no-img
نوین اطلس

مرد متولد مرداد با چه ماهی ازدواج کند


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

مرد متولد مرداد با چه ماهی ازدواج کند
امتیاز 4.50 ( 8 رای )
zip
شهریور ۱۸, ۱۳۹۷

مرد متولد مرداد با چه ماهی ازدواج کند


مردان مردادی خصوصیات اخلاقی و ویژگی های شخصیتی منحصر به فردی دارند و هر زنی را برای ازدواج انتخاب نمی کنند. مرد متولد مرداد با ماهی ازدواج می کند که با ویژگی های شخصیتی اش سازگار باشد و بتواند نیازهای او را برآورده کند.

اکنون ممکن است از خود بپرسید مرد متولد مرداد چه زنی را برای ازدواج دوست دارد؟

نوین اطلس دات کام در این مطلب خصوصیات اخلاقی زنان مورد علاقه ی مردان مردادی را برای شما شرح می دهد. همچنین به شما نشان می دهیم چگونه مرد متولد مرداد را عاشق خود کرده و با او ازدواج کنید.

نوین اطلس دات کام همه ی این اطلاعات را بر اساس فال مردان متولد مرداد به شما ارائه می دهد. نمی توان گفت فال و طالع بینی همه چیز را دقیق برای شما روشن می کنند اما نمی توان آن ها ا نیز رد کرد و می توان از آن ها کمک گرفت.

در آخر نیز به شما نشان می دهیم وقتی یک مرد مردادی قهر می کند چگونه باید با او آشتی کنید.

مرد متولد مرداد چه زنی را برای ازدواج دوست دارد

اگر می خواهید با یک مرد مردادی ازدواح کنید باید زن مورد علاقه اش باشید. ممکن است از خود بپرسید زن مورد علاقه ی مردان مردادی چه خصوصیاتی دارد؟

با توجه به فال و طالع بینی مرد متولد مرداد و ویژگی های شخصیتی این مردها زنانی با خصوصیات زیر را برای ازدواج دوست دارند:

  • زن مستقل

مردان مردادی زنانی را دوست دارند که مستقل باشند و به کسی تکیه نکنند. آن ها دوست دارند همسرشان باهوش، دانا و قوی باشد و بتواندا از پس مشکلات زندگی برآید. البته این در صورتی است که با استقلال خود قدرت و غرور مرد را زیر پا نگذارید و برای آن احترام قائل باشید.

  • زن مهربان

همه ی مردها از زنان عبوص گریزان هستند و این مورد در مرد متولد مرداد نیز صدق می کند. او زنی را برای ازدواج دوست دارد که اسطوری ی مهربانی و لطافت باشد. مهم نیست در چه ماهی به دنیا آمده اید اگر مهربان نباشید باید فکر ازدواج با مردان مردادی را از سر بیرون کنید.

  • زنان جذاب

مردان مردادی به ظاهر اهمیت زیادی می دهند و اگر می خواهید آن ها را برای ازدواج جذب کنید باید جذابیت های ظاهری خود را حفظ کرده و به تیپ و چهره ی خود اهمیت زیادی بدهید. همچنین مردان مردادی دوست دارند همسرشان ظریف و زنانه باشد و از زنانی که حالت مردانه دارند بیزار هستند.

  • زنان قابل اعتماد

نه تنها مردان مردادی بلکه هر مردی زنانی را برای زندگی انتخاب می کنند که در مواقع بحران بتوانند بخشی از مسئولیت زندگی را به آنها بسپارند و از بابت همه چیز خیالشان جمع باشد. بدون شک چنین زنی باید با تدبیر، بالغ و قابل اعتماد باشد.

ازدواج مرد متولد مرداد

در مورد ازدواج مردان مردادی باید گفت زندگی آن ها در دو کلمه ی افراط و تفریط خلاصه می‌شود و حد وسطی هم ندارند. هرچند که در عشق همیشه جانب افراط را دارند و طرف مقابل‌شان را از دنیایی مهربانی و عشق لبریز می‌کنند. ولی در باقی کارها شاید کمی سهل‌انگار باشند و به زبانی دیگر در دنیای خودشان سیر کنند!

همانطور که در فال عشق واقعی طرف مقابل گفته شده است افراط و زیاده‌روی شیوه زندگی آنهاست، بعضی از کارهایشا جان انسان را به لب می‌رساند، اما عاشقی حقیقی هستند، با اراده و استوار و یک دوست واقعی هستند که از عهده انجام هر کاری برمی‌آیند، به‌راحتی پایان هر کاری را می‌بینند و دارای صبر ایوب هستند.

بعضی کارهای این مردها جان آدم را به لب می‌آورد. یک عاشق حقیقی است و با اراده و مصمم، صبرش زیاد است و کمتر لب به شکایت باز می‌کند. اما با کارهایی که می‌کند صدای همه اطرافیانش را در می‌آورد. عشق مردان متولد مرداد ماه هیچ وقت خالی از دردسر نیست.

او به‌شدت حسود است و اصلا چشم ندارد ببنید که عشق‌اش با دیگران بگو و بخند می‌کند. برای زندگی با مردهای متولد مرداد ماه که در سال اژدها به دنیا آمده‌اند باید تحمل این جور رفتارها را داشته باشید. او ممکن است همه نوع امکاناتی برایتان تهیه کند و شما را غرق ناز و نعمت نگه دارد اما یک دفعه از شما بخواهد که به خاطر او دیگر با یکی از دوستان‌تان مراوده نکنید. فقط به این خاطر که دوست ندارد شما لحظه‌ای از کنارش دور شوید.

چگونه مرد متولد مرداد را عاشق خود کنیم

برای ازدواج با مرد متولد مرداد حتما باید او را عاشق خود کنید زیرا مردان مردادی بدون وجود عشق ازدواج نمی کنند.  عاشق کردان مردان متولد مرداد برای شما مشکل نخواهد بود اگر بدانید تمامی مردان به سه چیز از سوی همسرشان نیاز دارند تا روابط عاطفی آنها شکل عالی به خود بگیرد:

۱.قدردانی
۲.تایید و تشکر
۳.مهربانی و عاطفه

آیا تابه حال متوجه این موضوع شده اید که مرد مردادی غرور شکننده ای دارد که جذب مردان را دشوار می‌کند؟ و به همین خاطر مردان عاشق شنیدن ستایش هستند تا غرور خود را بازیابند.

اگر مرد شما کاری انجام می‌دهد که شما از آن عمل لذت می‌برید، باید برای آن کار وی را ستایش کنید. این پاداش کلامی مرد را وادار خواهد کرد که بیشتر این عمل را انجام دهد و جذب مردان صورت می‌گیرد البته مراقب باشید که پاداش هایتان تکراری نشود.

قدردانی و تایید دو نوع ستایشی هستند که مردها را به وجد می‌آورد و مورد سوم مهربانی در روابط عاطفی زناشویی شما قابل مشاهده است و شاید بتوان همان عشق معنی کرد. نیاز مردها به لمس بدنشان جزو پایه ای ترین نیاز جسمی آنها است. البته تمام انسان‌ها به آن نیاز دارند.

روابط زناشویی عاشقانه بخشی از سبک زندگی سالم هستند. فکر می‌کنیم زن‌ها این موضوع را خیلی بهتر از مردها می‌دانند. درست است؟

خب آیا شما از مردتان قدردانی می‌کنید؟ آیا مرد خود را تایید می‌کنید؟ آیا با او مهربان هستید؟

فال مرد مرداد

فال مرد مردادی می تواند به شما کمک کند زندگی خوبی را در کنار او تجربه کنید. بر اساس فال مرد مرداد هیچ وقت سعی نکنید مقام حکمرانی را در منزل به خود اختصاص بدهید زیرا این موضوع است که او به هیچ وجه نمی تواند تحمل کند و اوست که حکمران می باشد.

شیر ممکن است به جفت خود اجازه بدهد که برای به دست آوردن طعمه و کمک به معاش اعضای خانواده از لانه خارج بشود، اما صد در صد به نفع این جفت است که قبل از حرکت این اطمینان را به شوهر خود بدهد که هرگز کار خارج از خانه را بر او و منزل ترجیح نخواهد داد.

برای او حالت رقابت ورزیدن با یک مرد و یا یک کار غیر قابل تحمل است. کافی است که یک بار رفتاری داشته باشید که شایسته و برازنده ملکه سلطان جنگل نباشد، (ملکه ای که نباید کوچکترین توجهی به اتباع مرد خویش داشته باشد) و آن وقت خواهید دید که چطور آسمان آفتابی و دلپذیر بهری را ناگهان ابرهای سیاهی می پوشانند، رعد شروع به غریدن می نماید و طوفان خانمان برانداز شروع می شود. در عوض اگر فقط از آن او باشید، اگر عشق خود را بی دریغ نثار وی کنید، آن وقت رفتاری از وی خواهید دید که سرشک همه زن ها را بر می انگیزاند. قلب او از آیینه پاکتر و عشق او از بلندترین کوه ها با شکوه تر است.

اگر احترامی را که مایل است از شما ببیند، سخاوتمندانه آن را جبران می کند. او ممکن است روزی چند بار از زیبایی شما تعریف و تمجید کند، پول خیلی زیادی در اختیار تان بگذارد، صادقانه وفادار بماند وعاشقی پاکباز بشود.

احتمال وفاداری او در دوران بعد از ازدواج خیلی بیشتر از دوران نامزدی یا آشنایی است دلیلش این است که نزد متولد مرداد هم متکبر تر و هم تنبل تر از آن است که به شکل زن های زیبا بپردازد، و در نتیجه وقتی کسی را پیدا کرد که بتواند حیطه قدرت وی را اداره کند، در حالی او شاهانه روی تاب توری خود دراو می کشد و با بچه هایش بازی می کند و از زن و بچه خویش با سر سختی تمام دفاع می نماید و این توهم را در آنها و دیگران به وجود آورد که این اوست که حکمران مطلق می باشد، دیگر هرگز او را ترک نمی کند و مانع از دست رفتن چنین جواهر گرانقیمتی می گردد.

قهر مرد متولد مرداد

با توجه به خصوصیات اخلاقی مرد مرداد اگر او با شما قهر کرد چه باید بکند؟

همانطور که گفته شد مرد متولد مرداد بسیار مغرور است و مانند یک شیر نر می باشد پس زمانی که با شما قهر می کند این شما هستید که باید برای آشتی با او طبق راهکارهای زیر پیش قدم شوید:

– زندگی یک فیلم خانوادگی نیست، گاهی این‌که توقع داشته باشیم همسرمان مثل شخصیت فلان سریال در هنگام دعوا برایمان نامه عاشقانه بنویسد، خیلی اشتباه است. بپذیریم که زندگی واقعی و خصوصیات همسرمان، آن چیزی است که باید با آن زندگی کنیم، نه رؤیاهای دوران نوجوانی.

– اگر بخواهیم منتظر پیش‌قدم شدن همسرمان بشویم شاید کار از کار بگذرد. اگر زمان دعوا طولانی شد، باید ببینیم درازای چیزی که به دست می‌آوریم چه چیزی را از دست می‌دهیم.

– یادتان باشد شما به‌زودی باهمسرتان آشتی می‌کنید، اما تصویری که از او در هنگام ناراحتی در ذهن دیگران می‌سازید، هرگز فراموش نمی‌شود. در زمان قهر و دلخوری با دیگران در مورد همسرتان صحبت نکنید.

– با همسرتان صحبت کنید. از همین دلخوری پیش‌آمده، شروع کنید و از گذشته‌های دور یاد نکنید. پس از رفع دلخوری او را وادار نکنید به گناهش اعتراف کند و از شما عذر بخواهد. این امر غرورش را می‌شکند و این کار وضع را بدتر می‌کند.

مطالب مرتبط:

چگونه یک مرد مردادی را عاشق خود کنیم

طالع بینی ازدواج ماه ها با هم برای پیوند زناشویی

از کجا بفهمیم پسری قصد ازدواج دارد؟

مرد متولد مرداد

خصوصیات متولدین مرداد

چگونه مردان را راضی به ازدواج کنیم؟

رفتارهای زنانه مورد پسند آقایان



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.