no-img
نوین اطلس

نشانه های بی علاقگی دختر به پسر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

نشانه های بی علاقگی دختر به پسر
امتیاز 4.29 ( 7 رای )
zip
مرداد ۱۳, ۱۳۹۷

نشانه های بی علاقگی دختر به پسر


اگر می خواهید مطمئن شوید دختری به شما علاقه ندارد موضوعات این مطلب از نوین اطلس دات کام را که نشانه های بی علاقگی دختر به پسر می باشد تا پایان دنبال کنید. در این مطلب با نشانه های عدم علاقه مندی دختر به پسر آشنا می شوید. نشانه های تنفر پسر از دختر را در کنار نشانه های علاقه پسر به دختر می بینید. دلایل عدم علاقه پسر به دختر را نیز مطالعه خواهید کرد. نشانه تنفر دختر از پسر از دیگر موضوعات این مطلب می باشد. در نهایت با نشانه های وابستگی پسر به دختر، نشانه های عدم علاقه دختر به پسر و نشانه های بی علاقگی زن به شوهر آشنا خواهید شد.

نشانه های عدم علاقه مندی دختر به پسر

اگر پسری به شما علاقه مند باشد هیچ گاه از توجه اش نسبت به شما کم نمی شود. یکی از نشانه های عدم علاقه مندی پسر به دختر کمبود محبت و توجه او نسبت به شما خواهد بود. اگر می خواهید متوجه این کمبود توجه شوید نشانه های زیر را دنبال کنید. اگر این نشانه ها را در پسر مشاهده کردید او به شما علاقه ندارد:

۱- او میگوید که برای ایجاد رابطه آمادگی ندارد، همان راه گریز قدیمی؛ افراد وقتی احساس میکنند به شخصی علاقه ندارند معمولا از این عبارت استفاده می کنند. جمله ای بی قید و شرط که نیاز به مقدمه چینی نداشته و جایی را برای گفتگوی متقابل باقی نمی گذارد. اگر این جمله به شما گفته شد، منظور گوینده این است که نمی خواهد با شما ارتباط برقرار کند. به هر دلیلی او شما را به عنوان طرف دیگر یک رابطه عاشقانه با خود نمی بیند، بنابراین به امید روزی که او را بدست آورید ننشینید. ممکن است در نهایت او در یک رابطه درگیر گردد، اما احتمالا آن نفر شما نخواهید بود.

۲- همیشه این شما هستید که با او تماس میگیرید و/یا او جواب تماسهای شما را نمیدهد مراقب باشید، ممکن است او درحال دوری نمودن از شما باشد؛ و اگر در حال طفره رفتن از شما نباشد، شما در فکرش نیستید، و او براحتی همه چیز را فراموش کرده. به هرحال این بدان معناست که او کمتر از شما سرمایه گذاری نموده و موفقیتان زیاد برایش اهمیت ندارد.

یک قانون: اگر جواب اولیت تماستان را نداد، برای بار دوم با او تماس بگیرید، چون ممکن است نخواهد خودش را خیلی راحت در دسترس قرار دهد. چنانچه جواب تماس دوم را نیز نداد، میتوانید نتیجه بگیرید که علاقه ای بشما ندارد. ( در این مرحله بهتر است مهلتی قائل شوید؛ زنان بارها و بارها در کتابهای عشقی خوانده اند که بگذارند مردان به دنبال آنها بیایند. او باید حداقل هر سه باری که با او تماس میگیرید، یکبارش را جواب دهد.)

تنفر پسر از دختر و دلایل آن

دخترها معمولا رفتارهایی انجام می دهند که از نظر خودشان رفتار بدی نیست اما همین رفتارها می تواند پسر را از دختر متنفر کند. نوین اطلس برخی از این رفتارها را برای شما گردآوری کرده است تا بتوانید با اجتناب چنین رفتارهایی مانع تنفر پسر از خود شوید:

۱. اینکه زن‌ها چطور می‌توانند حتی ساده‌ترین چیزها را هم پیچیده کنند: شاید این اولین باری نباشد که این را می‌شنوید، خانم‌ها عادت دارند وقتی چیزی را نمی‌خواهند، اما نمی‌توانند بگویند چرا، موضوع را پیچیده کنند. برای آنها پیچیده کردن مسائل خیلی راحت‌تر از توضیح دادن است.

۲. کمبود اعتمادبه‌نفس در خانم‌ها: چطور ممکن است مردی زنی را تحسین کند که قادر به تحسین کردن خودش نیست؟

۳. زن‌هایی که فکر می‌کنند همه‌چیز را می‌دانند: این هم درست مثل مورد قبلی است. همیشه باید تعادل وجود داشته باشد.

۴. میل شدید زن‌ها برای تغییر دادن مردها: خیلی از زن‌ها با این تصور وارد یک رابطه می‌شوند که می‌توانند نقص‌های جزیی فردمقابل خود را عوض کنند. و بااینکه ممکن است در بعضی مسائل درست باشد، اما هیچ چیز برای یک مرد بدتر از این نیست که زن زندگی‌اش خصوصیات او را نپذیرد

۵. حسادت خانم‌ها: داشتن حسادت در یک رابطه تاحدی می‌تواند سالم باشد اما متاسفانه وقتی این حسادت تا جایی پیش می‌رود که روابط مرد با اجتماع اطرافش را دچار مشکل می‌کند، او را از زن زندگی‌اش دورتر می‌کند.

۶. زن‌هایی که بیش از حد وابسته هستند: مردی که احساس کند در رابطه خود اسیر شده است، هر کاری که دستش برمی‌آید انجام می‌دهد تا آزادی خود را دوباره به دست‌ آورد.

نشانه های علاقه پسر به دختر

مرد عاشق نشانه های به خصوصی دارد. مرد عاشق خیلی به شما نزدیک می شود و به طور محسوس و واضحی می توانید علاقه ی او را به خود تشخصی دهید. برخی از  نشانه هایی که از علاقه ی پسر به دختر خبر می دهند به شرح زیر می باشد:

مرد عاشق به شما لبخند می‌زند
وقتی با او صحبت می‌کنید لبخند می‌زند. حتی وقتی از او فاصله دارید هم به شما لبخند می‌زند. متعجب می‌شوید که چه چیزی پشت این لبخند وجود دارد.

مرد عاشق به شما اجازه می‌دهد او را بشناسید
تلاش مضاعفی می‌کند تا شما بیش‌تر درباره‌ی او بدانید. سعی می‌کند در حضور شما بیش از اندازه صادق و شیرین باشد تا نیمه‌ی حساس و نازک‌ طبع‌اش را بفهمید.

مرد عاشق نزدیک شما می‌ایستد / می‌نشیند
هر وقت شما دو نفر مکالمه‌ای دارید، سعی می‌کند تا حد ممکن نزدیک شما بایستد یا بنشیند. البته، مقداری فاصله را حفظ می‌کند تا شما احساس ناراحتی نکنید.

عدم علاقه مرد به زن

در این بخش novinatlas.com به شما نشان می دهد چه زنانی مرد را از خود دور می کنند و دلایل عدم علاقه ی مرد به زن چه مواردی می تواند باشد. البته باید هشدار بدهیم که این لیست برای همه موارد و همه آقایان صدق نمی‌کند. این تحقیق به هیچ عنوان علمی نبوده و فقط جنبه آماری داشته است.

. زنانی که در ابتدای یک رابطه سعی می‌کنند به جای طرف خود تصمیم بگیرند و انتخاب کنند: هیچ اشکالی ندارد که بعد از گذشت چند سال از یک رابطه که زن می‌فهمد مردش چه می‌خواهد و چه چیزهایی را دوست دارد به جای او انتخاب کند اما مطمئناً این کار در ابتدای یک رابطه چندان مورد پسند مردان نیست.

. زنانی که خصوصیات زنانه ندارند: از دید آقایان زن در هر مقام و منصبی که باشد، باید زنانگی و ظرافت خود را حفظ کند (مثل طرز لباس پوشیدن و نحوه صحبت کردن) و این تنها چیزی است که مردان را وادار به تحسین خانم‌ها می‌کند.

. زنانی که قدرت مراقبت از خودشان راندارند: مردان کمی در دنیا هستند که بدون جذب شدن به طرف زنی، عاشق او شوند.

. زنانی که به شدت مادی‌گرا هستند: برای بیشتر آقایون اینکه زنی فقط به دنبال خریدن آخرین مدل لباس یا رفتن به مسافرت‌های تفریحی باشد به هیج عنوان جذاب نیست. زندگی خیلی فراتر از مادیات صرف است.

نشانه تنفر دختر از پسر

دختری که پسری را دوست داشته باشد می خواهد همه ی وقتش را در کنار او سپری کند. در نتیجه اگر دختری به پسری کم محلی کند به این معنی است که از او تنفر دارد. برخی از نشانه های کم محلی را در ادامه می بینید:

۱. ایمیل‌ها و پیامک‌های شما را پاسخ نمی‌دهد.
در این عصر تکنولوژی هیچ چیز ساده‌تر از فرستادن یک ایمیل یا یک پیامک به کسی نیست. اگر طرف‌ موردنظرتان ساعت‌ها –یا حتی روزها– بعد به این نوع پیام‌های شما پاسخ می‌دهد، وقت آن رسیده است که او را فراموش کنید. دلیل این رفتار فقط تنبلی نیست، بی‌ادبی و بی‌توجهی هم هست. شاید چندان اهل پیامک فرستادن نباشد اما حداقل باید بتواند به طریقی دیگر با شما تماس بگیرد.

۲. فاصله جسمی و احساسی خود را با شما حفظ می‌کند.
آیا اغلب ارتباط چشمی خود با شما را قطع می‌کند، حتی وقتی تنهایید؟ یا هیچ چیزی درمورد جزئیات زندگی خود به شما نمی‌گوید؟ چنین مردی نمی‌خواهد با شما رابطه عمیقی ایجاد کند. البته دوستی با چنین کسی اشکالی ندارد اما نباید سرمایه گذاری احساسی روی او بکنید و بهتر است از او دور شوید.

۳. هیچوقت دنبالتان نمی آید.
مردی که دوستتان داشته باشد همه تلاشش را می‌کند که به شما نشان دهد برای او خاص هستید. کسی که حتی تا دم خانه‌تان نمی‌آید، نباید انتظاری برای یک رابطه طولانی‌مدت از او داشته باشید.

نشانه های عدم علاقه دختر به پسر

عدم علاقه ی دختر به پسر چیزی نیست که به سختی متوجه شوید. با این حال در این بخش چندین نشانه برای عدم علاقه ی دختر به پسر معرفی می کنیم:

در مراسم‌های مهم بدون شما شرکت می‌کند.
مهمانی دوستانش؟ شام سالگرد ازدواج خواهرش؟ شاید حتی تولد خودش؟ گاهی‌اوقات مردی می‌خواهد استقلال خود را حفظ کند و گاهی دیگر می‌خواهد مطمئن شود ممکن است دلیل این رفتارش این باشد که نمی‌خواهد خیلی شما را درگیر خانواده و دوستانش کند تا وقتی که خواست رابطه‌اش را راحت‌تر با شما بر هم بزند. در این صورت باید بدانید که خیلی برای او باارزش نیستید. شما هم راه‌های بهتری برای گذراندن وقتتان دارید — با دوستان و خانواده خودتان که دوستتان دارند.

از هرگونه برنامه‌ریزی برای آینده –چه کوتاه مدت و چه بلندمدت– با شما خودداری می‌کند.
آیا این مرد شما را در حاشیه‌های زندگی خود نگه می‌دارد؟ برای تعطیلات آخر هفته خود جدا از شما برنامه می‌گذارد؟ اگر فقط قرارهای لحظه‌آخری با شما می‌گذارد، و بیشتر وقت خود را با دوستانش برنامه‌ریزی می‌کند، آنقدرها به شما علاقه‌مند نیست. ببخشید ولی شما لیاقت بهتر از اینها را دارید.

برنامه‌های شما را در لحظه آخر کنسل می‌کند.
این هم یک نشانه مشخص دیگر است که یعنی ارزشی برای شما و وقتتان قائل نیست. برای کسی که ارزش شما را می‌داند جا بگذارید.

نشانه های بی علاقگی زن به شوهر

زن ها معمولا در مقابل شوهر خود بسیار صبور هستند و زیاد فداکاری می کنند. زنانی که شوهر خود را دوست داشته باشند به سختی از او فاصله می گیرند و کمتر پیش می آید دور از چشم او کاری انجام دهند. همچنین کمتر به دنبال بهانه هایی برای دعوا کردن خواهند بود. در نتیجه نشانه های زیر علائم بی علاقگی زن به شوهر می باشند:

به سادگی از شما دلگیر می شود
کارهایی که شما قبلا انجام می دادید و برای شریک زندگی تان آزار دهنده نبود، حال او را به شدت عصبانی می کند و این برای شما عجیب است. در این شرایط احساس می کنید که او منتظر یک اتفاق کوچک است تا با شما بجنگد.
جنگ و دعوا در هر رابطه ای طبیعی است اما اگر مدام و به دلایل کوچک و غیر منطقی تکرار شوند، نشاندهنده آن است که رابطه شما به سمت خوبی پیش نمی رود. احتمالا شریک زندگی شما به دنبال بهانه ای ست تا شما را مقصر دانسته و رابطه را به اتمام برساند.

به شما دروغ می گوید
اعتماد پایه هر رابطه ای است که اگر از بین رود، از رابطه هیچ نمی ماند. مهم نیست که چه دروغی شنیده اید، هیچ دروغی در یک رابطه عاطفی قابل قبول نیست.
دروغ گفتن به شریک زندگی بدین معنی است که او به شما احترام نمی گذارد و به شما این حق را نمی دهد که حقیقت را بدانید. بنابراین اگر چندین بار از او دروغی شنیدید، وقت تان را در آن رابطه هدر ندهید زیرا که او باز هم به شما دروغ خواهد گفت.

مطالب مرتبط:

نشانه های عدم علاقه مرد به زن

نشانه های بی علاقگی زن به شوهر

نشانه های عشق واقعی در زنان

علت کم شدن علاقه به همسر

نارضایتی از ازدواج

تماس چشمی با دختر

نشانه های عاشق شدن دختر به پسر



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.