no-img
نوین اطلس

باطل کردن جادوی سیاه


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

باطل کردن جادوی سیاه
امتیاز 2.78 ( 9 رای )
zip
مهر ۷, ۱۳۹۷

باطل کردن جادوی سیاه


سحر، جادو، طلسم و بستن بخت از امورى است که واقعیت دارد و از نظر شرعی آموزش آن ها و یاد گرفتشان به جز برای بی اثر کردن این سحر و جادو حرام است. اما انسان هایی شیطان صفت در دنیا وجود دارند که این عمل حرام را بر علیه دیگران انجام می دهند و آن ها را جادو می کنند. یکی از این جادو ها جادوی سیاه است که باید حتما برای دفع چنین سحر جادویی خیلی زود اقدام کنید و از دعاهای باطل سحر قوی کمک بگیرید تا زندگی خود را نجات دهید.

نوین اطلس در این مطلب دعاهایی برای باطل کردن جادوی سیاه به شما معرفی می کند. این دعاها شامل باطل السحر شیخ بهایی، باطل السحر آیت الله دستغیب و استفاده از سوره ی یونس برای باطل کردن سحر می باشد.

دفع سحر و جادو

برای دفع سحر و جادو راهکارهای زیر بسیار موثر است:

  • همیشه قرآن کوچک همراه داشته باشید.
  • سوره فلق و ناس را روزانه تلاوت نمایید.(حداقل سه مرتبه اول صبح و سه مرتبه اول شب خوانده شود. )
  • انتهـا هر نماز آیه الکرسی را حداقل یک بار تلاوت نمایید.
  • روزانه آیه هشتاد و یک سوره اسراء را هفت مرتبه به لیوانی از آب بخوانید و از آن بنوشید. و آیه این است: وَقُلْ جَاء الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقاً

دعای باطل سحر قوی

یک دعای باطل سحر قوی این است که پـس از اتمام نماز شب پیش از اذان صبح هفت مرتبه بگویید:

بسم الله و بالله سنشد عضدک باخیک و نجعل لکما سلطانا فلا یصلون الیکما بآیاتنا انتما و من اتبعکما الغالبون (قصص آیه ۳۶)

اگر کسی که شما را سحر کرده است می شناسید به خانه ی او بروید و هفت مرتبه این آیه را به همه جای خانه ی او بخوانید تا خیلی زود سحر شما باطل شود و از شر و بدی آن رها شوید. بسیار مجرب است.

باطل السحر شیخ بهایی

از شیخ بهایی نقل شده است برای باطل سحر هر کس در روز چهار شنبه شروع کند تا ده روز که آخر آن جمعه باشد و هر روز صد بار با حضور قلب و طهارت بدن این دعا را بخواند، اگر سحر او باطل نشد بر من لعنت کند.

می تواند روز جمعه شروع و روز یکشنبه ختم نماید. آن دعا این است:

بسم الله الرحمن الرحیم ، یا مُفَتِّحَ الاَبواب و یا مُقَلِّبً القُلوبِ و الاَبصارِ و یا دلیلَ المُتَحَیِّرینَ و یا غیاثَ المُستَغیثین ، تَوَکَّلتُ عَلَیکَ یا رَبِّ وَاقضِ حاجَتی و اکفِ مُهِمّی و لا حولَ و لا قُوَّهَ اِلّا بِاللهِ العَلیِ العَظیم ، و صلی الله علی محمد و آل محمد و آلِهِ اَجمَعین

باطل السحر آیت الله دستغیب

آیت الله دستغیب برای باطل سحر و برای دفع شر جنیان و طلسمات و همین طور برای جلوگیری از سحر و جادو دستورات عامی بیان فرموده اند که به این شرح است:

حرز امام جواد علیه السلام را همراه داشته باشد مثلاً در انگشتری. و این حرز باید روی پوست آهوی ۶ ماهه ی تهامه نوشته شود.(حقیر میگویم طبق احادیث انگشتر ۷ جلال و عقیق یمنی اصل هم برای حفاظت خوب است.

سوره یونس برای باطل سحر

۱- هفت برگ درخت سدر را بیاورد و خشک نموده با سنگها یا آونگ بچکد و خرد نماید تا اینکه مثل بوره و خاک ریزه شود .
۲- این هفت برگ سدر چکیده شده را در یک ظرف پر از آب مثل سطل بیندازد که برای غسل کردنش همین آب دم خوانده کافی باشد.
۳- ودر این آب سه بار آیات زیر را از سوره ی یونس بخوان:

آیات رد جادو در سوره یونس : (وَقَالَ فِرْعَوْنُ ائْتُونِی بِکُلِّ سَاحِرٍ عَلِیمٍ (۷۹) فَلَمَّا جَاء السَّحَرَهُ قَالَ لَهُم مُّوسَى أَلْقُواْ مَا أَنتُم مُّلْقُونَ (۸۰) فَلَمَّا أَلْقَواْ قَالَ مُوسَى مَا جِئْتُم بِهِ السِّحْرُ إِنَّ اللَّهَ سَیُبْطِلُهُ إِنَّ اللَّهَ لاَ یُصْلِحُ عَمَلَ الْمُفْسِدِینَ (۸۱) وَیُحِقُّ اللَّهُ الْحَقَّ بِکَلِمَاتِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْمُجْرِمُونَ).

مطالب مرتبط:

ابطال سحر تفریق

ابطال سحر جدایی زن و شوهر

باطل کردن طلسم بخت

باطل کردن طلسم، سحر و جادو از راه دور



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1735 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.