no-img
نوین اطلس

مرد متولد آبان


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

مرد متولد آبان
امتیاز 4.00 ( 3 رای )
zip
شهریور ۲۴, ۱۳۹۷

مرد متولد آبان


باید به این درک برسید که انتظارات و در خواست های دختران معمولا از مرد متولد آبان در رابطه عاشقانه متفاوت است.

به عنوان مثال اگر دختر بخواهد مرد متولد آبان مدام با او در تماس باشد و پیام ارسال کند و با لحنی بسیار محبت آمیز با وی صحبت کند ممکن است باعث شود مرد متولد آبان حس خوبی پیدا نکند و احساس کند در حال کنترل شدن است.

در نتیجه از رابطه سرد می شوند.  یا اگر در صحبت از کلمات محبت آمیز خیلی زیاد استفاده کنید برایشان اینگونه تلقی می شود که مرد بسیار جذابی هستند و برای به دست آوردن دل شما تلاشی نمی کنند.

این در صورتی است که تا حدی کم محلی به مرد متولد ابان این حس را در وی ایجاد می کند که به دست آوردن شما کار سختی است و برای آن بیشتر تلاش می کند و بیشتر به سمت شما جذب می شود.

تا چه حد به پسر مورد علاقه کم محلی کنیم؟

کم محلی به مرد متولد آبان به معنای عدم استفاده از کلمات محبت آمیز و یا در تماس نبودن نیست بلکه منظور این است که بدانید کی و کجا تا چه حد ابراز علاقه کنید.

اگر می خواهید با وی ارتباط برقرار کنید کافی است تماس بگیرید و برای بار بعد صبر کنید تا خودش برای تماس پیش قدم شود نه اینکه در طول روز شما فقط شروع کننده ی برقراری ارتباط باشید.

نیازی نیست هر بار که با شما قرار ملاقات می گذارد سریع قبول کنید می توانید بعضی مواقع خیلی مودبانه و با لحنی مناسب بهانه ای برای وی بیاورید که سرتون شلوغ هست و وقت ندارید. کاری کنید دلش برای شما تنگ شود و بیشتر به شما جذب شود.

در آخر اگر بخواهیم خلاصه ای از این مقاله داشته باشیم این است که به دخترها توصیه می شود نه بیش از حد ابراز علاقه کنید نه کاملا سرد برخورد کنید. شما باید روش ابراز عشق و جذب پسر مورد علاقه را بیاموزید تا بتوانید با فرد مورد نظر رابطه پایداری داشته باشید و انتظارات شما برآورده شود.

باید بدانید همیشه بیش از حد خود را با شرایط وی وفق ندهید همیشه نیاز نیست فقط شما از خواسته های خود بزنید همیشه نیاز نیست فقط شما از کلمات محبت آمیز استفاده کنید.

بلکه نحوه ی رفتار و میزان ابراز عشق یا همان کم محلی به پسر مورد علاقه این فرصت را ایجاد می کند تا او نیز بتواند عاشقانه با شما رفتار کند و ذهنش درگیر شما شود.

بیشتر بخوانید:

فال تاروت عشق و احساس

رفتار مرد عاشق

مرد متولد فروردین چه زنی را دوست دارد

مرد متولد اردیبهشت با چه ماهی ازدواج کند

مرد متولد خرداد با چه زنی ازدواج کند

مرد تیر از چه زنی خوشش می آید

مرد متولد مرداد با چه ماهی ازدواج کند

مردان شهریور چه زنانی را دوست دارند و با او ازدواج می کنند

مردان متولد مهر از چه زنانی خوششان می آید

متولدین آبان با چه ماهی ازدواج کنند

مرد متولد آذر با چه ماهی ازدواج می کند

مرد متولد دی با چه ماهی ازدواج می کند

مرد متولد بهمن با زن چه ماهی ازدواج کند

مرد متولد اسفند چه زنی را دوست دارد و با او ازدواج می کند



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.