no-img
نوین اطلس

چگونه بفهمیم پسری قصد ازدواج دارد


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه بفهمیم پسری قصد ازدواج دارد
zip
فروردین ۱۹, ۱۳۹۷

چگونه بفهمیم پسری قصد ازدواج دارد


این مطلب در مورد موضوعات از کجا بفهمیم پسری قصد ازدواج با ما دارد، چگونه بفهمیم قصد پسر ازدواج است یا دوستی، تشخیص قصد ازدواج، پسری که دختری را دوست دارد، مشخصات دختری که قصد ازدواج دارد، مردانی که قصد ازدواج ندارند، چطور بفهمیم پسری تمایل ازدواج دارد، چگونه بفهمیم پسری عاشق ما شده نوشته شده است.

از کجا بفهمیم پسری قصد ازدواج با ما دارد

عشق واقعی: اگر عشقتان در مورد رابطه ی خود جدی نباشد، به احتمال زیاد به این دلیل است که عاشق شما نیست. بر خلاف اعتقادات رایج، آگاهی از این موضوع که آیا شخصی عاشق شما است یا خیر می تواند با کمی دقت در اولین ملاقات تشخیص داده شود. از روز زبان بدن هر فردی میتوان تشخیص داد که ایا این شخص عاشق شما هست یا خیر.

برنامه ریزی های بلند مدت: یکی دیگر از نشانه ی قدرتمند در یک رابطه ی جدی، وجود برنامه ریزی ها بلند مدت می باشد. هر چه یک رابطه جدی تر باشد، طرف مقابل، بیشتر به آینده ی آن می اندیشد و برایش برنامه ریزی می کند. از سوی دیگر، هرچه یک رابطه بی اهمیت باشد، طرف مقابل بیشتر متمرکز بر لذت های کوتاه بوده و به فکر ارضای نیاز های خود می باشد

چگونه بفهمیم قصد پسر ازدواج است یا دوستی

صحبت کردن راجب اطلاعات و مشکلات شخصی: اگر رابطه شما جدی نباشد طرف مقابلتون هیچ گاه راجب مسائل و مشکلات شخصی خود با شما صحبت نخواهد کرد.

ملاقات با دوستان صمیمی و والدین: یکی از نشانه هایی که می تواند به شما بگوید آیا عشق شما در مورد رابطه ی خود جدی است یا خیر این موضوع می باشد که شما را به دوستان صمیمی و خانواده ی خود به خصوص والدینش معرفی کنید. اگرچه این نشانه، صد در صد تضمین نمی کند که وی در مورد رابطه ای که با شما دارد جدی است، اما اگر با نشانه های دیگر همراه باشد می تواند علامتی باشد از یک رابطه ی جدی.

تشخیص قصد ازدواج

او حرکاتی بخصوص انجام می دهد.
لبخند می زند.

سعی می کند رفتار محجوبانه تری نسبت به شما داشته باشد.
دنبال نقاط مشترک با شما می گردد تا درباره آن صحبت کند.
در بحث های جدی سعی می کند دقیق حرف بزند و بدون جنجال، بحث منطقی داشته باشد. – او هیچگاه برای شما سرش شلوغ نیست

پسری که دختری را دوست دارد

ابراز احساست: سعی میکنید در شرایط خاص احساسش را به شما بگوید و وابستگی خود را به شما نشان دهد.

ترس از دست دادن: مرد یا پسری که عاشق شما شده ایست همیشه از این موضوع میترسد که شما را از دست بدهد.

درخواست دیدار: وقتی یک پسر عاشق شده باشد مدام درخواست دیدار میکند تفریح خود با دوستانش را کم میکند و بیشتر بدنبال وقت گذراندن با شما هست.

تعصب: به شدت روی ما متعصب میشود از رفتارتان با دیگران گرفته تا پوشش شما.

آینده نگری: راجب آینده با شما صحبت میکند،از برنامه های خود میگوید

مشخصات دختری که قصد ازدواج دارد

او به بهانه های کاری، یـک شـمـاره تلفن کاری یا آدرس ایمیل به شما خواهد داد.
در اسرع وقت به تلفـن یا ایـمیـل شـما جواب خواهد داد.
او دعوت شما را برای با هم بودن خواهد پذیرفت – و اگر او در روزی که شما تعیـین کرده
اید وقت نداشت، چیزی شبیـه این خواهد گفت: “خوب، این پنجشنبه نمیتونم، اما اگر اشکال نداره بندازیم برای پنجشنبه دیگه،
باشه؟ “شـمـا هـرگـز از یـک زن عـلاقـمـند چـنین جملاتی را نخواهید شنید: ” الان واقـعـا” سـرم شلوغه”، یا “بذار بینم
وقت دارم”، یا “نمیدونم بتونم بیام یا نه”

مردانی که قصد ازدواج ندارند

۱- اگر مردی خیلی سطحی با شما صحبت می‌کند و هرگز به مسائل زندگی‌تان اهمیت ندهد، بی‌شک در فکر وقت‌گذرانی است. ولی اگر با مهربانی در خصوص نیازها، زندگی، آرزوها و آیندهٔ شما برایتان صحبت کند و این نکات برایش مهم باشد، پس بدانید به دنبال همسر آینده‌اش است.

۲- اگر به خواسته‌ها و معیارهای شما بخندد بدانید که فقط برای سرگرمی با شما ارتباط برقرار کرده است، ولی اگر چنین به نظر برسد که او تابع قوانین و معیارهای شما است و به آن‌ها اهمیت می‌دهد، به دنبال زنی مناسب برای زندگی مشترکش و جزومردانی که قصد ازدواج دارند هست.

۳- اگر شماره تلفن شمارا داشته باشد و دیر به شما تلفن کند معلوم است که جدی نیست، ولی اگر خیلی زود زنگ بزند درواقع نشان می‌دهد که به شما علاقه‌مند شده است و می‌خواهد اطلاعات بیشتری از سوی شما به دست آورد.

۴- اگر با مردی به رستوران رفتید و اجازه داد پول میز را شما حساب کنید یا اینکه فقط سهم خودش را پرداخت، بدانید مرد زرنگی است که فقط قصد سوءاستفاده از شمارا دارد. ولی اگر صورتحساب را پرداخت نشان می‌دهد که مایل است تأمین‌کننده شما باشد و این یعنی اینکه می‌توان به آن مرد امید بست.

۵- اگر مردی سر ساعتی با شما قرار بگذارد و دیرتر از وقت مقرر خودش را برساند بدون اینکه از قبل با تلفن شمارا آگاه کرده باشد، احتمالاً قصدش تفریح است. اگر وقت‌شناس و مقرراتی بود می‌تواند مرد مناسبی برای زندگی باشد.

چطور بفهمیم پسری تمایل ازدواج دارد

به علاقه‌مندی‌هایتان علاقه‌مند باشد.
علاقه یک مرد به علایق شما، علامت دیگری است که وی می‌خواهد با شما رابطه داشته باشد. مردی که دختری را دوست ندارد می‌تواند از علایق وی چشم‌پوشی کند و به هیچ چیز وی توجه نکند از جمله رنگ مورد نظر، بازی‌های ورزشی، سرگرمی‌ها و حتی شیوه مد شما.
زمانیکه مردی توجه به علایق شما را آغاز می‌کند، مطمئناً می‌خواهد در یک رابطه خاص با شما باشد. یک مثال جالب این است که وی با شما می‌ایستد و حرکات جوجه‌ها را تماشا می‌کند یا ویدیوی یک آرایش را نگاه می‌کند تا رنگ رژلب مناسب شما را انتخاب کند. یا یک نمونه واقعی نرمال این است که با دوستان شما گپ می‌زند و یا به صورت گروهی کار می‌کند که بسیار عاشقانه و در واقع لذت‌بخش است. به علاوه وی تلاش می‌کند علایق خود را به شما نشان دهد و شما را در آنها شرکت دهد، مثل شرکت در برخی از بازی‌های ورزشی، تماشای فیلم‌های وحشتناک یا حتی بازی کردن با وی. به عبارت دیگر اگر وی به اشتراک گذاشتن برخی از قسمت‌های زندگی، احساسات، کار و برنامه‌هایش را با شما آغاز کرد، وی واقعاً می‌خواهد با شما باشد.
ندیدن بقیه زن‌ها
نگاه کردن به زن‌های دیگر ممکن است عادت مردها باشد که فقط زمانی متوقف می‌شود که احساس کنند این کار دیگر لازم و ضروری نیست، مثل زمانی که شما را دارند. بنابراین، وی هنگامی که نگاه کردن به سایر زن‌ها را متوقف می‌کند، یعنی اینکه واقعاً شما را می‌خواهد. او ممکن است آنقدر احساس کند به سمت شما جذب شده است که فقط به شما نگاه کند و به هیچ شخص دیگری نگاه نکند. وی در مورد دخترانی که رد می‌شوند هیچ بحثی نمی‌کند و در مورد اینکه اگر آنها دوست دخترش بودند از شما سؤال نمی‌کند. همچنین، فقط به چشمان شما نگاه می‌کند و می‌گوید شما را دوست دارد، در حالیکه به اشخاص دیگر در اطراف شما توجهی نمی‌کند، زیرا می‌خواهد با شما رابطه جدی داشته باشد.
به عبارت دیگر، متوقف کردن نگاه کردن به زنان دیگر، یکی از علائم واضحی است که می‌خواهد با شما رابطه داشته باشد. او می‌داند شما دختری هستید که وی را به اندازه کافی شاد می‌کند بنابراین می‌خواهد زمان بیشتری را با شما صرف کند و حتی پایه‌ای را برای زندگی با شما بسازد. سپس از شما انرژی می‌گیرد و تلاش می‌کند شما را نیز خوشحال کند و در موردی که مردی تمایل ندارد زمانش را منحصراً با شما صرف کند، با زنان دیگر بازی می‌کند و شما نیز ممکن است یکی از آنها باشید.

چگونه بفهمیم پسری عاشق ما شده

تلاش برای تحت تأثیر قرار دادن شما
یک مرد غالباً به شما اجازه می‌دهد علائمی که وی می‌خواهد با شما ارتباط داشته باشد را با تحت تأثیر قرار دادن شما یا به عبارتی سوپر قهرمان بودن برای شما، ببینید. زیرا می‌خواهد خود را به عنوان کسی به یاد شما بیاورد که هیچ کاری جز حفاظت از شما، تعمیر لوله‌هایی که چکه می‌کنند یا حتی درست کردن صبحانه در بستر برای شما، انجام نمی‌دهد… بنابراین هر وقت در مورد وی فکر می‌کند تا او را به دوستانتان معرفی کنید احساس غرور می‌کنید.
تأثیر گذاشتن بر یک دختر نه تنها نیاز به متفکر بودن دارد، بلکه شخص را از ناحیه راحتی بیرون می کشند. وی همیشه در یک شاخه احساسی قرار می‌گیرد به‌طوریکه ثابت می‌کند می‌خواهد از شما مراقبت کند، خصوصاً زمانی که در ماشین را برای شما باز می‌کند یا کت خود را بر روی شانه‌های شما می‌اندازد. اگر عملکردهای گرم وی واقعاً شما را تحت تأثیر قرار دهد، به شما تبریک می‌گوییم زیرا وی به شما تعلق دارد.

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

شما احتمالا با جستجوی یکی از جملات زیر به این مقاله رسیده اید:

از کجا بفهمیم پسری قصد ازدواج با ما دارد. چگونه بفهمیم قصد پسر ازدواج است یا دوستی. تشخیص قصد ازدواج. پسری که دختری را دوست دارد. مشخصات دختری که قصد ازدواج دارد. مردانی که قصد ازدواج ندارند. چطور بفهمیم پسری تمایل ازدواج دارد. چگونه بفهمیم پسری عاشق ما شده



موضوعات :
ازدواج

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.