no-img
نوین اطلس

دعای عاشق کردن مرد از راه دور


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای عاشق کردن مرد از راه دور
امتیاز 4.80 ( 5 رای )
zip
مرداد ۱۳, ۱۳۹۷

دعای عاشق کردن مرد از راه دور


در این مطلب می خواهیم طلسم عاشق کردن یک مرد از راه دور را به شما معرفی کنیم. نوین اطلس دات کام دعای عاشق شدن پسر به دختر از راه دور را برای شما تهیه کرده است تا با کمک آن به پسر مورد علاقه ی خود برسید.  دعا برای عاشق شدن طرف مقابل از راه دور یکی دیگر از مطالبی است که نوین اطلس دات کام به شما ارائه می دهد تا بتوانید هر شخصی را حتی از راه دور عاشق خود کنید.  دعای عاشق کردن سریع به همراه دعا برای جذب پسر برای ازدواج باعث تسریع در امر ازدواج شما با پسر مورد علاقه تان می شوند. طلسم از راه دور و دعا برای جلب محبت پسر از راه دور نیز می تواند در کنار دعاهای قبلی خیلی سریع معشوقتان را به سمت شما بکشاند. از دعا برای عاشق کردن یک نفر از راه دور کمک بگیرید هر کسی را که دوست دارید عاشق خود کنید.

چه طلسمی برای عاشق کردن مرد به کار ببریم

این عمل بسیار قریب و عجیب است در عاشق کردن مرد مورد علاقه تان.

سوره فاتحه الکتاب را بر قند بخواند و سوره انا عطینا الکوثر رابر نبات بخواند و سوره اذا زلزله را بر شکر خام و سوره والعادیات را بر انگبین و سوره اخلاص را بر گزانگبین و سوره والتین را بر خرما و سوره الم نشرح را بر کشمش بخواند بشرط آنکه این حلویات در وزن مساوی باشند با یکدیگر هر یک سوره بخواند بدمد بعد از آن همه را بهم ممزوج نماید و مخلوط و هر کسی که قدری از آن بخورد و به هر کس بدهد آن کس محب و دیوانه آن شود اگر ماه رویان عالم بوی عرضه کنند نخواهد اگر از وی جدا شود دیوانه شود . این عمل بسیار آزموده و مجرب است و نوین اطلس دات کام آن را پیشنهاد می کند.

دعای عاشق شدن پسر به دختر از راه دور

قبل از شروع دعای عاشق شدن پسر به دختر این ذکر را خوانده به چهار طرف فوت کنید.

((یا حفیظ یا حافظ یا وکیل یا متین))

بعد از آن ۷ بار آیت الکرسی بخوانید, ابتدا به خود و بعد به چهار طرف فوت کنید.بعد از آن هیچ تکلم نکنید.و قبل از نوشتن روی کاغذی که میخواهید دعا بنویسید فوت کنید.

سپس قبل از نوشتن با انگشت سبابه روی کاغذ بنویسید(یا بدوح).

توجه کنین گفتم با انگشت سبابه(انگشت اشاره).به انگشتتان نه جوهری بزنید نه چیزی فقط روی کاغذ( یا بدوح) را بنویسید

دعا برای عاشق شدن طرف مقابل از راه دور

برای عاشق کردن طرف مقابلتان از راه دور ب ف ا ل ه و ل د ر ک م ه  را بر کف دست نوشته بلیسد یا آن که بر ظرفی نوشته و بشوید و آب آن را بنوشد و تا سه روز تکرار کند عشق آن زن فراموش خواهد شد . بعد از آن این ذکر را بخواند : وَقِیلَ الْیَوْمَ نَنسَاکُمْ کَمَا نَسِیتُمْ لِقَاء یَوْمِکُمْ هَذَا فَنَسِیَ مَا قَدَّمَتْ یَدَاهُ وَلَقَدْ عَهِدْنَا إِلَى آدَمَ مِن قَبْلُ فَنَسِیَ وَلَمْ نَجِدْ لَهُ عَزْمًا کَذلِکَ یَنسِی ( اسم خود و مادرش را بنویسد ) عَن حُبِّ ( اسم زن و مادرش را بنویسد ) مثلا زینب دختر مریم

دعای عاشق کردن سریع

یکی از دعاهای عاشق کردن سریع که با تلاش novinatlas.com گردآوری شده اند به شرح زیر است. دعا به این صورت می باشد که ابتدا باید نماز شکر به جای آورید و سپس ۳ دور تسبیح با نیت خالص دعا را بخوانید. این دعا بسیار مجرب است.

بسم الله الرحمن الرحیم

قَالُوا نُرِیدُ أَنْ نَأْکُلَ مِنْهَا وَتَطْمَئِنَّ قُلُوبُنَا وَنَعْلَمَ أَنْ قَدْ صَدَقْتَنَا وَنَکُونَ عَلَیْهَا مِنَ الشَّاهِدِینَ باسم فلان بنت فلان علی حب و عشق فلان بن فلان الساعه الساعه الساعه

دعا برای جذب پسر برای ازدواج

جهت جذب پسر برای ازدواج باید در روز جمعه غسل کرد و سپس دو رکعت نماز حاجت به جا اورد و به نیت مطلوب صلوات فرستد و شروع کند به خواندن سورهء‌ توحیدتا هفت روز بخواند روزی ۲۴۵ مرتبه پس از آن سوره را این گونه بخواند بسم الله الرحمن الرحیم قل هوالله احد یا جبرائیل الله الصمد یا میکائیل لم یلد و لم یولد یا اسرافیل ولم یکن له کفواَ احد یا دردائیل اَجیبونی وَ لَیِّن لی قلب فلان بن فلان وَ سَخِّرهُ بِحَقِّ کُن فَیَکون ودر روز اخر ۲۴۸ بار بخوانید و اخری را هم به طریقه مذکور که بشود ۲۴۹ که جمعاَ تمام ختم در کل روزها بشود ۱۷۲۵مرتبه به شکل متحیر کننده ای این سوره برایتان عمل می کند. به جای فلان بن فلان اسم طرف و نام پدرش را بنویسید اگر طرف خانم بود به جای بن بنویسید بنت

طلسم عاشق کردن از راه دور

این دعا به شما کمک می کند هر فردی را عاشق کنید. مهم نیست چقدر از شما دور بوده یا حتی کدورتی بین شما پیش آمده باشد می توانید با این دعا او را طلسم عشق خود کنید.(همچنین نگاه کنید به ۱۰ نکته جذب یک مرد از راه دور)

اللهم وفر حظی من خیرٍ تُنـزِّله أو إحسانٍ تتفضل به أو بِرٍّ تُنشِرُهُ أو رزق تبسطه أو ذنب تغفره أو خطأ تستره . یا إلهی یا من بیده ناصیتی یا علیماً بضری ومسکنتی یا خبیراً بفقری وفاقتی أسألک بحقک وقدسک وأعظم أسمائک وصفاتک أن تجعل أوقاتی فی اللیل والنهار بذکرک معموره وبخدمتک موصوله وأعمالی عندک مقبوله .

دعا برای جلب محبت پسر از راه دور

دعای زیر را به مهر بخوانید و در هر نماز روی این مهر سجده کنید خواهید دید که محبت پسر مورد علاقه تان حتی از راه دور به شما جلب خواهد شد.

بسم الله الرحمن الرحیم
و ان امرت خافت من بعلها نشوزا او اعراضا فلا جناح علیهما ان یصلحا بینهما صلحا و الصلح خیر اللهم اصلح بین (اسم اشخاصی که قهر کرده اند بنویسد) بحب ( نام طالبین صلح را ذکر کند) یا الله یا الله یا الله بحق هذه الحروف برحمتک یا ارحم الراحمین.

دعا برای عاشق کردن یک نفر از راه دور

اگر می خواهید یک نفر را از راه دور عاشق خود کنید این دستور به توصیه ی نوین اطلس بسیار مجرب است(صرفا در امر حلال استفاده شود)
حرز ذیل را نوشته و جلوی منزل مطلوب دفن کنید.

آنچه باید نوشت این است:

( ح ح ح عدد۷ ه ه ه عدد ۷ لح لح لح عدد۷ ص ص ص عدد ۷ مح مح مح عدد ۷ د د د عدد۷ ۱۱۱ عدد ۷ طه طه طه عدد ۷ لا اله لا لا ضلتی لا لا یا الله عدد ۳ الهم الف محبه کذا و کذا فی حب کذ وکذا فی قلب کذا )

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

مطالب مرتبط:

چگونه به پسر ابراز علاقه کنیم

مراحل عاشق شدن در پسران

مردان جذب چه دخترانی میشوند

دعای جذب پسر مورد علاقه

دعا برای جذب پسر برای ازدواج

دعا برای عاشق کردن پسر از راه دور

دعا برای تبدیل عشق یکطرفه به دو طرفه

پروفایل عاشقانه

تست مرد مورد علاقه



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1735 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.