no-img
نوین اطلس

طرز برخورد با عشق قدیمی


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

طرز برخورد با عشق قدیمی
zip
مرداد ۹, ۱۳۹۷

طرز برخورد با عشق قدیمی


در این مطلب نوین اطلس دات کام راهکارهایی برای برخورد با عشق قدیمی به شما ارائه می دهد. برای فراموش کردن عشق های به خصوص مانند فراموش کردن عشق اول و فراموش کردن عشق یک طرفه نیز در این مطلب راه هایی به شما نشان می دهیم اگر از خود می پرسید چگونه رابطه قبلی را فراموش کنیم و به طور کلی به فکر فراموش کردن عشق ازدست رفته هستید هم ذکر برای فراموشی عشق گردآوری شده است و هم راههای فراموش کردن یک نفر را توضیح  داده ایم. در قسمت راه هایی برای فراموش کردن یک رابطه در ۲۴ روز نیز به شما نشان می دهیم چگونه در کمترین زمان عشق قدیمی خود را فراموش کنید.

ذکر برای فراموشی عشق

برای فراموش کردن عشق شخص خاص از ذهن و قلب ، آیه ۲۷ از سوره مبارکه ابراهیم را هفت مرتبه قرائت کند و بر کف دستهایش بدمد و سپس دستهایش را به صورت و بدن بکشد . عشق و محبت به آن فرد را فراموش خواهد نمود. برای نتیجه گیری کامل بهتر است که این عمل را یک هفته ادامه دهد.
( یُثَبِّتُ اللّهُ الَّذِینَ آمَنُواْ بِالْقَوْلِ الثَّابِتِ فِی الْحَیَاهِ الدُّنْیَا وَفِی الآخِرَهِ وَیُضِلُّ اللّهُ الظَّالِمِینَ وَیَفْعَلُ اللّهُ مَا یَشَاءُ ) .

فراموش کردن عشق اول و یک طرفه

مقالات زیادی در مورد غیر ممکن بودن فراموشی عشق اول وجود دارد که به نظر من مضمون همه ی آن ها بسیار نادرست و ناامید کننده است. نویسنده های چنین مقالاتی افرادی بی تجربه و تازه کار هستند که از شناخت و دانش کافی در مورد روانشناسی بی بهره مانده اند یا ممکن است در زندگی شان تجربه های خیلی بدی را پشت سر گذاشته باشند و نوشته های آن ها بر گرفته از همین تجربه ها می باشد (برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به: آیا عشق اول فراموش می شود)

در دنیا چیزهای زیادی وجود دارند که برای شما دست نیافتنی هستند. اگر برای به دست آوردن آن ها نهایت تلاش خود را کرده اید و نتیجه ای حاصل نشده است، فراموش کردن آن بهترین تصمیم ممکن است.

البته فراموش کردن عشق اول یا عشق یک طرفه به این معنا نیست که بعد از چندین تلاش از به دست آوردن خواسته تان نا امید شده و تسلیم شوید اما هرگاه از دست نیافتنی بودن خواسته تان اطمینان پیدا کرده باشید دست کشیدن از آن بهترین تصمیم خواهد بود.(برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به:  رهایی از عشق یک طرفه)

چگونه رابطه قبلی و فردی در گذشته را فراموش کنیم

یکی از معضلات بزرگی که در بین مراجعه کننده ها با آن رو به رو می شوم فراموش کردن رابطه ی قبلی و فردی در گذشته شان است. فراموش کردن عشق در کمترین زمان وابسته به تغییر باورهاست و بدون اصلاح باورها زمان نمی تواند زخم های احساسی شما را درمان کند.

نوین اطلس دات کام دریافته است دلیل اصلی درد و رنج مردم از شکست عشقی برای مدت طولانی باورهای نادرست آن ها درباره ی عشق و رابطه های عاطفی می باشد. دلیل دیگری که مانع فراموشی رابطه ی قدیمی و دلسرد شدن از عشق قدیمی می شود رسانه هایی مانند ترانه های غمگین، متن های جدایی و تنهایی و فیلم های رمانتیکی است که باورهای نادرست و محدود کننده ی افراد را قوی تر می کنند. (برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به: فراموش کردن عشق قدیمی)

فراموش کردن عشق ازدست رفته

در مقالات مختلف برای فراموش کردن عشق از دست رفته راه حل هایی مانند “زمان زخم ها را درمان می کند” یا ” خودتان را مشغول کنید” معرفی شده است. چنین راه حل هایی نه تنها به شما کمکی نمی کنند بلکه وضعیت شما را در شرایط بدتری قرار می دهند.

ممکن است بسیاری از شما برای فراموش کردن عشق خود این راه حل ها را امتحان کرده باشید و احتمالا بعد از مدتی متوجه شده اید که آن ها راهکارهایی احمقانه بیش نیستند. اما نگران نباشید؛ novinatlas.com محلی برای پایان دادن به درد و رنج های شماست.

راه هایی برای فراموش کردن رابطه ی قبلی در کمترین زمان

چگونه می توان فردی را که تصور می کردید عشق واقعی شماست خیلی سریع و در کمترین زمان فراموش کرد؟ کلید موفقیت در فراموش کردن یک رابطه از دست انجام کارهای درست نیست بلکه خوداری از اقدامات نادرست می باشد.

معمولا برای درمان و فراموشی زخم های احساسی زمان مشخصی وجود دارد مگر اینکه فرآیند درمان به وسیله ی اقدامات نادرستی کند و یا متوقف شود.

وقتی در تلاش برای فراموش کردن رابطه ی قبلی خود باشید اتفاقات مختلفی او را به شما یادآوری می کنند و فرآیند بهبودی هر بار از ابتدا آغاز می شود.

هربار که فرآیند بهبودی از ابتدا آغاز شود مدت زمان بهبودی شما افزایش پیدا کرده و ممکن است این اتفاق آنقدر تکرار شود که هیچ وقت نتوانید عشق از دست رفته خود را فراموش کنید. پس اگر می خواهید در مدت کوتاهی رابطه ی قبلی خود را فراموش کنید باید قبل از هرچیز یاد بگیرید روند بهبودی خود را متوقف نکنید. (برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به: فراموش کردن عشق در چند روز)

من در مدت کوتاهی مشاوره توانستم اشتباهی را که باعث این تصورات و افکار نادرست او شده بود به طور واضح برایش شرح دهم. اگر شما هم با چنین مسئله ای مواجه هستید این مقاله به بهبودی تان کمک خواهد کرد.

تیم روانشناسی ما با بهره گیری از آخرین تکنیک های روانشناسی در زمینه بهبود روابط عاطفی و ایجاد عشق آماده کمک به شما می باشد. می توانید به صورت رایگان پرسش های خود را شماره ی زیر ارسال کنید تا مشاورین ما شما را راهنمایی کنند:

۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸

تماس ترجیحا از طریق تلگرام و واتس اپ

مطالب مرتبط:

برخورد مناسب برای ترمیم رابطه

راه های فراموش کردن عشق

اعتماد دوباره

دیدن عشق قدیمی

مشاوره شکست عشقی

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.