no-img
نوین اطلس

زن متولد مرداد چه مردی را دوست دارد


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

زن متولد مرداد چه مردی را دوست دارد
امتیاز 4.63 ( 8 رای )
zip
مهر ۱, ۱۳۹۷

زن متولد مرداد چه مردی را دوست دارد


زنان مردادی زنان مغروری هستند و مرد مرد علاقه ی آن ها باید ویژگی های اخلاقی به خصوصی داشته باشد. نماد و سمبل ماه تولد آن ها شیر است و مفهوم آن می تواند بسیاری از ویژگی های اخلاقی شان را در اختیار شما بگذارد.

نوین اطلس دات کام در این مطلب همه چیز درباره ی زنان مردادی را برای شما شرح می دهد تا به کمک آن بتوانید یک دختر مردادی را عاشق خود کنید و مردی باشید که او دوست دارد. این اطلاعات شامل خصوصیات اخلاقی آن ها، مفهوم نماد ماه تولدشان و کارهایی است که در کنار آن ها باید از انجامشان خودداری کنید.

مرد مورد علاقه ی زن مرداد

مرد مورد علاقه ی زن مرداد مردی است که مانند خود او در اجتماع محبوب باشد و دیگران او را تحسین کنند. از آن جا که زن مردادی دوست دارد مورد توجه دیگران قرار بگیرد و همه از او تعریف کنند مردی که این ویژگی ها را داشته باشد بیشتر از هر مرد دیگری توجه او را جلب خواهد کرد.

زن مرداد ماهی بیش از هر زن دیگری هدایای کوچک و سورپرایز ها را دوست دارد و فرقی نمی کند که آن ها مربوط به موقعیت به خصوصی باشند یا نه. بنابراین اگر می خواهید مرد مورد علاقه ی او باشید باید به طور مداوم او را غافلگیر کرده و کاری کنید هیجان را در کنار شما تجربه کند.

زن مردادی بسیار صادق و وفادار است و مردی را دوست دارد که وجود این ویژگی ها در این مرد به او اثبات شود. تحت هر شرایطی به او راست بگویید و وفاداری تان را در هر موقعیتی نشان دهید تا مرد مورد علاقه ی او باشید.

زنان متولد مرداد احتیاج به مردهای قوی و پرقدرتی دارند که ناز آن ها را بکشند. بعضی از زنان متولد مرداد گاهی خودشان را در قالب همسر یک جنگجو تجسم می کنند! پس باید در کنار آن ها یک جنگجوی شجاع و دلاور باشید.

همه چیز درباره زن متولد مرداد

زن متولد مرداد قدرتمند و مغرور است اما در عین حال می تواند حامی خوبی باشد. او در روابط خود دوست دارد موجب پیشرفت طرف مقابلش شود و از دیدن پیشرفت او لذتمی برد درواقع او یک زن بسیار بخشنده است.

زن مردادی به روابط پایدار و بلند مدت علاقه مند دارد. او در هیچ موردی عجله نمی کند و خوشش نمی آید دیگران نیز عجله داشته باشند. زن مردادی می تواند دوست خیلی خوب و قدرتمندی باشد و برای دوستی های پایدار و بلند مدت می توانید روی او حساب باز کنید. او بسیار نشاط بخش و انرژی دهنده است و هرجا باشد موجبات شادی را در آن مکان فراهم می کند.

به دلیل غرور زیاد گاهی ممکن است دیگران را با رفتارش تحقیر کند. به عادت هایش وابستگی زیادی دارد و همین باعث می شود گاهی به شکل اغراق آمیزی محتاط و محافظه کار باشد او می تواند از هر مسئله ی کوچکی یک دعوای بزرگ راه بیندازد. و گاهی ناراحتی هایش باعث می شوند از خود گستاخی و بی ادبی نشان دهد که دیگران اصلا انتظار همچین رفتاری را از او ندارند.

نماد زن مرداد

سمبل ماه مرداد حیوان شیر است و عنصر وجودشان آتش . همچنین آفتابگردان ، گل محبوبشان است و روز یکشنبه روز مبارکشان . متولدین ماه مرداد معروف به جوان طبیعت هستند و ستاره حاکم آن ها خورشید است . فلز وجودشان طلا و سنگ خوش یمن آن ها یاقوت زرد است . رنگ محبوب متولید ماه مرداد رنگ های غروب خورشید و عدد خوش یمنشان ۱ است . متولدین ماه مرداد شخصیت ثابتی دارند و “من اراده می کنم” شعار آن هاست .

نماد شیر در طول تاریخ به عنوان سمبل قهرمانی و پادشاهی به کار رفته است. اعراب آن را اسد و هندوها آسلها می نامند.در مصر باستان از پادشاه نجپسو نقل است که خورشید در حین آفرینش جهان همزمان با ستاره ی دنه بولا خلق شده است.در افسانه های یونان و روم باستان هرکول با شیر میجنگد. در عین حال خورشید برای یونانی ها نماد قدرت است.

چگونه دختر متولد مرداد را عاشق خود کنیم

غرور از ویژگی های بارز یک دختر مردادی است و اگر می خواهید او را عاشق خود کنید باید بدانید چگونه می تواند یک دختر مغرور را جذب و عاشق کرد.

دختران و به صورت کلی تر انسان های مغرور بدون دست آوردی خاص خود را بسته نگه می دارند و اجازه نمی دهند دیگران به آن ها نزدیک شوند. آن ها تلاش های شما برای دوستی را نادیده می گیرند و با هربار تلاش، شما را بیشتر پس می زنند. باور عامیانه ای وجود دارد که هرچه بیشتر در روابط به افراد نزدیک تر شوید آن ها را بیشتر دور می کنید و هرچه بی توجه تر باشید بیشتر آن ها را وادار می کنید تا به شما نزدیک شوند.

این باور درباره ی این افراد درست است. اگر می خواهید دختران مغرور را به دست بیاورید، باید در رابطه با توجه به آن ها احتیاط کنید. باید آرام آرام به آن ها نزدیک شوید. به اندازه کم به آن ها توجه نشان دهید و به آن ها بفهمانید که آن ها را می فهمید. متوجه رفتارها و دلایل رفتارشان می شوید. از این جا به بعد باید به آن ها اجازه دهید که آن ها به سمت شما بیایند. درواقع همواره باید یک ضربه به نعل و یک ضربه به میخ بزنید.

در مورد زن متولد مرداد از کارهای زیر اجتناب کنید

۱- از لباس های او، دوستانش، شخصیتش یا خانه اش انتقاد نکنید.
۲- از بحث های مذهبی و سوالهای مربوط به خانواده اش خودداری کنید.
۳- سعی نکنید بر او مسلط بشوید. مواظب باشید که عقاید خود، دوستان خود، ورزش های مورد علاقه تان و ترجیحات خود را در مورد موضوعات مختلف به او تحمیل نکنید.
۴- با او دعوا و غرغر نکنید. از آن جایی که او از طفره رفتن عصبانی می شود همیشه با او صادق و راستگو باشید.

مطالب مرتبط:

خصوصیات متولدین مرداد

چگونه دل دختر مغرور را به دست آوریم

دختر مغرور خاص چه ویژگی هایی دارد

فال تاروت عشق و احساس

رفتار مرد عاشق

فال احساس طرف مقابل

فال عشق واقعی طرف مقابل

فال عشق بامشخصات طرف مقابل

فال احساس شخص غایب



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.