی کلی بیشتری نسبت به وی دارید.

اکنون به تکنیک های عملی توجه کنید که نقش مهمی در ایجاد شخصیتی خواستنی و دوست داشتنی بازی می کند.

  • غیر مستقیم خودتان را نشان دهید: انسان ها به افرادی علاقه مند می شوند که امتیاز کلی بیشتری نسبت به خودشان داشته باشند اما از افرادی که به صورت مستقیم از خود تعریف می کنند متنفر هستند. باید همه ی تلاش خود را بکنید که به صورت غیر مستقیم ویژگی های خاص خود را افشا کنید؛ به شکلی که دیگران نتیجه بگیریند امتیاز کلی بالایی دارید.
  • از نظریه ی تایید اجتماعی استفاده کنید: فاروق رضوان در کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم می گوید وقتی دیگران شما را به شخصی معرفی کنند، آن شخص باور پیدا می کند که شما فردی خواستنی و دوست داشتنی هستید. تاثیر نظرات دیگران در شکل دادن اعتقادات و باور های دیگران هیچ محدودیتی ندارد اما باید پیشنهادات و نظراتی از یک منبع قابل اطمینان ارائه شوند مثلا از طریق یک دوست صمیمی ( نگاه کنید به نظریه ی تایید اجتماعی).
  • چسبیدن، نیازمند بودن و محبت افراطی ممنوع: انسان ها احساسات شان را بسیار واضح بیان می کنند، کسانی که نیازمند بوده و یا همیشه در تعقیب شخصی هستند، امتیاز کلی خود را از بین می برند. وقتی شخصی متوجه شود شخصی دیگر به شکل ناامیدانه به دنبال او است، به صورت خودکار این نتیجه را می گیرد که این شخص امتیاز کلی کمتری نسبت به اون دارد و در نتیجه هیچوقت او را خواستنی تصور نمی کند ( نگاه کنید به چگونه فردی را که به ما علاقه ای ندارد به خود جذب کنیم)

پس از اینکه خواستنی شدیم چه کار انجام دهیم

 وقتی مطمئن شدید شخصیت دوست داشتنی بدست آورده اید باید شروع به ارسال علائم ترکیبی گیج کننده به شریک احتمالی خود بکنید.

در این نقطه، آن دختر یا پسر شروع می کند به فکر کردن بیشتر در مورد شما؛ پیش خود می گوید چرا یک روز مهربان و روز دیگر سرد هستید؛ این افکار می توانند به سرعت  همه ی ذهن او را اشغال کنند.

فقط در این مرحله است که شما می توانید با خیال راحت احساسات خود را بیان کرده چرا که مطمئن هستید احتمال رد شدن تقریبا صفر است.

نوشته ی شاهین زند – نویسنده و پژوهشگر.

منبع این مطلب را می توانید در سایت نوین بینش مشاهده کنید: چگونه شخصیت دوست داشتنی داشته باشیم

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید.

source: novinbinesh.com

 

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

روانشناسی جذابیت چهره

می خواهم همسر روایاهایم را پیدا کنم

چگونه مورد تحسین دیگران قرار بگیریم

چگونه یک زن را به خود جذب کنیم

 چگونه یک مرد را به خود جذب کنیم

چگونه می توانم شخصی را در کوتاه ترین زمان ممکن عاشق کنم

معرفی کتاب

1555 - Copy



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.