no-img
نوین اطلس

دعای راضی شدن خانواده دختر برای ازدواج


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای راضی شدن خانواده دختر برای ازدواج
امتیاز 4.00 ( 18 رای )
zip
مهر ۲۰, ۱۳۹۷

دعای راضی شدن خانواده دختر برای ازدواج


فردی که قصد خواستگاری رفتن دارد و هدفش جواب مثبت گرفتن و راضی شدن خانواده دختر به ازدواج می باشد و می خواهد محبتش در قلب خانواده مطلوبش بیفتد می تواند از دعای زبان بند برای راضی شدن خانواده ی دختر کمک بگیرد.

نوین اطلس در این مطلب به شما کمک می کند دلایل مخالفت های خانواده دختر با ازدواج را بدانید و بتوانید رضایت پدر و مادر را برای ازدواج جلب کنید. دعاهایی مانند دعای ازدواج با معشوق و دعا برای پیش رفتن حرف نیز می تواند در این زمینه و در کنار راهکارهای رضایت گرفتن  و دعاهای زبان بند به شما کمک کنند.

دعای زبان بند خانواده دختر برای ازدواج

اگر خانواده ی دختر مورد علاقه تان راضی به ازدواج نمی شوند و فکر می کنید دلایلشان برای این عدم رضایت غیر منطقی و غیر معقول می باشد دعای زبان بند زیر را با رعایت نکاتی که گفته شده است بنویسید و هنگام صحبت با خانواده ی دختر همراه خود داشته باشید.

بسم الله الرحمن الرحیم اللهم یا رب مغیشا یا مثیثا یا طلیطیشا یا صکا یا حشاء بالع لحالی ۱۸ ۱۱۲ ۱۱ ۶۲ ۲۲ ۱۲ ۱۱۲ ۱۰ مبارک باد به اسم فلان بنت فلانه یا الله یا شکیکفی یا قاهرو یا بدوح یا الله .

توجه :

در کاغذ بدون خط و با گلاب و زعفران بنویسد .

بجای فلان بنت فلانه (یا فلان ابن فلانه) نام فرد و مادرش را بنویسد.

صرفا در امر حلال استفاده شود

دعا برای ازدواج سریع با معشوق

برای ازدواج سریع با معشوق مورد نظرتان کمی آب در کوزه ای سفالی بریزی و وقتی آب جذب کوزه شد دعای زیر را نوشته به همراه چوب انار تازه داخل کوزه بگذارید و بعد درب آن را با خمیری که با آب زمزم درست شده محکم کنید و بر روی آن کمی تربت امام حسین علیه السلام قرار دهید. بسیار بسیار  مجرب است.

هُوَ الَّذِی أَنزَلَ السَّکِینَهَ فِی قُلُوبِ الْمُؤْمِنِینَ لِیَزْدَادُوا إِیمَانًا مَّعَ إِیمَانِهِمْ وَلِلَّهِ جُنُودُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَکَانَ اللَّهُ عَلِیمًا حَکِیمًا. لِیُدْخِلَ الْمُؤْمِنِینَ وَالْمُؤْمِنَاتِ جَنَّاتٍ تَجْرِی مِن تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِینَ فِیهَا وَیُکَفِّرَ عَنْهُمْ سَیِّئَاتِهِمْ وَکَانَ ذَلِکَ عِندَ اللَّهِ فَوْزًا عَظِیمًا. وَیُعَذِّبَ الْمُنَافِقِینَ وَالْمُنَافِقَاتِ وَالْمُشْرِکِینَ وَالْمُشْرِکَاتِ الظَّانِّینَ بِاللَّهِ ظَنَّ السَّوْءِ عَلَیْهِمْ دَائِرَهُ السَّوْءِ وَغَضِبَ اللَّهُ عَلَیْهِمْ وَلَعَنَهُمْ وَأَعَدَّ لَهُمْ جَهَنَّمَ وَسَاءتْ مَصِیرًا.

جلب رضایت پدر و مادر

هیچ مخالفتی به معنی رد گزینه شما نیست و هیچ موافقتی هم به معنی تایید کامل آن نیست. پس اگر والدینتان با انتخاب شما مخالفت کردند، فکر نکنید فرد مورد نظرتان از هر حیث مردود است. یک بار دیگر به معیارهایتان نگاه کنید و فرد منتخبتان را با آنها بسنجید و بعد، از او در مقابل خانواده تان دفاع کنید. در واقع از انتخاب خودتان دفاع کنید.

قدم اول برای جلب رضایت پدر و مادر
اولین قدم در دفاع ما از فرد مورد نظر، این است که انتخاب ما قابلیت دفاع عقلانی داشته باشد. و این دفاع حمل بر درستی ملاک ها و بارم بندی ملاک ها و اولویت بندی آن هاست.

اگر از نظر عقلانی ما توانسته باشیم بدون هندی بازی و عاشق شدن قبل از تطبیق ملاک ها فرد مورد نظر را انتخاب کنیم و هم شانی مذهبی، اقتصادی، فرهنگی، سنتی، تحصیلات، قیافه و … رعایت شده باشد می توان گفت فرد مورد نظر گزینه مناسبی برای ازدواج می باشد.

در چنین صورتی می توان از انتخاب خود دفاع کرد.

اما معمولا مخالفت والدین با فرد انتخابی فرزند به دلیل عدم تطابق ملاک ها و هم شانی فرد با فرزند یا خانواده است. و معمولا زمانی که فرزند قبل از تعیین ملاک ها عاشق شده باشد چنین مشکلی خواهند داشت. البته درصد بسیار کمی از والدین هم از روی تعصب و بدون دلیل با انتخاب فرزند خود مخالفت می کنند اما مطمئنا در درصد بسیار پایینی قرار دارند.

قدم دوم برای جلب رضایت پدر و مادر
شما نیم نگاهی به ملاک های خودتان بیندازید.

آیا فرد مورد نظر را بر اساس ملاک های خود انتخاب کرده اید؟

آیا اول انتخاب کرده و بعد عاشق شده اید یا اول عاشق شده اید و بعد ملاک ها را بر اساس فرد مورد نظر تعدیل کرده اید؟

آیا صفت خاصی در محبوب نیست که به خاطر همان ویژگی خاص، شما حاضر شده اید با او ازدواج کنید و سایر داشته ها و نداشته ها را غافل نشده اید؟

اگر مطمئن شدید انتخاب شما کاملا معقول و منطقی و بر اساس ملاک بوده طبعا مخالفت والدین، غیر منطقی خواهد بود.

قدم سوم برای جلب رضایت پدر و مادر
شما باید در جو صمیمی و فرصت مناسب با والدین خود صحبت کنید. ملاک هایتان را برای او بازگو کنید. چرا و بر چه اساسی او را انتخاب کرده اید و محاسن او و ایده آل های شخصی تان که ممکن است با والدینتان داشته باشد با او صحبت کنید. البته اگر شخص امینی که هم والدینتان او را قبول کنند و هم با شما صمیمی باشد، قبلا با شما هماهنگ شده و در جلسه حاضر باشد تاثیر مثبتی در جلسه شما خواهد داشت. البته ممکن است پدر یا مادر شما هم دلایلی داشته باشند که از نظر شما بدون دلیل باشد اما از نظر ناظر بی طرف و امین شما حرف درستی باشد و شما باید ملاک های خود را تعدیل کنید.

مخالفت شدید خانواده دختر با ازدواج

ازدواج مهم‌ترین تصمیم زندگی است که در سرنوشت انسان نقش بسیار مهمی دارد، به خاطر همین پدر و مادر نسبت به آن حساس بوده و بر اساس تجربیاتی که در زندگی کسب کرده و یا از دیگران آموخته‌اند، ممکن است با ازدواج انسان با شخصی مخالفت کنند که در این صورت انسان باید دلیل آنها برای مخالفت را شنیده و درباره آن دلایل تحقیق و بررسی کند، اگر دلایل آنها منطقی بود آن را پذیرفته و تسلیم شود، اما اگر دلایل آنها منطقی نبود با مهربانی و محبت با آنها صحبت کرده و با منطق و استدلال قوی و بیان نقاط مثبت خواستگار آنها را قانع کند.

در نهایت تصمیم قطعی را باید دختر و پسر بگیرد، شخصی به امام صادق (علیه‌السلام) عرض کرد من می‌خواهم با زنی ازدواج کنم ولی پدر و مادرم مایلند با دیگری ازدواج کنم. امام (علیه‌السلام) فرمود:

«با زنی که خودت مایل هستی ازدواج کن، و زنی را که پدر و مادرت انتخاب کرده‌اند را رها کن.» (بحارالانوار، ج ۱۰۰، ص ۲۳۵)

دعا برای پیش رفتن حرف

اگر خواهی به نزد کسی روی و با او کاری و یا حاجتی داری و می خواهی وقت صحبت کردن حرف تو را قبول کند و با چشم خوب در تو نظر کند این اشکال ها را یکی بر دست راست و یکی بر دست چپ نوشته و با او روبرو شو و بدان که از حرف تو بیرون نرود. البته هر گونه سوء استفاده از این طلسم خلاف و باطل محسوب می شود.

مطالب مرتبط:

آموزش رایگان زبان انگلیسی – تضمینی

به سمت همسریابی موقت نروید

روش های همسریابی از طریق اینترنت

همسریابی چیست و چرا سایت همسریابی قابل اطمینان نیست

دعای ازدواج با فرد مورد علاقه

نماز برای ازدواج دختر

طلسم راضی شدن

دعا برای حرف شنوی دیگران

تعبیر خواب عروسی از نظر امام صادق

شروع دوباره رابطه تمام شده براساس روانشناسی عشق



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1735 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.