no-img
نوین اطلس

دعا برای دختری که خواستگار ندارد


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعا برای دختری که خواستگار ندارد
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
تیر ۲۰, ۱۳۹۷

دعا برای دختری که خواستگار ندارد


نوین اطلس برای دختری را که خواستگار ندارد نیز مطالبی جمع آوری کرده است. در این مطلب با برخی از این مطالب آشنا می شوید. دعا برای آمدن خواستگار برای دختر به همراه دعا برای آمدن خواستگار مناسب باعث می شود هم برای شما خواستگار بیاید هم این خواستگار ها مناسب شما باشند. دعا برای جلب خواستگار زیاد باعث افزایش افرادی که می خواهند با شما ازدواج کنند می شود. دعا برای آمدن خواستگار خوب نیز تعداد خواستگارهای خوب شما را بیشتر می کند. دعا برای آمدن خواستگار مورد علاقه کمک می کند فرد مورد علاقه تان به شما پیشنهاد ازدواج دهد. دعا برای سریع آمدن خواستگار نیز شما را زودتر به فرد مورد علاقه تان می رساند.

سوره برای آمدن خواستگار مناسب برای دختر

برای آمدن خواستگار برای دختر سوره ی فلق و ناس مفید است. سوره های فلق و ناس را هر روز تلاوت نمایید. (صبح و شب). همچنین برای آمدن خواستگار مناسب می توانید به وقت خواب معوذتین (همان سوره های فلق و ناس)  را بخوانید.

جذب و جلب خواستگار زیاد با دعانویسی 

برای جذب و جلب خواستگار زیاد نوین اطلس دات کام پیشنهاد می کند معوذتین را در کاغذ بدون خط بنویسید و همیشه همراه خود داشته باشید. این دعانویسی را با وضو و با نیت پاک و خالص انجام دهید.

دعا برای پیدا شدن خواستگار خوب

برای پیدا شدن خواستگار خوب نوین اطلس دات کام دریافته که دعای آیت الکرسی بسیار مجرب و مفید است. برای رسیدن به حاجت پایان هر نماز آیه الکرسی را حداقل یکبار تلاوت نمایید. سپس دستان خود را بالا ببرید و حاجت را از خدا بخواهید و با نیت خالص خواستگاری خوب و مناسب طلب کنید.

دعا برای آمدن فرد مورد علاقه به خواستگاری 

اگر می خواهید فرد مورد علاقه ی تان به خواستگاری بیاید ختم نادعلی بسیار مجرب است. به این صورت که هر شب یک دستمال تمیز بردارید دعای نادعلی را بخوانید و به آن بدمید. سپس دستمال را در جایی در پاشنه ی در خود قرار دهید. تا صبح از جلوی آن رد شوید. ۱۵ شب این کار را انجام دهید و در شب ۱۵ام نماز حاجت بخوانید و دوباره به همین ترتیب ختم را ادامه دهید.

نماز برای سریع آمدن خواستگار

برای سریع آمدن خواستگار برای دخترانی که در امر ازدواج عجله دارند novinatlas.com پیشنهاد می کند هر روز هنگام اذان مغرب و قبل از نماز مغرب و عشا دو رکعت نماز حاجت به جای آورید و در هر  رکعت آن هنگام سجده آیه ی زیر را تلاوت کنید.

إِنَّ الَّذِینَ یَتْلُونَ کِتَابَ اللَّهِ وَأَقَامُوا الصَّلَاهَ وَأَنفَقُوا مِمَّا رَزَقْنَاهُمْ سِرًّا وَعَلَانِیَهً یَرْجُونَ تِجَارَهً لَّن تَبُورَ.

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداوند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

حدیث در مورد خواستگاری

طلسم بازگشت خواستگار

دعا برای سریع آمدن خواستگار

مردان جذب چه دخترانی میشوند

عامل جذب مردان

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

جستجوی سایت همسریابی دوهمدم

بهترین سایت همسریابی

همسریابی رایگان

ربات همسریابی رایگان

سایت همسریابی موقت کاملا رایگان

همسریابی رایگان بدون ثبت نام



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.