no-img
نوین اطلس

افراد ثروتمند چگونه فکر می کنند


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

افراد ثروتمند چگونه فکر می کنند
zip
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۷

افراد ثروتمند چگونه فکر می کنند


موضوعات: زندگینامه افراد فقیری که ثروتمند شدند، طرز فکر افراد ثروتمند، تفریح ثروتمندان ایران، ثروتمندان چگونه زندگی میکنند.

برای آموزش جامع کسب درآمد اینترنتی به لینک زیر مراجعه کنید:

۵ حرکت من برای کسب درآمد اینترنتی

اگر مایل هستید راهکارهای ثروتمند شدن را به صورت علمی و بر اساس تجربیات افراد موفق بشناسید پیوندهای زیر را دنبال کنید:

می خواهم پولدار شوم

اگر باهوش هستید چرا ثروتمند نمی شوید

چگونه می توانم پولدار شوم

 

زندگینامه افراد فقیری که ثروتمند شدند

جان کوم
دارایی: ۷.۷ میلیارد دلار

جان کوم ۳۷ ساله، زمانی که ۱۶ سال سن داشت از آمریکا به اوکراین مهاجرت کرد. در ۲۰۰۹، وی و برایان اکتون، یکی دیگر از موسسین، اپلیکیشن برقراری ارتباط واتس اَپ را برای برقراری ارتباط بهتر مردم در سراسر جهان راه انداختند و به طور کلی جایگزین ارسال پیامک شد.

این اپلیکیشن حالا بیش از ۶۰۰ میلیون مخاطب در سراسر جهان دارد و اوایل امسال با مبلغ ۱۹ میلیارد دلار به فیسبوک فروخته شد و کوم را میلیاردر کرد.

جک ما
دارایی: ۲۰.۲ میلیارد دلار

ما در هانگژوی چین متولد و در فقر تمام بزرگ شد. وی موفق به دریافت شغل در رستوران های محلی نشد و امتحان های کالج را یکی پس از دیگری خراب کرد ولی بالاخره به عنوان یک معلم زبان انگلیسی فارغ التحصیل شد.

سپس، در سال ۱۹۹۵، اولین بار به ایالات متحده آمریکا سفر کرد و برای اولین بار اینترنت را تجربه نمود. خیلی زود متوجه شد که محتوای آنلاین چینی بسیار اندک است و همین باعث شد که China Pages را راه اندازی کند، یک فهرست و راهنما که قاعدتا اولین استارتاپ وب چینی بود و طولی نکشید که زمین خورد.

در ۱۹۹۹، علی بابا افتتاح شد. امروز، وی دو برابر آمازون کالا به مشتریانش می رساند و طبق اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده، جک ما، پولدارترین فرد چینی است.

الیزابت هولمز
دارایی: ۴.۵ میلیارد دلار

سال ۲۰۰۳، هولمز ۱۹ ساله، دانشجوی سال دوم در دانشگاه استنفورد بود که ترانوس را پایه گذاشت، یک شرکت که انجام آزمایش خون را ارزان قیمت می کرد.

این استارتاپ پالو آلتویی ۵۰۰ کارمند و ۹ میلیارد دلار ارزش دارد.

هولمز در زمان کودکی اش زبان ماندارین آموخت و پیش از اینکه به استنفورد برود پتنت هایی ثبت نموده بود. و حالا او میلیاردها دلار می ارزد.

اینگوارد کمپراد
دارایی: ۳.۹ میلیارد دلار

زمانی که کمپراد پسر بچه ای ۷ ساله بود و حوالی ۱۹۲۰ میلیادی در سوئد زندگی می کرد، برای معاش خود به همسایگان کبریت می فروخت.

سپس به فروش کارت تبریک، مداد و زیورآلات جشن کریسمس روی آورد. در ۱۷ سالگی، کمپانی ای را پایه گذاشت که IKEA نام گرفت. ۲۱ ساله که شد به فروش لوازم خانگی روی آورد و اینگونه شد که داستان امپراتوری IKEA آغاز شد.

امروز، این تولید کننده در ۴۲ کشور جهان بیش از ۳۴۰ فروشگاه بزرگ دارد و سالانه درآمدی ۳۶ میلیارد دلاری کسب می کند. نیویورکر IKEA را کمپانی طراح نامرئی زندگی خانوادگی نامید.

در سن ۸۸ سالگی، کمپراد همچنان میانه رو برخورد می کند و از پرواز با هر هواپیمایی جز هواپیماهای رده اقتصادی سر باز می زند.

طرز فکر افراد ثروتمند

۱.اهداف طلایی هستند

این راز بین افراد موفق و مثبت بین بطور کلی در یک بهره وری حرفه ای که برای رسیدن به یک هدف معیین وجود دارد. اما بودن هدف گرا یک عنوان اهداف \”طلایی\” است. شما باید برای آن هدف طلایی را به عنوان یک اولویت مهم، و در صورتی که لزوم آن را به هدفهای کوچکتر تقسیم کنی. در گام اول ایجاد هدف خود – فکرکردن به راههای برای رسیدن به آن هدف.

۲.آینده از حال حاظرمهم تر است.

این مفهوم از نقطه نظرهای قابل بحث است. همه شما حتما می گوید زندگی \”در لحظه\” از نگرانی درباره آینده مهم تراست. اما افراد آینده گرا یی هستند که می گویند افرادی که تصمیم گیریشان براساس بازده آینده است به مراتب احتمال موفقیتشان بیشتر است. مردم آینده گرا نمی ترسند برای مدت کوتاهی در حال باشند بلکه از این می ترسند زمان حال و لذتهای لحظه ی آنها افزایش یابد و برخی از افراد آینده آنهارا غارت کنند. پس آنها آینده خودرا در اولویت اصلی می دانند.

۳. شکست چیز بدی نیست

ترس از شکست منجر به میلیونها زندگی متوسط در جامعه ما شده است. آنها فکر می کنند از زندگی خود خوشنود هستند اما در حقیقت ترس از شکست آنهارا قانع نگه داشته است.

به عنوان مثال: شما درحال کارکردن در یک شغل هستید که در آن از پرداخت پول بیشترو پیشرفت در کارتان خبری نیست و ازآن متنفر هستید. شما باید اولین کاری که بکنید، از آن شغل بیرون بیاید و شروع بکار جدیدی بکنید اما برای ترس از شکست در کارتان شما هرگز این کار را انجام نمی دهید.این ترس باعث میشه شما متوقف بشید. افراد موفق شکست را بعنوان یک گام ضروری برای فرایند و یادگیری های با ارزش می دانند.

علاوه براین، در برنامه های اجراری چگونه میشه بدون یادگرفتن راه حلهای که از شکستها بدست می آیند به راه حلهای درست دست یافت.

۴. فرصت همه جا وجود دارد.

فرصت ها راشما به وجود می آورید. یا دست کم انتظار آنها رادارید. این فرصتها ممکن است بصورت نقاط پنهان در ایده های شما پنهان شده باشند. یادر بازی شیریا خط شوید، یا یک همکار بالقوه بایک غریبه ای که آن را در کافی شاپ یا رستوران ملاقات می کنید. زمانی که شما در فکرتان انتظاری وجود داشته باشد، در هرلحظه از هرروزبرای رسیدن به آن ایده و راه حل بوجود می آید.وقتی شما به دنبال فرصت بیشتری باشید در نهایت درآمدتان به مراتب بیشترو بیشتر می شود.

تفریح ثروتمندان ایران

شکار

اسکی

ماهیگیری

مطالعه

فوتبال

اسب سواری

ثروتمندان چگونه زندگی میکنند

این افراد در سواحل زندگی می‌کنند
زندگی افراد ثروتمند

بسیاری از ثروتمندترین افراد جهان در سواحل زندگی می‌کنند و البته مناطق خوبی را نیز برای سکونت‌شان انتخاب می‌کنند. این افراد اغلب سواحل نیویورک، ویرجینیا و کالیفرنیا را برای زندگی بر می‌گزینند.

آن‌ها آپارتمان‌های لوکسی می‌خرند
زندگی افراد ثروتمند

ثروتمندترین افراد جهان برای اقامت در مناطق شهری آپارتمان‌های لوکسی را انتخاب می‌کنند که آپارتمان One۵۷ در نیویورک یک مثال عالی برای این مورد است که البته همچنان فرآیند ساختش ادامه دارد. این آپارتمان در حال حاضر با قیمت حدودی یک میلیارد دلار به فروش می‌رسد و پنت‌هاوس‌های آن نیز رکورد ۱۰۰ میلیون دلاری را ثبت کرده‌اند.

آن‌ها هرگز منتظر پرواز‌های خطوط هوایی نمی‌مانند
زندگی افراد ثروتمند

با وجود اینکه افراد ثروتمند جهان هم گاه گاهی با پرواز‌های برتر (First Class) سفر می‌کنند، اما متداول‌ترین راه برای سفرهایشان استفاده از جت‌های خصوصی است. این افراد برای پرواز کردن کافی است که سوار اتوموبیل‌شان شوند و در فرودگاه به سراغ هواپیمای شخصی رفته و چند دقیقه بعد (با خلبان) پرواز کنند. همچنین پرواز این گونه افراد همیشه مستقیما در مقصد فرود می‌آید.

این افراد هرگز در جاهای دیگر نیز منتظر نمی‌مانند. راننده‌شان آن‌ها را جلوی در رستوران پیاده می‌کند و میز مورد علاقه‌شان هم همیشه برایشان آماده است. ثروتمندترین افراد برای رفتن به کنسرت یا تماشای رویداد‌های ورزشی نیز در صف‌های معمول منتظر نمی‌مانند و مستقیما به اتاق‌های مجللی می‌روند که مخصوص میهمانان خاص است. در حقیقت این وقت را با پولشان می‌خرند.

آن‌ها در هتل‌های عجیب اقامت می‌کنند
زندگی افراد ثروتمند

برای یک درصد ثروتمند جامعه، زندگی در سوئیت‌های لوکس و هتل‌های ۵ ستاره اقدامی متداول است و این افراد برای اقامت‌هایشان هتل‌هایی را نظیر هتل چهار فصل George V که بیش از ۲۰ هزار دلار هزینه دارد، انتخاب می‌کنند.

آن‌ها در استراحتگاه‌های لوکس تعطیلاتشان را سپری می‌کنند
زندگی افراد ثروتمند

استراحتگاه‌های جزیره‌ای و اسپا چندان برای یک درصد ثروتمند جامعه هیجان انگیز نیستند. آن‌ها دوست دارند در سواحل جزیره‌های خصوصی اقامت کنند و باهاماس یکی از این مکان‌های دوست‌داشتنی برای آن‌ها به حساب می‌آید. البته باید بدین نکته نیز توجه داشت که اجاره یک روزه این مکان‌ها حدود ۳۰ هزار دلار هزینه دارد. البته در شرایطی آن‌ها چنین مبلغی را می‌پردازند که خودشان چنین جزیره‌ای نداشته باشند.



درباره نویسنده

novinatlas 1735 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.