no-img
نوین اطلس

کسب درآمد بدون سرمایه


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

کسب درآمد بدون سرمایه
zip
فروردین ۲۷, ۱۳۹۷

کسب درآمد بدون سرمایه


این مطلب در مورد موضوعات کار در منزل بدون سرمایه، کسب درآمد اینترنتی کلیکی، راه های کسب درآمد در منزل، کسب درآمد اینترنتی مطمئن، درآمد اینترنتی بدون سرمایه، کسب درآمد بدون اینترنت، کسب درامد اینترنتی واقعی، کسب درآمد روزانه ۱۰۰ هزار تومان نوشته شده است.

اگر مایل هستید راهکارهای ثروتمند شدن را به صورت علمی و بر اساس تجربیات افراد موفق بشناسید پیوندهای زیر را دنبال کنید:

چگونه به سرعت پولدار شویم

لیست کارآفرینان موفق

راز های پولدار شدن

 

کار در منزل بدون سرمایه

بهترین راه کار در منزل و کسب درآمد در خانه، مشاغل آنلاین هستند. اکثر این مشاغل به سرمایه گذاری اولیه نیازی ندارند و می توانید بصورت پاره وقت و یا تمام وقت آنها را انجام دهید. شما می توانید با توجه به تلاشی که انجام می دهید و زمانی که می گذارید، درآمد مناسبی از مشاغل آنلاین به دست آورید.

کسب درآمد اینترنتی کلیکی

۱- مشاغل آنلاین کوچک
منظور از مشاغل کوچک، وظایفی است که تنها چند ثانیه و یا چند دقیقه برای اتمام، زمان نیاز دارند. بسته به نوع وظیفه، هزینه دریافتی متفاوت خواهد بود.از جمله این مشاغل می توان پست گذاری در وب سایت، اشتراک لینک، مقاله نویسی ، نظردهی در وب سایت ها را نام برد.

۲- وبلاگ نویسی در خانه
با ساخت یک وبلاگ ساده می توانید کار در خانه خود را شروع کنید. کافیست محتوای پست هایتان را باکیفیت انتخاب کنید. درباره مسائلی صحبت کنید که خواهان زیادی داشته باشد. بهترین راه کسب درآمد از طریق وبلاگ، نمایش تبلیغات است و به ازای هر کلیکی که بازدیدکنندگان وبلاگتان بر روی تبلیغات می کنند، می توانید کسب درآمد کنید.

راه های کسب درآمد در منزل

همکاری در فروش
کار سختی نیست. با تبلیغ محصولات وب سایت های بزرگ و کمک به فروش محصولاتشان، می توانید کسب درآمد کنید. به ازای هر محصولی که از طریق وبلاگ و یا سایت شما بفروش برسد، ۴ الی ۱۵درصد از هزینه فروش آن محصول به شما پرداخت می شود. بدون سرمایه گذاری اولیه و واسطه انسانی، می توانید کار در منزل خود را شروع کنید.

آزاد کاری
در آزاد کاری یا همان فریلنسینگ، شما می توانید بر اساس شرایط خود کار کنید و پول زیادی بدست آورید. اینگونه مشاغل از دیگر مشاغل آنلاین پردرآمد هستند. فقط کمی مهارت نیاز دارند.هرچه دانش و مهارت شما حول یک موضوعی بیشتر باشد، می توانید بیشتر درآمد کسب کنید. با مهارت هایی چون نویسندگی، مقاله نویسی، طراحی وب سایت، کد نویسی، مشاوره، فیلم سازی، ویرایش تصویر و …. می توانید کار در منزل آنلاین خود را شروع کنید.

کسب درآمد اینترنتی مطمئن

نویسندگی آنلاین
اگر به نویسندگی علاقه دارید، می توانید به وب سایت ها در نوشتن و یا بروزرسانی محتوای پست هایشان کمک کنید و کسب درآمد کنید. حتی اگر از نویسندگی چیزی نمی دانید، می توانید از وبلاگ نویسی شروع کنید . با تمرین، مهارت نویسندگی را در خود تقویت کنید و کار در خانه خود را شروع کنید.

خرید و فروش دامنه
خرید و فروش دامنه، شغل پردرآمدی است. می توانید چند دامنه خوب را با هزینه پایین بخرید و آنها را با هزینه بالا بفروشید. کافیست که تحقیقاتی را برای یافتن دامنه های مناسب انجام دهید و آنها را رزرو کنید. سعی کنید که دامنه های با معنی را انتخاب کنید و پس از مدتی آنها را در مزایده بگذارید. با توجه به اسم مناسب دامنه ،می توانید ۱۰ تا ۱۰۰۰ برابر سود کنید.

درآمد اینترنتی بدون سرمایه

فروش آنلاین عکس
با عکاسی از طبیعت، حیوانات، حوادث واقعی، مکان های دیدنی و فروش آن ها بصورت آنلاین از طریق وب سایت های مربوطه، کسب درآمد کنید.

کسب درآمد از شبکه های اجتماعی
با تبلیغ محصولات خود بصورت رایگان در شبکه های اجتماعی، می توانید مخاطب بیشتری جذب کنید. هم چنین اگر فیلم آموزشی، موسیقی، کلیپ های جذاب و… دارید، می توانید با آپلود کردن آنها در شبکه های اجتماعی، از کار در منزل خود کسب درآمد کنید.

کسب درآمد بدون اینترنت

۱- خدمات نوشتن مقاله
هر طراح سایت اینترنتی و وبلاگ نویسی ، همواره به دنبال مطالب جدید و منحصر به فرد برای وبلاگ ها و وبسایت های خود است. انجمن ها ( فروم ) می توانند برای شروع مکان خوبی باشند ، هرچند که پر از کلاهبرداران و دزدان اینترنتی هستند ، اما هنوز هم در انجمن ها می توان با نوشتن مقالات ، درآمد معقولی به دست آورد. شما می توانید براساس کیفیت هر مقاله به ازای هریک مبلغی تا حدود چند هزار تومان کسب کنید. همچنین در هنگام توافق، در مورد کیفیت مقالات، تعداد کلمات و سایر موارد، راهنمایی خواهید شد.

۲- نوشتن تحلیل در مورد وب سایت ها و انتشار مطالب پولی
اگر وب سایت شما در حال حاضر ترافیک معقول و مناسبی دارد، می توانید برای آن پشتیبان مالی ( اسپانسر ) درنظر بگیرید و در عوض ، کمی در مورد اسپانسرتان مطلب بنویسید. این قضیه برای افرادی که کانالی در یوتیوب دارند نیز صدق می کند. برای کانال های یوتیوب، می توانید با پیوستن رایگان به برخی برندها از پیشنهادات حمایتی آن بهره مند شوید. بدین به طور مثال می توانید “راهنمای استفاده از Famebit برای کسب درآمد” نوشته Harsh Agrawal ، را مطالعه بفرمایید. به یاد داشته باشید که تنها محصولات برتر ، کسب و کارها و وبسایت ها را بررسی کنید. اگر از سرویس میزبان Blogger یا wordpress استفاده می کنید، بدون نیاز به سرمایه گذاری، به کسب درآمد از اینترنت خواهید پرداخت.

کسب درامد اینترنتی واقعی

بسیاری از افراد عادی از طریق فروش در وب سایت های بزرگ ، درآمد منظم دارند. شاید فکر کنید که شما برای این کار مناسب نیستید اما اشتباه می کنید. کافیست در یکی از وب سایت های بزرگ خرید و فروش محصولات، ثبت نام کنید. تصویر، قیمت و ویژگی های محصول خود را در وب سایت مربوطه درج کنید. درصورت پیدا شدن مشتری، به شما از طریق پست الکترونیکی اطلاع داده می شود. محصول خود را برای مشتری با پست ارسال کنید و پول را دریافت کنید.

سایت روانشناسی نوین بینش



درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.