no-img
نوین اطلس

جذب مرد مورد علاقه


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

جذب مرد مورد علاقه
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
تیر ۱۰, ۱۳۹۷

جذب مرد مورد علاقه


موضوعات: جذب پسر مورد علاقه از راه دور، جذب پسر برای ازدواج، جذب مرد مورد علاقه با قانون جذب، رفتارهای زنانه مورد علاقه مردان، چگونه پسر مورد علاقه خود را جذب کنیم، راههای جذب پسران مغرور، راه های جذب پسران در چت

جذب پسر مورد علاقه از راه دور

راه های مختلفی برای جذب پسران به خود و ازدواج با آن ها وجود دارد. بیشتر این راه ها در دو دسته ی عمده قرار می گیرند.

دسته ی اول تلاش برای جذب فردی است که از علاقه شما به خود آگاه نیست و دسته ی دوم تلاش برای جذب فردی است که نسبت به علاقه ی شما به خودش آگاهی دارد.

زیرکانه ترین راه در واقع راه های دسته ی دوم هستند.  بهتر است قبل از اینکه با مرد مورد علاقه تان در مورد احساس خود و ازدواج سخت بگویید اول او را جذب کنید. هرچقدر غیر قابل پیش بینی تر باشید بیشتر می توانید فکر طرف مقابل خود را درگیر خود کرده و در نتیجه برای ازدواج به خود جذب کنید

ادامه ی مطلب در:

جذب پسر مورد علاقه به ازدواج

جذب پسر برای ازدواج

برای انتخاب یک مرد مناسب باید شخصیت واقعی خود را شناخته و همان فردی باشید که هستید
یکی از چالش برانگیز ترین مسائلی که دختران جوان با آن رو به رو هستند ناتوانی در انتخاب و جذب همسر مناسب و ایده آل شان برای ازدواج است.

بسیاری از آن ها با این مشکل مواجه می شوند که مردان دلخواه شان به آن ها توجهی نمی کنند و در مقابل مردانی به دور از ویژگی های مورد نظرشان به آن ها درخواست ازدواج می دهند.

تحقیقات نشان داده این مسئله به صورت یک معضل بزرگ بین دخترانی که به سن ازدواج رسیده اند فراگیر شده است.

فکر می کنید دلیل آن چیست؟

چرا مردان مورد علاقه تان به شما توجهی نشان نمی دهند و در مقابل مردانی از شما درخواست ازدواج می کنند که هیچ یک از ویژگی های مورد نظرتان را ندارند؟

براساس قانون جذب مردانی را به خود جذب می کنید که دقیقا مانند خود شما باشند نه آن چیزی که در ذهن خود ساخته اید.

اجازه دهید با یک مثال کوچک این مسئله را برای شما روشن کنم: پرندگانی که از یک نوع باشند در کنار هم جمع می شوند و هیچ گاه نمی توانید دو گونه ی مختلف از پرندگان را در یک گروه از آن ها پیدا کنید!

با این حال می توان گفت در این قانون نوعی تناقض وجود دارد. زیرا این تقریبا غیر ممکن است که شما چیزی را درخواست کنید که با شخصیت شما ناسازگار باشد. خواسته های تان از شروط ذهنی شما نشات می گیرد. به عبارت دیگر شما چیزی را می خواهید که برای تان ارزش مند است. خواسته های شما منظری از نیازها و کمبود های ضمیر ناخودآگاه تان می باشد و انتخاب های ما نیز معمولا به سمت افرادی گرایش دارد که بتوانند این نیازها و کمبود ها را برطرف کنند. به عبارت دیگر ما فردی را می خواهیم که مکمل و کامل کننده ی ما محسوب شود. اما فردی را جذب می کنیم که مثل خودمان، کمبود ها و نیاز های ما را در بردارد. در واقع می توان گفت افرادی هم نوع، با شخصیتی مشابه شخصیت خود جذب می کنیم.

ادامه ی مطلب در:

جذب مرد مناسب برای ازدواج

جذب مرد مورد علاقه با قانون جذب

در راه جذب پسر مورد علاقه برای ازدواج باید گفت هیچ کس به فردی که بیش از حد و به سادگی در دسترس بوده و یا کاملا دست نیافتنی باشد جذب نخواهد شد. به همین دلیل است که حضور بیش از حد شما در کنار یک شخص از جذابیت هایتان کم کرده و تلاش غیر معمول برای به دست آوردن یک فرد خاص باعث می شود که دیگر برای او خواستنی نباشید و چنین رفتارهایی، رفتارهای زنانه ی مورد علاقه ی مردان نخواهد بود.(نگاه کنید به قانون جذب معشوق)

چیزی که در جذب مردان و پسران برای ازدواج مهم به شمار می رود این است که هر یک از ما ویژگی ها، توانایی ها و موقعیت های متفاوتی داریم. برای تعیین معیارهای ازدواج خود باید این عوامل را در نظر گرفته و مسلما کسی را برای ازدواج انتخاب می کنیم که امتیازات مشابهی با ما داشته باشد .مثلا اگر با توجه به شرایط و موقعیتتان نمره ی ۵۰۰ را به خود اختصاص دهید هیچ گاه به فردی که از نظر شما نمره ی ۱۰۰ یا ۵۰۰۰ دارد جذب نخواهید شد زیرا این بدان معنی است که تفاوت های بسیار زیاد و مختلفی بین شما وجود دارد.

ادامه ی مطلب در:

جذب مردی که دوستش داریم

رفتارهای زنانه مورد علاقه مردان

وفاداری: یکی از معیارهای مهم هر مردی برای جذب شدن به زن مورد علاقه اش و قانون جذب عشق، اثبات وفاداری او می باشد. در مقاله ی معیارهای جذابیت مردان از نظر زنان توضیح دادم که مهم ترین معیار هر زنی برای جذب شدن به مردان اطمینان از وفاداری او است. این مسئله در مردان نیز کاملا حائز اهمیت می باشد.(نگاه کنید به معیارهای زیبایی مردان از نظر زنان )
احترام: مردان معمولا نسبت به زن ها بیشتر به این مسئله اهمیت می دهند. در واقع می توان گفت یکی از اصلی ترین انتظاراتی که هر مرد از زن مورد علاقه اش می خواهد حفظ احترام به او می باشد.
احساساتی بودن: مردها اصلا از زن های سرد و بی احساس خوششان نمی آید. آن ها معمولا دوست دارند حرف ها و قرار های رمانتیک و عاشقانه از جانب طرف مقابلشان آغاز شود.

ادامه ی مطلب در:

زنان جذاب از نگاه مردان

چگونه پسر مورد علاقه خود را جذب کنیم

وقتی دیگران متوجه شوند فردی به شما جذب شده است جذابیت هایتان برای آن ها آشکارتر خواهد شد.

اگر پسر مورد علاقه یا معشوقتان متوجه شود که دیگران شما را دوست دارند و برای آن ها جذاب هستید علاقه اش نسبت به شما بیشتر می شود.

بهترین برخورد در مقابل پسر مورد علاقه تان این است که به او نشان دهید برای دیگران دست نیافتنی بوده و در این هنگام به طور کامل در کنار او حضور داشته باشید.

بودن در کنار معشوقتان و دوری از هر کس دیگری که به شما علاقه دارد دو پیام مهم به او می دهد؛ اول اینکه شما دختری دست نیافتنی هستید و دوم اینکه به معشوق خود اهمیت می دهید.

ادامه ی مطلب در:

به دست آوردن دل پسرها

راههای جذب پسران مغرور

بسیار مهم است که بدانید راه های زیادی وجود دارند که اگر به درستی آن ها را به کار بگیرید برای جذب مردان و پسران مغرور و در نتیجه عاشق کردن آنان به شما کمک می کند. یک فرد مغرور به گونه ای طراحی و برنامه ریزی شده که بتواند روی پدیده های با ارزش زندگی خود تاثیر بگذارد.

اگر بتوانید درک یک مرد را نسبت به ارزش حیط اطرافش تغییر دهید از جانب او نیز پاسخی دریافت خواهید کرد و این دقیقا همان جایی است که می توانید آن مرد را به خود جذب کرده و عاشق خود کنید.

ادامه ی مطلب در:

راه های عاشق کردن پسران مغرور

راه های جذب پسران در چت

زنان اگر می خواهند جذابیت خود را برای مردان از دست ندهند باید به ظاهر خود اهمیت دهند و سعی کنند اندام خود را متناسب نگاه دارند. در بعضی فرهنگ ها زنان از ظاهر خود قافل می شوند و ادعا می کنند که شخصیت همه چیز است.

ممکن است که این گفته به نظر خردمندانه بیاید اما کاملا برخلاف سیستم زیست شناختی جنسیت مذکر است. اغلب خانم هایی که می خواهند از انجام تمرین های روزانه برای متناسب بودن فرار کنند و نمی خواهند اشتهای خود را کنترل کنند به این فلسفه رویی می آورند و با گفتن چنین جملاتی می خواهند به خود احساس بهتری دهند.

ادامه ی مطلب در:

چگونه یک مرد را جذب کنیم ( روانشناسی جذب در مردان)

مطالب مرتبط:

قانون جذب مرد مورد علاقه

جذب مردان و ایجاد وابستگی

مردان چه اندامی را دوست دارند

ازدواج با مرد دلخواه

رسیدن به عشق با قانون جذب

راههای نفوذ در قلب شوهر

۱۰ نکته مهم در جذب یک مرد از راه دور

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
روانشناسی جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.