no-img
نوین اطلس

طلسم وابستگی شدید بین دو نفر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

طلسم وابستگی شدید بین دو نفر
امتیاز 4.00 ( 2 رای )
zip
مرداد ۱۳, ۱۳۹۷

طلسم وابستگی شدید بین دو نفر


در این مطلب که توسط وبسایت نوین اطلس دات کام گردآوری شده است شما با دعا برای علاقه شوهر به زن و به دنبال آن دعا برای وابسته کردن و درر کنار آن طلسم وابستگی شدید آشنا می شوید. دعا برای عزیز شدن نزد شوهر نیز در کنار این دعاها باعث می شود به هدف خود یعنی وابسته کردن عشقتان برسید. دعای آشتی زن و شوهر برای رفع کدورت ها و دعواها می باشد.  طلسم مطیع کردن شوهر نیز به شما کمک می کند کاری کنید شوهرتان از شما حرف شنوی داشته باشد.  دعا برای محبت از راه دور و دعای محبت فوری نیز دعاهای محبت مجرب هستند که محبت همسرتان را نسبت به شما جلب می کنند.

دعا برای علاقه شوهر به زن

علاقه و محبت را باید از خدا خواست و ۹۵ بار خواندن آیه ۲۶ سوره آل عمران برای برآورده شدن این حاجت بسیار موثر است. با این دستور می توانید علاقه ی شوهر به زن را افزایش دهید.

«قُلِ اللَّهُمَّ مالِکَ الْمُلْکِ تُؤْتِی الْمُلْکَ مَنْ تَشاءُ وَ تَنْزِعُ الْمُلْکَ مِمَّنْ تَشاءُ وَ تُعِزُّ مَنْ تَشاءُ وَ تُذِلُّ مَنْ تَشاءُ بِیَدِکَ الْخَیْرُ إِنَّکَ عَلی‏ کُلِّ شَیْ‏ءٍ قَدیرٌ»

«بگو: «بارالها! مالک حکومتها تویی به هر کس بخواهی حکومت می بخشی و از هر کس بخواهی حکومت را می گیری، هر کس را بخواهی عزت می دهی و هر که را بخواهی خوار می کنی. تمام خوبیها به دست توست تو بر هر چیزی قادری.»

دعا برای وابسته کردن

 برای وابسته کردن مردان و همچنین افزایش محبت شوهر به زن پس از نیمه شب جمعه سوره طه را به طور کامل بخوانید و به دنبال آن آیه آخر سوره توبه را بخوانید:

«فَإِنْ تَوَلَّوْا فَقُلْ حَسْبِیَ اللَّهُ لا إِلهَ إِلاَّ هُوَ عَلَیْهِ تَوَکَّلْتُ وَ هُوَ رَبُّ الْعَرْشِ الْعَظیمِ»

«اگر آنها (از حق) روی بگردانند (نگران مباش) بگو: خداوند مرا کفایت می کند هیچ معبودی جز او نیست بر او توکل کردم و او صاحب عرش بزرگ است»

دعا برای عزیز شدن نزد شوهر

آیات زیر برای زیاد شدن و افزایش مهر و محبت میان زن و شوهر و عزیز شدن نزد شوهرتان و خصوصا زن و شوهرهای جوان و کسانی که احساس سردی نسبت به همسر خود دارند بسیار موثر است. این آیات را به تعداد ۱۰ مرتبه بعد از نماز صبح تلاوت کنید و پس از آن از خداوند درخواست جلب مهر و محبت کنید:

«یحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللَّهِ وَ الَّذِینَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبًّا لِلَّهِ» (آیه ۱۶۵ سوره بقره)

«قُلْ إِن کُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِی یُحْبِبْکُمُ اللّهُ» (آیه ۳۱ سوره آل عمران)

«إِنِّی وَجَّهْتُ وَجْهِی لِلَّذِی فَطَرَ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ حَنِیفًا وَ مَا أَنَا مِنَ الْمُشْرِکِینَ» آیه ۷۹ سوره انعام)

«وَ أَلَّفَ بَینَ قُلُوبِهِمْ لَوْ أَنْفَقْتَ مَا فِی الْأَرْضِ جَمِیعاً مَا أَلَّفْتَ بَینَ قُلُوبِهِمْ وَ لَکِنَّ اللَّهَ أَلَّفَ بَینَهُمْ إِنَّهُ عَزِیزٌ حَکِیمٌ» (آیه ۶۳ سوره انفال)

دعای آشتی زن و شوهر

اگر با شوهر خود دعوا کرده اید و می خواهید به این دعوا پایان دهید دعای زیر را ۴۰ بار در روز به صورت او فوت کنید. این دعا به تحقیق novinatlas.com موجبات آشتی زن و شوهر را فراهم می کند.

تَوَکَّلوا یا خُدّام هذهِ السُّورَه بِالاُلفَه و المَحَبَّه بَینَ فلان بن فلان و فلانه بنت فلانه بحق هَهْطُوبْ هَهْطُوب لُهوبْ اَجِب یا صَمْتُون ذُوبَهاء و جَمال تَوَکَّلوا یا خُدّام هذهِ السّورَهِ الشَّریفَه بِالمَحبَّه الدّائِمَه وَالوِداد بین فلان بن فلانه و فلانه بنت فلانه بِحَقِّ هذهِ السُّورَهِ عَلَیکُم و طاعَتَها لَدَیْکُم

طلسم مطیع کردن شوهر

برای مطیع کردن شوهر به گونه ای که طلسم شما باشد نوین اطلس دات کام توصیه می کند دعای زیر را بر روی یک مقدار شربت شیرین از هر نوعی که باشد ولی حتما باید شیرین باشد یک بار سوره یاسین خوانده و ۷۱ مرتبه این آیه را بخوانید

اَلْقَیْت عَلَیْکَ مَحَبَّه‌ً مِنّی ٬ سپس ۷ مرتبه بگویید

اَقْسِمُ عَلَیْکُم یا خُدّام سورهِ یس بِعِزَّه‌ِ اللهِ و جَلالِهِ و هَیْبَتِهِ اَلّا وَ جَعَلْتُمْ مَحَبَّتی فی قَلبِ زَوجی ثابتَه کَما تَثْبِت الاَصابِع فی راحَه‌ِ الْیَد و بعد شربت را به او بخورانید .

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

مطالب مرتبط:

مطیع کردن همسر

دعای وابستگی شدید شوهر به زن از راه دور

دعا برای وابسته کردن مرد به زن

جلوگیری از تکراری شدن رابطه

دعا برای جذاب و عزیز شدن

چگونه شوهرم را عاشق خود کنم



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1735 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.