no-img
نوین اطلس

چگونه یک مرد مردادی را عاشق خود کنیم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه یک مرد مردادی را عاشق خود کنیم
امتیاز 2.00 ( 1 رای )
zip
شهریور ۱۸, ۱۳۹۷

چگونه یک مرد مردادی را عاشق خود کنیم


تاکنون نوین اطلس دات کام مطالب زیادی در مورد عاشق کردن و جذب مردان گردآوری کرده است که می توانید برخی از آن ها را در پایان مقاله مشاهده کنید. در این مطلب می خواهیم کمی جزئی تر در مورد عاشق کردن مردان صحبت کنیم.

برای عاشق کردن مردان می توانید از ویژگی های شخصیتی آن ها کمک بگیرید. این ویژگی های شخصیتی به شما کمک می کند با روحیات مرد مورد علاقه تان آشنا شده و به او نشان دهید شما زن مورد علاقه اش هستید. خوشبختانه طالع بینی نشان داده است افرادی که در یک ماه به دنیا می آیند تا حدودی ویژگی های شخصیتی مشابهی دارند.

در این مطلب در مورد عاشق کردن مردان مردادی صحبت می کنیم. اگر می خواهید یک مرد متولد مرداد را عاشق خود کنید و دل او را به دست بیاورید راهکارهای این مقاله کمک زیادی به شما می کند. در پایان نیز به شما نشان می دهیم ویژگی های شخصیتی مردادی ها با زنان چه ماهی برای ازدواج سازگارتر است.

عاشق کردن مردان مردادی

عاشق کردن مردان مردادی ممکن است کمی سخت تر از مردان دیگر باشد زیرا باید برای پیدا کردن رگ خواب مردان مردادی کمی بیشتر تلاش کنید. اولین نکته ای که باید بدانید حس غرور مردان مردادی است. اگر می خواهید یک مرد مردادی را عاشق خود کنید باید به او نشان دهید نه تنها غرورش را زیر پا نمی گذارید بلکه خیلی هم برای آن ارزش و احترام قائل هستید. با رعایت نکات زیر می توانید این احساس را منتقل کرده و مرد مردادی را عاشق خود کنید:

  • حمایت از او

درصورتی که شما برای او نقش یک حامی و پشتیبان را داشته باشید حس خوبی را به او منتقل می کند و عاشق شما می شود. نه تنها نباید دربرابر او بی تفاوت باشید و از هرگونه کمکی دریغ کنید بلکه حتی باید آغوش خود را برای کمک به او باز کنید.

  • او را آزاد بگذارید

باید به مرد مردادی نشان دهید که شما نمی خواهید شخصیتش را تغییر دهید، با این کار به او ثابت می شود که شما او را همانطور که هست قبول دارید اما هرگز شخصیتش را خرد نکنید. با این کار به او حس آزادی می دهید. فراموش نکنید مردها از محدود شدن متنفرند. بنابراین، برایشان محدودیت ایجاد نکنید. همچنین برای خلوت و تنهایی او احترام قائل شوید.

طالع بینی مرد مرداد

طبق طالع بینی ماه های مختلف مرد متولد مرداد ویژگی ای اخلاقی زیر را دارد. همانطور که گفتم با شناخت این ویژگی های اخلاقی می توانید بهتر به مرد مردادی نزدیک شوید و او را عاشق خود کنید:

پر محبّت، متنفّر از دروغ، واقعاْ قدرتمند، ثابت قدم، عاشق شهرت، بسیار مغرور، سر حال و بشّاش، خودخواه و جاه طلب، بد پیله، خود بزرگ بین، مقتدر، مؤدّب، فعّال و کوشا، با ثبات و پایدار، قوی و با اراده، اهل معنویّات، خود نما، عاشق تعریف و تمجید، با جرأت و شهامت، رهبر و فرمانروا، زود گول می‌خورد، پر انرژی، بلند نظر، صدّیق و مهربان، سخاوتمند، وفادار، شجاع، علاقه مند به زندگی تجمّلی، لجوج، حساس، پر توقّع، پر تحمّل، دوستِ واقعی، یک پدر نمونه، بی‌ریا، رام شونده، دارای خشمی طوفانی، مدافع و پشتیبان اطرافیان، علاقه مند به موسیقی، باید مورد ستایش قرار گیرد، کمی حسود، کار آمد، دست و دلباز و تا حدودی ولخرج، با گذشت ولی خودخواه، بدون کینه، فاقد بد ذاتی، خون گرم، ظریف کار، سریع الانتقال، خوش سیما و شکیل، همیشه تمیز، یک دفعه و ناگهانی عصبانی میشود، بسیار مؤدب و مورد احترام مردم.

چگونه دل مرد متولد مرداد را به دست آوریم

اگر می خواهید یک مرد مردادی را عاشق خود کنید اول باید دلش را به دست بیاورید. برای اینکه دل یک مرد مردادی را به دست بیاورید باید کاری کنید خواسته های روحی او ارضا شود.

متولدین مرداد ماه برای ارضای خواسته‌های خود مایلند همواره و تحت هر شرایطی مورد تایید و تحسین قرار بگیرند و محبت و حمایت محض طرف مقابلشان را خواهانند. همیشه اطمینان حاصل کنید که از زیبایی آنها به حد کافی تعریف و تمجید به عمل می آورید.

آنها عاشق دریافت گل و هدایای مختلف هستند. آنها مایلند همیشه و در همه حال، کانون توجهات افراد را به خود اختصاص دهند. از این رو در یک رستوران، میزها و صندلی های وسط را انتخاب می کنند تا در معرض دید همه قرار بگیرند. آنها افرادی بسیار پر جنب وجوش و فعال هستند، از این رو ساعات خوابشان کمتر از حد معمول است.

در کنار آنها تا جای  ممکن مطیع و فرمان‌بردار باشید چرا که آنها خواهان برخورداری از تسلط کامل در یک ارتباط هستند. آنها از برقراری مراودات متعدد لذت میی برند و اهل معاشرت و گفت و گو با اطرافیان هستند، ولی دوست ندارند که طرف مقابلشان را در چنین وضعیتی مشاهده کنند. همواره به آنها ابراز علاقه کنید و بگویید که چقدر برایتان ارزشمند هستند. اگر به آنها بی اعتنایی و بی توجهی نشان دهید، بی درنگ با طغیان‌های بی امان و غیرقابل کنترل آنها مواجهه می شوید.

همیشه کاری کنید که آنها در کانون توجهات قرار بگیرند، وگرنه احساس حسادت شدیدی به سراغشان می آید آنها همیشه از غرور، نخوت و تکبر کاذبی برخوردارند، پس به جای سعی در عوض کردنشان بهتر است این خصیصه‌شان را به همان شکل بپذیرید و همواره این احساس را در آنها تقویت کنید

مرد متولد مرداد با چه ماهی ازدواج کند

فکر می کنید مردان متولد ماه مرداد با کدام یک از ماه ها بیشتر می توانند کنار بیایند؟ بهترین و بدترین ماه ها برای مرداد کدام هستند؟ و یک مردادی با کدامیک از ماه ها می تواند روابط بهتری داشته باشد؟

اگرچه این موارد نمی توانند ۱۰۰ درصد درست باشند اما اگر می خواهید یک مرد مردادی را عاشق خود کنید دانستن این موارد خالی از لطف نیست.

مرداد + فروردین
رابطه بین مرداد و فروردین یک رابطه پرشور است و وقتی عمیقا عاشق هم می شوند جدا شدنشان غیرممکن است چون نظرشان این است که تا پای جان در کنار هم خواهند بود. این دو انسان های عاشق پیشه ای نیستند اما وقتی عشق را پیدا می کنند برای آن می جنگند تا هیچ چیزی نتواند روابطشان را تیره کند. از آن ها نمی توان رفتارهای آرام و ملایمی را انتظار داشت چون دنیای رابطه شان بر اساس عنصر آتش پایه ریزی شده است. تا زمانی که عشق و اعتماد بین آن هاست برای پایدار ماندن رابطه می جنگند.

مرداد + اردیبهشت
مرداد و اردیبهشت هر دو نمایانگر عشق هستند. یکی زمینی و احساساتی و دیگری آتشی و پرشور. اگر این دو همدیگر را پیدا کنند این عشق و احساس درونی شان دو برابر می شود.

مرداد+ خرداد
تیر و خرداد به قدری می توانند رابطه لذت بخشی داشته باشند که حسادت نشانه های دیگر را برانگیزند. این زوج همیشه لبخند به لب دارند و به نظر زوجی عالی می رسند. مهم ترین چالش آن ها تغییر در تفاوت نگرش های شان است و هر دو باید برای پایدار ماندن رابطه رفتار طرف مقابل را تایید کنند. احترام متقابلی که بین این دو هست تمام موانع و سختی ها را از بین می برد

مرداد + تیر
درست است که ماه نور خورشید را منعکس می کند اما برج سرطان هرگز برج اسد را منبع لذت از زندگی نمی بیند. اسد نشانه ای است که عشق و لذت را در رابطه به روشی فعال ایجاد می کند اما چطور ممکن است که سرطان برای چنین نشانه ای مناسب و امن باشد؟ شاید به این دلیل است که ماه به دور زمین می چرخد نه به دور خورشید. مرداد و تیر هر دو خاص هستند و شخصیت های قوی دارند. هیچ کسی به اندازه تیرماهی ها جاری از عشق و احساس و قلب رئوف نیست. اما اگر تمام این عشق را در درون خودشان نگه دارند ممکن است انسان های بد طینت از آن سوءاستفاده کنند و دنیا را برای او تبدیل به مکانی غمزده کنند.

مرداد + مرداد
دو مردادی می توانند با هم از پس غیرممکن ها بر بیایند و رابطه بسیار خوبی داشته باشند. هدف اصلی آن ها پیدا کردن صمیمیت و درک احساس درونی یکدیگر است. یک مردادی عادت دارد که رویاهای بزرگی داشته باشد و این برای رابطه آن ها می تواند خیلی خوب باشد زیرا موقعیت اجتماعی و توانایی حمایت همدیگر را دارند. تنها چیزی که می تواند رابطه دوست داشتنی بین آن ها را سرد کند کمبود احترام است. اگر به چنین مشکلی رسیدند بهتری راه این است که از هم جدا شده و به دنبال شریک دیگری برای زندگی خود باشند.

مرداد + شهریور
مرداد و شهریور رابطه سازنده ای را تشکیل می دهند که به ندرت می تواند نیازهای عاطفی شان را برطرف کند. هر دو آن ها بیشتر بر اساس عقل و منطق پیش می روند. به ندرت پیش می آید که این دو نشانه بتوانند رابطه عاشقانه محکمی با هم داشته باشند اما در رابطه با مسائل کاری سازگاری بیشتری با هم دارند.

مرداد + مهر
اگر می خواهید رابطه بین مرداد و مهر را خلاصه کنید باید بدانید که رابطه آن ها شامل حضور زحل و خورشید است. این دو چیزهای زیادی از هم یاد می گیرند و هدف اصلی آن ها در رابطه احترام متقابل و پذیرفتن مسئولیت هاست. یکی از روحیات آن ها که نمی توانند با آن مقابله کنند حس رقابت است. اما حتی اگر نتواند در این رقابت برنده شود رابطه همچنان خوب باقی می ماند.

مرداد + آبان
وقتی متولد مرداد با آبان وارد رابطه می شود در ابتدا شاید ندانند که چه انتظاری باید از یک رابطه داشته باشند. به همین دلیل ممکن است در ابتدا هر دو روی عقاید خود محکم بایستند. اما آن ها باید با آن چیزی که همیشه بودند تغییر کنند و سعی کنند احساس و احترام خود را نسبت به فرد مقابل ابراز کنند. وقتی راهی برای دوست داشتن بدون شرط یکدیگر پیدا می کنند متوجه می شوند که هر دو به دنبال یک چیز مشابه و متحد هستند.

مرداد + آذر
صور فلکی اسد و قوس هر دو نشانه های آتشی هستند و وقتی این دو به هم می پیوندند گرفتار عشقی اجتناب ناپذیر می شوند. عشق میان آن ها گرم و پایان ناپذیر است و می توانند در کنار هم زندگی لذت بخش و بی نظیری داشته باشند. ممکن است نشانه قوس علاقه اش را نسبت به نشانه برج اسد از دست بدهد چون عادت دارد که بر اساس طبیعت محکم و ثابتش پیش برود. تنها راهی که باعث می شود روابط این دو به خوبی پیش برود این است که هر دو به احساس درونی شان گوش دهند و نسبت به همدیگر ملایمت بیشتری داشته باشند.

مرداد + دی
اگر در وقت مناسب همدیگر را ملاقات کنند خیلی خوب با هم کنار می آیند. مشکل اصلی در رابطه آن ها اولویت های متفاوت آن هاست. به سختی می توان یک مردادی و دی ماهی را به هم پیوند داد اما پس از این که وارد رابطه می شوند دقیقا به همان چیزی می رسند که آرزویش را داشتند. اما با این وجود باز هم ممکن است رابطه آن ها پایان پذیرد. تفاوت بین آن ها به اندازه زمین و آتش است اما وقتی هدف مشترکی داشته باشند هیچ چیز نمی تواند آن ها را متوقف کند.

مرداد + بهمن
ترکیب اسد و دلو نمایانگر سازندگی بی انتها، مشهورترین کشفیات علمی، نخستین انسان در هواپیما و نخستین انسان در ماه است. تصور کنید این دو جفت چه کارهایی را می توانند با هم انجام دهند وقتی به همدیگر اجازه هدایت مسیرشان را بدهند. این دو باید تصویری که از خودشان و از همدیگر دارند را فراموش کنند. پیوند بین این دو که شخصیت ها و ویژگی های کاملا متفاوتی دارند کار آسانی نیست اما اگر از هم حمایت کنند می توانند احساسات درونی عمیقی را در رابطه ایجاد کنند.

مرداد + اسفند
مرداد و اسفند عشق های متفاوتی را در دنیا منتشر می کنند. اگر جذب یکدیگر شوند به باورها و اعتقادات درونی شان ممکن است صدمه بزنند و به دلیل درک نکردن همدیگر به یکدیگر بی احترامی خواهند کرد. اگر متولد اسفند بتواند از شریک مردادی اش در خود یک قهرمان بسازد باقی تفاوت های بینشان کاملا نادیده گرفته می شود

مطالب مرتبط:

جذب مردان و ایجاد وابستگی

چگونه می توان مردی را عاشق خود کرد؟

چگونه یک پسر را در یک روز عاشق خود کنیم

مردان جذب چه دخترانی میشوند

مرد متولد مرداد چه زنی را دوست دارد

خصوصیات متولدین مرداد



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.