no-img
نوین اطلس

چگونه برای مردان جذاب باشیم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه برای مردان جذاب باشیم
امتیاز 2.00 ( 1 رای )
zip
تیر ۱۰, ۱۳۹۷

چگونه برای مردان جذاب باشیم


موضوعات: چگونه در دانشگاه جذاب باشیم، چگونه جذاب باشیم، چگونه دختری مغرور و جذاب باشیم، چگونه ظاهری جذاب داشته باشیم، چگونه برای مردان دلبری کنیم، چگونه دختری باکلاس باشیم

چگونه در دانشگاه جذاب باشیم

یک خبر خوب: برای جذاب بودن نیاز به جراحی پلاستیک ندارید!!

بر خلاف اعتقادات رایج، سطح جذابیت شما همیشگی نیست بلکه بر اساس اقدامات، رفتار و تفکراتتان مدام در حال تغییر است.

تحقیقات نشان داده است که هم آقایان و هم خانم ها می توانند بدون اینکه تغییری در ظاهر جسمی دیگران ایجاد شود درک خود را نسبت به جذابیت آنها تغییردهند.

برای جذاب بودن نیاز نیست جراحی پلاستیک انجام بدهید و همچنین مجبور نیستید به خاطر اینکه ظاهر خود را دوست ندارید افسرده شوید زیرا سطح جذابیت شما می توند توسط خودتان تغییر کند

گذشته ی ما تعیین کننده ی اهداف آینده ی مان و ویژگی های به خصوص شخصیتی که می خواهیم در شریک زندگی مان ببینیم می باشد. مثلا اگر دختری همیشه از پدرش دور بوده به مردی مهربان جذب می شود که همیشه در کنار او باشد.

اگر بتوانید اطلاعاتی در مورد دختر یا پسر مورد علاقه تان جمع آوری کنید و متوجه شوید در گذشته چه اتفاقاتی برای او افتاده و چه چیزهایی را تجربه کرده است هیچ مشکلی در جذب او نخواهید داشت؛ تنها کافی است نیازهای او را که در گذشته برآورده نشده را ارضا کرده و کاملا متفاوت با افرادی که به او آسیب زده اند رفتار کنید.

شما نمی توانید تنها با زبان بدن و یا رفتار مهربان و با شخصیت بودن و اجتماعی بودن دوست داشتنی به نظر برسید. اگر می خواهید فردی را به خود جذب کنید و نزد او محبوب شوید باید ذهن و فکر او را درک کرده و به او نشان دهید راه حل هر کمبودی که در گذشته تجربه کرده است در دستان شماست ( نگاه کنید به جذب مردان و ایجاد وابستگی).

چگونه دختری مغرور و جذاب باشیم

۱- طرز ایستادن خود را تصحیح کنید. اگر شرایط بدنی شما در حد مطلوب قرار داشته باشد، گویای این مطلب است که یک فرد با اعتماد به نفس بالا هستید، حتی اگر از درونتان هم یک چنین احساسی نداشته باشید. در زمان راه رفتن باید محکم و ثابت قدم بردارید. کمرتان کاملاً صاف باشد، و شانه ها به سمت عقب گرایش داشته باشند. شاید در ابتدا زمانیکه یک چنین وضعیتی را تمرین می کنید برایتان قدری عجیب و دشوار باشد، اما پس از سپری شدن چند روز به آن عادت پیدا می کنید.

۲- ماهیچه های صورت را رها کنید. سعی کنید ماهیچه های صورتتان را رها کنید تا صورت، حالت طبیعی و دلپذیر خود را داشته باشد. با این چهره می توانید رو به دنیا کنید و به همگان بگویید که از هیچ چیز نمی هراسید.

۳- ارتباط برقرار کنید. هنگامیکه با فرد دیگری روبرو می شوید، با چشم های خود با او ارتباط برقر کنید، سرتان را به نشانه تائید تکان دهید، لبخند بزنید و شادی خود را به او انتقال دهید. اصلاً نگران عکس العمل فرد مقابل نباشید و البته در عین حال باید به یاد داشته باشید که در این کار زیاده روی نکنید.

چگونه ظاهری جذاب داشته باشیم

ابتدا اجازه دهید تعریفی از دلربایی داشته باشیم. دلربایی یعنی شما بتوانید در اولین برخورد احساسات دیگران را به شکل مثبتی تحت تاثیر قرار دهید. چیزی که بیشتر افراد نمی دانند این است که برای دل بردن از دیگران و باکلاس دیده شدن باید در مقابل مختلف استراتژی های مختلفی را به کار ببرید. شما می توانید برای فردی خاص با کارهایی ساده بسیار دلربا و جذاب به نظر برسید. شما باید بدانید هر فرد جهان اطرافش را با زاویه ی دید خود نگاه می کند و اگر می خواهید او را تحت تاثیر قرار دهید باید از راه درست وارد شوید.

چگونه برای مردان دلبری کنیم

تمامیت و کمال را با پیشرفت، تلاش، افزایش دست آوردهای تان و مهمتر از همه نزدیک شدن به خدا به دست آورید. در این راه بر بخشش و کمک تمرکز خواهید کرد. به عبارت دیگر بیشتر برطرف کردن نیاز های دیگران برای تان مهم خواهد بود تا برطرف کردن نیاز های خودتان. اگر کمال را با نزدیکی به خدا و با تمرکز بر برطرف کردن نیازهای دیگران و بخشندگی به دست آورید در نتیجه برای دیگران از جمله مردانی که به آن ها علاقه دارید جذاب تر خواهید شد.(همچنین نگاه کنید به توصیه هایی که مردان را دیوانه تان می کند)

چگونه دختری باکلاس باشیم

خودتان را با ظاهری تمیز و آراسته متمایز کنید

ظاهر عالی داشتن، نیمی از باکلاس بودن است. لباس‌هایی بپوشید و از زیورآلاتی استفاده کنید که خوشایند و مناسب بدن‌تان باشند و هرگز چیزی نپوشید که با آن احساس راحتی ندارید. شما مجبور نیستید گران‌قیمت‌ترین لباس فروشگاه را به تن داشته باشید یا حتی همین لباس‌های گران‌قیمت را در یک حراجی خوب خریداری کنید، بلکه بهتر است به دنبال ظاهری منحصربه‌فرد و سنجیده باشید.

تمیزی و بهداشت بسیار مهم است. هر روز دوش بگیرید و همیشه در جاهایی که برای اولین بار حضور می‌یابید با احساس و ظاهری تازه و شاداب حاضر شوید.
لباس غیر رسمی نپوشید
اگر می‌خواهید برای مکانی رسمی یا نسبتا رسمی لباس بپوشید، بهتر است شرایط را به خوبی درک کنید. اگر کمی رسمی‌تر لباس‌ بپوشید، بهتر از این است که لباس‌ غیر رسمی به تن داشته باشید. ضمنا نباید برای حضور در یک محفل رسمی از لباس جین استفاده کنید

در مورد عُرف و رسوم پوشش جایی که قرار است بروید، اطلاعات کسب کنید و در صورت سردرگمی از میزبان یا دوستانی که آنها هم قرار است بیایند پرس‌و‌جو کنید.
جوری به‌نظر نرسید که انگار شب قبل تا دیروقت مهمانی بوده‌اید
با نشانه‌های به جا مانده از مهمانی شب قبل، جایی نروید. مثلا آثار آرایش به جا مانده از مهمانی شب را از صورت‌تان پاک کنید و دوش بگیرید. هر جایی که قرار است بروید حتما باید نشان‌دهنده‌ی این باشد که آماده‌ی شروع یک روز جدید هستید.

بیشتر بخوانید:

جذب پسران به خود ( تضمینی)

جذب مردان و ایجاد وابستگی

چرا مردها بی احساس هستند

راهکارهای ازدواج با همسر سابق

کلماتی که مردان را تحریک می کند

چگونه اخلاق شوهرمان را تغییر دهیم

۵ مرحله ی ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
روانشناسی جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1734 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.