no-img
نوین اطلس

متولدین مرداد


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

متولدین مرداد
امتیاز 4.25 ( 4 رای )
zip
مهر ۳, ۱۳۹۷

متولدین مرداد


افراد هر کدام از دوازده ماه سال، هر کدام دارای ویژگی های اخلاقی و خصوصیات و شخصیت های منحصر به فردی هستند. خصوصیات کلی، ویژگی های بد شخصیتی، متولدین ماه های مختلف در عشق و فال هر کدام از ماه ها اطلاعاتی است که افراد به دنبال آن می روند و خودشان را با این اطلاعات مقایسه می کنند. نوین اطلس دات کام در این مطلب این اطلاعات را در مورد متولدین مرداد در اختیار شما می گذارد.

خصوصیات مرداد ماهی ها

مردادی ها عاشق دریافت گل، هدیه و توجه هستند. متولدین مردادماه برای رسیدن به خواسته های خود دوست دارند همیشه و تحت هر شرایطی مورد تایید و تحسین دیگران قرار بگیرند و غرق در محبت و حمایت طرف مقابل خود شوند.

از خصوصیات مرداد ماهی ها این است که عاشق دریافت گل و هدایای مختلف هستند و دوست دارند همیشه توجه دیگران به سمت آن ها جلب بوده در معرض دید همه ی آدم های اطرافشان باشند.

مردادی ها افرادی بسیار پرجنب و جوش و فعال هستند ، بنابراین ساعات خواب شان کمتر از حد معمول است . در کنار آن ها تا جای ممکن صبور باشید ، زیرا آن ها می خواهند در ارتباط با دیگران تسلط کامل داشته باشند . یادتان نرود رابطه خود را با آن ها باید حسابی مدیریت کنید .

خصوصیات بد متولدین مرداد

از خصوصیات بد متولدین مرداد این است که آن ها متکبر، خودپسند، خودرأی‌، عجول‌، شتاب زده‌ و اهل‌ پز دادن‌ هستند. آنها هنگامی‌ که‌ با رقیبی‌ رو به رو می شوند، از هر گونه‌ کلک‌، دروغ‌ و حیله‌گری‌ استفاده‌ می‌کنند تا او را از میدان‌ دور کرده و او را بدنام کنند. متولدین مرداد می‌توانند خودمحور، خودخواه‌، حریص‌، طمع کار، چاپلوس‌، فخر فروش‌، خودنما، لاف‌ زن‌، متکبر، سلطه‌ جو، خودپسند و افاده‌ای‌ باشند و تحمل‌ ندارند که‌ تحقیر شوند و کارهای‌ کوچک را برای خود کسر شان می دانند و زیر دستان خود را با نگاه تحقیر آمیز نگاه می کنند.

متولدین مرداد به‌ هیچ‌ وجه‌ حاضر نیستند قرض‌ دهند یا قرض‌ بگیرند، مگر آن که به شدت مجبور به این کار شوند. آن ها در روابط احساسی‌ و عاطفی‌ افراطی‌ عمل‌ می‌کنند، تا حدی‌ که‌ گاهی‌ اوقات‌ هیچ‌کس‌ حاضر نیست‌ آن ها را به‌ عنوان‌ دوست‌ یا خویشاوند خود بداند. متولدین مرداد گاهی‌ اوقات‌ بسیار شتاب زده‌ و غیرقابل‌ کنترل‌ می‌شوند.

متولدین مرداد در عشق

عشق برای متولد حقیقی مرداد یک ارمان احساسی پرشور و در عین حال نمایشی ست. زنان جذاب این ماه بسیاری از مردان به سوی زیبایی طبیعی و شور و سرزندگی انها کشیده می شوند. متولد مرداد در عشق حامی و مراقب یار خود است. او احساساتی و در ضمن مغرور است.

متولد مرداد تا پای جان برای معشوقش می جنگد و در رابطه با یار خود بسیار سخاوتمند است. وقتی عاشق باشد شادمان و سرخوش است. متولد مرداد بزرگترین فداکاری ها را در راه عشق می کند. او نسبت به محبوب خود بسیار صادق و وفادار و مهربان است.  متولد مرداد در عشق باشکوه تر و بزرگوارانه تر از حالت عادی خود رفتار می کند.

فال متولدین مرداد

فال مرداد می گوید فرصت های موفقیت زیادی وجود خواهند داشت ولی مردادی ها به سرعت گرفتار مشکلات می شوند و به پایین سقوط می کنند. خوشبختانه، متولدین مرداد، شخصیت بلندهمت و مبارزی دارند. آنها به لطف قدرت درونی شان به معنای واقعی کلمه برای موقعیت های برجسته ساخته شده اند. از طرف دیگر، حرکت نزولی برج اسد نشان می دهد که آنها باید در کانون توجه قرار گیرند، آنها خیلی سریع می توانند زبده شوند. نه تنها سال گذشته ما دریافتیم که با برج اسد رسیدن به اهداف گاهی سخت است.

افرادی در اطراف مردادی ها ظاهر می شوند که در صدد به سرقت بردن پول آن ها، یا سوءاستفاده از آن ها با روش های دیگر هستند. در اشتغال آن ها کارهای زیادی برای جلوگیری از مشکلات انجام می دهند ولی نگران نباشند آن ها فقط به زمان نیاز دارند تا مشکلات خیلی زود از بین بروند. مردادی ها باید سعی کنند به خانواده خیلی اهمیت دهند.

ستاره متولدین مرداد

مردادی های تحت تأثیر خورشید هستند. خورشید فقط ستاره برج شیر و متولد مرداد ماه می باشد. متولدین مرداد نیز در سایه خورشید، که موجب روشنایی و درخشش زندگیست، انسانی بی همتا، می باشند. بسیار خوش شانس و خوش طالع هستند. خورشید تمثیل کننده ماه تولد آن ها است. مردادی ها انسانی بسیار مورد توجه و محبوب و موفق در بسیاری از جنبه های زندگی هستند و موانع سر راه خود را به راحتی بر می دارند. خورشید در تمامی طول عمر مردادی ها پشتیبان آن ها خواهد بود. اگر خود را از بعضی خطرهای ماه مرداد محافظت کنند، همیشه یک زندگی خوب طبق مراد و خواسته خود خواهند داشت.

مطالب مرتبط:

زن متولد مرداد چه مردی را دوست دارد

خصوصیات متولدین مرداد

مرد متولد مرداد

مرد متولد مرداد با چه ماهی ازدواج کند

زنان متولد مرداد

پروفایل تبریک تولد همسر + عشق

پروفایل تولدم مبارک + عکس نوشته تبریک تولد خودم



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.