no-img
نوین اطلس

چگونه به راحتی پولدار شویم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه به راحتی پولدار شویم
zip
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۷

چگونه به راحتی پولدار شویم


این مطلب در مورد موضوعات چگونه در خانه پولدار شویم، چگونه در نوجوانی پولدار شویم، چگونه بدون سرمایه پولدار شویم، چگونه پولدار شویم در ایران، چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم، می خواهم پولدار شوم چگونه، چگونه از طریق تلگرام پولدار شویم نوشته شده است.

اگر مایل هستید راهکارهای ثروتمند شدن را به صورت علمی و بر اساس تجربیات افراد موفق بشناسید پیوندهای زیر را دنبال کنید:

چگونه به راحتی پولدار شویم

میخواهم میلیونر شوم

چگونه در نوجوانی پولدار شویم

 

چگونه در خانه پولدار شویم

برای اینکه در خانه پولدار شویم، اولین قدم ایجاد یک وبلاگ شخصی است که پیشنهاد می کنم دامنه آن، نامِ خودتان باشد. سپس شروع کنید در زمینه ای که واقعا و عمیقا به آن علاقه دارید، مطالعه کنید. از منابع معتبر و دست اول داخلی و خارجی استفاده کنید. بیاموزید و آموخته های را در این وبلاگ شخصی به اشتراک بگذارید. سعی کنید هر روز لا اقل یک مطلب مفید در وبلاگتان منتشر کنید.
بعد از انتشار حدود ۵۰۰ پست با کیفیت، معجزه را ملاقات خواهید کرد. البته اگر عجله دارید، می توانید از یک مشاور بازاریابی اینترنتی کمک گرفته و تبلیغات اینترنتی هم داشته باشید تا سریعتر نتیجه بگیرید.

چگونه در نوجوانی پولدار شویم

۱- ارتباطات کمک می کند

از این توصیه برداشت اشتباه نکنید. حرف من این نیست که فقط با افراد پولدار معاشرت داشته باشید، بلکه شما باید ارتباطاتی تشکیل دهید از افرادی که مثل خودتان دنبال همین هدف هستند.

احتمال تحقق اهداف توسط جمعی از افرادی که هدف مشترک دارند بسیار بیشتر از انجام آن توسط یک فرد تنهاست.

راه های زیادی برای انجام این کار وجود دارند. یکی از بارزترین آنها استفاده از شبکه های اجتماعی است؛ ولی شما باید این کار را در دنیای واقعی هم انجام دهید. هیچ پل ارتباطی را قطع نکنید و با همکلاسی هایتان در تماس باشید. همکاران قدیمی و کنونی، شرکای تجاری و … سعی کنید ارتباطی تخصصی و تقویت شده را با آنان برقرار کنید. حتی اگر یک ارتباط در آن زمان خاص به نظر بی ربط برسد، چه کسی می داند که در طول مسیر چه اتفاقی خواهد افتاد؟

۲- با غریزه مصرف گرای خود بجنگید

والدین ما در نوعی مصرف گرایی رشد کردند و به تدریج آن را پذیرفتند. نسل ما کمی متفاوت است. ما در جامعه ای که غرق در مصرف گرایی بود متولد شدیم و بخش بزرگی از نسل ما نیاموختند که چگونه با آن دست و پنجه نرم کنند.

آنها با تبلیغات رنگارنگ به هر سو کشیده می شوند و اگر با آخرین مدها هماهنگ نباشند، افسرده می شوند.

پولدارها چیزهایی می خرند که آنها را پولدارتر می کند اما افراد فقیر چیزهایی را می خرند که افراد پولدار را پولدارتر می کنند. همین برای درگیری با غریزه مصرف گرایی تان کافی است.

چگونه بدون سرمایه پولدار شویم

۱ – اینترنت
راه انداختن یک سایت چندان هم پول نمی خواهد حتی سرمایه هنگفتی ام لازم ندارد به شرط اینکه ابتکار داشته باشید و وارد حوزه ای بشوید که تخصصش را دارید و می توانید از آن کسب درآمد کنید.
بعدش هم بازاریابی موثر و فعال می خواهدکه از عهده اش بربیایید.
اینترنت منبع درآمد خیلی خوبی است به شرط اینکه سعی کنید از زیر و بم آن اطلاعات بدست بیاورید و هر روز به دانشتان بیفزایید.

۲ – صنایع دستی
هنر همیشه بازار دارد به شرط آنکه نیاز سنجی کندید بدانید چه چیزی در چه زمانی و برای چه کسانی جذابیت دارد آن وقت است که به راحتی می توانید هنر دست خودتان را به بالاترین قیمت بفروشید و کلی سود کنید.

۳ – صنایع غذایی
خوردنی همیشه بازار دارد به شرط اینکه مبتکر باشید و سبک ارائه محصولاتتان متفاوت باشد جالب است بدانید گرفتن مجوز فعالیت از اتحادیه های مختلف مرتبط به صنایع غذایی خیلی هم دشوار نیست به شرط آنکه اهل نظافت باشید.

چگونه پولدار شویم در ایران

پولدار شدن با ارائه خدمات
حوزه خدمات این روزها بازار خوبی دارد به شرط آنکه ابتدا موقعیت‌سنجی کنید که در چه منطقه‌ای و چه حوزه‌ای، چه خدمتی کم و یا محدود است.
سنگ بزرگ برندارید در سطح توان خودتان وارد عرصه شوید و به مرور خدمات‌تان را توسعه و بهبود بخشید و به فکر گسترش کارتان در حد یک شرکت بزرگ باشید.

مثال ۱ : بیشتر شرکت‌ها و سازمان‌ها نیازمند خدمات برون سازمانی و سرویس‌های بازاریاب تلفنی و پیگیری‌های مکرر هستند.
می‌توانید یک سرویس ارائه خدمات بازاریابی را با دریافت حق عضویت به مشتریان ارائه کنید.

مثال ۲ : با راه‌اندازی یک مرکز مشاوره زبان در کشور خود به صورت بین‌المللی برای انجام مکالمات در امور بازرگانی برای صادرات و واردات در کشور خود ار طریق یک وب‌سایت بپردازید و به صورت پاره‌وقت به امور ترجمه یا مکالمات بپردازید.

مثال ۳ : در عرصه‌ی جدید تکنولوژی وجود یک وب‌سایت برای هر کسب و کاری واجب است. کافی است که بتوانیم مقالاتی در این زمینه بنویسیم که چقدر راحت در خانه و بدون پرداخت هزینه‌ی بالا هر فردی می‌تواند یک کسب و کار داشته باشد و این فرهنگ را که برای داشتن درامد حتما باید استخدام شویم را از بین ببریم و به رشد و شکوفایی خلاقیت‌های ذهنی مردم کمک کنیم.
شما با گذراندن چند دوره‌ی کوتاه مدت آکادمیک و گذراندن دوره‌های برنامه نویسی می‌توانید به مهارت ساخت وب‌سایت دست پیدا کنید و از این طریق درآمد کسب کنید.
هر چقدر زودتر اقدام به یادگیری کنید تجربه‌ی بیشتری خواهید داشت.

چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم

تلاش فراوان
مسلماً قصد ندارید کامپیوترتان را روشن کنید. دور از کامپیوتر قدم بزنید و دست آخر هم انتظار داشته باشید کارتان به سرانجامی موفقیت آمیز بینجامد.
باید روی کامپیوترتان کار کنید. هر چه کارهای سازنده تر و مفید تری در وب سایت خود و فعالیتهای تجاری خود انجام دهید، پاداش بزرگتری نیز نصیب شما می شود.
توجه داشته باشید که گفتم « کارهای سازنده »
حتی می توان روزی ۲۰ ساعت روی وب سایت خود کار کرده و هیچ کار مفیدی برای شغل و تجارت خود انجام نداد. باید بر فعالیتهای خود متمرکز شوید یا بتوانید کاری سازنده انجام دهید.
حال به روش دیگر: اگر روزی ۲۰ ساعت وقت صرف کنید تا میزان محبوبیت سایت خود را بالا برده، طرحهای آن را تصحیح کنید، بر روی آن تبلیغ کرده و تجربه کسب کنید که چه چیزی موثر واقع شده و چه چیزی کارآیی ندارد، به نتایج خارق العاده ای دست خواهید یافت.
بسیاری از وب سایتها بطور باورنکردنی شکست می خورند نه بدین دلیل که صاحبان آن به اندازه کافی کار نکرده اند، بلکه بیشتر به این سبب که هوشمندانه کار نکرده اند.

می خواهم پولدار شوم چگونه

این هزینه‌ها را از زندگی خود حذف کنید
کاهش یا حذف برخی هزینه‌ها همیشه یکی از بهترین راه‌های بهبود وضعیت مالی محسوب می‌شود. از همین حالا سه هزینه‌ای را که معمولا بیش از سایر هزینه‌ها برای آن پول خرج می‌کنید را انتخاب کرده و آنها را از زندگی خود حذف کنید. این هزینه‌ها اغلب جزو هزینه‌های غیرضروری هستند. نگاهی به هزینه‌های اضافی نظیر سرویس‌های اضافی اینترنت یا تلفن‌همراه خود بیاندازید. همچنین بدنیست نیم‌نگاهی هم به هزینه عضویت در باشگاه یا اشتراک مجله‌ -که بدون استفاده مانده‌- بیندازید. حذف هزینه‌های غیر ضروری، بودجه بیشتری را در اختیار شما می‌گذارد تا آن را در موارد ضروری‌تری نظیر خدمات بهداشت و درمان یا پس‌انداز برای بازنشستگی هزینه کنید.

کارت اعتباری خود را در خانه بگذارید
اگر معمولا با کیفی پر از کارت‌های اعتباری به خرید می‌روید، اکنون زمان آن رسیده تا کارت‌های اعتباری خود را از داخل کیف‌پولتان خارج کنید و فقط در مواقع ضروری آنها را همراه خود داشته باشید. وقتی با پول نقد خرید کنید، میزان هزینه هایتان محدودتر می‌شود. بسیاری از افراد به‌طور غریزی از خالی کردن کامل کیف‌پول یا حسابشان دوری می‌کنند. درعوض، وقتی یک کارت اعتباری پر از پول در اختیارتان باشد، پول بیشتری خرج می‌کنید.

پس سعی کنید درهنگام خرید کارت‌های اعتباری خود را دست‌کم چند هفته در خانه بگذارید و ببینید این کار تا چه اندازه در هزینه‌های شما صرفه‌جویی می‌کند. درعوض از سود پولی که در حسابتان باقی می‌ماند نیز بهره‌مند خواهید شد.

وام یا پول جدیدی قرض نگیرید
همه افراد بدهکار، دوست‌ دارند زودتر از شر این بدهی‌ها خلاص شوند. اما اولین قدم برای رهایی از بدهی، گرفتن وام جدید یا قرض کردن دوباره نیست. بهترین راه تا قبل از اینکه بدهی جدیدی بالا آورید، این است که برای بازپرداخت و تصفیه بدهی‌ قبلی خود اقدام کنید. اگر از عهده بازپرداخت یکی از بدهی‌های خود برنمی‌آیید، از گرفتن وام یا قرض جدید خودداری کنید. داشتن بدهی ماهیانه کمتر، برای رهایی شما از بدهی موثرتر است. درنهایت، اگر بدهی جدیدی بالا نیاورید تمام بدهی‌های شما تصفیه خواهند شد و احتمالا این شیوه راحت‌ترین راه رهایی از بدهی‌هاست.

چگونه از طریق تلگرام پولدار شویم

گروه بزنید، تبلیغات کنید، پول دربیاورید

علاوه بر طراحی ربات ها، از طریق دیگری هم می توان از این ربات ها کسب درآمد کرد. ربات های تبلیغاتی، روش جدیدی از تبلیغات مجازی هستند. طراحی این ربات ها از یک طرف و استفاده از آن ها برای تبلیغات از طرف دیگر، درآمدزا هستند. قضیه از این قرار است که بازاریاب ها این ربات ها را طراحی می کنند و از مشتری های خود سفارش می گیرند و به وسیله ربات ها تبلیغات را در گروه های تلگرام آغاز می کنند. این شرکت های تبلیغاتی افرادی را هم برای تبلیغات خود به کار می گیرند و به ازای ایجاد هر گروه و میزان تبلیغات مبلغی را برای او در نظر می گیرند.

سایت روانشناسی نوین بینش



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.