no-img
نوین اطلس

دعای بخت گشایی پسران


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای بخت گشایی پسران
امتیاز 3.50 ( 2 رای )
zip
تیر ۲۵, ۱۳۹۷

دعای بخت گشایی پسران


در این مطلب از نوین اطلس دات کام دعای بخت گشایی برای پسران معرفی می کنیم. دعای گشودن بخت پسر برای بخت گشایی پسران کاربرد دارد. دعای بخت گشایی قوی در کنار دعا برای ازدواج سریع پسران شرایط ازدواج را برای پسران فراهم می کند. دعای ازدواج برای پسران و دعای گشایش بخت فوری دعاهای مجربی برای بخت گشایی سریع پسرها هستند. دعای بخت گشایی سریع امور ازدواج را آسان می کند. بخت گشایی تضمینی به هنگام  بسته شدن بخت پسر نیز از جمله دعاهای مجرب این مطلب است.

دعای بخت گشایی قوی برای گشودن بخت پسر 

برای دختران و پسرانی که خواستگار ندارند آیات ۲۰ تا ۳۵ سوره ی آل عمران برای بخت گشایی بسیار قوی و مجرب است. این دعای بخت گشایی به شما کمک می کند بخت خود را به هر شکلی که گره زده شده است باز کنید. برای استجابت سریع دعا این آیات را به دو سنجاق بخوانید و سنجاق ها را به هم گره بزنید و هر شب در وقت اذان مغرب سنجاق ها را باز کنید و در وقت اذان صبح دوباره این عمل را تکرار کنید.

برای گشودن بخت پسر نیز novinatlas.com توصیه می کند سوره ی مزمل را هر روز یک بار از آخر به اول بخوانید. ۴۰ روز این عمل را تکرار کنید که بسیار مجرب است.

دعا برای ازدواج سریع پسران

برای ازدواج سریع پسران و باز شدن بخت آن ها سوره حمد را روزی۴۱ دفعه بخوانید. پس از آن ۱۱۴ مرتبه دعای زیر را تلاوت کنید. این عمل را ۹۰ روز انجام دهید و پس از ۀن به خواستگاری دختر مورد علاقه ی خود بروید. مهر و محبت او نسبت به شما زیاد می شود و به خواستگاری شما جواب مثبت خواهد داد.

«اللهم اَغنِنی بِحلالِکَ عَن حَرامِک و بِطاعَتِکَ عَن مَعصیتِک»

دعای گشایش بخت فوری

برای گشایش بخت فوری خواندن این دعای قرآنی نیز مفید است: «رَبِ ِانّی لِما اَنزَلتَ اِلیَّ مِن خَیرٍ فَقیر» ؛ «خدایا! بی تردید من به خیری که تو بر من فرو می فرستی نیازمند و محتاجم». (قصص، آیه ۲۴). نوین اطلس دات کام دریافته است که وقتی حضرت موسی گرسنه و تنها و بی سر پناه بود این دعا را خواند به لطف خدای تعالی حضرت شعیب دختر خود را به سوی او فرستاد و او را به دامادی برگزید.

دعای بخت گشایی سریع و تضمینی

برای بخت گشایی سریع توسل به امام جواد علیه السلام بسیار مجرب و مفید است.  برای این توسل باید نیت کنید که به امام جواد متوسل می شوم برای بخت گشایی و تسریع در امر ازدواج و ۱۴ مرتبه این دعا را بخوانید. آمده است که اگر بعد از توسل نماز امام جواد را به جا آورید دعا سریع تر مورد اجابت قرار می گیرد.

اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بِحَقِ‏ وَلِیِّکَ‏ مُحَمَّدِ بْنِ‏ عَلِیٍ‏ إِلَّا جُدْتَ‏ بِهِ عَلَیَّ مِنْ فَضْلِکَ وَ تَفَضَّلْتَ بِهِ عَلَى مَنْ وَسِعَکَ وَ وَسَّعْتَ عَلَیَّ رِزْقَکَ وَ أَغْنَیْتَنِی عَمَّنْ سِوَاکَ وَ جَعَلْتَ حَاجَتِی إِلَیْکَ وَ قَضَاهَا عَلَیْکَ إِنَّکَ لِمَا تَشَاءُ قَدِیرٌ

همچنین برای بخت گشایی تضمینی مجرب است اگر ۱۷ جمعه روزه بگیرید و به هنکام افطار زمانی که اذان گفته می شود ۳۰ مرتبه ذکر یا ابیض را تکرار کنید.

بسته شدن بخت پسر

بسته شدن بخت پسر بر خلاف چیزی که تصور می کنید امری غیر عادی نیست و اتفاق می افتد. بسیاری از پسرانی که شرایط ازدواجشان فراهم نمی شود بخت بسته هستند. برای جلوگیری از بسته شدن بخت پسر و ممانعت از آن ۱۱۱ مرتبه ذکر “الرحمن الرحیم” را در کاغذی بنویسید و پسر این کاغذ را همراه خود داشته باشد.

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

دعای بخت گشایی قوی

بخت گشایی تضمینی

بخت گشایی با قرآن

راه های جلب توجه دختر

بدست آوردن دل دختر مغرور

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1735 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.