no-img
نوین اطلس

دعا برای ازدواج سریع با معشوق


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعا برای ازدواج سریع با معشوق
امتیاز 4.00 ( 4 رای )
zip
تیر ۳۱, ۱۳۹۷

دعا برای ازدواج سریع با معشوق


نوین اطلس در این مطلب به دعاهایی مجرب برای ازدواج با معشوقتان اشاره می کند. یکی از این دعاها جادو برای ازدواج با معشوق است که واقعا می تواند به طرز معجزه آسایی شما را به معشوقتان برساند. دعای ازدواج با فرد مورد علاقه در کنار دعای ازدواج سریع باعث می شود سریع تر از چیزی که انتظار دارید به فرد مورد علاقه تان برسید. قرآن نیز دعاهایی برای ازدواج با معشوق دارد که یکی از آن ها دعای قرآنی برای رسیدن به معشوق می باشد.

همچنین برای ازدواج با معشوق باید قلب او را به دست بگیرید که دعای تسخیر قلب معشوق برای ازدواج شما را در این زمینه یاری می کند. دعای رسیدن به معشوق فوری روند ازدواج شما را تسریع می بخشد و دعایی برای رسیدن به معشوق از راه دور باعث می شود معشوقتان حتی از فاصله ی زیاد عاشق شما شود. طلسم ازدواج با شخص مورد نظر نیز در کنار این دعاها وابستگی معشوق را نسبت به شما بیشتر می کند.

جادو برای ازدواج با معشوق

برای ازدواج با معشوق نوین اطلس دات کام معتقد است دستورالعمل زیر جادو می کند. بر روی یک برگ کاغذ سفید این آیات را بنویسید و بر گردن خود آویزان کنید. اگر بتوانید برای این کار از پلاک های نقره یا مسی استفاده کنید بهتر است.

بسم الله الرحمن الرحیم الم – ذلک الکتاب لا ریب فیه هدی للمتقین.بگشا بخت فلان بنت فلان را به حق هذا الایات.بسم الله الرحمن الرحیم انا فتحنا لک فتحاً مبیناً لیغفرلک الله ما تقدم ناصراً عزیزاً.بگشا بخت فلان بنت فلان را به حق هذا الایات.بسم الله الرحمن الرحیم بسم الله و لا اله الا الله اللهم انی اسئلک من فضلک و رحمتک فانما بیدک لا علیک احد بیدک وصلی الله علی محمد وآله اجمعین.بگشا بخت فلان بنت فلان را به حق هذا الایات.

دعای ازدواج سریع با فرد مورد علاقه

یکی از دعاهای مجرب برای ازدواج با معشوق دعای زیر است که برای ازدواج با فرد مورد علاقه به کار گرفته می شود. این دعا را به دستبند، گردنبند، گوشواره و یا هر چیز زینتی دیگری که به چشم فرد مورد علاقه تان بیاید بخواند و در حضور او به خود آویزان کنید. تا محبتی سریع الاجابه بین شما برقرار گردد.

(اللهم اشرح صدور أولاد آدم وبنات حواء اللهم ارزقنی الرجل الصالح الذی تحبه وترضاه.یا در صورتی که مرد است بگوید: اللهم اشرح صدور أولاد آدم وبنات حواء اللهم ارزقنی الزوجه الصالحه التی تحبها وترضى عنها).

همچنین می توانید برای ازدواج سریع تر با فرد مورد علاقه و برای اینکه این عمل فوری انجام شود در کنار این کار دعای زیر را مدام زیر لب بخوانید و مدام به معشوق بدمید. البته این کار را به گونه ای انجام دهید که فرد مورد علاقه تان متوجه نشود.

اللهم صل على سیدنا محمد وعلى آله وسلم صلاه ترضیک وترضیه وترضى بها عنا یارب العالمین.

دعای قرآنی برای رسیدن به معشوق  و تسخیر قلب او برای ازدواج

آیه ی قرآنی زیر برای رسیدن به معشوق بسیار مجرب است. اگر می خواهید قلب معشوق خود را تسخیر کنید به گونه ای که به ازدواج با شا مشتاق شود novinatlas.com آیه ی شریفه ی زیر را که یکی از آیات قرآنی است به شما پیشنهاد می دهد. برای رسیدن به معشوق و تسخیر قلب او برای ازدواج این آیه را به دو تکه نخ بخوانید و این نخ ها را به هم گره بزنید. دو بار این کار را انجام دهید و یکی را نزد خود و دیگری را نزد معشوق نگه دارید. این دعا بسیار مجرب است و آن را فقط در امر حلال استفاده کنید.

«لا اله الاالله وحده لا شریک له، له الملک و له الحمد یحیی و یمیت و یمیت و یحیی و هو حی لا یموت بیده الخیر و هو علی کل شی قدیر»

دعای رسیدن به معشوق فوری

برای رسیدن به معشوق فوری و ازدواج سریع با او دعای زیر را روی یک تکه چوب بخوانید و اسم خود را به آن بدمید و بسوزانید. سپس روز بعد تکه چوب دیگری را بردارید و همین دعا را به آن بخوانید و اسم معشوق را به آن بدمید و بسوزانید.

«بسم الله الرحمن الرحیم سخرلی فلان ابن فلان الحمدلله رب العالمین یا رقیب سخرلی قلبه الرحمان الرحیم یا ودود سخرلی فلان ابن فلان مالک یوم الدین یا رقیب سخرلی قلبه ایاک نعبد و ایاک نستعین یا ودود سخرلی فلان بن فلان اهدنا الصراط المستقیم یا رقیب سخرلی فلان بن فلان صراط الذین انعمت علیهم یا ودود سخرلی فلان بن فلان غیرالمغضوب علیهم یا رقیب سخرلی فلان بن فلان و لاالضالین یا ودود سخرلی فلان بن فلان».

دعایی برای رسیدن به معشوق از راه دور

امام زین العابدین (ع) برای رسیدن به معشوق از راه دور دعای زیر را نقل کرده است. امام زین العابدین (ع) فرموده اند هرکس آیه ی « یا ایها الذین امنوا اتقوالله و کونوا مع الصادقینارفعنی فی اعلی درجات هذه الندبه و اعنی بعزم الاراده» (سوره توبه، آیه ۱۱۹) را تلاوت کند شرایط برای او برای رسیدن به معشوق از راه دور فراهم خواهد شد.

طلسم ازدواج با شخص مورد نظر

یکی از دعاهای مجرب برای ازدواج با شخص مورد نظر دعای زیر است که شخص مورد نظر را به عشق شما طلسم می کند به گونه ای که هیچ وقت نمی تواند از شما جدا شود. اگر شخص مورد نظر شما زن است دعای زیر را به گل یا انگشتری بخوانید و با آن به او پیشنهاد ازدواج بدهید حتما قبول می کند و اگر شخص مورد نظر شما مرد است این دعا را به جسمی بخوانید و به او هدیه دهید و به او محبت کنید خیلی زود به شما پیشنهاد ازدواج می دهد.

اللهم یا حنان یا منان صلی على محمد وآل محمد وتحنن علی ومن علی بإمرأه مؤمنه (رجل مؤمن) تحفظنی وأحفظها إنک إذا تحننت ومننت على أحد رحمته یا رؤف یا رحیم.

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

 

مطالب مرتبط:

طلسم برای ازدواج با شخص مورد نظر

بخت گشایی با قرآن

دعای مجرب برای ازدواج با معشوق

چگونه رابطه ی دوستی را به ازدواج برسانیم

جذب پسر برای ازدواج

دعایی که معجزه می کند برای ازدواج

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.