no-img
نوین اطلس

دعا برای خواستگار مناسب


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعا برای خواستگار مناسب
zip
تیر ۲۸, ۱۳۹۷

دعا برای خواستگار مناسب


این مطلب از نوین اطلس دات کام برای داشتن خواستگار مناسب و آسان تر شدن ازدواج ازدواج نوشته شده است. در این مطلب به دعا برای جذب خواستگار خوب اشاره می کنیم. همچنین دعا برای سریع آمدن خواستگار معرفی شده است که باعث می شود خواستگار مورد نظرتان سریع تر به سمت شما بیاید. دعا برای آمدن خواستگار مناسب برای دختر در کنار دعا برای دختری که خواستگار ندارد نیز برای دختران دم بخت اما بی خواستگار بسیار مجرب است. و در آخر نیز دعا برای آمدن خواستگار مورد علاقه و مناسب معرفی می شود.

دعا برای جذب خواستگار مناسب

برای جذب خوساگار مناسبnovinatlas.com آیه ۲۹ سوره فاطر را به شما پیشنهاد می کند. توجه کنید باید تلاوت آیه را به مدت چهل روز به طور مرتب انجام داده و در اوقات مختلف ادامه دهید. بهترین زمان پس از انجام فریضه نماز است. روزانه چهل مرتبه خوانده شود مطلوب است.

آیه ۲۹ سوره فاطر: إِنَّ الَّذِینَ یَتْلُونَ کِتَابَ اللَّهِ وَأَقَامُوا الصَّلَاهَ وَأَنفَقُوا مِمَّا رَزَقْنَاهُمْ سِرًّا وَعَلَانِیَهً یَرْجُونَ تِجَارَهً لَّن تَبُورَ.

دعا برای سریع آمدن خواستگار مناسب برای دختر 

نوین اطلس دات کام دریافته است که آیت الکرسی و کل سوره ی نور برای جذب خواستگار برای دختر بسیار مجرب است. این دعاهای قرآنی را می توانید به صورت ختم برای جذب خواستگار مناسب مورد نظر خود به کار بگیرید. به این صورت که ۷۰ یکشنبه پایان نماز مغرب و عشا ۳ بار آیت الکرسی را بخوانید و بعد از آن قبل از خواب سوره ی نور را تلاوت کنید.

همچنین برای سریع آمدن خواستگار مناسب پیشنهاد می شود بعد از اینکه ختم خود را تمام کردید یک سفره ی حضرت رقیه پهن کنید و در آن نون و پنیر و سبزی و نقل و شکلات نذر دهید. این سفره بسیار مشکل گشا بوده و امر ازدواج را برای شما سریع تر پیش خواهد برد.

دعا برای دختری که خواستگار ندارد

برای دختری که خوستگار مناسب ندارد اذکار دفع سحر را دائم به کار بندید، چونکه جهت از بین بردن هر گونه بستگی و مانع در کارها بسیار موثر است.

عمل به این اذکار در روزهای سعد ( یکشنبه و پنج شنبه و جمعه در ساعات اولیه یعنی زمان طلوع آفتاب است) بسیار نیکوست. البته هر زمان دیگری نیز می توانید آن را انجام دهید. یکی از مجرب ترین این اذکار به شرح زیر است:

وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَهٌ لِّلْمُؤْمِنِینَ وَلاَ یَزِیدُ الظَّالِمِینَ إَلاَّ خَسَارًا

دعا برای آمدن خواستگار مورد علاقه

از آیت الله بهجت نقل شده است برای آمدن خواستگار مناسب مورد علاقه آیه ی شریفه ی زیر را به سنگی بخوانید. سنگ را در آتشی بیندازید تا داغ داغ شود. یک ظرف مسی بردارید و آن را پر از آب کنید. دختر را بنشانید و پارچه ی سفیدی روی سر او بگیرید. دو سر پارچه را دو دختری که ازدواج کرده و خوشبخت شده اند بگیرند. ظرف مسی را بالا سر دختر و بالای پارچه در دست بگیرید و سنگ داغ را در ان بیندازید. بسیار مجرب است.

أَهْلِ الْفَسَادِ مَنْ کَادَنِی بِسِحْرٍ أَوْ بِضُرٍّ عَامِداً أَوْ غَیْرَ عَامِدٍ أَعْلَمُهُ أَوْ لَا أَعْلَمُهُ وَ أَخَافُهُ أَوْ لَا أَخَافُهُ فَاقْطَعْ مِنْ أَسْبَابِ السَّمَاوَاتِ عَمَلَهُ حَتَّی تُرْجِعَهُ عَنِّی غَیْرَ نَافِذٍ وَ لَا ضَارٍّ لِی وَ لَا شَامِتٍ

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

دعا برای دختری که خواستگار ندارد

راه های جذب غیر مستقیم پسران

جذب مرد مناسب برای ازدواج

دعا برای آمدن خواستگار خوب و ازدواج

دعا برای خواستگار زیاد

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.