no-img
نوین اطلس

چگونه عشق ازدست رفته خود را برگردانیم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه عشق ازدست رفته خود را برگردانیم
zip
فروردین ۲۰, ۱۳۹۷

چگونه عشق ازدست رفته خود را برگردانیم


این مطلب در مورد موضوعات تکنیک های nlp عشق، بهترین راه برای برگرداندن عشقم، برگرداندن مرد به رابطه، تکالیف برای برگرداندن عشقمان، قانون جذب عشق از دست رفته، چگونه عشقم را برگردانم، راه های برگرداندن دوست پسر، دعا برای برگرداندن عشق از دست رفته نوشته شده است.

تکنیک های nlp عشق

تکنیک های ان ال پی عشق به شما کمک می کند با تقویت مهارت های فردی و ارتباطی خود بتوانید حتی از راه دور و در زمان قطع کامل ارتباط عشقتان را به رابطه برگردانید.

برای آشنایی با این تکنیک ها می توانید با شماره ی ۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸ از طریق تلگرام در ارتباط باشید.

بهترین راه برای برگرداندن عشقم

عشقم ولم کرده چیکار کنم؟ دلیل مناسبی نیست برای تخریب شخصیت شما و از دست دادن اعتبارتون، وقتی سوال عشقم ولم کرده چیکار کنم؟ تمام چیزی باشد که بدنبال آن هستید قطعا خود وعزت نفستان را فراموش میکنید و بجای ترمیم رابطه اشتباهاتی رو انجام میدید که باعث میشه عشق شما برای همیشه شما رو ترک کنه.

برگرداندن مرد به رابطه

اگر هنوز در رابطه هستید و عشقتان از ده تماس شما یکی را پاسخ میدهد به ندرت پیام ها را جواب میدهد کارهایش راتوضیح نمیدهد مدام بهانه های مختلفی میاورد یا اینکه عشقتان بصورت کامل باشما قطع رابطه کرده است باید بدانید که انجام چند کار میتواند به سادگی تمام پل های شما و موقعیت های بازگشت به رابطه را برای همیشه ازبین ببرد، این اشتباهات اعبارتند از:تماس گرفتن و ارسال مداوم پیام، در دسترس بودن و برآورده کردن تمام خواسته های بجا و نابجا طرف مقابل، التماس کردن و اصرار به بازگشت به رابطه، ارسال واسطه و خواهش از دوستان مشترک برای ترمیم رابطه، پست ها وعکس های غمگین در فضا های مجازی، تهدید کردن، ابراز احساسات و علاقه مندی، ایجاد احساس ترحم و دلسوزی،…

تکالیف برای برگرداندن عشقمان

خب اگر ما عاشق کسی شده باشیم و نیازهای ناخودآگاه اورا تشخیص بدیم ولی در برآورده کردن این نیازها موفق نباشیم باید چه کاری انجام بدیم؟ همانطور که گفتیم اشخاص براساس نیازهای ناخودآگاه خودشون وابسته به یک شخص میشن پس ما باید این نیازها رو در خودمون بوجود بیاوریم تا بتونیم بصورت غیر مستقیم روی ناخودآگاه طرف مقابل خود نفوذ پیدا کنیم، به عنوان مثال شما یک فرد ترسو را تصور کنید؛ یعنی نیاز ناخودآگاه شجاعت، حال ما باید این نیاز را در خودمون بوجود بیاوریم تا باعث جلب توجه بشویم.

قانون جذب عشق از دست رفته

متاسفانه طی تحقیقات و پژوهش هایی که در مورد موضوع قانون جذب در سایت های اینترنتی داشتم متوجه شدم اکثر افرادی که قانون جذب را برای رسیدن به معشوق تبلیغ می کنند به دلیل استفاده نکردن از منابع علمی معتبر و دانش کم روانشناسی ناگفته های بسیاری را باقی می گذارند که می تواند باعث به خطر افتادن رابطه عاشقانه و سرد شدن عشق طرف مقابل شود.

برای مطالعه ی ادامه ی این مقاله می توانید از لینک زیر استفاده کنید:

ناگفته هایی از قانون جذب عشق از دست رفته

چگونه عشقم را برگردانم

وقتی فرد ترسو نیاز خود که شجاعت است را در ما پیدا میکند بصورت ناخودآگاه شرطی میشود(یعنی ناخودآگاه وی این موضوع را همیشه در نظر میگیرد که برای برطرف شدن نیازش و پیدا کردن احساس امنیت به ما نیاز دارد). حال ما با ایجاد کردن این نیاز توانستیم توجه شخص را جلب کنیم. اما آیا این کار به تنهایی کافی است؟ اگر سوال شما یکی از سوال های چگونه با دوست پسرم اشتی کنم ، چگونه با دوست پسرم اشتی کنم بهتر است دقت داشته باشید که اول باید دست از انجام اشتباهاتی که قبلا عرض کردم بردارید.(نگاه کنید به تکنیک های nlp برای برگرداندن عشق)

راه های برگرداندن دوست پسر

۱.مرحله اول قطع ارتباط بصورت کامل (نباید پیام ارسال کنید، تماس نگیرید، واسطه نفرستید، در شبکه های مجازی ابراز احساسات نکنید پست ها و عکس های غمگین نذارید)

قطع ارتباط برای بازگشت به رابطه اولین قدم است. میپرسید چرا؟ خب توجه داشته باشید ادامه دادن به این روند فقط تنش ها را افزایش میدهد و شما و عشقتان دورتر میشوید، انجام این اشتباهات باعث میشود چهره که از شما وجود دارد تخریب شود وبه عنوان یه فرد ضعیف دیده بشوید هیچ کس عاشق فردی ضعیف نخواهد شد حتی خود ما.

۲.مرحله دوم باید شخصیت طرف مقابلتون تحلیل و برسی بشه که از چه نوع تیپ شخصیتی هستند.(هر نوع تیپ شخصیتی نیاز مند برخورد های متفاوتی است شما نمیتوانید با یک فرد مغرورهمانطور رفتار کنید که با یک فرد حساس رفتار میکنید)

۳.مرحله سوم شناخت نیاز های ناخودآگاه (در این مرحله شما باید نیازهای ناخودآگاه طرف مقابلتون رو بر اساس تیپ شخصیتی ایشون تشخیص بدید و با بصورت غیر مستقیم این نیازها رو از طریق تکنیک های ان ال پی و جذب برآورده کنید)

۴.مرحله چهارم در این مرحله شما باید براساس قانون جذب تکنیک های ان ال پی ارتباط غیر مستقیم کلامی رو اجرا کنید.(اثر پروانه ای، نظریه ۶ درجه، شبکه های اجتماعی فعالیت ها، افزایش امتیازات، نفوذ و برنامه ریزی ناخودآگاه اطرافیان)

۵.مرحله پنجم در این مرحله شما باید ارتباط غیر مستقیم رو به ارتباط مستقیم کلامی و ارتباط مستقیم غیر کلامی تبدیل کنید (برقراری ارتباط از طریق تکنیک های ان ال پی، نفوذ و برنامه ریزی عصبی کلامی مرحله آخر قانون جذب، ارتباط پیامی و برنامه ریزی عصبی نوشتاری طرف مقابل)

در ادامه به چند دعا برای علاقه مندان به دعاهای دینی اشاره می کنم:

دعا برای برگرداندن عشق از دست رفته

اگر کسی عاشق شده ونمی تواند به وصالش برسد روز پنج شنبه بعد از نماز « صبح وعشاء»ابتداء صلوات بفرستد ،سپس ۱۰۱ مرتبه اسم اعظم «الحلیم» را تکرار کند .بعد از ان یک صلوات بفرستد.سپس چشمان خویش را بسته ودر خیال خود معشوق را تصورکند وظاهر نماید وبه سینه ی او بدمد ،بی شک معشوق او به او رجوع خواهد کرد.مجرب است.

 

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

شما احتمالا با جستجوی یکی از جملات زیر به این مقاله رسیده اید

تکنیک های nlp عشق. بهترین راه برای برگرداندن عشقم. برگرداندن مرد به رابطه. تکالیف برای برگرداندن عشقمان. قانون جذب عشق از دست رفته. چگونه عشقم را برگردانم. راه های برگرداندن دوست پسر. دعا برای برگرداندن عشق از دست رفته



درباره نویسنده

novinatlas 1735 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.