no-img
نوین اطلس

چرا مردها بی احساس هستند


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چرا مردها بی احساس هستند
zip
تیر ۱۳, ۱۳۹۷

چرا مردها بی احساس هستند


نوین اطلس دات کام در این مطلب به شما نشان می دهد چرا مردها سرد میشوند و در این شرایط نحوه برخورد با مرد بی توجه و بی محبتی شوهر چه می تواند باشد. در این مطلب راهکارهایی برای به چالش کشیدن مردان به شما معرفی می کنیم. دلایلی برای بی توجهی زن به مرد نیز در این مطلب به شما ارائه می دهیم. به شما نشان می دهیم چگونه نسبت به مردان بی تفاوت باشیم و مردان بی احساس چه خصوصیاتی دارند. همچنین به شما نشان می دهیم مردان احساساتی چه نشانه هایی دارند(همچنین نگاه کنید به بی توجهی شوهر به همسرش)

چرا مردها سرد میشوند

آسیب شخصیتی: ۹۰ درصد افرادی که احساسات مثبت از خودشان نشان می دهند هرگز پاسخی معادل آن را دریافت نمی کنند. وقی فردی رفتار خوبی از خود نشان دهد و در مقابل هیچ واکنش مثبتی دریافت نکند تلاش می کند با رفتارهایی منفی نشان دهد که به طرف مقابل هیچ علاقه ای ندارد. اما درواقع هرچقدر رفتارهای منفی بیشتری از خود نشان دهد علاقه اش را بیشتر ثابت می کند.
عدم توانایی در درست کردن ذهن: بسیاری از افراد وقتی به کسی علاقه مند می شوند نمی توانند خود را در مقابل آن فرد کنترل کنند و از هر فرصتی برای ابراز علاقه به او استفاده می کنند حتی اگر قبلا با فردی دیگری که مورد علاقه ی شان بوده آشنا شده باشند. اگر فردی در چنین شرایطی قرار بگیرد علاقه ای که در گذشته به فرد دیگری داشته کاهش پیدا می کند و احساساتش نسبت به فرد جدید بیشتر می شود. این افراد معمولا اعتیاد به عشق دارند. (برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به: چرا مردها بی احساس می شوند)

نحوه برخورد با مرد بی توجه

*هرگز همسر خود را به خاطر بی توجهی و بی احساسی خود سرزنش نکنید. ذات مردان بر خلاف زنان به گونه ای است که احساسات و با عاطفه بودن در اولویت قرار ندارد و بسیاری از مسائل را به جای گفتن آن و تخلیه احساسات در خود می ریزند. شما باید بدانی با مرد بیخیال چگونه رفتار کنی.

*در مورد نیاز و انتظارات شوهر بی توجه خود با او صحبت کنید. در نظر داشته باشید مردان به دلیل مسئولیت تامین مخارج خستگی زیادی را متحمل می شوند. پس بهتر است قبل از صحبت و گفت‌ و‌ گوی دونفره ، از تلاش های همسر خود تشکر کنید.

*زمانی را برای صحبت انتخاب کنید که هم شما و هم همسر در موقعیتی خلوت و استراحت و بدور از فرزندان هستید.

* علت ناراحتی همسرتان را بپرسید. سوالات شما نباید حالت بازجویی داشته باشد و پس از آن به شوهر خود فرصت دهید به آنها پاسخ دهد و عجله ای در شنیدن آن نداشته باشید. سعی کنید سوالات زیاد و طولانی نپرسید.

بی محبتی شوهر

یکی از مهم ترین دلایلی که مردم در درک یکدیگر شکست می خورند این است که تصور می کنند همه ی آدم های دنیا مانند آن ها هستند. اگر فردی بدون درک این موضوع که آدم ها باهم متفاوت هستند انتظار داشته باشد همه مانند او رفتار کنند، هنگام برخورد با آن ها دچار سردرگمی می شود.

سوال هایی از قبیل “چرا مردها بی احساس می شوند” یا “چرا مرد ها سرد می شوند” از دسته ی سوالات بسیار رایج است. اما آیا می دانید اشکال کار در پرسیدن این قبیل سوالات کجاست؟ اشکال کار آنجاست که شما توقع داشته باشید همه ی مردها مثل هم رفتار کنند، در صورتی که هر شخصی در دنیا با بقیه متفاوت است و همه نمی توانند رفتار مشابهی داشته باشند. (برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به: چرا مردها احساس ندارند)

به چالش کشیدن مردان

وقتی دیگران متوجه شوند فردی به شما جذب شده است جذابیت هایتان برای آن ها آشکارتر خواهد شد.

اگر پسر مورد علاقه یا معشوقتان متوجه شود که دیگران شما را دوست دارند و برای آن ها جذاب هستید علاقه اش نسبت به شما بیشتر می شود.

بهترین برخورد در مقابل پسر مورد علاقه تان این است که به او نشان دهید برای دیگران دست نیافتنی بوده و در این هنگام به طور کامل در کنار او حضور داشته باشید.

بودن در کنار معشوقتان و دوری از هر کس دیگری که به شما علاقه دارد دو پیام مهم به او می دهد؛ اول اینکه شما دختری دست نیافتنی هستید و دوم اینکه به معشوق خود اهمیت می دهید. (برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به: به دست آوردن دل پسرها)

بی توجهی زن به مرد

شما زمانی می توانید با توجه و محبت زیاد همسرتان را جذب کنید که این توجه در زمان درستی صورت بگیرد. اگر می خواهید توجه و محبت بیش از حد شما برای همسرتان آزار دهنده نباشد باید ابتدا او را تحت تاثیر قرار دهید تا باعث دلیل فاصله گرفتن مرداننشوید.

منظور از تحت تاثیر قرار دادن طرف مقابل این است که باید به او نشان دهید توانایی برآورده کردن مهم ترین نیازهای او را دارید.

مثلا اگر زنی بخواهد از لحاظ مالی در رفاه باشد باید خودتان را مردی بلندپرواز، باهوش و بلند همت نشان دهید. زیرا زنان باور دارند چنین مردی می تواند روزی ثروتمند و موفق باشد.(برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به: توجه به همسر)

چگونه نسبت به مردان بی تفاوت باشیم

جذابیت و روانشناسی

هر شخصی روشی خاص برای ارزیابی جذابیت دیگران دارد که برگرفته از تجربیاتی می باشد که در زندگی خود با آنها مواجه بوده است.

اگر به فردی به اندازه ی کافی توجه نشود به احتمال زیاد بیشتر به کسانی جذب می شود که مهربان و حمایت کننده باشند.

وقتی متوجه شوید شخصی چه نیازهایی دارد، می توانید به شیوه ای رفتار کنید که به نظر جذاب تر شوید. در دوره های مشاوره توضیح داده ام چگونه می توانید با نشان دادن ویژگی هایی که دیگران به دنبال آن هستند کاری کنید که به نظر بسیار جذاب تر شوید.(برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به:چگونه جذاب تر شویم)

مردان بی احساس

یکی از دلایل عدم تداوم عشق بعد از ازدواج و سرد شدن مردان در رابطه این است که ضمیر ناخودآگاه چنین افرادی این چالش (ثابت کردن خود) را در نفس آن ها ایجاد می کند در نتیجه در برخورد با شما احساس می کنند عاشق شده اند. اما وقتی به هدفشان رسیدند دیگر دلیلی برای این عشق نمی بینند؛ در نتیجه جذابیت شما برای آن ها از بین رفته و علاقه شان را نسبت به شما از دست می دهند. با توجه به این توضیحات اکنون می توانید درک کنید که چرا عاشق شدن بعد از ازدواج به افراد توصیه می شود.

ادامه ی مطلب در:

چرا عشق در مردان از بین می رود

مردان احساساتی

مغز مردانه چگونه است؟
ارتباط بین نیمکره چپ مغز(جایگاه منطق) و نیمکره راست مغز(محل عواطف و احساسات) در زنان قوی تر است. ارتباط بین دو نیمکره در زنان شبیه یک بزرگراه است و به راحتی می توانند بین دو نیمکره حرکت کنند.

اما در مردان این ارتباط مانند یک کوره راه باریک است که باعث می شود دسترسی به احساسات برای مردها چندان آسان نباشد.به همین علت است که واکنش مردان نسبت به احساسات ضعیف تر است.

مرد که گریه نمی‌کند!
پسرها معمولاً این درس را زود یاد می گیرند . آن ها در سن یک سالگی در مقایسه با دختران ارتباط چشمی کمتری برقرار می کنند و به اشیای متحرک مثل ماشین توجه بیشتری نشان می دهند تا چهره انسان ها. هم پدرها و هم مادرها با پسران شان کمتر در مورد عواطف و احساسات صحبت می کنند(به جز خشم). در زمین بازی پسرها یاد می گیرند که جلوی اشکشان را بگیرند و ترسی از خود نشان ندهند. در سنین بزرگسالی هم مردان صحبت کردن را در جمع ابزاری برای بالا بردن موقعیت خود می دانند، برعکس خانم ها که برای نزدیکی به دیگران با آن ها وارد صحبت می شوند.

خشم، ویژگی مردانه!
اگر چه زنان هم به اندازه مردان عصبانی می شوند، اما خشم همچنان یک ویژگی مردانه به حساب می آید. خشم به این علت به وجود می آید که شخص به علت سرکوب کردن احساسات خودش دچار سرخوردگی شدید می شود. با این وجود این کاری است که مردان انجام می دهند، چون می ترسند که اگر کمی به احساساتشان بها بدهند دیگر کنترل آن از دستشان خارج می شود. اما اگر بخواهید می توانید کمی رفتار او را تغییر دهید مهم این است که بدانید چگونه اخلاق شوهر را تغییر دهید.

مطالب مرتبط:

روش برخورد با شوهر بی مسئولیت

نحوه برخورد با مرد بی توجه

نشانه های بی علاقگی پسر به دختر

چرا عشق از بین میرود

چرا مردان بی احساس می شوند

چگونه دل پسری را به دست بیاوریم؟

علت فاصله گرفتن مردها

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.