no-img
نوین اطلس

جذب مردان به خود


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

جذب مردان به خود
zip
دی ۱۴, ۱۳۹۶

جذب مردان به خود


این مقاله در مورد راههای جذب مردان مغرور، راههای جذب خواستگار، راه های جذب پسر مورد علاقه، وابسته کردن مرد به خود، راههای جذب شوهر در روابط زناشویی، راه های جذب پسران در دانشگاه، راه های جذب دوست پسر، ترفندهای زنانه برای جذب شوهر می باشد.

راههای جذب مردان مغرور

همه ی پسران و مردان مغرور به خصوص مورد های مجرد دنبال توجه و جذب زنان نسبت به خود هستند. البته این در شرایطی است که آن زن از جانب مرد با ارزش در نظر گرفته شود.

این موضوع در مورد زنان نیز صدق می کند. به عنوان مثال توجه و علاقه ی یک مرد شکست خورده و بازنده از اهمیتی کمتری برخوردار است نسبت به یک مرد مشهور.

پس برای جذب و سپس عاشق کردن پسران مغرور قبل از هر چیز باید ارزش خود را افزایش دهید.

راههای جذب خواستگار

باوقار باشید
بیشتر مردان به دنبال زنی خاص می گردند که تا پایان عمر کنارش بماند و با او پیر شود. زنی که اهل شکوه و شکایت نیست یا با نق نق کردن روزش را خراب نمی کند. مردها یک زن منطقی و با حساب و کتاب می خواهند که آنها را در سراسر زندگی شان حمایت کند و در موقعیت های حساس همیشه بتوانند روی کمکش حساب کنند. پس با دوری کردن از برخی رفتارهای سبک، شخصیتی متین و باوقار داشته باشید.

توکل بر خدا
مهم ترین مساله در امر ازدواج توکل داشتن بر خدا است. دخترها و خانواده هایشان باید در وهله اول از خداوند متعال خواستار یک همسر خوب و متناسب باشند. قرائت سوره طه برای طلب همسر مناسب و دلخواه بسیار کمک کننده است. امام صادق علیه السلام می فرماید: هر کس که خواستگاری ندارد یا به خواستگاریش جواب نمی دهند، سوره طه را بنویسد و بشوید و آب آن را بر صورت خود بریزد، خداوند ازدواجش را آسان می کند.

زیبایی همه چیز نیست
شاید برخی از دخترخانم ها به اشتباه فکر کنند “زیبایی و وضعیت ظاهری” آنان همه آن چیزی است که پسران در انتخاب همسر آینده خود ملاک و معیار قرار می دهند. از اینرو با پناه بردن به لوازم آرایشی یا حتی عمل های جراحی سعی دارند برای زیباتر شدن تغییری در ظاهر خود ایجاد کنند. اما بد نیست بدانید که اولا معیارهای زیبایی نسبی است و از فردی به فرد دیگر متفاوت است، همچنین پسرانی که به پختگی رسیده باشند، بیشتر از آن که در زیبایی چهره متوقف شوند به ظرافت ها و زیبایی های رفتاری شما توجه می کنند. از سوی دیگر برخی از دخترخانم ها نیز فقط و فقط منتظر خواستگاری خوش تیپ هستند، اگر جزو این دسته از دخترخانم ها هستید بهتر است که خیلی در قید و بند قیافه نباشید چون قیافه خوب الزاما به معنی داشتن شخصیت خوب نیست.

برخورد مناسب
یکی از مهمترین مسایلی که می تواند به جذب خواستگار برای دخترها کمک کند، اخلاق نیکو و پسندیده خود و خانواده شان است. هر اندازه دختر و خانواده اش خوش اخلاق تر باشند و کمتر عصبانی بشوند و بداخلاقی کنند، بر تعداد خواستگاران دختر افزوده می شود. سعی کنید با اطرافیان، همسایگان و آشنایان با روی باز و گشوده برخورد نمایید تا دیگران هم بتوانند راحت تر با شما صحبت کنند.

راه های جذب پسر مورد علاقه

در اولین قرار با پسر مورد علاقه تان تلفن همراه تان را خاموش کنید

شما می‌خواهید که خواستگارتان در زمانی که مقابل شما نشسته است دائما مشغول چک کردن تلفن همراهش باشد یا پیامک بزند و دائما با تلفن صحبت کند؟ اگر از این رفتار خوش‌تان نمی‌آید خودتان چنین رفتاری را انجام ندهید. دکتر دایان گاتمن، روانشناس و متخصص علوم رفتاری در دانشگاه پنسیلوانیا می‌گوید: «شاید همیشه این عادت را داشته باشید که تلفن همراه‌تان را در نزدیک‌ترین جا با خودتان نگه دارید و دائما پیامک‌ها، ای‌میل‌ها یا تماس‌های‌تان را چک کنید اما برای اولین قرار با خواستگارتان چنین کاری بدترین کار است. خیلی راحت قبل از ورود به محل قرار، تلفن همراه‌تان را خاموش کنید. مطمئن باشید یک ساعت خاموش بودن تلفن همراه ضرر جبران‌ناپذیری به شما نخواهد زد.»

در اولین قرار ملاقات با پسر مورد علاقه تان لباس مناسب بپوشید

بگذارید خیلی ساده بگوییم؛ اولین تاثیری که روی طرف مقابل‌تان می‌گذارید با لباس‌های‌تان است، خیلی ساده اگر لباس‌های نامناسبی بپوشید از همان لحظه اول تاثیر نامناسبی روی طرف مقابل‌تان می‌گذارید، اگر برای خوردن یک قهوه دعوت شده‌اید بدترین کار این است که با لباس و کفش مخصوص کوهنوردی در آنجا حاضر شوید. بهترین کار این است که برای اولین قرار با خواستگارتان لباس راحت، آراسته و نسبتا سنگین بپوشید. لباسی که می‌تواند همپایه لباس‌های مراسم دورهمی و مهمانی‌های نه‌چندان تجملی باشد. لباس‌های خیلی تنگ یا کفش‌های خیلی پاشنه‌بلند انتخاب‌های نامناسبی برای چنین قرار ملاقاتی هستند.

با تشکر کردن نشان دهید به او احترام می گذارید

یادتان باشد، تشکر کردن نشانه توجه و احترام گذاشتن شما به طرف مقابل‌تان است. شما باید از احترام و توجهی که به شما می‌شود قدردان باشید و این قدردانی را نشان دهید. یک تشکر در مورد پرداخت صورت‌حساب قهوه یا غذایی که خورده‌اید، می‌تواند به خواستگار شما نشان دهد که شما فردی مودب و نکته‌سنج هستید که به جزئیات دقت می‌کنید.

به قوانین طرف مقابل‌تان احترام بگذارید

اگر او بلند می‌شود و صندلی را برای شما می‌کشد از او تشکر کنید، اگر هم این کار را نکرد نایستید تا این کار را انجام دهد، خودتان صندلی را بکشید و بنشینید. اگر او خواست که صورت‌حساب را پرداخت کند با او چانه نزنید، اگر هم خواست که در مورد مسائلی حرف بزنید یا نزنید به خواسته او احترام بگذارید. مطمئن باشید، اینگونه طرف مقابل‌تان هم به خواسته‌ها و قوانین شما احترام خواهد گذاشت.

وابسته کردن مرد به خود

زن ها عموما عادت کرده اند ابتدا به خواسته های مرد خود رسیدگی کنند و انصافا در این مسیر نیز با همه وجود تلاش می کنند. آنها تصور می کنند هر چه بیشتر به مرد توجه و نیازهایشان را برآورده کنند، در رقابت جلب توجه او و داشتن محبتش، برنده خواهند بود.

اما این کارها دقیقه نتیجه عکس دارند. برخلاف تصور عموم، کلید دوباره شعله‌ور کردن احساسات مردان، دست برداشتن از اینگونه نگرانی ها، تحلیل ها و توجه ها است. کمی بی خیال این بشوید که او چرا اکنون همچون روزهای نخست مرا دوست ندارد و چرا به من آن توجه اولیه را نمی دهد. این نگرانی ها سم هستند.

ذهن خود را تا این اندازه محدود نکنید. به مسایل دیگر هم فکر کنید. به خودتان، به نیازهایتان، به داشتن رابطه اجتماعی گسترده، دایره دوستان خود را توسعه دهید. به خود اجازه دهید آدم های دیگر را نیز ببینید. زندگی کردن را بیاموزید. همه زندگی در یک مرد خلاصه نمی شود. رها شدن را بیاموزید.

وقتی شما در کنار علاقه به مردتان، نیازهای خود را نیز برآورده می کنید، مرد نیز کشش بیشتری برای نزدیک تر شدن به شما در خود احساس خواهد کرد. وقتی زنی باشید که برای خود و خواسته هایش ارزش قایل است و آنها را خوب می داند، مرد هم برای داشتن شما بیشتر تلاش می کند.

وقتی شما به خود برسید، بیرون بروید و با دوستانتان در تماس باشید او متوجه می شود همه زندگی و وقت و لحظات خود را به او اختصاص نداده اید و این باعث می شود تا بیشتر در کنارتان باشد که مبادا شما را از دست بدهد. چرا همیشه این زن ها هستند که نگران از دست رفتن مردهایند؟ زیبایی و لطافت و جذابیت در زن ها است، پس با پرورش هر چه بیشتر آنها و ترکیب آن با چاشنی اعتماد به نفس، مردها را جذب خود کنید تا قلبا راه گریزی از شما نداشته باشند.

راههای جذب شوهر در روابط زناشویی

*به همسر خود بفهمانید که رابطه جنسی با او سبب آرامش او می شود و می خواهید با این عمل عشق و محبت خود را بیشتر به او ثابت کنید و هدف فقط ارضاء جنسی-جسمی نیست بلکه روح معنوی شما نیز با این عمل ارضاء می شود .
*بهتر است با همسر خود از قبل هماهنگ کنید که اسپرم کجا ریخته شود چرا که این مطلب سبب آرامش خاطر بیشتر طرفین و تحریک بیشتر می شود.
* شوهر باید زمانی که مطمئن نشده که زن به اوج لذت و ارضا شدن نزدیک نشده از ارضاء خود جلوگیری کند. دیدن ارگاسم و ارضاء زن برای مرد بسیار ارزشمند و تحریک کننده است . سعی کنید اول زن به اوج لذت برسد و مرد با کمی فداکاری و خویشتن داری بعد از زن ارضاء شود .

وقتی اول زن ارضاء شود تمایل جنسی مرد بیشتر میشود و می تواند براحتی خود را به اوج لذت برساند ولی وقتی مرد اول ارضاء شود زن او را ناتوان جسمی می بیند و تصور بر آن دارد که مردش به او در این لحظه توجه کمتری دارد و این مسئله می تواند باعث تاخیر و حتی عدم ارضاء زن شود . به محض شروع ارضا از طرف زن، مرد نیز می‌تواند خود را ارضا کند. بهترین شیوه ارضا‌شدن، همزمانی آن بین طرفین است.

* توجه به این نکته مهم است که معمولاً مردها پس از ارضاشدن یا می‌خوابند، یا پشت به زن می‌کنند. در صورتی که کاری که باید انجام دهند این است که شروع به بغل کردن و نوازش زن کنند. و به او آرامش دهند تا استراحت کند.
* شایسته است که زن شربتی گوارا تهیه نموده و بعد از پایان ، برای همسر خود بیاورد.
*در آخر بعد از انجام رابطه جنسی بهتر است از همسر خود تشکر کنید.
و…هزاران کار دیگر هست که می توانید برای از بین بردن یکنواختی موجود در رابطه تان انجام دهید.

راه های جذب پسران در دانشگاه

پسران و مردان به دخترانی جذب می شوند که امتیازات مشابه و یا بالاتری نسبت به خودشان داشته باشند. این امتیازات بر اساس تجربه های گذشته و نیازهای برآورده نشده در نظر گرفته می شود در نتیجه با توجه به تجربه ها و نیازهای متفاوت افراد هرکس به روش خاصی به دیگران امتیاز می دهد.

مثلا اگر پسری همیشه از بی وفایی و بدقولی دوستانش در زندگی رنج برده باشد، وفاداری و صداقت برای او یک امتیاز مهم به شمار می رود و اگر با کسی که وفاداری و صداقتش را ثابت کند رو به رو شود ،به شرط پایدار بودن بقیه ی موارد، بیشترین امتیاز را به او خواهد داد.

راه های جذب دوست پسر

همیشه مستقیم بهش نگاه کنید. پسر ها این رو خیلی دوست دارند.
لزومی نداره که لاس بزنید. لازم نیست که برای جذب اونها کارهای جلف بکنید. همین! از پیرهنشون خیلی شیرین تعریف کنید.
صادق باشید، خودتون باشید، و شیرین باشید.
همیشه سعی کنید که روی مطالب کمی که میدونید اونها دوست دارند نظر بدید، اگه میدونید که والیبال دوست داره، بگید که خیلی دوست دارید که وقتی یک نفری که میشناسید داره بازی میکنه برید تماشاش کنید، بعد میگه. هی. من والیبال بازی میکنم میتونی بیای من رو ببینی.
خودتون رو بیچاره نشون ندید، نگذارید طرف روی شما و اطلاعاتش در مورد شما مسلط باشه. البته تفریط نکنید. طوری که قیافه شما هم براش ناشناخته باشه. در مورد چیزایی که نشون میده شما یک آدم منعطفی هستید حتماً صحبت کنید.

ترفندهای زنانه برای جذب شوهر

عشق علاوه بر اینکه کاملا قلبی و احساسی است، دلیل منطقی نیز می طلبد. برای عاشق بودن علاوه بر خوب بودن، باید درک بالایی هم داشته باشید تا نیازهای معشوق را تشخیص دهید و در زمان مناسب به آنها رسیدگی کنید. عشق مراقبت می خواهد. اما هستند کارهای ساده ای که باعث ایجاد علاقه در دل طرف مقابل می شوند.

مرد متولد آذر با چه ماهی ازدواج می کند

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رف



موضوعات :
روانشناسی جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.