no-img
نوین اطلس

چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم – تکنیک های تسخیر قلب


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم – تکنیک های تسخیر قلب
امتیاز 4.50 ( 2 رای )
zip
خرداد ۳۰, ۱۳۹۷

چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم – تکنیک های تسخیر قلب


در این مقاله از نوین اطلس می خواهیم به پرسش های زیر پاسخ دهیم.

راه های تسخیر قلب پسران چیست؟

چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم؟

چگونه یک مرد مغرور را عاشق خود کنیم؟

چگونه قلب یک زن را تسخیر کنیم؟

راز علاقه مرد به زن چه می باشد؟

دعای تسخیر قلب مرد چیست؟

از کدام جملات تسخیر کننده قلب استفاده کنیم؟

اگر شما نیز به دنبال جواب چنین سوالاتی هستید می توانید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم

برای اینکه بفهمیم چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم باید بدانیم نیازها یکی است؛ زبان آدم ها متفاوت است.

اصلی به عنوان «اصل تفاوت های فردی» در روانشناسی وجود دارد که بر این اساس، نیازهای انسان ها تفاوت چندانی با هم ندارد بلکه آدم ها به خاطر تفاوت در فرهنگ های متفاوت، به شیوه های مختلفی رشد می کنند و مثل هم نیستند، بنابراین نیازهایشان به شیوه های مختلفی بیان می شود و تفاوت آنچنانی با هم ندارد. در واقع همه آدم ها نیازهای زیستی، روانی- اجتماعی و عاطفی دارند اما به دلیل سبک متفاوت زندگی شان، نحوه بیان نیازهایشان هم با هم متفاوت است.

برای اینکه به پرسش چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم، پاسخ دهیم باید بدانیم وقتی آدم ها با خصوصیات و هیجان های دیگران، با شیوه و سبک زندگی که در آن بزرگ شده اند، آشنا نباشند، در روابط بین فردی خود دچار مشکل می شوند و این اتفاق به صورت پررنگ تری در روابط بین زن و شوهرها خود را نشان می دهد.

برای جلوگیری از این مشکلات، باید چند نکته را به خاطر بسپاریم: در بحث های مختلف زندگی، مهارتی به عنوان حل مساله وجود دارد و اولین اصل حل مساله این است که بپذیریم «من و همسرم دو آدم متفاوت هستیم و دلیلی ندارد مثل هم باشیم» و این تفاوت ناشی از سبک های زندگی و شیوه های متفاوت تربیتی است. اگر این موضوع رو به طور کامل درک کنیم کمک بزرگی به حفظ رابطه عاشقانه خود خواهیم کرد.

چگونه یک مرد مغرور را تسخیر کنیم

برای اینکه بتوانیم بفهمیم چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم باید به دو نکته اساسی توجه داشته باشیم.

ابتدا امتیازهای خود را افزایش دهید

همانطور که قبلا هم در مقاله ی راه های جذب پسر مورد علاقه در دانشگاه توضیح داده ایم پسران مغرور عاشق کسانی می شوند که امتیازات مشابه یا بالاتری نسبت به خودشان داشته باشند. هر چقدر امتیازهای بیشتری داشته باشید، جذابیت بیشتری نیز خواهید داشت. این امتیازات ارزش و اهمیت یک فرد خاص را نشان می دهد. پس اگر می خواهید قلب پسر یا مرد مورد علاقه تان را تسخیر کنید لازم است امتیازات خود را در چشم او افزایش دهید.

بدون منظور به او توجه کنید

دومین قدم برای اینکه یک پسر مغرور را عاشق خود کنید این است که بدون هیچ قصد و منظوری به او توجه بسیار زیاد نشان دهید (در این مرحله نباید به او ابراز علاقه کنید). وقتی پسری مغرور با دختری با بالاترین امتیاز رو به رو شود که به او توجه زیادی نشان دهد، خوشحالی وجودش را فرا گرفته و به او جذب می شود.

چگونه قلب یک مرد را برای همیشه تسخیر کنیم

عاشق شدن کافی نیست شما باید بتوانید این عشق را حفظ کنید. پس برای اینکه بفهمیم چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم باید بدانیم بدست آوردن قلب مردان وقتی ارزش دارد که همیشگی باشد.

نقاب را بردار

این که همان طور باشی که هستی کار سختی است؟ پس چرا بیشتر اوقات در حال بازی کردن نقشی هستی که اصلا شباهتی به ویژگی های خودت ندارد؟ تا کی می توانی نقش یک آدم کامل که هیچ عیب و ایرادی ندارد را بازی کنی؟ اگر روزی خسته شدی و ناگهان فشار مدت ها سکوت را روی شریکت خالی کردی، فکر نمی کنی با این کار او را بیشتر شوکه می کنی؟ در مسیر تسخیر قلب مرد، بدون این که ترس از دست دادن همراهت را داشته باشی صادقانه و با جسارت از عقاید و احساس هایت حرف بزن و به او نشان بده که چه دیدگاهی در مورد او و زندگی ات داری حتی اگر نظرت مخالف دیدگاه های او باشد نترس، چون وقتی با قدرت موضع گیری ات را مشخص می کنی و فریاد می زنی که وجود داری، زیبایی بیشتری را برای شریکت به وجود می آوری اما اگر یک خانم هستید باید یک راز کوچک را هم بدانی. بیشتر خانم ها به دلیل روحیات خاصی که دارند در نخستین ملاقات ها همه احساسات خود را بیرون می ریزند و هرچیزی که به ذهن شان می رسد را برای شریک شان بازگو می کنند. دست نگه دارید، چون شما سال های سال فرصت دارید که در کنار هم زندگی کنید و از سرگرمی ها و احساسات تان حرف بزنید. نکته کلیدی ما به شما قدری پیچیده بودن است. از روی این ویژگی به سادگی رد نشوید و اگر می خواهید بدانید چگونه یه پسر را دیوانه خود کنید پس سعی کنید برای مرد زندگی تان قدری مبهم باشید. بگذارید او به تدریج کشف تان کند.

وقتی عشق همه زندگی ات می شود

مردان حتی آن هایی که واقعا عاشق یک زن می شوند تنها بخشی از ذهن و زندگی خود را درگیر یک ارتباط می کنند اما زنی که عاشق شد همه زندگی اش صرف عشقی می شود که درگیرش شده است. مگر نمی خواهی همراه و شریکت را عاشق خودت کنی؟ پس برای شروع یاد بگیر که کمتر در مورد احساست با یک مرد صحبت کنی و اصلا لازم نیست هر احساس و واکنشی که نسبت به ارتباطت داری را بی پرده برایش بیان کنی. شما کارهای دیگری هم داری که در کنار عشق به شریکت باید انجام دهی. شاید این یک حقیقت تلخ برای خانم ها باشد اما تحقیقات روان شناسان نشان داده، که هرچقدر زنان بیشتر حرف بزنند و از احساس های شان صحبت کنند و از همه بدتر همه زندگی شان را وقف عشق به شریک شان کنند، به همان میزان یک مرد را بیشتر از خودشان دور کرده اند.

راز علاقه مرد به زن

در ادامه به روش های بیشتری اشاره خواهیم کرد که به ما در پاسخ به پرسش چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم پاسخ می دهد:

۱. منتظر تلفن شماست

یکی از ویژگی‌های مرد عاشق این است که در هر شرایطی دوست دارد وقت خودش را با شما سپری کند حتی وقتی که کنار هم نیستید به فکر شماست و ترجیح می‌دهد با تلفن یا پیامک با شما در ارتباط باشد. هرچند که بیشتر آقایان زیاد از تلفن صحبت کردن خوش‌شان نمی‌آید اما اگر قرار باشد با همسری که دوستش دارند صحبت کنند چندان هم از این کار بدشان نخواهد آمد و حتی منتظر تماس شما می‌شوند و با این کار به شما نشان می‌دهند که دوست‌تان دارند.

۲. برای شما سخاوتمند است

مردی باسلیقه و مغرور است. معمولا خیلی به سر و وضعش می‌رسد و نگران ظاهرش است. او یک مرد خوش‌لباس است که کیفیت و تجمل را دوست دارد. دوست دارد محل زندگی‌اش دنج و قشنگ و با امکانات رفاهی باشد. از تمجید و ستایش کردن خجالت نمی‌کشد و از این بابت بسیار راحت است. او دلش می‌خواهد متفاوت‌‌ترین، کم‌نظیرترین و تاثیربخش‌ترین چیزها را داشته باشد. سخاوتمند است و در مورد پول دست و دلباز است. او عاشق چیزهایی مثل گل، موسیقی ملایم، رستوران‌‌های دنج و مهمانی‌های مجلل است.

۳. سعی می‌کند آراسته باشد

اگر قلب یک پسر را تسخیر کنید، وقتی قرار است شما را ببیند به خودش می‌رسد و دوست ندارد شما او را خسته و نامرتب ببینید همان‌‌طور که خودش هم دوست ندارد شما خسته و نامرتب باشید. مردی که سعی می‌کند در کنار شما بی‌عیب و نقص به نظر بیاید حتما شما را خیلی دوست دارد و برای شما ارزش قائل است و همیشه بهترین‌ها را برای‌تان فراهم خواهد کرد. چون آرامش و آسایش شما برایش مهم است به‌خصوص در مواقعی که قرار است به دیدار دوستان یا اقوامش بروید، او سعی می‌کند طوری لباس بپوشد که شما راضی باشید. اینها همه از نشانه‌های دوست داشتن به روش مردانه است.

او تقریبا همیشه هدفی دارد که برای نیل به آن سخت می‌کوشد. توقعش در عشق آن است که شما هر آنچه را در توان دارید انجام دهید و کمک کنید او به هدفش برسد. امنیت خاطر خیلی برایش اهمیت دارد. اگر می‌خواهید چنین مردی عقاید و خواسته‌های شما را مدنظر قرار دهد باید بیاموزید که در رابطه با او سیاستمدار باشید زیرا او به سیاست و تدبیر و کاردانی احترام می‌گذارد. آنچه دوست ندارد شورش و نافرمانی است. می‌تواند به طرزی خارق‌العاده حامی و پشتیبان شما باشد. جاه‌طلب است او سرسپرده شما نخواهد شد مگر آنکه بداند شما آماده‌اید سرسپرده او و اهدافش شوید.

۴. وقتی از سرکار به منزل برمی‌گردد

از نشانه‌های حمایت و دوست داشتن بعضی از مردها، این است که هنگامی که از محل کار به منزل برمی‌گردند سعی می‌کنند خستگی‌های محل کارشان را با خود به خانه نیاورند چون نمی‌خواهند محل آسایش خودشان را با درگیری‌های محل کاری‌شان خراب کنند. شاید به نظر شما بیاید که بهتر است در مورد مشکلات و جزئیات کار همسرتان اطلاع داشته باشید اما همیشه اینگونه نیست و گاهی پیش می‌آید که برخی از مردان ترجیح می‌دهند شما را درگیر حاشیه‌ها و دلمشغولی‌های کارشان نکنند و حتی بعضی از آنها برای اینکه کوچک‌ترین ناراحتی و نگرانی‌ای برای شما پیش نیاید نه‌تنها در مورد کار با شما صحبت نمی‌کنند بلکه با روی گشوده و حتی با خرید گل پیش شما می‌آیند بنابراین در این مورد بهتر است خیلی وسواس به خرج ندهید چون این هم یکی از نشانه‌های خوبی است که می‌توانید به آن دقت کنید و البته از آن لذت ببرید.

قلب عاطفی مرد کجاست

اگر به دنبال قلب عاطفی مردان هستیم و می خواهیم بدانیم چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم باید به سه قانون زیر پایبند باشیم:

همه مردها مهربانی را دوست دارند

مهربان باشید، شاید فکر کنید مردی با ظاهر خشن و زبانی تند و تیز که بلد نیست کلام محبت‌آمیزی بگوید دوست ندارد کلام مهربانانه بشنود و مهربانی ببیند اما اشتباه نکنید، تمام مردها نیازمند جنبه مهربانانه زنان زندگی خود هستند. شاید شما حتی بیشتر از او با مشکلات اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی جامعه برخورد داشته باشید اما یادتان باشد که مردان معمولا بیشتر از شما در گذر زندگی و در برخورد با مشکلات فرسوده می‌شوند و برای همین حتی ذره‌ای کوچک از مهربانی می‌تواند حال‌شان را خوب کند. باور کنید که اگر در مهربانی کردن پیشقدم شوید شما هم سود خواهید کرد و زمان‌هایی که به مهربانی نیاز دارید مهربانی خواهید دید و اینگونه قلب یک مرد را تسخیر خواهید کرد.

زنده باد حال خوب، زنده باد عشق

این روزها خیلی از جوان‌ها می‌گویند عشق‌های آتشین ابدی فقط در قصه‌ها و افسانه‌های قدیمی پیدا می‌شوند و امروز از عشق‌های زمینی، فقط شبحی رنگ‌پریده باقی مانده است. آن ها می‌گویند عمر «دوستت دارم» و «عاشقتم» بسیار کوتاه است و همیشه باید به احتمال پایان هر شور و هیجان و التهاب و حتی دیوانگی فکر کرد. اما ما سعی می‌کنیم خوش‌بین بوده و به معجزه عشق باور داشته باشیم و در خلسه آن زندگی کنیم.

این مطلب تلاش می‌کند تا از دید یک مرد ایرانی، نکته‌هایی را به خانم‌هایی بگوید که می‌خواهند عشق و ارتباط و ازدواج‌شان را پایدارتر و عمیق‌تر کنند. شاید این توصیه‌ها از منظر گروهی «عامیانه» یا «سطحی» و به اصطلاح «زرد» جلوه کند اما یکی از درس‌هایی که از زندگی گرفته‌ام همین است که زندگی یعنی شادی‌های کوچک و اتفاقات کوچک و همین نکته‌های کوچک هستند که می‌توانند شادی‌ها و اتفاقات کوچکی را رقم بزنند که به زندگی ما معنایی متفاوت ببخشند و حال ما را خوب کنند.

مگر چیزی مهم‌تر از حال خوب در یک ارتباط و اصلا در کل در زندگی وجود دارد؟ اگر حال شما خوب باشد و حال کسی که دوستش دارید خوب باشد، عشق می‌تواند در ارتباط شما حکمفرما شود و لحظه‌های بی‌نظیر و نابی را در زندگی‌تان رقم بزند.

این یک مورد را نشکنید

«به غرورش اهمیت بدهید» شاید این جمله را بارها شنیده باشید اما آیا واقعا به آن عمل می‌کنید؟ شرایط زندگی جامعه مدرن به گونه‌ای است که در آن بسیاری از مواقع سطح تحصیلات، درآمد و جایگاه اجتماعی یک خانم از همسرش بالاتر است، این هیچ عیبی ندارد و برای بسیاری از مردان لذت بخش هم هست که همسرانی موفق داشته باشند، اما به شرطی که در ارتباط دونفره‌تان این مرد همچنان این حس را داشته باشد که نقطه اتکای شماست. به هزار و یک دلیل مردان دوست دارند «قوی» ارزیابی شوند و از همه مهم‌تر هم برای آن ها این است که زنی که دوستش دارند آن ها را قوی بداند.

همیشه این حس را به مردتان بدهید که درنهایت به شانه‌های او تکیه خواهید کرد، تحت هیچ شرایطی هم چه درمورد مسائل مالی، چه درمورد مسائل احساسی و ارتباطی غرور او را نشکنید. اگر شکست خورده با او مهربان باشید، مطمئن باشید که همراه بودن و همدم بودن شما را در چنین شرایطی همیشه در خاطرش خواهد داشت همان‌طور که ممکن است یک زخم‌زبان یا متلک شما را همیشه در ذهنش نگه دارد.

قبل از قلب، ذهنش را تسخیر کن

اگر می خواهید بدانید چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنید باید بدانید قبل از قلب باید ذهنش را تسخیر کنید.

در شروع یک آشنایی بهتر است خوب به رفتار و واکنش‌های همسرت دقت کنی تا روحیات او را بیشتر بشناسی. از کسانی که او را می‌شناسند در مورد سرگرمی‌ها و سلایقش صحبت کن و نقاط اشتراک خودت و او را کشف کن. به‌دنبال این باش که همسرت از چه چیزی خوشش می‌آید و از چه کارها و رفتارهایی بیزار است. سعی کن شنونده خیلی خوبی برای او باشی چون آدم‌ها بیشتر جذب کسانی می‌شوند که مطمئن باشند حرف‌های‌شان شنیده و درک می‌شود.

وقتی به حرف‌های همسرت توجه کنی به‌تدریج شعله یک عشق را در او ایجاد خواهی کرد که برای همیشه ماندنی است. به او نشان بده که برایش اهمیت داری و مهم‌ترین شخص زندگی‌ات در او خلاصه می‌شود. وقتی با او به رستورانی می‌روی و او مشغول صحبت کردن می‌شود، هرگز صحبت‌هایش را قطع نکن حتی اگر تلفن همراهت زنگ خورد، مکالمه همسرت را قطع نکن و با این کار مطمئن باش که او را بیشتر به سمت خودت جذب کرده ای.

مطالب مرتبط:

چگونه پسری را در یک روز دیوانه خود کنیم – عاشق کردن پسران مغرور

بدست آوردن دل مردان برای ازدواج – جملاتی برای جذب پسر

راه های جذب غیر مستقیم پسران – جذب پسر از راه غیر مستقیم

چگونه یک پسر غریبه را عاشق خود کنیم

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
روانشناسی جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.