no-img
نوین اطلس

چگونه مردان را غیرتی کنیم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه مردان را غیرتی کنیم
امتیاز 4.38 ( 8 رای )
zip
مرداد ۱۴, ۱۳۹۷

چگونه مردان را غیرتی کنیم


چگونه غیرتی کردن مردان یکی از سوال های زن ها و دخترها می باشد. نوین اطلس دات کام دریافته است زن ها مردان غیرتی را خیلی دوست دارند و به دنبال راهکارهایی برای تحریک غیرت مردان می گردند. بیشتر آن ها از خود می پرسند چگونه حسادت مردان را برانگیزیم و یا مرد غیرتی چه خصوصیاتی دارد. غیرت مرد روی زن یکی از موضوعاتی می باشد که برای زن ها جذاب به نظر می رسد. علت غیرتی شدن پسرا را به شما نشان می دهیم و نشانه های غیرت عاشقانه را شرح خواهیم داد. غیرت پسر نیز یکی از موضوعات این مطلب می باشد.

تحریک غیرت مردان

تحریک غیرت مردان کار خیلی سختی نیست اما باید به نکات خیلی زیادی توجه داشته باشید. نباید در این زمینه زیاده روی کنید زیرا ممکن است عملکرد شما برای تحریک غیرت مردان باعث خراب شدن رابطه ی بین شما شود.

گاهی خود همسر وسیله ارتباط همسرش با جنس مخالف را فراهم می‏کند و بعد، از این ارتباط، رنج می‏برد! مثلاً مردی به انگیزه‏ای (مانند طمع یا نیاز به درآمد همسرش) زمینه کارکردن همسرش با مردان را فراهم می‏کند و سپس از ارتباط کاری زنش با مردان، رنج می‏برد. به ویژه اگر زنش جوان و زیبا باشد و در ارتباط با دیگران، حریم نگیرد. و یا زنی، خانمی را به همسرش معرفی می‏کند تا مثلاً فلان مشکل آن خانم را حل کند یا به او درس و یا مشاوره بدهد. سپس دچار رنجش و حسادت می‏شود؛ به ویژه اگر آن خانم، جوان و زیبا باشد و آن شوهر، در ارتباط با وی، حریم و پروا نگیرد.

چگونه حسادت مردان را برانگیزیم

نوین اطلس دات کام دریافته است برانگیختن حسادت مردان کار درستی نیست و نباید این کار را انجام دهید. درواقع مردان حسود مردانی هستن که کنار آمدن با آن ها مشکل می باشد و اگر فکر می کنید مرد شما حسود است باید رفتارهای خاصی از خود نشان دهید. سعی کنید در مقابل مردان به خصوصی مردانی که حسود به نظر می رسند این عملکرد به خصوص را داشته باشید:

* با کسی ازدواج کنید که شما را به خاطر خصوصیت خودتان برگزیده باشد، نه با کسی که میل دارد شما را از چنگال سیل خواستگارانتان درآورد. چنین مردی وقتی به شما دست یافت همه چیز را فراموش می کند. او در واقع در پی ازدواج نیست. بلکه در پی پیروزی است. او فقط به دست آوردن را می خواسته، نه زندگی کردن را.

* با مردانی که به خاطر حسادت، با زنان با خشونت رفتار می کنند و این را جزء افتخارات خود می دانند، ازدواج نکنید. این آدم ها از احترام، اعتماد و اطمینان چیزی نمی دانند.

* وقتی مردتان به شما حسادت کرد، اگر با صحبت و مذاکره بخواهید ثابت کنید که به او وفادارید، بی فایده است. مذاکره و نرمش نشان دادن، گاهی کار را خراب تر می کند، زیرا مرد به اشتباه این طور استنباط می کند که پس حق داشته است حسادت کند، لذا با وی قاطع باشید، « نه» بگوئید و سکوت موقرانه خود را حفظ کنید.

* اگر به کسی یا جایی نگاه می کردید و او از این کار ناراضی شد و از شما پرسید که به کجا نگاه می کردید؟ دروغ نگویید و هول نشوید، بی درنگ حقیقت را به او بگویید.

* وقتی حسادتش گل کرد، همان لحظه به او محبت نکنید زیرا با این ترتیب شرطی می شود. چون به ذهنش این گونه خطور می کند که از پس هر حسادتی محبت است! پس هر بار که حسادت کند، محبت خواهد دید!

مرد غیرتی

غیرتی شدن مرد شکل درست و نادرستی دارد. گیر دادن های نا به جا و شکاک بودن نشانه ای از غیرتی نیست. غیرت نمونه های مختلفی دارد که در این بخش و در ادامه به آن ها اشاره می کنیم. این نوع از غیرت درست و به جا می باشد.

غیرت دینی
که در نتیجه آن فرد نسبت به اجرای دستورات الهی در زندگی خود و در جامعه حساسیت نشان می دهد و برای حفظ ارزش های دینی و گسترش آن ها در جامعه و حتی در جهان تلاش می کند، تا جایی که جانش را در راه دفاع از دین فدا می کند.

غیرت ناموسی
غیرت ناموسی از نظر فردی موجب می شود انسان برای حفظ پاکدامنی خود به گناه مرتکب نشود. بین غیرت و پاکدامنی ارتباط تنگاتنگی وجود دارد بطوریکه امیرالمؤمنین علیه السلام در این باره فرمودند:ارزش انسان به قدر همّت اوست، صدق او به اندازه جوانمردی اوست، شجاعتش به اندازه پاکدامنی اوست و عفّت او به قدر غیرت اوست. (نهج البلاغه، حکمت۴۷)
از نظر خانوادگی نیز موجب می شود فرد نسبت به حریم خانوادگی خود حساس بوده و از آن در برابر ورود بیگانه پاسبانی نماید.
از نظر اجتماعی نیز انسان با غیرت، نه تنها نسبت به پاکی و طهارت خود حساس است بلکه نسبت به طهارت جامعه نیز حساسیت نشان می دهد، زیرا لازمه پاک بودن حریم خانواده این است که حریم جامعه پاک باشد.
اینکه حضرت می فرمایند:«پاکدامنی مرد به اندازه غیرت او است.»، گویای آن است که بین پاکدامنی مرد و غیرت او رابطه مستقیم وجود دارد. بدین معنی که اگر مردی نسبت به زنان خانواده ی خود حساسیت و غیرت حقیقی و منطقی نشان دهد لازمه آن این است که خود عفیف و پاکدامن باشد، به عبارت دیگر چنانچه مردی خود حدود روابط شرعی با زنان نامحرم را رعایت نکند و فقط نسبت به خانواده ی خود حساسیت نشان دهد این حاکی از وجود نوعی جهالت و زورگویی است چرا که غیرت حقیقی ابتدا خود فرد را از گناه حفظ می کند و سپس مانع از گناه دیگران می شود.

غیرت مرد روی زن

غیرت مرد روی زنی که دوستش دارد یکی از عوامل اجتناب ناپذیر رابطه می باشد و باید بتوانید در رابطه و زندگی مشترک خود آن را کنترل کنید و اجازه ندهید تاثیر منفی روی زندگی شما بگذارد. برای اینکه غیرت کرد روی زن از کنترل خارج نشود موارد زیر را در نظر بگیرید و اجرا کنید:

۱- زن می‌تواند یک بار وقتی حال هر دو خوب بود و بیرون از منزل با او در این باره گفتگو کند و محترمانه و بدور از هیجان از خودش دفاع کند، در «هفت هشت کلمه یا نهایت دو سه جمله! نه یک سخنرانی انقلابی» در آن چند کلمه با ادبیات خودش شبیه به این را بگوید:
«من پاک و مومن و عفیفم. غیرت تو را می‌پسندم و برخی کنترل ها را -اگر بدبینی اش غیرمستقیم است
– و یا سوءظن های تو را -اگر واضح تهمت زده- را اهانت بزرگی به خودم تلقی می‌کنم. اما بروز خشم فقط حال ما را بدتر می‌کند و گره را پیچیده تر و محکم تر.

تو را دوست دارم -این جمله حکمِ یک ترجیع بند را دارد. فراموشش نکنید- تو حق داری و می‌توانی از من در مورد برنامه هایم سوال کنی. اما انتظار دارم دقت کنی این پرسش ها، چک کردن و پلیس بازی نشود. من و تو هر دو محترمیم و همدیگر را دوست داریم و باید مراقب تصویرِ محبوب خود، در ذهن یکدیگر باشیم.»

۲- مهم ترین عملکرد زن در این روند ایجاد حس حمایت، اطمینان و امنیت در همسرش است.
عبادت هایت را مخفی نکند بگذارد شوهر او را مکرر در حال نماز و دعا ببیند. این ریاء نیست، او غریبه نیست.

۳- زن مراعات رفتار با نامحرم را بیش از پیش در دستور کار قرار دهد.
ارتقاء نوع پوشش و حجاب و کنترل برخی از عادات و آداب و رسوم خانوادگی در هر حالی موثر است.
پوشش ظاهری و طریقه ی آداب و معاشرتش با دیگران به ویژه آقایان را با دقت و بدون هیچ گونه سوء تعبیری انجام دهد.

علت غیرتی شدن پسرا

غیرتی شدن پسرا یکی از خصوصیاتی است که خداوند به آن ها عطا کرده و ریشه در فطرت پسرها دارد. غیرت نوعی پاسبانی است که آفریدگار در وجود بشر نهاده است.
غیرت شرافت و حساسیت انسانی به پاکی و طهارت جامعه است. انسان غیور همان‌طور که راضی نمی‌شود دامن ناموس خودش آلوده شود، راضی نمی‌شود دامن ناموس اجتماع هم آلوده شود، زیرا
غیرت غیر از حسادت است. حسادت، امری شخصی و فردی و ناشی از یک سلسله عقده‌های روحی است، اما غیرت یک احساس و عاطفه بشری است

غیرت پسر

در مورد غیرت پسر باید گفت که بله غیرتمند بودن یکی از ویژگی های مردان برای ازدواج محسوب می شود اما غیرتی که در حد تعادل باشد و از آن خارج نگردد. به همان میزان که زندگی با مرد بی غیرت سخت و گاه غیر ممکن است زندگی با مردی که به بهانه غیرت در همه چیز افراط کرده و همسر و فرزندانش را تحت شدیدترین فشارها قرار می دهد نیز غیر ممکن است. به همین دلایل است که توجه به وجود این ویژگی در حد تعادل در فرد مقابل قبل از ازدواج و در جریان مراسم خواستگاری لازم و ضروری می باشد.

مطالب مرتبط:

شیفته کردن مردان

چگونه دل پسری را به دست بیاوریم؟

حرکات مرد عاشق

مرد عاشق چه می کند

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.