no-img
نوین اطلس

دعا برای خواستگار زیاد


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعا برای خواستگار زیاد
zip
تیر ۲۸, ۱۳۹۷

دعا برای خواستگار زیاد


در این مطلب از نوین اطلس دات کام به به دعاهایی برای جذب خواستگار زیاد و خوب اشاره می کنیم. اگر می خواهید تعداد خواستگارهای شما افزایش پیدا کند دعا برای جلب خواستگار زیاد به شما پیشنهاد می شود. اگر تا به حال خواستگاری که برای شما مناسب باشد نداشته اید دعا برای آمدن خواستگار مناسب و دعا برای جذب خواستگار خوب را استفاده کنید. برای دخترانی که می خواهند خیلی زود ازدواج کنند و برای ازدواج عجله دارند دعا برای سریع آمدن خواستگار معرفی شده است.

دعا برای آمدن خواستگار مورد علاقه یکی از دعاهایی است که باعث می شود فردی را که دوست دارید به خواستگاری شما بیاید. دعا برای دختری که خواستگار ندارد و دعا برای آمدن خواستگار برای دختر نیز کمک می کنند دخترانی که خواستگار ندارند، خواستگارهای خوبی جذب کرده و ازدواج کنند.

دعا برای جلب خواستگار زیاد

برای جلب خواستگار زیاد novinatlas.com ختم زیر را برای شما گردآوری کرده که بسیار مجرب است. به مدت ۱ ماه یعنی ۳۰ روز زیارت عاشورا، سوره ی یس و سوره ی الرحمن را تلاوت کنید به این شکل که:

روز اول تا پنجم: ۵ بار زیارت عاشورا و ۵ بار سوره یس و الرحمن

روز پنجم تا دهم: ۱۰بار زیارت عاشورا و ۱۰بار سوره یس و الرحمن

روز یازدهم تا بیستم: دو رکعت نماز شکر بخوانید و ۱۰بار زیارت عاشورا و ۱۰بار سوره یس و الرحمن

روز بیستم تا ۳۰ ام: ۴ رکعت نماز شکر بخوانید و ۱۰بار زیارت عاشورا و ۱۰بار سوره یس و الرحمن

دعا برای سریع آمدن خواستگار مناسب

برای آمدن خواستگار مناسب نوین اطلس دات کام پیشنهاد می کند نماز جعفر طیار را به شیوه ای که در مفاتیح آمده است بخوانید تا ان شاء الله در زمان مقرر پیش خدا همسر مناسب و لایق تان نصیب تان گردد.

همچنین برای سریع آمدن خواستگار هر روز بعد از هر وعده نماز خود در حالی که وضو دارید آیات ۷۵ تا ۸۲ سوره یونس را خوانده و پس از آن به سجده بروید، نیت کنید و ۱۰ بار سوره ی کوثر را بخوانید.

دعا برای جذب خواستگار خوب

برای جذب خواستگار خوب بهترین دعا ختم سوره ی طه و مزمل است. این ختم بسیار ساده است و باعث می شود خواستگارهای خوبی برای شما بیاید و امر ازدواجتان آسان گردد. ختم به این شکل است که هر روز یک بار صبح و یک بار شب یک بار سوره ی طه و سه بار سوره ی مزمل را بخوانید. این کار را ۶۰ روز ادامه دهید و در روز آخر هر دو سوره را بنویسید و بگذارید در آبی بماند. سپس با آن آب وضو بگیرید و نماز بخوانید.

دعا برای آمدن خواستگار مورد علاقه

برای آمدن خواستگار مورد علاقه برای دختران دم بخت  بعد از نماز صبح ده مرتبه این دعا را بخوانید و هر روز تکرار کنید تا خداوند گشایش امر ازدواج شما را عنایت فرماید:

لا حول و لا قوّه الا بالله. توکّلت علی الحیِ الّذی لا یموت و الحمد لله الّذی لم یتّخذ ولداً و لم یکن له شریک فی الملک و لم یکن له ولیِ من الذّلّ و کبّره تکبیراً.

دعا برای دختری که خواستگار ندارد برای آمدن خواستگار برای دختر

دختری که خواستگار ندارد برای جذب خواستگار زیاد و مناسب دستور زیر را انجام دهد:

شب جمعه بعد از نماز عشا بگویید :لا اله الا انت. سبحانک انّی کنت من الظالمین(هر چند بار که توانستید).

همچنین برای آمدن خواستگار برای دختر ختم و دعای زیر بسیار مجرب بوده و امتحان شده است:

نزدیک ظهر روز جمعه، دو رکعت نماز بخوانید، در رکعت اوّل بعد از حمد و توحید، سه آیه اوّل سوره فتح (یعنی تا نصراً عزیزاً) را بخوانید. در رکعت دوم بعد از حمد و توحید سوره الم نشرح را بخوانید، بعداز سلام نماز تسبیح حضرت فاطمه سلام الله علیها را بگویید و حاجت خود را از خدا بخواهید .

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

روش جذب خواستگار مناسب

چگونه یک مرد را وادار به خواستگاری کنیم

دعا برای جلب خواستگار زیاد

دعای بخت گشایی مجرب

سوره قران برای امدن خواستگار

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1735 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.