no-img
نوین اطلس

چگونه اعتماد مردان را جلب کنیم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه اعتماد مردان را جلب کنیم
zip
دی ۳۰, ۱۳۹۶

چگونه اعتماد مردان را جلب کنیم


این مطلب در مورد موضوعات چگونه اعتماد شوهرمان را جلب کنیم، چگونه اعتماد شوهرمو جلب کنم، راه های جلب اعتماد، اعتماد از دست رفته، چگونه اعتماد طرف مقابل را جلب کنیم، چگونه اعتماد از دست رفته را برگردانیم؟، چگونه اعتماد دختر را جلب کنیم، جلب اعتماد همسر بعد از خیانت می باشد.

چگونه اعتماد شوهرمان را جلب کنیم

۱. روال معمول را حفظ کنید
بسیاری از افراد فکر می‌کنند که انجام کارها به شکلی متفاوت جذاب است. یعنی علاقه دارند همواره برای سورپرایز کردن طرف مقابل برنامه‌ریزی کنند. اگرچه گاهی غافلگیری خوب است، ثبات و یکنواختی هم در یک رابطه بسیار مهم است. شاید یکنواختی به نظرتان خسته‌کننده بیاید، اما در طولانی‌مدت باعث جلب اعتماد می‌شود.

۲. قابل اتکا باشید
راههای جلب اعتماد همسر – اگر قابل اتکا باشید، اعتماد همسرتان جلب می‌شود.

اعتماد در واقع به معنای این است که بتوانید به کسی اتکا کنید. شما به همسرتان اعتماد دارید که همیشه و صرف‌نظر از چیزهای دیگر، چه رفتاری می‌کند. اعتماد باعث ایجاد امنیت در رابطه می‌شود. مطمئن شوید که همسرتان می‌تواند روی شما حساب کند.

اگر می‌گویید که ۵ بعدازظهر در منزل خواهید بود، خوش قول باشید یا اگر اتفاقی افتاد که نمی‌توانستید سر وقت برسید، طرف مقابل را مطلع کنید. مهم‌ترین عامل در اینجا ثبات است. اگر ۴ بار از ۵ بار، حتی به خودتان زحمت زنگ زدن و اطلاع دادن بابت اینکه دیر می‌رسید را ندهید، نشان می‌دهد که چیزهای دیگر برای شما مهم‌تر از رابطه‌تان هستند. رابطه‌ی موفق و شاد زمانی به وجود می‌آید که هر دو طرف تلاش کنند تا به قول‌هایی که می‌دهند پایبند باشند.

۳. به آنچه می‌گویید باور داشته باشید
همسر شما بهتر از هر کس دیگری می‌تواند حالات چهره‌ی شما را بفهمد. اگر دروغ بگویید یا تلاش کنید تا احساسی واقعی را پنهان کنید، او به خوبی متوجه می‌شود. با این کار ممکن است تصور کند که شما در حال خیانت به او هستید. وقتی کسی بداند که هر چه می‌گویید قابل اعتماد است، رابطه‌ی بهتر و نزدیک‌تری ایجاد خواهد شد.

۴. واقعیت را بگویید
یکی از راههای جلب اعتماد همسر این است که هیچ چیز را پنهان نکنید، چرا که همسران هیچ چیزی برای پنهان کردن از یکدیگر ندارند. بهتر است بدانید که دیر یا زود همه چیز آشکار می‌شود و روراست نبودن شما باعث از بین رفتن اعتماد و خراب شدن رابطه می‌شود.

۵. احساس واقعی‌تان را در میان بگذارید
بسیاری از افراد هیچ گاه اجازه نمی‌دهند که شریک زندگی‌شان از نیازهای واقعی‌شان باخبر شود. نگذارید همسرتان در ابهام باقی بماند یا سعی کند حدس بزند که باید چه کاری برای‌تان انجام دهد. این مسئله باید دو طرفه باشد. اگر فقط یک نفر مورد توجه دیگری باشد، ممکن است فرد دیگر احساس بی‌توجهی کند.

چگونه اعتماد شوهرمو جلب کنم

وقت طلا است. بعد از یک انـفـجـار مـجـبـوریـد بـرای کـاهـش دادن خسارات سریع عـمل نمایید. به او وقت عـمـیـق انـدیشـیـدن در مـورد خـطای خـود را نـداده و نـگذارید عصـبانیتش افزایش یابد. وقفه زیاد پیش از آغاز مراحل بازیافت رابطه، همچنین احتمال مشورت او بـا دوسـتانش را افزایش می دهد که هرگز چیز خوبی نیست ( معمولا آنها طرف او را گرفته و تشویقش میکنـنـد که کوتاه نیاید ).
بـنابراین فورا اشتباه خود را پـذیـرفته و با خلوص کامل از او عـذر خـواهـی نـمـوده و دیـگر خطای خود را تکرار نکنید.

راه های جلب اعتماد

– زبان یکدیگر را بفهمید
در مورد حسی که دارید با او صحبت کنید. دلایلی که باعث بی‌اعتمادی‌تان شده را مطرح کنید و بگویید که به دلیل این موارد، نگاه‌تان نسبت به او در حال تغییر است. برایش توضیح بدهید که این شک‌ها به شما و زندگی مشترک‌تان آسیب می‌زند و اگر او واقعا اشتباهی نکرده‌ است، باید با رفتار‌هایش این موضوع را به شما ثابت کند. با گفتن این حرف‌ها یک دعوای دیگر راه نیندازید و فاصله را بیشتر نکنید؛ تنها با مهربانی و آرامش توضیح دهید و از او برای برگرداندن زندگی‌تان به روزهای قبل کمک بخواهید.

– شریک زندگی باشید
به همسرتان نشان دهید که شما هم به اندازه او نگران زندگی مشترک‌تان هستید و برای بهتر کردنش تلاش می‌کنید. بی‌تفاوتی شما در مورد موضوعات مالی یا مشکلات‌تان می‌تواند جرقه‌های شک را بزند. به او بفهمانید که سرنوشت این زندگی برایتان مهم است و می‌خواهید پابه‌پای او برای موفق بودن تلاش کنید. به او نشان دهید که در زمان مشکلات، شرایطش را درک می‌کنید و تا بهتر شدن اوضاع کنارش می‌ایستید. یکی از موضوعاتی که می‌تواند تردید او نسبت به شما را برانگیزد، حس کردن این موضوع است که شما در شرایط بحرانی در کنار او نمی‌مانید یا اینکه نسبت به او و توانایی‌هایش ناامید شده‌اید و ماندن در این زندگی آزار‌تان می‌دهد.

– از بچه‌ها جاسوس نسازید
هرگز از بچه‌ها به عنوان ابزاری برای کنترل همسرتان استفاده نکنید. گمان نکنید که وقتی فرزند‌تان را برای جاسوسی همسرتان بسیج می‌کنید، او حس و حالتان را نمی‌فهمد و متوجه فاصله میانتان نمی‌شود. اگر شما به همسرتان شک دارید، حق پیگیری و حتی در موارد شدید‌تر تفتیش را دارید، اما حق ندارید در جریان این کار‌ها، از فرزندتان به عنوان یک ابزار استفاده کنید. پس در هیچ شرایطی، بچه‌ها را وارد بازی خودتان نکنید.

اعتماد از دست رفته

قول بدهید و بر آن پایبند باشید

. تعهدات محکم بدهید

. پیگیر باشید

. با آنچه مانع یا مشکل می پندارید، ارتباط برقرار کنید

فراموش نکنید که فرصت برای دوست داشتن ،با هم بودن و لذت بردن زیاد نیست پس با دروغ همه زیبایی ها را نابود نکنید .

چگونه اعتماد طرف مقابل را جلب کنیم

۱ – ارتباط چشمی و جلب اعتماد
همیشه مستقیم در چشم کسی که مقابل شماست و مخاطبتان است نگاه کنید. نگاه دقیق منظور طرف مقابل را برایتان روشن می سازد و به جلب اعتماد دیگران کمک می کند.

۲ – آرامش در رفتار
سعی کنید طرز اعمال، گفتار و رفتارتان موقرانه و آرام و هماهنگ باشد. این آرامش در رفتار باعث می شود تا دیگران در دو جهت به شما نزدیک شوند یکی آن که خود نیز در برخورد با شما به آرامش فکری و در نتیجه مطلوبیت پایانی از ارتباط با شما می رسند و دو آن که این آرامش باعث تاثیر در رفتار های کم خطرتر در شما و حس احترام و اعتماد در دیگران خواهد شد.

۳ – خوش رویی و آراستگی
همیشه خوش رو بوده تا با اخلاق خوش ظاهری آراسته داشته باشید. آراستگی ظاهر بیان از درون شما دارد. در اولین نگاه ها و اولین ملاقات ها بیشترین تاثیرات بر روی ذهن افراد باقی خواهد ماند پس مراقب باشید که از همان ابتدا تیر خلاص را به سمت هدف روانه کنید و اعتماد دیگران را جلب نمایید. در این حالت کسی که شما را این چنین ببیند و احساس کند سالم تندرست و با نشاط هستید حتما یقین می کند در ذهن و افکارتان چیزی دارید که به خود اعتماد دارید و بالعکس. اگر شما در حال زار و فلاکت باری باشید مشاهده کننده شما را در مغز خود به تصویر در آورده و روی آن قضاوت می کند. لباس های زرق و برق دار نپوشید که با آن تجلی کنید آن ها به لباس هایتان اهمیت نمی دهند، بلکه به رفتار و اعمالتان توجه دارند و صورت ظاهر شما که تمیز و مطبوع است. لباس هایتان تمیز و معمولی باشد تا اعتماد و بینش طرف مقابل را تحت تاثیر قرار دهد.‌

۴ – ارتباط دو طرفه داشته باشید
به افراد دیگر هم فرصت دهید که گاهی ضمن محاوره خود را برنده و جالب تشخیص دهند و شما را مجاب کنند. در ارتباط های یک طرفه تنها متکلم بودن هم خالی از ادب است و هم خطر خراب کاری شما را افزایش خواهد داد همیشه دو برابر آن چه می گویید بشنوید تا آن جا که باید مختصر و مفید تاثیر گذار باشید.

۵ – ارزش آفرین بودن
سعی کنید هر کالای مادی یا معنوی را که به افراد معرفی یا عرضه می کنید همیشه ارزش های مادی و معنوی آن را شناخته باشید. هیچکس دوست ندارد بفهمد که در معامله ای یا در کاری مغبون شده است. اما اگر کسی بخواهد برای خود سابقه ی درخشان یا نیکو ببار آورد حتما باید کوشا و پرتلاش باشد تا آنچه را که فکر می کند و نقشه و طرح خوبی ارائه می دهد و یا شئ مادی به کسی عرضه می کند بیش از قیمت خود ارزش داشته باشد.

چگونه اعتماد از دست رفته را برگردانیم؟

۱ – اگر همسرتان سبب از بین رفتن اعتماد شما شده است و یا اگر شما چنین کاری را در حق او کرده اید دو مساله وجود دارد که باید برای شما اتفاق بیفتد تا مجددا به هم اعتماد کنید. هر کدام از شما دو نفر محتاج عشق و تفاهم هستید و اگر نسبت به همسرتان احساس خشم می کنید لازم است از این عصبانیت دست بکشید و الا قادر به ایجاد اعتماد مجدد نخواهید بود. عصبانیت های طولانی مدت سبب می گردد که به این راحتی پذیرای عذرخواهی و گذشت نباشید و این در حالی است که عذر خواهی اولین چیزی است که برای ایجاد اعتماد مجدد باید محقق شود. صادقانه عذرخواهی کنید و سعی کنید با کمال صداقت به گناه خود اعتراف کنید و اگر شما کسی هستید که باید عذرخواهی را بپذیرد اینکار را صادقانه و صمیمانه انجام دهید. سپس درباره آنچه حس می کنید و اینکه کاهش حس اعتماد چه اثری بر شما داشته با هم حرف بزنید . نسبت به همسرتان صادق و بی غل و غش و مودب باشید وقتی که همسرتان تصمیم می گیرد درباره احساساتش با شما حرف بزند باید خیلی مراقب باشید که او را نرنجانید.

۲ – هر چند تعهدی شکسته شده اما اعتماد مجدد زمانی دوباره حاصل می شود که شما باز هم نسبت به یکدیگر متعهد شوید و از آن مراقبت کنید. متعهد شوید که صادق و بی ریا باشید و بیشتر با هم تعامل برقرار کنید. وقتی تعهد پایه ریزی می شود تنها راه ایجاد مجدد اعتماد حذف کردن اشتباه گذشته است. ممکن است در یک لحظه آن مشکل قدیمی فراموش شود اما تنها یک ارتباط جدید که بر اساس اعتماد پی ریزی شده است می تواند خود را حفظ کند.

۳ – در برخورد با این فرآیند صبور باشید. شما چه بخواهید و چه نخواهید اعتمادتان به سرعت به جایگاه اول باز نمی گردد. این مساله نسبی است زیرا فرض شده که یک شوهر قابل اعتمادترین دوست زن است.
ولی اگر شما نسبت به اعتماد همسرتان مرتکب خیانت شده اید لازم است بفهمید چه موقع او نسبت به شما احساس خشم می کند. ابتدا انتظار یک پاسخ شدید نسبت به بی وفایی خود را داشته باشید و به تمام چیزها و کارهایی که به اشتباه انجام داده اید اقرار کنید و آنها را بپذیرید. هر گونه ریاکاری و عدم صداقت در این مورد نهایتا فاش خواهد شد و به مشکلات بیشتر و برتری ختم خواهد شد.

اگر خواهان یک رابطه قوی و محکم بر پایه اعتماد هستید، لازم است اکنون نسبت به آنچه در گذشته انجام داده اید کاملا صادق باشید.
هر چند شکستن و از بین بردن اعتماد همسر می تواند شکل رابطه زن و شوهر را تا مدتهای طولانی تحت تاثیر خود قرار دهد اما نسبت به آنچه از روی اشتباه مرتکب شده اید صادق باشید. اگر نسبت به بی وفایی و ریاکاری خود احساس گناه می کنید همان کسی باشید که به همسرتان درباره آنچه انجام داده اید خبر می دهد. در غیر این صورت به طور مستقل مطلع خواهد شد و احساس خیانت بیشتری خواهد کرد.
با کمی صبوری و پشت کار بیشتر می توانید مجددا روابط دوستانه و عاشقانه ای را که در ابتدای ازدواج دارا هستید احیا کنید.

چگونه اعتماد دختر را جلب کنیم

قبل از جلب اعتماد دیگران، خود به آن ها اعتماد کنید

ساخت این بنای اعتماد بین دو فرد مطمئنا احتیاج به کمک و همراهی هر دو سو دارد و با یک ستون بنا نمی شود. اما از سوی دیگر حتی باز کردن سر صحبت با فردی جدید و ناآشنا کمی سخت است، حال چگونه می توانید در این شرایط به افراد دیگر اعتماد کنیم؟ ناچارا در این گونه موارد باید به سراغ ریسک برویم و ریسک کنیم. با این کار شما تمامی شرایط را پذیرفته و می توانید راحت به این اعتماد برسید.

مطمئنا عمق این اعتماد با گذر زمان تغییر خواهد کرد و شما اعتماد بیشتر و یا کمتری به این فرد ناآشنا خواهید داشت. بنابراین اجازه دهید این مرحله اعتماد سازی با کمی ریسک پیش برود، همین قدر که شما به صورت کنترل شده در مقابل این فرد احساس راحتی داشته باشید، و با آغوش باز و به گرمی از این فراد استقبال کنید، خود کمک بزرگیست. با کمک یکدیگر سعی کنید این سازه را به مرتفع ترین نقطه برسانید

۲در محیط خود اثر مثبت داشته باشید

در هر محیطی هیچ چیز بدتر از این نیست که فردی مدام بر خلاف رای و نظر بقیه رفتار کند. اگر که شما در محیطی هستید که تمامی رفتار ها و نظرات در جهت عکس شخصیت شماست پس مطمئنا این محیط جایی نیست که شما بتوانید در آن ادامه فعالیت دهید، اما از سوی دیگر چنانچه شما کمی برای چند روز هم که شده بتوانید از برخی موارد چشم پوشی کنید و خود را هم رنگ جماعت کنید می توانید شرایط بهتری را برای خود رغم بزنید. البته این موارد هرگز شامل ارزش ها و اصول زندگی شما نمی شود. در مجموع سعی کنید در جمع های مختلف یک نقطه مثبت به حساب بیایید.شما کاربران هاو کن یو باید با دیگران صحبت کنید، با آنان بخندید و به حرف های آن ها با دقت گوش فرا دهید، سعی کنید در کار های مختلف و کوچک با همکاران و اطرافیان همکاری داشته باشید و در صورت نیاز به کمک آن ها بروید.

۳زبان بدن را فراموش نکنید

مطمئنا حرکات و رفتار شما نقش پر رنگ تری از زبان به هنگام جلب توجه دیگران بازی می کند، مطمئنا چیزی که شما به زبان می آورید نقش مهمی در این اعتماد سازی بازی خواهد کرد اما اگر در کنار این گفته هایمان ندانیم که چگونه از اندام بدن خود استفاده کنیم تقریبا بازی را باخته ایم. قبل تر در هاو کن یو با شما در رابطه با زبان بدن و روش های خواندن زبان بدن صحبت کردیم که شما می توانید این مقاله جالب را در لینک زیر مشاهده کنید.

جلب اعتماد همسر بعد از خیانت

نمونه ای از برخی راهکارهای بازسازی اعتماد در زیر ارائه شده است :

سعی در برقراری ارتباط بیشتر با همسر، ضمن احترام به شرایط وی در برخورداری از آمادگی لازم برای از سر گرفتن مجدد رابطه.

اختصاص وقت بیشتر برای درک همسر و همدلی کردن با وی
همدلی یعنی نگاه کردن به موضوعات و قضایا از دیدگاه فردی دیگر. همدلی با همسر، فرصت لازم را برای جایگزین کردن احساس امنیت به جای ترس و بی اعتمادی فراهم می کند.

صداقت در روابط
صداقت همیشه به بازگرداندن اعتماد کمک می کند. به خصوص زمانی که همسر متوجه حساسیت شما برای صداقت در روابط متقابلتان می شود.

تمرین مهارت” گوش کردن ” به همسر و یک ” گوش کننده ی” خوب بودن
شنونده بودن کافی نیست. گوش دادن مستلزم توجه به تمام جنبه های ارتباطی طرف مقابل است، مانند زبان بدن وی، لحن سخن گفتن وی، شناسایی احساسات و نیازهای همسر از طریق گوش کردن.

نشان دادن حمایت بیشتر از همسر و در دسترس او بودن در مواقع لزوم
حمایت کردن، پذیرفتن بی قید و شرط همسر با تمام ویژگی های موجود و نشان دادن وفاداری خود به او می تواند در بازسازی اعتماد، کمک کننده باشد.

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.