no-img
نوین اطلس

مردان چگونه وابسته میشوند


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

مردان چگونه وابسته میشوند
امتیاز 4.25 ( 4 رای )
zip
مرداد ۱۴, ۱۳۹۷

مردان چگونه وابسته میشوند


نوین اطلس دات کام در این مطلب به شما نشان می دهد مردان چگونه وابسته ی شما می شوند. در این مطلب به شما نشان می دهیم چگونه مردان را به سمت خود بکشانید و چگونه یک مرد مغرور را عاشق خود کنید. همچنین اگر از خود می پرسید چگونه شوهر را وابسته خود کنیم یا چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم در این مطلب راهکارهایی برای پاسخ به این سوالات نیز نوشته شده است. همچنین راه های جذب پسر مورد علاقه برای ازدواج و جذب پسر مغرور نیز به شما معرفی شده است.

چگونه مردان را به سمت خود بکشانیم

نوین اطلس دات کام دریافته است برای اینکه بتوانید مردی را به سمت خود بکشانید باید کمی غیر قابل دسترس بوده و اعتماد به نفس بالایی داشته باشید. در ادامه رفتارهایی را که شما را غیر قابل دسترس و با اعتماد به نفس بالا نشان می دهد معرفی می کنیم:

۱ – سر خود را شلوغ کنید
هیچوقت نباید طوری نشان دهید که انگار نشسته اید کنار تلفن و منتظر زنگ او هستید، حتی اگر واقعاً اینطور باشد! برای اینکه حواستان را پرت کنید، بیرون بروید، با دوستانتان معاشرت کنید، سرگرمی برای خود داشته باشید.
و دقت کنید که حتماً او از فعالیت های شما باخبر باشد و بداند که سرتان شلوغ است. این کار نه تنها او را مجذوب شما نگه می دارد، باعث می شود وقتی برای او وقت می گذارید کلی متشکرتان باشد!

۲ – هیچوقت نشان ندهید که اذیت می شوید
بزرگترین اشتباهی که اکثر خانم ها مرتکب می شوند این است که مدام شکایت می کنند که « چرا دیشب \ دیروز\ فلان موقع به من زنگ نزدی؟ » اینجور سوال ها به جای اینکه باعث شود بیشتر دوستتان داشته باشد، فقط او را دورتر می کند. اینکه بگویید، « قبلاًها اینکار را می کردی » حتی اوضاع را بدتر هم می کند. یادتان باشد، مردها از سوال و جواب کردن در رابطه متنفر هستند.
در ابتدای هر رابطه، شور و هیجان در بالاترین حد است و این باعث می شود همیشه دنبالتان باشد. اما رابطه هم مثل هر چیز دیگری پیش می رود و به مرحله ای می رسد که هر دوی شما با هم راحت تر می شوید و این یعنی لازم نیست دیگر هر چند ساعت یکبار به هم زنگ بزنید تا احساس کنید هم را دوست دارید.

۳ – احساس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید
اگر می خواهید بدانید که چطور او را همیشه مجذوب خودتان نگه دارید، لباسی بپوشید که خودتان از آن خیلی خوشتان می آید و احساس می کنید جذاب می شوید. وقتی خودتان احساس جذاب بودن کنید، مطمئن باشید در ظاهرتان تاثیر می گذارد.

۴ – به ظاهرتان توجه کنید
شاید سطحی به نظر برسد اما برای گذاشتن اولین تاثیر یا تاثیرات بر روی طرف مقابل الزامی است. خیلی باید از رابطه تان بگذرد تا بگذارید شما را در لباسی معمولی یا بدون آرایش ببیند.

چگونه یک مرد مغرور را عاشق خود کنیم؟

اگر می خواهید مردی مغرور را عاشق خود کنید باید خودتان باشید و رفتارهای عجیب و غریب و غیر عادی از شما سر نزند. با رعایت راهکارها و نکاتی که در ادامه به آن اشاره می کنیم می توانید هر مردی را هرچقدر مغرور باشد عاشق خود کنید.

۱. با گوش دادن بدون نصیحت کردن و انتقاد کردن اجازه دهید به شما اعتماد کند.

او باید بفهمد که می تواند همه چیز را با شما درمیان بگذارد. و هرچه بیشتر به شما بگوید، تعهدش به شما بیشتر خواهد شد و بعنوان مثال، فرض کنید به شما می گوید که خیلی احساس بدی دارد که نتوانسته در دانشگاه مدرک بگیرد. شما باید فقط گوش دهید و بعد به او بفهمانید که به همان اندازه ای که اگر از دانشگاه تهران دکترا می گرفت دوستش دارید. اگر به شما گفت که نگران از دست دادن شغلش است، فقط گوش دهید و به او بفهمانید که حتی اگر کارش را هم از دست دهد باز همین قدر دوستش دارید. وقتی برای نصیحت کردن بعدها پیش خواهد آمد، وقتی که خودش دنبال نصیحت و راهنمایی باشد. اما در آن لحظه مطمئناً به تنها چیزی که نیاز ندارد این است که کسی نصیحتش کند. او فقط به شما نیاز دارد.

۲. با نشان دادن اینکه او را فقط به خاطر خودش دوست دارید باعث شوید که مردتان احساس خاص بودن کند.

در ابتدای رابطه سعی نکنید اصول الدین از او بپرسید. از سوالاتی مثل، “چقدر درآمد داری؟”، “آیا دانشگاه رفته ای؟”، “کی و کجا ازدواج کردی؟”، “چرا جدا شدی؟”، “کار پدر و مادرت چیست؟” و … خودداری کنید. این سوالات نشان می دهد که شما قصد ارزیابی او را دارید تا ببینید فرد مناسبی برای ازدواج هست یا نه. یادتان باشد، حتی اگر بعداً بفهمید که یک میلیاردر است، لازم است که حس کند او را به خاطر خودش می خواهید.

درعوض از او درمورد احساسش نسبت به مسائل مختلف و علایقش سوال کنید. اگر به شما گفت که اخیراً یک پاداش خیلی عالی دریافت کرده، از او نپرسید آن پاداش چقدر بوده است. درمورد هیجان انگیز بودن آن تجربه با او حرف بزنید. باید از آن تجربه در کنار او لذت ببرید. بعد از مدتی همه چیز را به شما خواهد گفت مگر اینکه خیلی آدم مرموزی باشد که این خود یک علامت بسیار منفی است. باید طوری رفتار کنید که بفهمد که برای او فارغ از هر طبقه ای که در آن باشد ارزش قائل هستید.

۳. سعی کنید طبیعی رفتار کنید. خودتان باشید و علایقتان را پنهان نکنید.

اگر طرفتان می گوید به موسیقی رپ علاقه دارد و اسم خواننده هایی را که هیچوقت نشنیده بودید به زبان آورد، به هیچ وجه تظاهر نکنید که آنها را می شناسید و دوستشان دارید. خیلی راحت بگویید که هیچ چیز از آن سبک موسیقی نمی دانید.

اگر همیشه طرفدار اپرا بوده اید، بگویید. اگر موقع تماشای یک فیلم در کنار او گریه تان گرفت، هیچ اشکالی ندارد گریه کنید. اگر خواستید بخندید، بخندید. وقتی شما خودتان باشید او هم تشویق می شود که در حضور شما خودش باشد و تظاهر نکند. او آدم خاصی است و شما هم همینطور اما به طرق مختلف. هیچوقت برای گفتن یک دروغ خودتان را تحت فشار قرار ندهید.

چگونه شوهر را وابسته خود کنیم

اگر می خواهید شوهرتان را به خود وابسته کنید به طوری که محبتش از شما دریغ نشود و نتواند از شما دور بماند novinatlas.com راهکارهای زیر را به شما پیشنهاد می کند. اگر این نکات را رعایت کنید، خیلی زود می‌بینید که چطور او را شیفته خود می‌کنید و همیشه به دنبال خود می‌کشانید.

به ظاهرتان توجه کنید. شاید سطحی به نظر برسد اما برای گذاشتن اولین تاثیر یا تاثیرات بر روی طرف‌مقابل الزامی است. خیلی باید از رابطه‌تان بگذرد تا بگذارید شما را در لباسی معمولی یا بدون آرایش ببیند.

پیش‌قدم شوید. سرسخت بودن را فراموش کنید و خیلی وقت‌ها خودتان پیش‌قدم شوید. اما نباید این کار را همیشه تکرار کنید. برای اینکه او را همیشه مجذوب خودتان نگه دارید، باید علایق او را در نهایت نگه دارید. پس برایش یادداشت بگذارید و از او بخواهید که در فلان روز همدیگر را ملاقات کنید.

به غریزه‌اش رسیدگی کنید. این کاملاً بدیهی است. با تحسین کردن او، چه از ظاهرش و چه از شخصیتش، ایجاد ارتباط چشمی و نگاه‌های نافذ، احساساتش را شکوفا کنید.

ممکن است مردی به شما بگوید که به کمی فضا نیاز دارد و اینکه دوست دارد بدون اینکه به نامزدش فکر کند، زمانی را به خود و دوستان هم‌جنس خود اختصاص دهد اما این همیشه درست نیست. می‌توانید این را پذیرفته و بگذرید. و یا کاری کنید که بدون اینکه حتی از او بخواهید، شما را بخواهد و همیشه دنبالتان باشد.
فقط کافی است که دختری بااعتمادبه‌نفس به نظر برسید و طوری وانمود کنید که خیلی به حضور او نیاز ندارید.(همچنین نگاه کنید به راز و رمزهای دلتنگ کردن مردان)

چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم

برای اینکه یک پسر را دیوانه ی خود کنید تا همیشه بیقرار شما باشد و هیچ وقت از ابراز دلتنگی و عشق و احساس علاقه به شما دست نکشد باید سعی کنید او را همانطور که هست دوست داشته باشید و در مقابل نیز خود واقعی تان را به او نشان دهید. به همین منظور راهکارهای زیر را به شما پیشنهاد می کنیم:

۱. سعی نکنید او را تغییر دهید
همانطورکه همه زن‌ها می‌دانند، هیچ‌کس نمی‌تواند مردها را تغییر دهد. شاید بتوانید از آن‌ها بخواهید تغییر کنند، اما تا وقتی‌که خودشان نخواهند تغییر نمی‌کنند. یک مرد زمانی یک زن را قبول می‌کند که باور کند آن زن او را به خاطر آنچه هست می‌خواهد. یک زن قوی بدون اینکه از همسرش بخواهد تغییر کند و یا این تصور را در همسرش ایجاد کند که به تغییر نیاز دارد، همسرش را به فرد بهتری تبدیل می‌کند.

۲. نیاز نیست که او همان چیزهایی را که شما به آن‌ها علاقه دارید، دوست داشته باشد
قرار نیست که شما فقط کاری انجام دهید که هردو به آن علاقه دارید. ممکن است او از فوتبال بازی کردن با دوستانش لذت ببرد درحالی‌که شما به این کار علاقه‌ای نداشته باشید. یا شما به نقاشی علاقه داشته باشید و او خیر. بنابراین هرگز نباید به خاطر اینکه کار موردعلاقه شما را دوست ندارد، در او حس گناه ایجاد کنید. اگر یک مرد به علایق شما علاقه نداشته باشد، دلیل بر عدم احترام و یا علاقه به شما نیست.

۳. از او نخواهید از رؤیاهایش دست بکشد
معمولاً مردها برای خود اهداف و اشتیاق‌هایی دارند که به آن‌ها هویت می‌بخشد. بنابراین هرگز از آن‌ها نخواهید به خاطر شما از علایق یا خواسته‌شان دست بکشند و یا از اینکه به علایقشان می‌پردازند و وقت کمتری برای شما می‌گذراند، در آن‌ها حس گناه ایجاد کنید. زن‌های باهوش می‌دانند که با این رفتار باعث می‌شوند مرد احساس بیچارگی کند. باید بدانید که او باوجود علایقش واقعاً شما را دوست دارد.

راه های جذب پسر مورد علاقه برای ازدواج

یکی از انتظاراتی که هر مردی از همسر آینده اش دارد توانایی حل مشکلات است. اگر پسری متوجه شود دختری می تواند رابطه را مدیریت کرده و مشکلات را در کمال آرامش حل کند یکی از مهم ترین معیارهای او را برای ازدواج آن دختر خواهد داشت. در حل مسئله و مشکل صحبت کردن معجزه می کند. اگر بلد باشید خوب حرف بزنید هیچ کدام از مشکلات شما ادامه دار نخواهد بود و در کمال صلح و با صحبت کردن درست حل می شود. پس یکی از راه های مهم و مفید جذب پسر برای ازدواج این است که یاد بگیرید خوب صحبت کنید. به همین منظور برخی از شیوه های خوب صحبت کردن را با مثال برای شما شرح داده ایم تا با بایدها و نبایدهای صحبت با مردان آشنا شوید.

هنگامی که می‌خواهید با نامزد یا همسر خود به صحبت بنشینید، به او «خط» بدهید و بگویید می‌خواهید راجع به چه موضوعی با او هم‌صحبت کنید، به چه نتیجه‌ای برسید و اینکه چه انتظاری از او دارید. به عنوان نمونه:

«عزیزم، بیا امشب کمی با هم صحبت کنیم.از هفته پیش که مادرت به دیدن ما آمد، اصلا با هم صحبت نکردیم. چرا به من نمی‌گی نظرت راجع به آمدن مادرت چی بود؟ بعد من هم نظرم را بهت می‌گم. با این کار یک‌بار دیگه که به دیدن‌مان بیاد، می‌تونیم رفتار بهتری داشته باشیم.»

«علی، می‌خوام راجع به رابطه خودمان باهات صحبت کنم. ۶ ماهه که ما نامزد شدیم و فکر می‌کنم وقتش رسیده که نکات قوت و ضعف رابطه‌مان را ارزیابی کنیم. فکر می‌کنم از این راه می‌توانم، احساس امنیت بیشتری داشته باشم و بفهمم که در کدام یک از زمینه‌ها نیاز به تلاش بیشتری داریم.»

«محمد، می‌خوام به من کمک کنی، بفهمم چطوری می‌تونم با رئیسم کنار بیام.این اواخر خیلی اضافه کاری کردم. یواش یواش از این کار خسته شدم. نمی‌دونم چطوری این موضوع را با او در میون بذارم. فکر کردم اگه نظر مرد دیگه‌ای را هم بدونم، می تونم تصمیم بهتر و عاقلانه‌تری بگیرم »

از شوهر خود بپرسید؛ چرا که سؤال کردن از همسرتان به مکالمه شکل داده و به او کمک می‌کند، تا ساختار واضحی را برای آن در ذهن خود ترسیم کند. هرچه پرسش‌های شما خصوصی‌تر باشد، بهتر است.

روش اشتباه: «فکر می‌کنم باید راجع به رابطه‌مان باهات صحبت کنم.»

در این حالت همسرتان احساس خواهد کرد می‌خواهید از او بازجویی کنید و سپس او را محکوم کنید.

پس می ترسد و می گوید: «چرا؟ مگه اتفاق خاصی افتاد»؟

روش درست: «فکر می‌کنم باید راجع به رابطه‌مون صحبت کنیم. ۶ ماهه که نامزد شدیم. فکر می‌کنی نقاط قوت و ضعف رابطه ما چیه؟ دوست داری رابطه‌مون به چه سمتی ادامه پیدا کنه؟»

روش اشتباه: کار چطور پیش رفت؟

نامزد یا همسرتان در مقابل این سؤال، خلاصه‌ترین پاسخ ممکن را انتخاب می کند: مانند «بد نبود»

روش درست: «عزیزم، پروژه جدیدی که داری چطور پیش می‌ره؟ به همون سختی که فکر می‌کردی؟»

روش نادرست: «محمد، در رابطه با رئیسم به کمکت احتیاج دارم.»

روش درست: « محمد، بارئیسم مشکلی پیدا کردم(مشکل را برای او توضیح دهید). فکر می‌کنی باید مقابلش بایستم یا با ارشدم صحبت کنم؟ اگه توجای من بودی چه کار می‌کردی؟»

جذب پسر مغرور

برای جذب پسر مغرور گاهی لازم است منتقد او باشید. افراد مغرور انتظار ندارند کسی از آن ها انتقاد کند و وقتی با انتقاد فردی رو به رو می شوند جسارت این فرد برایشان جذاب خواهد بود و جذب او می شوند. البته فراموش نکنید رفتارهای انتقاد آمیز و کمی تند باید با رعایت کامل ادب باشد. برای انتقاد سازنده از پسر مغرور و جذب او به خود می توانید راهکارهای زیر را امتحان کنید.

۱. به او بگویید که رفتار مغرورانه اش حال شما را بد می‌کند

وقتی می‌خواهید رفتار بد طرف مقابل خودتان را به او توضیح دهید با بیان احساستان شروع کنید، رفتار خودخواهانه وی را برایش توضیح دهید و بگویید که چگونه رفتارش باعث آزردگی شما می‌شود. در طرف مقابل خود احساس همدلی را بوجود بیاورید و او باید شما را در این موقعیت درک کند.

۲. هنگام صحبت با پسر مغرور سرزنش کردن کارایی ندارد

بزرگترین مشکلی که در تعامل با افراد مغرور وجود دارد حس خودخواهی و غرور آنها است. شما هیچگاه نمی توانید با سرزنش کردن طرف مقابل برنده شوید زیرا حس خود برتر بینی آنها باعث می‌شود حرف‌های شما بی تاثیر باشند.

بجای آن در ارتباط با پسر مغرور احساسات خود را کنترل کنید و خشمگین نشوید و آرام بمانید در این صورت می‌توانید با بحث و گفتگو طرف مقابل را متوجه اشتباهات رفتاری اش کنید.

۳. مواردی از خودخواهی و غرور بیجای او را ذکر کنید

اگر طرف مقابل شما یک پسر مغرور هست در این صورت تا زمانی که مستقیما به او نگویید که مغرور است، متوجه غرور خودش نیست. با ذکر مثال‌های یادآوری کنید که چگونه مغرور بوده است. به تصمیم گیری هایی اشاره کنید که فقط نظر خودش مهم بوده است و یا زمانی که از شما درخواست وقت آزاد کرده است ولی خودش در چنین مواقعی حاضر نبوده وقت خود را به شما اختصاص دهد.

۴. زمانی به او اولتیماتوم بدهید که واقعا می‌توانید جدا شوید

اولتیماتوم دادن و انجام ندادن تغییراتی که به طرف مقابل گفته اید گاها یک اشتباه استراتژیک در زمان بررسی مشکلات ارتباط عاطفی هست. مثلا شما به طرف مقابل می‌گویید اگر یک بار دیگر مغرور باشد قهر خواهید کرد، پس واقعا این کار را انجام دهید. اگر با مشاهده تکرار رفتار قبلی کاری انجام ندهید این پیام را به طرف مقابل می‌دهید که شما برای همیشه هستید.

مطالب مرتبط:

جذب مردان و ایجاد وابستگی

برای جذب مردان چه باید کرد

قانون جذب مردان

نشانه های عشق واقعی در پسران

راه های جذب پسران مغرور

سیاست های دخترانه برای جذب پسران

چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
روانشناسی جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1735 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.