no-img
نوین اطلس

سحر تفریق و ربط


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

سحر تفریق و ربط
امتیاز 4.00 ( 1 رای )
zip
مهر ۷, ۱۳۹۷

سحر تفریق و ربط


مطالبی که نوین اطلس در مورد سحر تفریق و ربط جمع آوری کرده است برگرفته از نسخه های قدیمی است و هیچ مدرکی دال بر صحبت و اعتبار آن ها وجود ندارد. لذا فقط جهت افزایش اطلاعات عمومی و آشنایی با چنین باورهای قدیمی و سنتی در مورد آن نوشته شده است. مطلبی که در ادامه می خوانید به هیچ وجه مورد تایید و یا رد نوین اطلس نیست و اعتبار آن نامشخص است.

اگر می خواهید سحر تفریق و رابط را بشناسید و آن را باطل کنید باید در قدم اول اینکه به این باور برسید که سحر و طسم وجود دارد و هر لحظه در کمین شما است می تواند زندگی تان را به نابودی بکشاند. اما طلسم به این معنا است که باوری منفی در ذهن خودمان وجود دارد که باعث طلسم ما شده است. به عبارت دیگر بسیاری معتقد هستند سحر و طلسم جنبه روانی دارد و این خودمان هستیم که با افکار منفی باعث سحر و طلسم خود می شویم.

بعضی دیگر نیز معتقد هستند  سحر و جادو بیشتر از جانب دوستان و آشنایان صورت می گیرد تا غریبه و آن ها ممکن است بخواهند بین شما و خانواده یا همسرتان یا هر شخص دیگری به نفع خود جدایی و تفریق بیندازند و کاری کنند نفرت بین شما ایجاد شود.

در این مطلب بر اساس منابعی قدیمی و نامشخص به شما سحر تفریق و ربط را به طور کامل معرفی می کنیم و راهکارهایی برای ابطال آن ارائه می دهد. هم چنین در این مطلب بر اساس همان نسخه های نامطمئن و قدیمی به شما می گوییم چگونه در گذشته با کمک فلفل سحر را باطل می کردند و همچنین در مورد سحر خوراکی صحبت می کنیم. رقیه ی ابطال سحر ازدواج نیز از موضوعات این مطلب می باشد و به کمک آن می توانید بختی را که با سحر بسته شده است باز کنید.

متن سحر تفریق

در این نوع از سحر، ساحر به نیت ایجاد تفریق و جدایی میان زن و شوهر و یا جدایی افراد دیگری از قبیل پدر و پسر یا برادر از برادر اقدام به انجام سحر می­ کند که به آن سحر تفریق گفته می‌شود و بدین نحو است که بین دو نفر نفرت و جدایی و انزجار صورت می گیرد.قرآن­ کریم نیز در این­ باره می ­فرماید: (فَیَتَعَلَّمُونَ مِنْهُما ما یُفَرِّقُونَ بِهِ بَیْنَ الْمَرْءِ وَ زَوْجِهِ):مطالبی را می­آموختند که بتوانند به وسیلۀ آن، میان مرد و همسرش جدایی بیافکنند.

ابطال سحر تفریق

برای ابطال سحر تفریق یک کیلو گرم عسل طبیعی و خالص را تهیه نموده و در آن (روغن حبه البرکه) بیندازید. (به عبارت دیگر روغن سیاه دانه را با عسل مخلوط کرده و سپس آیات مربوط به ابطال را بر آن کنید.) شخص طلسم شده باید روزانه شش قاشق چای خوری از این معجون بخورد. سه قاشق در طول روز زمانی که معده خالی است و سه قاشق زمان خواب. در ضمن باید هفت روز نیز باید به طور پیوسته با آبی که بر آن آیات مخصوص باطل السحر خوانده شده است حمام کند و قبل از حمام قدری از آن آب را بیاشامد.

آیه ی ابطال سحر این است:

یَخْرُجُ مِن بُطُونِهَا شَرَابٌ مُّخْتَلِفٌ أَلْوَانُهُ فِیهِ شِفَاء لِلنَّاسِ إِنَّ فِی ذَلِکَ لآیَهً لِّقَوْمٍ یَتَفَکَّرُونَ ) ( النحــل / ۶۹ )

باطل السحر با فلفل

باطل السحر فلفل به این صورت است که باید سوره اذا زلزلت را  بر چهل دانه فلفل سفید بخواند ودر آتش اندازد..مجرب است.( در خانه روی اجاق گاز می توانید این کار را انجام دهید)

هم چنین می توانید هر روز به مدت ۷۰ روز بر روی یک فلفل سفید ( آیه ۱۴ سوره ی جن ) را خوانده و به فلفل بدمید و بعد از ۷۰ روز فلفل در آتش بیندازید و خیلی زود می بینید که طلسم و سحر باطل خواهد شد.

رقیه ابطال سحر ازدواج

دعاهای مختلفی برای سحر تعطیل الزواج (طلسم و سحر بخت و ازدواج) ذکر گردیده است. یک روش بسیار موثر قرآنی برای ابطال این نوع سحر و طلسم ، ( و صورت گرفتن ازدواج موفق و نیکو ) انجام اعمال ذیل است :
۱- وضو قبل از خواب ، سپس آیه الکرسی – سپس معوذات را بخواند و در کف دستهایش بدمد و سپس دستهایش را بر بدنش بمالد (سه مرتبه این عمل را تکرار کند).
۲- گوش دادن به قرائت آیه الکرسی (میتواند از قرائت ضبط شده استفاده کند و روزی یک مرتبه به آن گوش دهد.)
۳- گوش دادن به قرائت معوذات (سوره های مبارکه الاخلاص – الفلق – الناس ) چندین مرتبه پی در پی . (میتواند از قرائت ضبط شده استفاده کند) و روزی یک مرتبه به آن گوش کند.
۴- همچنین رقیه ابطال سحر ذکر شده را بر آب پاک قرائت کند و با آن آب غسل کند. هر سه روز یکبار این عمل را انجام دهد.
۵- بعد از نماز صبح ، یکصد مرتبه بگوید : ( لا إله إلا الله وحده لا شریک له ، له الملک و له الحمد یحیى و یمیت و هو على کل شىء قدیر ) .
اعمال مذکور را به مدت یک ماه کامل انجام دهد به اذن و اراده خداوند تبارک و تعالی کارش انجام میشود و حاجت میگیرد.

این دعا حتی برای ابطال سحر و طلسم های روانی که به دلیل افکار منفی شکل گرفته است مفید است.

باطل سحر خوراکی

در صورتی که طلسم و سحر نوشیدنی یا خوراکی بوده باشد برای باطل این سحر باید هفت مرتبه آیات شریفه ابطال سحر و آیه الکرسی بر آب پاک خوانده شود و شخص مسحور از آن بنوشد. نشانه اولیه برای ابطال این نوع طلسم خوراکی این است که پس از نوشیدن آبی که بر آن رقیه مخصوصه خوانده شده است ، فرد مسحور، چیزی زرد یا سرخ یا سیاه بالا بیاورد (استفراغ کند). این اولین نشانه ابطال این نوع سحر است. در غیر این صورت باید به مدت سه هفته از آب پاکی که بر آن آیات شریفه سوره های (یونس آیات ۸۱ و ۸۲ – و سوره مبارکه الاعراف از آیه ۱۱۷ تا آیه شریفه ۱۲۲ – و سوره مبارکه طه آیه شریفه ۶۹ ) قرائت شده باشد بنوشد که به اذن خداوند تبارک و تعالی رفع مشکل شود.

آیات شریفه برای رقیه مخصوص ابطال سحر عبارتند از :
سوره الفاتحه
سوره البقره از آیه ۱ – ۵
سوره البقره الایه ۱۰۲ هفت مرتبه
سوره البقره از آیه ۱۶۳ – ۱۶۴
سوره البقره آیه الکرسی آیه ۲۵۵
سوره البقره آخر السوره از آیه ۲۸۵ – ۲۸۶
سوره ال عمران از آیه ۱۸ – ۱۹
سوره الاعراف از آیه ۵۴ – ۵۶
سوره الاعراف از آیه ۱۱۷ – ۱۲۲ هفت مرتبه ، و این فرموده خداوند تبارک و تعالی را سی مرتبه تکرار کند ( وألقى السحره ساجدین).
سوره یونس از آیه ۸۱ – ۸۲ این فرموده خداوند تبارک و تعالی را هفتاد مرتبه تکرار (إن الله سیبطله ).
سوره طه آیه ۶۹ هفت مرتبه
سوره المؤمنون از آیه ۱۱۵ – ۱۱۸
سوره الصافات از آیه ۱ – ۱۰
سوره الاحقاف از آیه ۲۹ – ۳۲ این فرموده خداوند تبارک و تعالی را هفت مرتبه تکرار کند ( یاقومنا أجیبوا داعی الله ).
سوره الرحمن از آیه ۳۳ – ۳۶
سوره الحشر از آیه ۲۱ – ۲۴
سوره الجن از آیه ۱ – ۹
سوره الاخلاص
سوره الفلق ( نه مرتبه) .
سوره الناس .

مطالب مرتبط:

ابطال سحر تفریق

باطل کردن طلسم جدایی و طلاق

دعای جدایی و نفرت بین دو نفر

مقابله با جدایی

چیکار کنم عشقم دوباره برگرده



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1735 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.